MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / WK 2006

zoeken in:
Wat een anticlimax voor Zidane . Daar moet iets gebeurd zijn tussen Zidane en Matterazi, want dat doet hij niet zomaar.

Wat een kutverslaggever, je ziet duidelijk in de herhaling dat Zidane zich omkeert en de actie maakt na het laatste woord van de Italiaan, en dan zegt de verslaggever dat Matterazi er niets aan kan doen.

Whatever it is, Zidane zou toch zo slim en ervaren moeten zijn dat ie zijn kop erbij houdt (letterlijk)

Dan nog mag je zo'n kopstoot nog steeds nooit maken zeg! Wat een vieze overtreding... sjongejonge

Hmm...Zidane of toch maar Cannavaro als beste speler
van het toernooi...?

Wel zonde van Zidane trouwens....maar niet meer dan verdiend, de zoveelste zwarte bladzijde in het sportleven van Zinedine.

Cannavaro... superwedstrijd weer. Voor mij beste speler toernooi.

Of Buffon misschien wel? Wat een keeper is dat zeg!

Is hij genomineerd?
Dan verdient hij hem zeker ook

Jup hij is genomineerd dacht ik.

Arno schreef:
Wat een anticlimax voor Zidane . Daar moet iets gebeurd zijn tussen Zidane en Matterazi, want dat doet hij niet zomaar.
Kan niet anders nee, maar dan nog...wat triest....als Figo ofzo dit nou overkomt...heel jammer.

Ben bang dat de Fransen dit gaan winnen.

Hoop het.

Helaas.

HOPPA !

BAH Het op 1na vervelendste land wint het WK

Gelukkig maar.. we hadden hier thuis een weddenschapje. Als Italië zou winnen morgen pizza en als Frankrijk zou winnen escargots...

Wat is die Zidane een sukkel trouwens >

Kasperbert schreef:
BAH Het op 1na vervelendste land wint het WK

Wie Italië of Frankrijk kom net thuis dus?

Jammer allemaal...heel jammer

Maar gelukkig geen Duitsland...dat was erger geweest

Cannavaro wint de goude bal dus....

Zidane, één van de beste spelers ooit.. Zijn laatste actie was een kopstoot... Ongelooflijk. Jammer en dom.

jowietje schreef:
(quote)

Wie Italië of Frankrijk kom net thuis dus?

Italië dus. 5-3 met strafschoppen.

Italie! Gelukkig

Jammer, slechtste ploeg die ik ooit een prijs heb zien pakken. Toch een behoorlijke aanfluiting voor het toernooi.

Overtreding van Zidane was inderdaad raar. Wat die vuilak ook tegen hem gezegd mocht hebben, zo'n overtreding is niet goed te praten. Maar als je dan toch een overtreding maakt, dan heb ik ze liever zo.

Was stiekem eigenlijk ook voor Italië

Weet bijna zeker dat Zidane zich heeft laten provoceren door een racistische opmerking o.i.d. Het zal nog wel een staartje krijgen.

bubbachups schreef:
Jammer, slechtste ploeg die ik ooit een prijs heb zien pakken. Toch een behoorlijke aanfluiting voor het toernooi.

Overtreding van Zidane was inderdaad raar. Wat die vuilak ook tegen hem gezegd mocht hebben, zo'n overtreding is niet goed te praten. Maar als je dan toch een overtreding maakt, dan heb ik ze liever zo.

Italië is gewoon de terechte winnaar, met één van de beste verdediging die ik ooit heb gezien.

Matterazzi is een vuile hond, maar Zidane is in z'n laatste wedstrijd te onervaren. Hoe ironisch.

Erg jammer dat Zidane rood kreeg, wel terecht . Ik vind nog wel dat er uitgezocht moet worden of die laffe Italiaan hem uitdaagde, en zo ja, dat hij ook een aantal wedstrijden mag missen....

Italie is trouwens geen terechte winnaar, om je hele tactiek puur op de verdediging te leggen is een laffe en geen leuke manier manier van winnen. Maar daarnaast zou het ook niet terecht zijn geweest als Frankrijk won naar mijn mening.

Jammer, jammer en nog eens jammer

Kasperbert schreef:
Erg jammer dat Zidane rood kreeg, wel terecht . Ik vind nog wel dat er uitgezocht moet worden of die laffe Italiaan hem uitdaagde, en zo ja, dat hij ook een aantal wedstrijden mag missen....

Italie is trouwens geen terechte winnaar, om je hele tactiek puur op de verdediging te leggen is een laffe en geen leuke manier manier van winnen. Maar daarnaast zou het ook niet terecht zijn geweest als Frankrijk won naar mijn mening.

Ach ja, als je wint, ben je de terechte winnaar.

Maar verdedigen is ook een kunst en bovendien was Italië aanvallend ook niet de minste op dit W.K. Tegen Duitsland speelden ze een zeer goede wedstrijd. Daar zag je al dat ze het gingen halen.

bubbachups schreef:
Jammer, slechtste ploeg die ik ooit een prijs heb zien pakken

Hoe oud was jij in 1990 en 2004 dan ???

Italie inderdaad niet echt een superwinnaar maar toch wel goed gespeeld. Alleen tegen Australie was aan de dubieuze kant.

Terecht rood natuurlijk voor Zizou maar wel ontzettend jammer zeg.

VanDeGriend schreef:
(quote)
Hoe oud was jij in 1990 dan ???

Haha, die moffen... Dat was niet de slechtste ploeg ooit, wel de meest irritante ploeg!!

teutoon
Hoe wil je gaan uitzoeken wat die hond van een Matterazzi heeft gezegd? Er wordt zoveel gepraat, geprovoceerd en geïntimideerd. Dat is strafbaar, maar moeilijk.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:37 uur

geplaatst: vandaag om 10:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.