Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #4
zoeken in:
0
geplaatst: 20 februari, 18:47 uur
Ik denk dat ik zelf ook geen nobelprijswaardige teksten voorhanden zou hebben als ik op zo'n moment geïnterviewd zou worden.. Die clichés stoorden me in ieder geval niet, vond het een mooi interview. Mooi om haar zo te zien, met in je achterhoofd al die interviews uit het verleden waar ze vooral zichzelf de put in stond te praten als het weer eens niet gelukt was zoals gehoopt.
1
geplaatst: 20 februari, 18:49 uur
Wellicht tijd voor een dubbel interview met Barney 
Ik ergerde me er verder ook niet aan hoor maar met zo'n verhaal als 'soms zit het tegen en als je maar hard genoeg werkt komt alles weer goed' kan ik verder niet zoveel.

Ik ergerde me er verder ook niet aan hoor maar met zo'n verhaal als 'soms zit het tegen en als je maar hard genoeg werkt komt alles weer goed' kan ik verder niet zoveel.
0
geplaatst: 20 februari, 19:06 uur
Ik keek iets later terug, maar wat een rare 1500 meter joh. Was de luchtdruk ineens 1047?
0
geplaatst: 20 februari, 19:52 uur
Ik denk dat in principe Sarrault, Kim en DeSmet de 3 sterksten zijn op de 1500m…maar ja, bij shorttrack wint niet altijd de sterkste.
0
geplaatst: 20 februari, 20:03 uur
Wellicht Michelle als outsider, qua janken ook in topvorm en dat helpt op een 1500 mtr, ongeacht de baanlengte
0
geplaatst: 20 februari, 20:07 uur
Jij hebt wel een kleine obsessie als het om janken gaat of niet Frenz?
0
geplaatst: 20 februari, 20:11 uur
Nounou Stomphorst, Michelle Velzeboer is inderdaad heel vaak gevallen dit toernooi, maar om die val in de mixed relay nou ook nog in haar schoenen te schuiven???
1
geplaatst: 20 februari, 20:12 uur
Correct, heb ook altijd een bijna onbedwingbare drang gehad om de kersverse Olympisch kampioen te willen pesten.
Uiteraard geheel niet PC
0
geplaatst: 20 februari, 20:19 uur
Dat wordt weer huilen. Frenz kan z'n geluk niet op waarschijnlijk 

0
geplaatst: 20 februari, 20:20 uur
Race incidentje meer of minder maakt inmiddels ook niet meer uit..
1
geplaatst: 20 februari, 20:21 uur
De loting zat idd niet mee, het ijs was ook nog wat zacht denk ik, eerste rit hè
0
Beune rijdt met 2 vingers in de neus en op 1 been een tijd van 2m 32 sec op de 1500m
Aldus Kjeld Nuis
Aldus Kjeld Nuis
0
0
geplaatst: 20 februari, 20:22 uur
Erben heeft zojuist opnieuw bij een willekeurig persoon de bril gebroken.
* denotes required fields.