Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #4
zoeken in:
1
geplaatst: afgelopen vrijdag om 19:33 uur
Femke mag bijna 3.79 verliezen op Suzanne https://www.forumsmileys.nl/smileys/fok/schater.gif
1
geplaatst: afgelopen vrijdag om 19:33 uur
Gretz schreef:
Goed dat Martin en Herbert ons nog even laten weten dat Femke Kok al lang ongeslagen is.
Goed dat Martin en Herbert ons nog even laten weten dat Femke Kok al lang ongeslagen is.
26 keer al. Niet voor niks de keizerin.
Wel een paar cm verwijderd van een DQ. Daarna met een straatlengte voorsprong gewonnen.
1.9 punt voorsprong nu.
1
geplaatst: afgelopen vrijdag om 19:39 uur
Gretz schreef:
Femke mag bijna 3.79 verliezen op Suzanne (afbeelding)
Femke mag bijna 3.79 verliezen op Suzanne (afbeelding)
Kun je nog een keer vallen , maar zij gaat voor 4 keer 1e .
1
geplaatst: afgelopen vrijdag om 19:46 uur
Hadden die Amerikanen ook maar een OKT moeten organiseren.
1
geplaatst: afgelopen vrijdag om 19:48 uur
Tot nu toe twee mannen die maar net sneller zijn dan Kok zojuist. Op de allround snap ik dat nog, maar bij de sprint?
Hoeveel mannen gaan er morgen sneller zijn bij de WK Allround op de 500 meter dan Kok vandaag? Ik denk maximaal 5.
Hoeveel mannen gaan er morgen sneller zijn bij de WK Allround op de 500 meter dan Kok vandaag? Ik denk maximaal 5.
0
geplaatst: afgelopen vrijdag om 20:10 uur
1
Dankzij het shorttrack verleden van De Boo verslaat hij Stolz, wiens jets niet werkten. Handje aan het ijs mag de pret niet drukken.
Dit kan niet meer mis gaan.
Ergens wel een beetje jammer. WK sprint en allround in één weekend was uniek geweest. Maar is ook wel te gek.
Ergens wel een beetje jammer. WK sprint en allround in één weekend was uniek geweest. Maar is ook wel te gek.
0
Stolz heeft *niet* de jet, ik herhaal, heeft *niet* de jet.
0
geplaatst: afgelopen vrijdag om 20:11 uur
harm1985 schreef:
Dankzij het shorttrack verleden van De Boo verslaat hij Stolz, wiens jets niet werkten. Handje aan het ijs mag de pret niet drukken.
Bummer voor de Amerikaanse Ice Jordan

1
geplaatst: afgelopen vrijdag om 20:14 uur
Ik blijf het bizar vinden dat er gewoon 33ers gereden worden in Thialf. En 36ers bij de vrouwen.
1
geplaatst: afgelopen vrijdag om 20:20 uur
Knap dat Femke Kok zonder shorttrackverleden toch nog zo verdienstelijk schaatst. Ik ben wel een beetje in de war vanwege Beatrice Lamarche. Herbert heeft me deze winter 258 keer verteld dat ze stopt en ik zat me hier voor te bereiden op een ovationeel applaus. En nu gaat ze ineens toch door.
1
geplaatst: afgelopen vrijdag om 20:44 uur
1
geplaatst: afgelopen vrijdag om 20:45 uur
Nee, je moet 12 jaar getrouwd zijn met een Deen. Schijnt.
0
geplaatst: afgelopen vrijdag om 20:46 uur
A propos: Iran doet niet mee aan de Paralympische Spelen. De enige deelnemer kan Italië niet veilig bereiken volgens het Iraanse Olympisch comité.
Gelukkig doen de Russen wel mee.
0
geplaatst: afgelopen vrijdag om 20:49 uur
harm1985 schreef:
A propos: Iran doet niet mee aan de Paralympische Spelen. De enige deelnemer kan Italië niet veilig bereiken volgens het Iraanse Olympisch comité.
Maar niet in Heerenveen https://www.forumsmileys.nl/smileys/dm/nopompomcry.gifhttps://www.forumsmileys.nl/smileys/dm/nopompomcry.gif
0
geplaatst: afgelopen vrijdag om 20:49 uur
Maar gelukkig wél de Noorse Samsonsen, Gretz.
Nu wil het toeval dat ik deze week in Noorwegen was voor werk. Het is dus Klaabo en niet Kleebo.
Nu wil het toeval dat ik deze week in Noorwegen was voor werk. Het is dus Klaabo en niet Kleebo.
2
geplaatst: afgelopen vrijdag om 20:53 uur
Voor Na Hyun Lee eindigen, dat vind ik een ingewikkelde zin.
0
geplaatst: afgelopen vrijdag om 20:55 uur
Liever een Noorse die ons nieuwe uitdrukkingen introduceert
1
geplaatst: afgelopen vrijdag om 20:56 uur
2
geplaatst: afgelopen vrijdag om 21:05 uur
Als ze schaatsen lijken ze steeds meer op elkaar, soms zie je het verschil niet meer.
* denotes required fields.