Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?
zoeken in:
0
geplaatst: 17 april, 21:48 uur
Ik dacht een week of zo dat boilies een nieuwe food hype was…
Hier vette hap vandaag.
Hier vette hap vandaag.
0
geplaatst: 18 april, 00:38 uur
ZAP! schreef:
Hier vette hap vandaag.
Hier vette hap vandaag.
Er is een breed scala aan vette happen, dus graag wat meer toelichting. De ultieme vette hap voor mij is een grote friet oorlog, met heel veel satésaus en mayo. En dan wat uitjes voor een gezond gevoel. Al zeker 30 jaar niet meer verorberd. Hoewel de tijd (zowel toestand wereld, als dit concrete uur) er wel naar is. Krijg er trek an….
0
geplaatst: 18 april, 12:12 uur
Chameleon Day schreef:
Er is een breed scala aan vette happen, dus graag wat meer toelichting. De ultieme vette hap voor mij is een grote friet oorlog, met heel veel satésaus en mayo. En dan wat uitjes voor een gezond gevoel. Al zeker 30 jaar niet meer verorberd. Hoewel de tijd (zowel toestand wereld, als dit concrete uur) er wel naar is. Krijg er trek an….
Gewoon doen voor het te laat is, de wereld is immers constant aan het vergaan. Toelichting vette hap: patat / ketchup / fritessaus, frikandel speciaal en een pikanto / fritessaus. Met lemon prik.(quote)
0
geplaatst: 18 april, 17:37 uur
Kipspiesjes, mangostukjes, snoepworteltjes.
En om dat goed te maken vanavond een Bossche bol.
En om dat goed te maken vanavond een Bossche bol.
0
geplaatst: 3 mei, 18:14 uur
Ik ga uit eten in de Bayrische Wildstube.
Gewoon in Rotterdam dus dat wordt gans.
Gewoon in Rotterdam dus dat wordt gans.
0
geplaatst: 3 mei, 23:06 uur
Het was bami vandaag en niet van de chinees of supermarkt, maar zelf gemaakt.
Morgen pasta met garnalen in een feta/tomaten saus.
Morgen pasta met garnalen in een feta/tomaten saus.
0
geplaatst: 3 mei, 23:51 uur
Premonition schreef:
Het was bami vandaag en niet van de chinees of supermarkt, maar zelf gemaakt.
Zelf het deeg from scratch gefabriceerd?Het was bami vandaag en niet van de chinees of supermarkt, maar zelf gemaakt.
0
geplaatst: 4 mei, 10:07 uur
Premonition schreef:
Zeker, met een een beetje hulp van Appie...
Zeker, met een een beetje hulp van Appie...
Ha, die voorverpakte noedels die 2 minuten moeten garen. Blijft inderdaad zeer lastig…

0
geplaatst: 4 mei, 15:28 uur
0
geplaatst: 4 mei, 15:57 uur
Nooit geweest, maar wel vaak langsgelopen/gefietst. Hoe is het bevallen?
0
geplaatst: 4 mei, 16:31 uur
Chameleon Day schreef:
Zelf gemaakt, of van Appie?
Daar doe ik geen uitspraken over.Zelf gemaakt, of van Appie?
0
geplaatst: 4 mei, 17:48 uur
Porties hadden niet direct Bavariaanse proporties maar met de smaak was absoluut niets mis. En natuurlijk bier in pullen

0
geplaatst: gisteren om 21:51 uur
Maar weer eens uit eten in het mooie Roffa, met vrouwlief en m'n ouders. Moeder net jarig geweest, vader binnenkort 80 jaar en ze zijn over een maand 55 jaar getrouwd, dus aan mij de eer om te betalen 
Voor: Tonijn carpaccio, mosterd-sojadressing, sesam, avocado, tomaat. Daarbij een fles cava gedeeld met z'n allen.
Hoofd: Gebraden eendenborst, gekarameliseerde appel, sinaasappel-tijmjus. Vergezeld door een Cote du Rhone Villages.
Na: Lavacake met gesmolten chocoladekern, amarena-ijs en verse bosvruchten. Gepaard met een rum van 23 jaar jong.

Voor: Tonijn carpaccio, mosterd-sojadressing, sesam, avocado, tomaat. Daarbij een fles cava gedeeld met z'n allen.
Hoofd: Gebraden eendenborst, gekarameliseerde appel, sinaasappel-tijmjus. Vergezeld door een Cote du Rhone Villages.
Na: Lavacake met gesmolten chocoladekern, amarena-ijs en verse bosvruchten. Gepaard met een rum van 23 jaar jong.
* denotes required fields.