Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #4
zoeken in:
0
geplaatst: 20 februari, 20:32 uur
Volgens mij klopt t niet, ze had uiteindelijk nog maar minder dan een half rondje voorsprong?
Dus waarom zouden ze dan nog een rondje moeten
Dus waarom zouden ze dan nog een rondje moeten

0
geplaatst: 20 februari, 20:32 uur
vigil schreef:
Volgens mij klopt t niet, ze had uiteindelijk nog maar minder een half rondje voorsprong?
Volgens mij klopt t niet, ze had uiteindelijk nog maar minder een half rondje voorsprong?
Ja idd, Joris was weer eens niet aan het opletten
0
geplaatst: 20 februari, 20:33 uur
vigil schreef:
Volgens mij klopt t niet, ze had uiteindelijk nog maar minder dan een half rondje voorsprong?
Ja, ze hadden haar weer terug gepakt, ze zat immers achterin en werd weer gelost.
1
geplaatst: 20 februari, 20:33 uur
Net toen ik begon te denken dat hij alleen bij wielrennen en atletiek een vreselijk matige commentator was....
0
geplaatst: 20 februari, 20:34 uur
harm1985 schreef:
Ja, ze hadden haar weer terug gepakt, ze zat immers achterin en werd weer gelost.
(quote)
Wat hij nota bene voorspelde. En toen het gebeurde raakte ie alsnog in de war. Knap wel
1
geplaatst: 20 februari, 20:34 uur
Gewoon stug blijven volhouden dat de uitslag niet klopt.
Moet wel zeggen dat elke afstand bij shorttrack zijn eigen charme heeft.
Moet wel zeggen dat elke afstand bij shorttrack zijn eigen charme heeft.
1
geplaatst: 20 februari, 20:35 uur
kaj_666 schreef:
(quote)
Net toen ik begon te denken dat hij alleen bij wielrennen en atletiek een vreselijk matige commentator was.... Ja, erg blij dat hij van de Tour is gehaald.
Dat was niet te doen.
1
geplaatst: 20 februari, 20:37 uur
kaj_666 schreef:
Net toen ik begon te denken dat hij alleen bij wielrennen en atletiek een vreselijk matige commentator was....
Als Joris een wielerwedstrijd verslaat schakel ik automatisch al over naar elke andere zender die de wedstrijd uitzendt, echt vreselijk.
2
geplaatst: 20 februari, 20:38 uur
Joris bij atletiek is echt tenenkrommend. Hij is zo overduidelijk gespeeld enthousiast aan het doen als een Hongaarse discuswerper zich in ronde 4 van de achtste naar de zesde plaats verbetert. Terwijl hij er verder echt de ballen verstand van heeft.
1
geplaatst: 20 februari, 20:39 uur
Hij is iig wel altijd extreem enthousiast zelfs als daar geen enkele reden voor is. Wat ook knap is... hij weet altijd precies wat iemand denkt
3
geplaatst: 20 februari, 20:40 uur
vigil schreef:
Hij is iig wel altijd extreem enthousiast zelfs als daar geen enkele reden voor is. Wat ook knap is hij weet altijd precies wat iemand denkt
Hij is iig wel altijd extreem enthousiast zelfs als daar geen enkele reden voor is. Wat ook knap is hij weet altijd precies wat iemand denkt
Goed punt. Ik weet dat jij dit heel erg vervelend vindt.
1
geplaatst: 20 februari, 20:42 uur
vigil schreef:
Hij is iig wel altijd extreem enthousiast zelfs als daar geen enkele reden voor is. Wat ook knap is... hij weet altijd precies wat iemand denkt
Dat 'zelfs als daar geen enkele reden voor is' vooral. Ik ben een groot atletiekfan en kan van topprestaties echt heel enthousiast worden. Maar het is allemaal gespeeld enthousiasme bij dingen die nu eenmaal gewoon gebeuren, terwijl hij verder echt helemaal niets weet van wat er bij al die technische nummers werkelijk goed of mis gaat.
1
geplaatst: 20 februari, 20:42 uur
1
geplaatst: 20 februari, 20:46 uur
4
geplaatst: 20 februari, 20:49 uur
1
geplaatst: 20 februari, 20:51 uur
Zo dan! Die Poolse krijgt een schaats in het gezicht. Wat bezielt de regie om dat te herhalen?
0
geplaatst: 20 februari, 20:51 uur
Pfoah, wat een vreselijk beeld. De punt van de schaats lijkt de Poolse in het oog (?) te treffen. Verdomme, waarom dit nou weer herhalen inderdaad? Niet heel hoffelijk.
0
geplaatst: 20 februari, 20:52 uur
Weten we ook meteen waarom de zusjes Velzeboer een full face masker dragen.
0
geplaatst: 20 februari, 20:52 uur
Ook weer duidelijk waarom steeds vaker met zo'n kap wordt geschaatst. Messcherp, die ijzers.
* denotes required fields.