Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 7 mei 2010, 10:38 uur
Mjuman schreef:
effe
Ook dat lijkt mij in zijn geval een understatementeffe
0
geplaatst: 7 mei 2010, 10:42 uur
VanDeGriend schreef:
Ook dat lijkt mij in zijn geval een understatement
Ook dat lijkt mij in zijn geval een understatement

0
geplaatst: 7 mei 2010, 10:53 uur
Joy4ever schreef:
(quote)
Waarom jij nou gaat liggen rollebollen om een intended understatement?
Da's nou de meerwaarde van zoiets - let maar eens op de dialogen in de echt benarde momenten in een oudere James Bond-film.
0
geplaatst: 7 mei 2010, 11:16 uur
Zorin schreef:
Ik vond het wel een tragikomisch gezicht daar in de Arena: uitzinnige vreugde alsof de championsleague was gewonnen......
. Feyenoord was duidelijk geen partij voor het huidige Ajax en het is wel zo dat Ajax dit keurig heeft 'afgewerkt' met niet misverstane cijfers.
Ik vond het wel een tragikomisch gezicht daar in de Arena: uitzinnige vreugde alsof de championsleague was gewonnen......
. Feyenoord was duidelijk geen partij voor het huidige Ajax en het is wel zo dat Ajax dit keurig heeft 'afgewerkt' met niet misverstane cijfers. Slappe hap gewoon. In plaats van één prachtige triller als cupfinal nu 2 bloedeloze wedstrijden en alles dankzij een groepje werkschuw tuig dat zich als randdebielen werkelijk alles denkt te kunnen veroorloven. Snel een voetbalwet graag en kaarthouders die zich misdragen een strakke meldingsplicht geven tijdens alle wedstrijden. De enige manier denk ik. In Engeland heeft men het helemaal onder controle gekregen op deze manier.
0
geplaatst: 7 mei 2010, 11:20 uur
Ik heb nooit het idee gehad dat het een bekerfinale betrof. Eén grote sof.
0
geplaatst: 7 mei 2010, 11:21 uur
D'r zat iemand de hele wedstrijd in de buurt van 'commentator' Leo Driessen te schreeuwen, als je hoorde wat die allemaal uit zat te kramen, dan viel dit van Vertonghen reuze mee.
0
Ace
geplaatst: 7 mei 2010, 11:24 uur
Ik kan me nog een grote neger op het bordes van het stadhuis hier op de coolsingel herinneren... De frustratie bij onze vriendjes druipt er weer vanaf, heerlijk! 

0
geplaatst: 7 mei 2010, 11:26 uur
Ace schreef:
Ik kan me nog een grote neger op het bordes van het stadhuis hier op de coolsingel herinneren...
Ulli, Ulli, Ulli Ik kan me nog een grote neger op het bordes van het stadhuis hier op de coolsingel herinneren...

Je moet nog de groeten uit Enschede hebben Ace, bij deze

0
geplaatst: 7 mei 2010, 11:27 uur
Ace schreef:
Ik kan me nog een grote neger op het bordes van het stadhuis hier op de coolsingel herinneren... De frustratie bij onze vriendjes druipt er weer vanaf, heerlijk!
Jij wou zeggen dat Ulli wel slim is/was?

Was wel gezellig toen hè? Jij was er ook bij. Toen was je nog voor Feyenoord.

0
geplaatst: 7 mei 2010, 11:28 uur
Outlaw104 schreef:
D'r zat iemand de hele wedstrijd in de buurt van 'commentator' Leo Driessen te schreeuwen, als je hoorde wat die allemaal uit zat te kramen, dan viel dit van Vertonghen reuze mee.
Misschien was dat het broertje van Stekelenburg wel. Die kan het weten, toch?
0
Ace
geplaatst: 7 mei 2010, 11:29 uur
Je begint op Tom te lijken Rico... 
Dat die van Gobbel dat riep vond ik niet zo'n probleem. Als ie nou hamas, hamas, etc gezongen had... Zo ook met Vertonghen gisteren... Ajax is joden, psv is boeren, feyenoord is kakkerlakken... No big deal lijkt me...

Dat die van Gobbel dat riep vond ik niet zo'n probleem. Als ie nou hamas, hamas, etc gezongen had... Zo ook met Vertonghen gisteren... Ajax is joden, psv is boeren, feyenoord is kakkerlakken... No big deal lijkt me...
0
geplaatst: 7 mei 2010, 11:34 uur
Ace schreef:

De laatste benoeming slaat nergens op.
Is zo'n tien jaar geleden in het leven geroepen, omdat de Ajacieden niets te zeggen hadden.Jij beschuldigd Tom ervan dat hij van club switcht terwijl jij zelf de grootste overstap hebt gemaakt binnen Nederland.

