MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #4

zoeken in:
Femke "Ja, klopt!" Kok

Poek schreef:
Femke "Ja, klopt!" Kok

Daar moet een compilatie van gemaakt worden
(afbeelding)

Gretz schreef:
(quote)

Het is een SWIEP ̶M̶A̶R̶T̶I̶N̶ Harm, één, twee en drie

https://i.imgflip.com/alyw7d.jpg

Wennemars wordt 4e na een moelijke wissel denk ik. Wel ideale loting tegen Stolz. Of kan hij jagen op de kruising?

Gschwentner vind ik wel echt een goeie naam.

"Hij ziet er uit als een grote Rus, maar het is een grote Noor" https://www.forumsmileys.nl/smileys/dm/traanschater.gif

Marchetto kan niet meer op het ijs staan. Hij is uit de boom gevallen tijdens het snoeien.

Ik zat net te denken dat valpartijen zeldzaam zijn tegenwoordig. En dan gaat er eentje.

Die twijfels over Stolz... hij wordt hier makkelijk 2e. Niet in absolute topvorm, maar wat heeft hij te verliezen door morgen te starten. Ze doen net of hij geen deuk in een pakje boter rijdt.

Wennemars mocht willen dat hij dit niveau had.

Dubreuil is een Franstalige Canadees, maar hij komt erg graag in Friesland.

McKlout valt natuurlijk tegen omdat ie al anderhalve maand in Europa is

Dubreuil voelt zich zó thuis in Friesland dat hij er net zo goed slaapt als in zijn eigen bed. Daarom rijdt hij beter dan de Amerikanen, die nog moeten werken aan hun graag-in-Friesland-komen. Misschien kan de familie De Boer daarbij helpen.

Toch die vermoeidheid bij Botman. Het is ook wel veelgevraagd.

Lukas schreef:
Dubreuil voelt zich zó thuis in Friesland dat hij er net zo goed slaapt als in zijn eigen bed. Daarom rijdt hij beter dan de Amerikanen, die nog moeten werken aan hun graag-in-Friesland-komen. Misschien kan de familie De Boer daarbij helpen.

Toch denk ik dat dat grote glas rauwe melk van moeder de Boer Stolz de das om het gedaan.

harm1985 schreef:
Ik zat net te denken dat valpartijen zeldzaam zijn tegenwoordig. En dan gaat er eentje.

Voodoo Harm

Nu maar hopen dat de dynamiek niet uit het stadion is.

Gretz schreef:
(quote)

Voodoo Harm

Tja, je kunt 3 afstanden afgetekend winnen. Één valpartij en alles is weg.

Vroeger was je al kampioen als je drie afstanden won. Vraag dat maar aan die Noor in 83.

"Wat ging er mis, Janno?"
"Mijn schaats was bot, man!"

Altijd tegen Joep

Toch een beetje een domper. Wint slechts 3 van de 4 afstanden, dat doet Femke toch beter

Wereldrecord punten, maar niet alle afstanden gewonnen. Zou hij op zeker hebben gereden?

In één weekend een medaille op zowel WK sprint én allround zou alsnog een enorme prestatie zijn voor Stolz.

1 meter 95!

GrafGantz schreef:
Toch een beetje een domper. Wint slechts 3 van de 4 afstanden, dat doet Femke toch beter

Volgende keer beter zijn best doen!

Toch een smetje

Zeg maar een Joepie Wennemars

Gretz schreef:
(quote)

Lange mannen (afbeelding)

Kun jij ook zo goed in je hoeken blijven, Gretz?

Lukas schreef:
(quote)

Kun jij ook zo goed in je hoeken blijven, Gretz?

Nee, ik heb enkel de slungelige eigenschappen van een (bijna) 2 metermens

Leuk weetje: De Boo en ik zijn op dezelfde dag jarig.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:05 uur

geplaatst: vandaag om 00:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.