MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #4

zoeken in:
Volgens mij klopt t niet, ze had uiteindelijk nog maar minder dan een half rondje voorsprong?
Dus waarom zouden ze dan nog een rondje moeten

vigil schreef:
Volgens mij klopt t niet, ze had uiteindelijk nog maar minder een half rondje voorsprong?

Ja idd, Joris was weer eens niet aan het opletten

vigil schreef:
Volgens mij klopt t niet, ze had uiteindelijk nog maar minder dan een half rondje voorsprong?

Ja, ze hadden haar weer terug gepakt, ze zat immers achterin en werd weer gelost.

Ja, puinbak en gedoe in je hoofd Joris

johan de witt schreef:
(quote)

Ja idd, Joris was weer eens niet aan het opletten
Net toen ik begon te denken dat hij alleen bij wielrennen en atletiek een vreselijk matige commentator was....

Joris heeft geen beste loting

harm1985 schreef:
(quote)

Ja, ze hadden haar weer terug gepakt, ze zat immers achterin en werd weer gelost.

Wat hij nota bene voorspelde. En toen het gebeurde raakte ie alsnog in de war. Knap wel

Gewoon stug blijven volhouden dat de uitslag niet klopt.

Moet wel zeggen dat elke afstand bij shorttrack zijn eigen charme heeft.

kaj_666 schreef:
(quote)
Net toen ik begon te denken dat hij alleen bij wielrennen en atletiek een vreselijk matige commentator was....

Ja, erg blij dat hij van de Tour is gehaald.
Dat was niet te doen.

Stoddard wacht nog even met vallen tot de halve finale

kaj_666 schreef:

Als Joris een wielerwedstrijd verslaat schakel ik automatisch al over naar elke andere zender die de wedstrijd uitzendt, echt vreselijk.

Joris bij atletiek is echt tenenkrommend. Hij is zo overduidelijk gespeeld enthousiast aan het doen als een Hongaarse discuswerper zich in ronde 4 van de achtste naar de zesde plaats verbetert. Terwijl hij er verder echt de ballen verstand van heeft.

Hij is iig wel altijd extreem enthousiast zelfs als daar geen enkele reden voor is. Wat ook knap is... hij weet altijd precies wat iemand denkt

vigil schreef:
Hij is iig wel altijd extreem enthousiast zelfs als daar geen enkele reden voor is. Wat ook knap is hij weet altijd precies wat iemand denkt

Goed punt. Ik weet dat jij dit heel erg vervelend vindt.

vigil schreef:
Hij is iig wel altijd extreem enthousiast zelfs als daar geen enkele reden voor is. Wat ook knap is... hij weet altijd precies wat iemand denkt

Dat 'zelfs als daar geen enkele reden voor is' vooral. Ik ben een groot atletiekfan en kan van topprestaties echt heel enthousiast worden. Maar het is allemaal gespeeld enthousiasme bij dingen die nu eenmaal gewoon gebeuren, terwijl hij verder echt helemaal niets weet van wat er bij al die technische nummers werkelijk goed of mis gaat.

Nou Suus en Xan zijn door. Tot grote vreugde van Joris.

Lukas en vigil benoemen precies mijn grootste ergernissen aan Joris. Niks aan toe te voegen!

Joris verbroedert!

Joris én de jankers!

De warmte tussen Xan en Suuz is ook mooi om te zien...

Lachebekje Fontana nu, het andere eind van het spectrum

Frenz schreef:
Joris én de jankers!

Joris en de draak van een commentaar.

Joris komt toch heel bekwaam over.

Vooral wat Tineke betreft

GrafGantz schreef:
(quote)

Joris en de draak van een commentaar.

En dan is het GrafGantz die hier een woordgrap maakt van heb ik jou daar zeg! En dan zie je vigil denken, jahaaaa, die GrafGantz, dat is er eentje hoor! Nou, en de Chinees die denkt er het zijne van. En wat duurt het lang zeg! Hij durft nog niet te juichen! Uitroepteken!

De Makita ligt al klaar om Fontana op de lappen.

Zo dan! Die Poolse krijgt een schaats in het gezicht. Wat bezielt de regie om dat te herhalen?

Pfoah, wat een vreselijk beeld. De punt van de schaats lijkt de Poolse in het oog (?) te treffen. Verdomme, waarom dit nou weer herhalen inderdaad? Niet heel hoffelijk.

Weten we ook meteen waarom de zusjes Velzeboer een full face masker dragen.

Ook weer duidelijk waarom steeds vaker met zo'n kap wordt geschaatst. Messcherp, die ijzers.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:33 uur

geplaatst: vandaag om 03:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.