Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 11 juni 2010, 14:42 uur
Paap_Floyd schreef:
Zullen we er 64 van maken?
Zullen we er 63 van maken? Die wedstrijd om de 3e plaats is echt een aanfluiting Zullen we er 64 van maken?

0
Zorin
geplaatst: 11 juni 2010, 14:45 uur
Goed, serieus; ik hoorde dat vandaag Zuid -Afrika tegen Noord-Mexico of Midden- Amerika moet spelen ; dat sla ik dus maar over....
...(kan er geen tijdelijk WK -Topic komen?).
...(kan er geen tijdelijk WK -Topic komen?).
0
geplaatst: 11 juni 2010, 14:49 uur
Zorin schreef:
Noord-Mexico
Noord-Mexico

Voor de rest moet je niet zo zeuren Zorin
. De aankomende vier weken kun je beter dit topic mijden als je niks wilt meekrijgen van het WK.
0
Zorin
geplaatst: 11 juni 2010, 14:55 uur
Het is geen zeuren, het is de waarheid...
. Nou vooruit, maar niet zeuren als ik een keer een een bericht over een andere sport er tussen gooi
.
. Nou vooruit, maar niet zeuren als ik een keer een een bericht over een andere sport er tussen gooi
.
0
geplaatst: 11 juni 2010, 15:07 uur
Bijna al je berichten in dit topic gaan over voetbal, Zorin. Waar maak je je druk om? 
Het zal hier wel druk worden als ook Wimbledon en de Tour zijn begonnen...

Het zal hier wel druk worden als ook Wimbledon en de Tour zijn begonnen...
0
geplaatst: 11 juni 2010, 15:19 uur
Op dit moment zeuren over voetbal, is net zo vreemd als nu de straat op lopen en zeggen: "leuk al die oranje vlaggetjes, maar waar is het eigenlijk voor, 5 mei is toch bevrijdingsdag?"
Kortom het getuigt van weinig realiteitszin - maar ja er is ook niet een wereldwijd tournooi voor korfbal; alhoewel ik begrijp dat Zorin bij curling (OS) op zijn stoeltje zat te shaken van pure opwinding. Ten tijd evan de Giro was ie opvallend afwezig, of de azijn was op.
Kortom het getuigt van weinig realiteitszin - maar ja er is ook niet een wereldwijd tournooi voor korfbal; alhoewel ik begrijp dat Zorin bij curling (OS) op zijn stoeltje zat te shaken van pure opwinding. Ten tijd evan de Giro was ie opvallend afwezig, of de azijn was op.
0
geplaatst: 11 juni 2010, 15:52 uur
3 juli is er ook weer de Tour de France
Tegen die tijd is Nederland toch al uitgeschakeld 
Oh dat zei Herman ook al
Tegen die tijd is Nederland toch al uitgeschakeld 
Oh dat zei Herman ook al

