Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 6 mei 2010, 19:56 uur
Ach, dan ben je in ieder geval niet de enige. En staat nog een hele stoet op je te wachten.
0
geplaatst: 6 mei 2010, 19:57 uur
Jij bent een Ajax-fan?
Ach, op zich zou het mij ook niks moeten boeien want mijn eigen cluppie heeft genoeg zorgen, maar toch ben ik in dit geval wel zwaar partijdig.
Ach, op zich zou het mij ook niks moeten boeien want mijn eigen cluppie heeft genoeg zorgen, maar toch ben ik in dit geval wel zwaar partijdig.
0
geplaatst: 6 mei 2010, 20:00 uur
Nynke94 schreef:
Jij bent een Ajax-fan?
Jij bent een Ajax-fan?
Ja, mijn favoriete club is inderdaad Ajax.
Die van jou Veendam? Telstar?
0
geplaatst: 6 mei 2010, 20:01 uur
Mogen sportieve in plaats van financiële zorgen ook? 
sc Heerenveen

sc Heerenveen
0
geplaatst: 6 mei 2010, 20:07 uur
Ik kan niet zeggen dat het onverdiend is...
GAE staat trouwens 1-0 voor op Cambuur. Dat zijn nou eens leuke berichten
GAE staat trouwens 1-0 voor op Cambuur. Dat zijn nou eens leuke berichten

0
geplaatst: 6 mei 2010, 20:49 uur
Paap_Floyd schreef:
(quote)
Het kan altijd nog. Dan moet je toch in één helft 250 keer het veld oversteken ? Ik vind de koelkast al ver.
0
geplaatst: 6 mei 2010, 21:22 uur
De bekerfinale, die nooit een bekerfinale werd. Wegens gebrek aan spanning en natuurlijk omdat het een tweeluik was. Voor Ajax een troostprijs, ben er wel blij mee maar meer dan een glimlach heeft het nog niet op willen leveren voor mij.
0
geplaatst: 6 mei 2010, 22:10 uur
Over geen voetbal kijken gesproken. Ik lig helemaal gevouwen tijdens Helmond Sport - Sparta. Geweldig wat een dramatisch niveau. Top amusement.
0
De Klever
geplaatst: 6 mei 2010, 22:56 uur
Rhythm & Poetry schreef:
De bekerfinale, die nooit een bekerfinale werd. Wegens gebrek aan spanning en natuurlijk omdat het een tweeluik was. Voor Ajax een troostprijs, ben er wel blij mee maar meer dan een glimlach heeft het nog niet op willen leveren voor mij.
BIj mij wel, het was gezellig in de ArenA, eindelijk een prijs! Moet zeggen dat dit ook echt wel nodig was. Dik verdiend en terecht naar wat Ajax het afgelopen half jaar heeft laten zien. Helemaal niks in A'dam kan niet meer op gelukkig.
0
geplaatst: 6 mei 2010, 23:01 uur
Slechts 8000 man publiek maar een vreselijk leuke avond in de Galgenwaard. FC Utrecht wint met 3-1 maar zal het genoeg zijn?
0
Zorin
geplaatst: 7 mei 2010, 06:57 uur
Ik vond het wel een tragikomisch gezicht daar in de Arena: uitzinnige vreugde alsof de championsleague was gewonnen......
. Feyenoord was duidelijk geen partij voor het huidige Ajax en het is wel zo dat Ajax dit keurig heeft 'afgewerkt' met niet misverstane cijfers.
. Feyenoord was duidelijk geen partij voor het huidige Ajax en het is wel zo dat Ajax dit keurig heeft 'afgewerkt' met niet misverstane cijfers.
0
geplaatst: 7 mei 2010, 08:55 uur
Zorin schreef:
Ik vond het wel een tragikomisch gezicht daar in de Arena: uitzinnige vreugde alsof de championsleague was gewonnen......
Daar zat ik ook met grote verbazing naar te kijken Ik vond het wel een tragikomisch gezicht daar in de Arena: uitzinnige vreugde alsof de championsleague was gewonnen......
. Tuurlijk is de nationale beker een prijs maar je kunt ook overdrijven. Verder was het gisteren uiteraard een ongekende afgang van Feyenoord.
0
geplaatst: 7 mei 2010, 09:05 uur
0
geplaatst: 7 mei 2010, 09:10 uur
Weet ik wel. Daar dacht ik toen precies hetzelfde over. Maar ik heb dan ook helemaal niks met die flutbeker in Nederland.
0
Ace
geplaatst: 7 mei 2010, 09:27 uur
Ik ben hier even afwezig geweest, om toch even te verwerken dat het kampioenschap net aan onze neus (moet ik de grap zelf maken?) voorbij ging
Overigens heb ik er dit jaar minder moeite mee dan vorig jaar, omdat ik voor Twente sympathie heb en het knap vind hoe constant ze gepresteerd hebben onder grote druk. Jammer, volgend jaar nieuwe kansen
Bij deze nog even een welgemeende felicitatie aan de Tukkers onder ons en niet te vergeten de Joy4evers die hun club jaarlijks kiezen op basis van succes.
Die beker is een leuke troostprijs, niets meer, niets minder. Dat ie gewonnen wordt in een finale tegen een machteloos clubje uit de stad waar ik me nu bevind, maakt het wel een stuk leuker.
Deze Belg verdient een standbeeld midden op het Leidseplein, een echte clubjongen. Al zullen jullie daar vast anders over denken
YouTube - Vertonghen: Het zijn maar KUT KAKKERLAKKEN

