MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?

zoeken in:
geplaatst:
Hutspot, jus, zilveruitjes, mosterd, draadjesvlees.

geplaatst:
Indiase dahl, bereid door oudste dochter.

geplaatst:
Ik dacht een week of zo dat boilies een nieuwe food hype was…

Hier vette hap vandaag.

geplaatst:
ZAP! schreef:
Hier vette hap vandaag.

Er is een breed scala aan vette happen, dus graag wat meer toelichting. De ultieme vette hap voor mij is een grote friet oorlog, met heel veel satésaus en mayo. En dan wat uitjes voor een gezond gevoel. Al zeker 30 jaar niet meer verorberd. Hoewel de tijd (zowel toestand wereld, als dit concrete uur) er wel naar is. Krijg er trek an….

geplaatst:
Chameleon Day schreef:
(quote)

Er is een breed scala aan vette happen, dus graag wat meer toelichting. De ultieme vette hap voor mij is een grote friet oorlog, met heel veel satésaus en mayo. En dan wat uitjes voor een gezond gevoel. Al zeker 30 jaar niet meer verorberd. Hoewel de tijd (zowel toestand wereld, als dit concrete uur) er wel naar is. Krijg er trek an….
Gewoon doen voor het te laat is, de wereld is immers constant aan het vergaan. Toelichting vette hap: patat / ketchup / fritessaus, frikandel speciaal en een pikanto / fritessaus. Met lemon prik.

geplaatst:
Kipspiesjes, mangostukjes, snoepworteltjes.

En om dat goed te maken vanavond een Bossche bol.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:18 uur

geplaatst: vandaag om 23:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.