Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #4
zoeken in:
0
geplaatst: afgelopen vrijdag om 21:18 uur
1
geplaatst: afgelopen vrijdag om 21:22 uur
Wennemars wordt 4e na een moelijke wissel denk ik. Wel ideale loting tegen Stolz. Of kan hij jagen op de kruising?
0
geplaatst: afgelopen vrijdag om 21:31 uur
"Hij ziet er uit als een grote Rus, maar het is een grote Noor" https://www.forumsmileys.nl/smileys/dm/traanschater.gif
1
geplaatst: afgelopen vrijdag om 21:32 uur
Marchetto kan niet meer op het ijs staan. Hij is uit de boom gevallen tijdens het snoeien.
0
geplaatst: afgelopen vrijdag om 21:35 uur
Ik zat net te denken dat valpartijen zeldzaam zijn tegenwoordig. En dan gaat er eentje.
1
geplaatst: afgelopen vrijdag om 21:45 uur
Die twijfels over Stolz... hij wordt hier makkelijk 2e. Niet in absolute topvorm, maar wat heeft hij te verliezen door morgen te starten. Ze doen net of hij geen deuk in een pakje boter rijdt.
Wennemars mocht willen dat hij dit niveau had.
Wennemars mocht willen dat hij dit niveau had.
1
geplaatst: afgelopen vrijdag om 21:47 uur
Dubreuil is een Franstalige Canadees, maar hij komt erg graag in Friesland.
0
geplaatst: afgelopen vrijdag om 21:48 uur
McKlout valt natuurlijk tegen omdat ie al anderhalve maand in Europa is
2
geplaatst: afgelopen vrijdag om 21:53 uur
Dubreuil voelt zich zó thuis in Friesland dat hij er net zo goed slaapt als in zijn eigen bed. Daarom rijdt hij beter dan de Amerikanen, die nog moeten werken aan hun graag-in-Friesland-komen. Misschien kan de familie De Boer daarbij helpen.
0
geplaatst: afgelopen vrijdag om 21:54 uur
Toch die vermoeidheid bij Botman. Het is ook wel veelgevraagd.
0
geplaatst: afgelopen vrijdag om 21:54 uur
2
geplaatst: afgelopen vrijdag om 21:55 uur
Lukas schreef:
Dubreuil voelt zich zó thuis in Friesland dat hij er net zo goed slaapt als in zijn eigen bed. Daarom rijdt hij beter dan de Amerikanen, die nog moeten werken aan hun graag-in-Friesland-komen. Misschien kan de familie De Boer daarbij helpen.
Toch denk ik dat dat grote glas rauwe melk van moeder de Boer Stolz de das om het gedaan.
0
geplaatst: afgelopen vrijdag om 21:55 uur
harm1985 schreef:
Ik zat net te denken dat valpartijen zeldzaam zijn tegenwoordig. En dan gaat er eentje.
Voodoo Harm

1
geplaatst: afgelopen vrijdag om 21:57 uur
Tja, je kunt 3 afstanden afgetekend winnen. Één valpartij en alles is weg.
Vroeger was je al kampioen als je drie afstanden won. Vraag dat maar aan die Noor in 83.
1
geplaatst: afgelopen vrijdag om 22:02 uur
Dat wordt wederom een 4e plaats voor Joep https://www.forumsmileys.nl/smileys/dm/nopompomcry.gif
https://i.imgur.com/xrCIoPF.gif
https://i.imgur.com/xrCIoPF.gif
2
geplaatst: afgelopen vrijdag om 22:06 uur
Toch een beetje een domper. Wint slechts 3 van de 4 afstanden, dat doet Femke toch beter 

1
geplaatst: afgelopen vrijdag om 22:07 uur
Wereldrecord punten, maar niet alle afstanden gewonnen. Zou hij op zeker hebben gereden?
In één weekend een medaille op zowel WK sprint én allround zou alsnog een enorme prestatie zijn voor Stolz.
In één weekend een medaille op zowel WK sprint én allround zou alsnog een enorme prestatie zijn voor Stolz.
1
geplaatst: afgelopen vrijdag om 22:07 uur
GrafGantz schreef:
Toch een beetje een domper. Wint slechts 3 van de 4 afstanden, dat doet Femke toch beter
Volgende keer beter zijn best doen!

0
geplaatst: afgelopen vrijdag om 22:09 uur
0
geplaatst: afgelopen vrijdag om 22:09 uur
0
geplaatst: afgelopen vrijdag om 22:10 uur
Nee, ik heb enkel de slungelige eigenschappen van een (bijna) 2 metermens

* denotes required fields.