Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #4
zoeken in:
0
geplaatst: 21 februari, 16:41 uur
Zouden ze weten dat je, om 5 medailles te winnen, er ook 4 moet winnen?
0
geplaatst: 21 februari, 16:43 uur
Bedenk: met nog een keer goud zijn dit de succesvolste winterspelen ooit voor Nederland.
1
geplaatst: 21 februari, 16:48 uur
Ze zouden eigenlijk iets van een pruik moeten maken van dat matje
1
geplaatst: 21 februari, 16:50 uur
Episch! Had die gozer toch gelijk dat er nog wat toekomst in Bergsma zat.
2
geplaatst: 21 februari, 16:50 uur
Slim hoor, dit was volgens mij afgesproken. Je weet dat Thorup een eind mee kan, maar ook gewoon heel blij gaat zijn met zilver. En dat iedereen toch naar Stolz gaat kijken. Hoe oud is Bergsma eigenlijk?
2
geplaatst: 21 februari, 16:51 uur
Fathead schreef:
Dit onderdeel mag wat mij betreft zo snel mogelijk worden afgeschaft. Wie kijkt hier nou voor zijn lol naar?
Dit onderdeel mag wat mij betreft zo snel mogelijk worden afgeschaft. Wie kijkt hier nou voor zijn lol naar?
Dit is toch wel leuk!

6
geplaatst: 21 februari, 16:55 uur
En hierna gelijk ook nog goud voor Kerkhoff, dat kan niet anders. Die gaat er vandoor en dan kan Groenewoud lekker vertragen, daar heeft ze heel de week al op geoefend!
2
geplaatst: 21 februari, 16:57 uur
harm1985 schreef:
Mijn voorspelling: Stolz bij de mannen en Groenewoud bij de vrouwen.
Dus het zal wel Bergsma en Lollo worden.
Mijn voorspelling: Stolz bij de mannen en Groenewoud bij de vrouwen.
Dus het zal wel Bergsma en Lollo worden.
Nostradamus heeft gesproken

1
geplaatst: 21 februari, 16:58 uur
Ik heb hem op, net op tijd kunnen scoren.
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSR8aIMrmtBcVUhP1Hox3s8rOeX7WCZ7XDSiiOQm4b4Yg&s
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSR8aIMrmtBcVUhP1Hox3s8rOeX7WCZ7XDSiiOQm4b4Yg&s
2
geplaatst: 21 februari, 17:00 uur
Als Groenewoud of Kerkhoff wint en Lollobrigida wordt niet 2e dan staan we 3e in het medailleklassement
1
geplaatst: 21 februari, 17:24 uur
El Ninjo schreef:
Als Groenewoud of Kerkhoff wint en Lollobrigida wordt niet 2e dan staan we 3e in het medailleklassement
Nou, dat dus

* denotes required fields.