MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #4

zoeken in:
Femke mag bijna 3.79 verliezen op Suzanne https://www.forumsmileys.nl/smileys/fok/schater.gif

Gretz schreef:
Goed dat Martin en Herbert ons nog even laten weten dat Femke Kok al lang ongeslagen is.

26 keer al. Niet voor niks de keizerin.

Wel een paar cm verwijderd van een DQ. Daarna met een straatlengte voorsprong gewonnen.

1.9 punt voorsprong nu.

Gretz schreef:
Femke mag bijna 3.79 verliezen op Suzanne (afbeelding)

Kun je nog een keer vallen , maar zij gaat voor 4 keer 1e .

Wat ben jij?

Ik ben een rondjesrijder!

Hadden die Amerikanen ook maar een OKT moeten organiseren.

Tot nu toe twee mannen die maar net sneller zijn dan Kok zojuist. Op de allround snap ik dat nog, maar bij de sprint?

Hoeveel mannen gaan er morgen sneller zijn bij de WK Allround op de 500 meter dan Kok vandaag? Ik denk maximaal 5.

Dankzij het shorttrack verleden van De Boo verslaat hij Stolz, wiens jets niet werkten. Handje aan het ijs mag de pret niet drukken.

Dit kan niet meer mis gaan.

Ergens wel een beetje jammer. WK sprint en allround in één weekend was uniek geweest. Maar is ook wel te gek.

Stolz heeft *niet* de jet, ik herhaal, heeft *niet* de jet.

Stolz heeft dus op tijd gepiekt

harm1985 schreef:
Dankzij het shorttrack verleden van De Boo verslaat hij Stolz, wiens jets niet werkten. Handje aan het ijs mag de pret niet drukken.

Dit kan niet meer mis gaan.

Ergens wel een beetje jammer. WK sprint en allround in één weekend was uniek geweest. Maar is ook wel te gek.

Bummer voor de Amerikaanse Ice Jordan

Ik blijf het bizar vinden dat er gewoon 33ers gereden worden in Thialf. En 36ers bij de vrouwen.

Knap dat Femke Kok zonder shorttrackverleden toch nog zo verdienstelijk schaatst. Ik ben wel een beetje in de war vanwege Beatrice Lamarche. Herbert heeft me deze winter 258 keer verteld dat ze stopt en ik zat me hier voor te bereiden op een ovationeel applaus. En nu gaat ze ineens toch door.

Thorup deed niet aan de Spelen mee toch?

Gretz schreef:

Nee, maar haar man...

Gretz schreef:

Nee, je moet 12 jaar getrouwd zijn met een Deen. Schijnt.

Ik kan nog omhoog kijken. Dan zie ik het plafond.

A propos: Iran doet niet mee aan de Paralympische Spelen. De enige deelnemer kan Italië niet veilig bereiken volgens het Iraanse Olympisch comité.

Gelukkig doen de Russen wel mee.

harm1985 schreef:
A propos: Iran doet niet mee aan de Paralympische Spelen. De enige deelnemer kan Italië niet veilig bereiken volgens het Iraanse Olympisch comité.

Gelukkig doen de Russen wel mee.

Maar niet in Heerenveen https://www.forumsmileys.nl/smileys/dm/nopompomcry.gifhttps://www.forumsmileys.nl/smileys/dm/nopompomcry.gif

Maar gelukkig wél de Noorse Samsonsen, Gretz.

Nu wil het toeval dat ik deze week in Noorwegen was voor werk. Het is dus Klaabo en niet Kleebo.

Voor Na Hyun Lee eindigen, dat vind ik een ingewikkelde zin.

"De vrouw die gaat studeren, geneeskunde"

Kans op een Sweep!

Een lang seizoen.

harm1985 schreef:
Maar gelukkig wél de Noorse Samsonsen, Gretz.

Liever een Noorse die ons nieuwe uitdrukkingen introduceert

harm1985 schreef:
Kans op een Sweep!

Het is een SWIEP ̶M̶A̶R̶T̶I̶N̶ Harm, één, twee en drie

Gretz schreef:
(quote)

Het is een SWIEP ̶M̶A̶R̶T̶I̶N̶ Harm, één, twee en drie

https://i.imgur.com/QUK93Jq.gif

Het zijn vriendinnen.

2.26 punt. Dat is een lichtjaar op de sprint.

Als ze schaatsen lijken ze steeds meer op elkaar, soms zie je het verschil niet meer.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:05 uur

geplaatst: vandaag om 00:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.