0
geplaatst: 7 mei 2010, 11:34 uur
Het zou ook geen big deal moeten zijn.
Maar er lopen erg veel joden en kakkerlakken met de herseninhoud van een pantoffeldiertje, en die voelen zich bij het minste of geringste in de kruis geknepen.
En dat zou zelfs die belg moeten weten.
Maar er lopen erg veel joden en kakkerlakken met de herseninhoud van een pantoffeldiertje, en die voelen zich bij het minste of geringste in de kruis geknepen.
En dat zou zelfs die belg moeten weten.
0
Ace
geplaatst: 7 mei 2010, 11:38 uur
Nicolage Rico schreef:
Is zo'n tien jaar geleden in het leven geroepen, omdat de Ajacieden niets te zeggen hadden.
Jij beschuldigd Tom ervan dat hij van club switcht terwijl jij zelf de grootste overstap hebt gemaakt binnen Nederland.
(quote)
Is zo'n tien jaar geleden in het leven geroepen, omdat de Ajacieden niets te zeggen hadden.Jij beschuldigd Tom ervan dat hij van club switcht terwijl jij zelf de grootste overstap hebt gemaakt binnen Nederland.
Die term bestaat al veel langer. Ken je klassiekers

Je bedoelt dat ik als kind met mijn vader meegenomen werd naar feyenoord en vervolgens 17 jaar door heel Europa MIJN club achterna gereisd ben... Beetje kinderachtig om dat bij het minste of geringste aan te halen als je weer eens niets beters te melden hebt

0
geplaatst: 7 mei 2010, 11:42 uur
Ace schreef:
Je bedoelt dat ik als kind met mijn vader meegenomen werd naar feyenoord en vervolgens 17 jaar door heel Europa MIJN club achterna gereisd ben... Beetje kinderachtig om dat bij het minste of geringste aan te halen als je weer eens niets beters te melden hebt
(quote)

Je verdient de Gouden Boterham, wegens happen.

0
Ace
geplaatst: 7 mei 2010, 11:44 uur
Ace probeert af en toe met nieuwe steekjes te komen en vervalt niet keer op keer in dezelfde exemplaren...
MAar goed, ik heb best honger! Smeer er de volgende keer wel even pindakaas op...
MAar goed, ik heb best honger! Smeer er de volgende keer wel even pindakaas op...
0
Ace
geplaatst: 7 mei 2010, 11:47 uur
Weet je dat het me trouwens gisteren opviel dat jij op Leroy Fer lijkt? Heb je dat vaker gehoord?
0
geplaatst: 7 mei 2010, 11:51 uur
Ace schreef:
Weet je dat het me trouwens gisteren opviel dat jij op Leroy Fer lijkt? Heb je dat vaker gehoord?
Van feraf lijkt het mee te vallenWeet je dat het me trouwens gisteren opviel dat jij op Leroy Fer lijkt? Heb je dat vaker gehoord?

0
geplaatst: 7 mei 2010, 12:09 uur
Ace schreef:
Dat niet. Wel dat ik op Brad Pitt lijk.

0
Ace
geplaatst: 7 mei 2010, 13:36 uur
Paap 
Tja Rico, het is toch echt zo... Maar wat het nou is? Niet de huidskleur, niet de voetbalkwaliteiten... Zal die onnozele blik wel zijn, denk ik?

Tja Rico, het is toch echt zo... Maar wat het nou is? Niet de huidskleur, niet de voetbalkwaliteiten... Zal die onnozele blik wel zijn, denk ik?
0
geplaatst: 7 mei 2010, 13:48 uur
Ace schreef:
Paap
Paap

Moet toch moeilijk te verkroppen zijn als je lelijker dan Fer bent, Ace.

0
geplaatst: 7 mei 2010, 14:48 uur
Wat een ontzettend lelijke uitshirts van Ajax gisteren, wie heeft dat bedacht?
0
geplaatst: 7 mei 2010, 14:51 uur
trebremmit schreef:
Ik vind het wel goed passen bij die lelijke koppen Wat een ontzettend lelijke uitshirts van Ajax gisteren, wie heeft dat bedacht?

0
geplaatst: 7 mei 2010, 14:57 uur
trebremmit schreef:
Vind je? Ik vind het juist de mooiste in jaren! Volgende keer een passende broek.Wat een ontzettend lelijke uitshirts van Ajax gisteren, wie heeft dat bedacht?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.