Overigens heb ik er dit jaar minder moeite mee dan vorig jaar, omdat ik voor Twente sympathie heb en het knap vind hoe constant ze gepresteerd hebben onder grote druk. Jammer, volgend jaar nieuwe kansen
Bij deze nog even een welgemeende felicitatie aan de Tukkers onder ons en niet te vergeten de Joy4evers die hun club jaarlijks kiezen op basis van succes.Die beker is een leuke troostprijs, niets meer, niets minder. Dat ie gewonnen wordt in een finale tegen een machteloos clubje uit de stad waar ik me nu bevind, maakt het wel een stuk leuker.
Deze Belg verdient een standbeeld midden op het Leidseplein, een echte clubjongen. Al zullen jullie daar vast anders over denken

YouTube - Vertonghen: Het zijn maar KUT KAKKERLAKKEN

0
geplaatst: 7 mei 2010, 09:56 uur
Vertonghen
. Wat een kansloos figuur. Net als die Alderweireld. Grote bek maar niks presteren. Een en al frustratie. Het zal je club maar wezen. Veel plezier ermee Ace 
. Wat een kansloos figuur. Net als die Alderweireld. Grote bek maar niks presteren. Een en al frustratie. Het zal je club maar wezen. Veel plezier ermee Ace 
0
geplaatst: 7 mei 2010, 09:59 uur
De frustratie druipt er vanaf bij die Belg. Hij had daar natuurlijk liever met die schaal gestaan. 

0
geplaatst: 7 mei 2010, 09:59 uur
rayman schreef:
Wat een gigantische eikel is die belg toch.
Understatement of the year. Weer een voetballer met het verstand van een poffertje en ook het bewijs dat zelf schuchtere belgjes bij Ajax omgetoverd worden tot arrogante droeftoeters. Geniet nou eens normaal van een prima en dik verdiende overwinning. Op basis van het spel wat mijj betreft nog gegund ook. Als voetballers al mee gaan doen aan dat in en in zielige 020, joden en kakkerlak gedoe is het einde echt helemaal zoek. Wat mij betreft 20 wedstrijden schorsing.Wat een gigantische eikel is die belg toch.
0
geplaatst: 7 mei 2010, 10:00 uur
Nicolage Rico schreef:
De frustratie druipt er vanaf bij die Belg. Hij had daar natuurlijk liever met die schaal gestaan.
Ze zongen gister in de arena het "We are the champions" De frustratie druipt er vanaf bij die Belg. Hij had daar natuurlijk liever met die schaal gestaan.
. Maar die bevinden zich toch echt in Enschede 
0
geplaatst: 7 mei 2010, 10:02 uur
Ook erg kansloos, inderdaad. Normaal zijn Belgen bescheiden, maar Vertonghen en Alderweireld zijn de uitzondering op de regel.
0
geplaatst: 7 mei 2010, 10:07 uur
Heb je gelijk in, maar andersom gebeurt waarschijnlijk hetzelfde. Bovendien had 'ie al 16 liter bier op 

0
geplaatst: 7 mei 2010, 10:15 uur
Te droevig voor woorden. Zat net in de krant te lezen dat er een actiie komt om met supporters die termen als "Kankerjoden" en andere scheldwoorden met het K*-woord erin verplicht onder begeleiding een bezoek te brengen aan terminale kankerpatiënten. Vanwege het leereffect.
Hoe pak je dan Vertonghen aan? Nou je geeft hem Erik of het klein insectenboek van Godfried Bomans je laat het hem lezen - is ie effe bezig - en vervolgens overhoor je 'em.
Zou een stadionverbod helpen?
Hoe pak je dan Vertonghen aan? Nou je geeft hem Erik of het klein insectenboek van Godfried Bomans je laat het hem lezen - is ie effe bezig - en vervolgens overhoor je 'em.
Zou een stadionverbod helpen?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.