0
Zorin
geplaatst: 11 juni 2010, 16:11 uur
Mjuman schreef:
Op dit moment zeuren over voetbal, is net zo vreemd als nu de straat op lopen en zeggen: "leuk al die oranje vlaggetjes, maar waar is het eigenlijk voor, 5 mei is toch bevrijdingsdag?"
Als jij ook nog begint over voetbal, wordt het pas echt onnavolgbaar
; trouwens ,Curling lijkt me meer voor de Moderators hier, die houden wel van bezemen
.
0
geplaatst: 11 juni 2010, 16:16 uur
Zorin schreef:
Als jij begint over voetbal, wordt het pas echt onnavolgbaar
; trouwens Curling lijkt me meer voor de Moderators hier, die houden wel van bezemen
.
Als jij begint over voetbal, wordt het pas echt onnavolgbaar
; trouwens Curling lijkt me meer voor de Moderators hier, die houden wel van bezemen
. Ja als voetballer, was ik moeilijk te volgen, maar dat kwam meer door snelheid (honkbal was mijn eerste sport) dan door techniek.
Persoonlijk vind ik dat bezemen wel wat hebben - ik vind het een soort SM-lite voor LCD - ik vind de Scandinavische meiskes altijd het leukst.
Net effe voetbal zitten kijken - wat een teringherrie die toeters; ze zou een stel van die toeteraars naast je hebben, zou ik niet kunnen garanderen dat ze allemaal nog werken na afloop.
0
Zorin
geplaatst: 11 juni 2010, 16:22 uur
Honkbal? Dat is toch die 'laffe' sport waar je hard mogelijk moet slaan en dan snel wegrent naar huis (homerun of zo)
?
Die Vulvazulu's zijn inderdaad niet best..... Mijn zoon en dochter hadden er beiden één , maar nu niet meer.... (denken ze). Ik moet zo trouwens nog even meehelpen met de straat te vers(t)ieren...
? Die Vulvazulu's zijn inderdaad niet best..... Mijn zoon en dochter hadden er beiden één , maar nu niet meer.... (denken ze). Ik moet zo trouwens nog even meehelpen met de straat te vers(t)ieren...
0
geplaatst: 11 juni 2010, 16:31 uur
Zorin schreef:
Honkbal? Dat is toch die 'laffe' sport waar je hard mogelijk moet slaan en dan snel wegrent naar huis (homerun of zo)
?
Die Vulvazulu's zijn inderdaad niet best..... Mijn zoont en dochter hadden er beiden één , maar nu niet meer.... (denken ze). Ik moet zo trouwens nog even meehelpen met de straat te vers(t)ieren...
? Die Vulvazulu's zijn inderdaad niet best..... Mijn zoont en dochter hadden er beiden één , maar nu niet meer.... (denken ze). Ik moet zo trouwens nog even meehelpen met de straat te vers(t)ieren...
Ja en ook op een oefenveld (gravel) moej wel een slidingbroek aanhebben - anders lig je na afloop op de c-auch en worden de gravel-stukjes met een pincet uit je been verwijderd en dat waren er heel wat - nitsj voor mietjes.
Ik zet zo het geluid van de treurdoos maar uit en een plaatje op onder 't voetbal - t*toeters!!
0
Zorin
geplaatst: 11 juni 2010, 16:36 uur
Het mooiste van honkbal vind ik die zachte kussentjes in elke hoek; kun je lekker even knus op zitten. Ik snap alleen niks van die innings e.d. , maar dat moet ik nog maar eens goochelen....
Goed voetbal dus; ik zal even mijn zoontje voor Nickolodeon 'verwijderen' en eens even een blik werpen...(naar die toeteraars dan).
Goed voetbal dus; ik zal even mijn zoontje voor Nickolodeon 'verwijderen' en eens even een blik werpen...(naar die toeteraars dan).
0
Zorin
geplaatst: 11 juni 2010, 16:43 uur
Sjees...
....niet best , dat lawaai....(ik heb het hier niet over muziek
); volume maar wat zachter dus.....
....niet best , dat lawaai....(ik heb het hier niet over muziek
); volume maar wat zachter dus.....
0
geplaatst: 11 juni 2010, 16:45 uur
Teleurstellend Mexico. Domme opstelling ook van Aguirre. Guardado op de bank laten 

0
geplaatst: 11 juni 2010, 16:49 uur
Ik heb een X ingevuld bij de pools, dus laat maar lekker zo. Die toeters zijn inderdaad verschrikkelijk!
0
geplaatst: 11 juni 2010, 16:56 uur
Met die toeters heeft Zuid-Afrika amper thuisvoordeel. Schiet lekker op zo. Bedroevend niveau heeft Zuid-Afrika, die worden gewoon laatste (zoals voorspeld).
0
geplaatst: 11 juni 2010, 16:58 uur
Zuid-Afrika heeft veel betere spelers op de bank zitten.
Bv. Anele, Masilela, MacBeth Sibaya en Parker (al ben ik geen fan) moeten gewoon altijd spelen.
Bv. Anele, Masilela, MacBeth Sibaya en Parker (al ben ik geen fan) moeten gewoon altijd spelen.
0
Zorin
geplaatst: 11 juni 2010, 17:07 uur
Ik lees in de gids trouwens dat vanavond Frankrijk - Uruguay moet; hoor, dat wil ik dan wel eens even zien hoe Frankrijk ervoor staat. 

0
geplaatst: 11 juni 2010, 17:09 uur
Frankrijk gaat niet ver komen, het is een puinhoop in dat team. Het zou me eerlijk gezegd verbazen als ze de poule doorkomen.
Hup Suarez!
Hup Suarez!
0
geplaatst: 11 juni 2010, 17:13 uur
Paap_Floyd schreef:
Ik heb een X ingevuld bij de pools, dus laat maar lekker zo. Die toeters zijn inderdaad verschrikkelijk!
Ik heb dat Xje gisteren verandert in een overwinning voor Mexico. Gaat ook nog wel gebeuren, hoogstwaarschijnlijk.
0
geplaatst: 11 juni 2010, 17:14 uur
Guardado erin, paar goaltjes voor Mexico en mijn eerste punten in ons pooltje zijn binnen...
0
geplaatst: 11 juni 2010, 17:16 uur
Denk ook wel dat Mexico nog wint. Ze zijn de bovenliggende partij en Zuid-Afrika is conditioneel toch wat minder vermoed ik. Er vliegen er nog wel 1 of 2 in.
edit: wat een goal
edit: wat een goal

0
geplaatst: 11 juni 2010, 17:17 uur
Nicolage Rico schreef:
Ik heb dat Xje gisteren verandert in een overwinning voor Mexico. Gaat ook nog wel gebeuren, hoogstwaarschijnlijk.
Nou, sterkte ermee (quote)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.