menu

Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?

zoeken in:
Dank! Komt goed

Gefrituurde krieltjes, laatste sla uit de tuin, schouderkarbonade.

Rudi S schreef:
Pizza ( voetbal he ).

En? Genoten?

Woensdag was ik alleen thuis. Vrouw en dochter waren en paar dagen weg. Ik heb twee kippenbouten heerlijk gekruid met in de inkepingen rozemarijn en tijm. Beetje zout en peper over de kippenbouten, rode peper gesneden, met de gesneden knoflook over de kip. Beetje olijfolie, uitgeperste citroen. De citroenschillen heb ik in stukjes erbij gedaan. Kleine tomaatjes erbij en drie kwartier in de oven. Stokbrood erbij en een aubergine in plakken, ook gekruid met tijm, rozemarijn, zout en peper langzaam gegrild en ik was tevreden.

Donderdag heb ik Chinese wokgroenten uit een zakje in de pan gemieterd, beetje teriyaki woksaus erbij, knoflookje, grote garnalen apart gewokt en dat gecombineerd met mihoen. Prima!

Gisteren pasta in champignonssaus, met grof gehakte spinazie, uitje, champignons natuurlijk en een mooi stuk spek in reepjes gesneden, apart gebakken en daarna natuurlijk toegevoegd bij het geheel. Zeer prima!

Vanavond uit eten met vrouw, zus, broertje, zwager en zwagerin.

Rogyros schreef:
(quote)

En? Genoten?

Ja prima pizza

Vandaag , langzaam buikspek garen in de oven , groente curry (Thaise) erbij en pandan rijst.

Rudi S schreef:
(quote)

Ja prima pizza

Rudi S schreef:
Vandaag , langzaam buikspek garen in de oven , groente curry (Thaise) erbij en pandan rijst.

Klinkt heerlijk, Rudi!

Ik vind het koud genoeg buiten. Vanavond erwtensoep! Vandaag hele dag thuis, bouillonnetje staat al op. De geur heeft een wisselend effect op de bewoners van huize Fathead. Ikzelf, oudste en jongste dochter vinden het heerlijk ruiken, mijn vrouw en de middelste vinden dit niet.

zelf belegde pizza met bloemkoolbodem

Stoofschotel van lam met kweepeer en couscous.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:23 uur

geplaatst: vandaag om 20:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.