MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
herman schreef:
Frankrijk gaat niet ver komen, het is een puinhoop in dat team. Het zou me eerlijk gezegd verbazen als ze de poule doorkomen.

Hup Suarez!
Ik heb Frankrijk wel door naar de tweede ronde. Hup Frankrijk (volgens mij heb ik ook voor vanavond een Xje).

Ruby1966
Prima stand zo, laat het maar zo blijven

Paap_Floyd schreef:
(quote)
Nou, sterkte ermee

Zuid-Afrika zal wel in de verdedigende modus gaan, maar ik zie Mexico nog wel winnen, hoor.

Prachtig schot en dito redding trouwens (59e minuut)

Slecht begin van mijn poule.

Edit: terwijl ik het bericht type, scoort Meggico.

Fluit maar af

De paal

Shit zeg. Ik heb bij een aantal poules 1-1 verandert naar 1-2 voor Mexico.

jammer Rico.

Opzich wel een leuk begin. Twijfelende start, maar dat werd gelukkig goed gemaakt door een leuke tweede helft. Opvallend dat zowel de beste als de slechtste man op het veld op de doelposities waren, die keeper van Zuid-Afrika maakte toch wel een hele sterke indruk. Ook die passes...... Zo zie ik ze steek nooit maken hoor. Die van Mexico was lachwekkend slecht.

Al met al heeft Zuid-Afrika meer sympathie kunnen afdwingen, en hoop ik dat ze kunnen stunten. En oja, de mooiste goal van het WK is misschien al gemaakt Wat een afronding en passes zeg.

Ik verwacht veel mooie doelpunten.

Die pass van Kuhne is echt geweldig. Perez mag plaats maken voor Ochoa.

Ik verwacht er ook veel. Maar deze gaat me wel bijblijven, wat een held, zo'n spanning en dan één tegen één gewoon vollop de wreef schieten.

Ben benieuwd naar vanavond, verwacht dat Frankrijk gaat falen.

Ik verwacht een gelijkspel. Ik krijg steeds meer het idee dat Frankrijk zich de laatste tijd tot underdog heeft gewerkt, om op het WK genadeloos hard toe te slaan. (okee, dat doe je natuurlijk niet met een gelijpspel) Jammer voor hen, want ze stranden in de kwartfinale tegen Engeland

Ik heb mijn eerste voorspelling direct 100% goed .

Ik doe overigens mee met een andere poule.

17 mensen die het helemaal goed hadden. Wat veel zeg.

10:

Joy4ever
dix
Klumpie
Teunnis
Elibol
Weirdo Wizzy
Pietlut
Rayman1
levenvergeten
otherfool
De Klever
Kos
moviemafketel
Paap
Hoppa
Running On Empty
starsailor

5:

Ploppesteksel
BoordAppels
Don Dijk
postpunker
Bedorvenkebab
snarf349
Reijersen
RhythmAndPoetry

0:

Ward
Justus18
stinissen
MarkoS
Nicholas123
Sir Spamalot
Titmeister
itchy
Strangeways
Gé Breselassie
JohannesA
Lukk048
Roeb
Diesel-MM
De Trotse Tukker
wizard
Harry Decheiver
Benno
voetbalfilosoof

Aan al die mensen die hun voorspellingen niet zichtbaar hebben voor anderen: het WK is al begonnen, dus niemand kan meer afkijken

0 punten tot nu toe, maar nog 63 wedstrijden te gaan..

boomkat
Tegen Engeland gaat France er 100% aan.

Maarja de openinsmatch dus. Matige, rommelige en typische 'Afrikaanse' 1e helft. Mexico de betere. Een aardige ploeg ook, maar wel 1 die het van momenten moet hebben. Zie ik ook niet ver komen (ofcourse not) maar een 2e plek in de groep zit er altijd in.

2e helft was wel gewoon echt leuk met een veel beter Zuid-Afrika. Je ziet ook dat ze na die 1-0 los komen. Het gaat allemaal wat soepeler en dan ziet het best aardig uit. En wat goal ook . Eentje die bij Oranje niet zal misstaan. Die bal op de paal ook . Typisch WK momentje. Zo'n moment waarvan je altijd pas achteraf kan stellen hoe bepalend het was .

Speelt Uruguay gelijk of verliest, dan is alles mogelijk. Al met al een leuke poule en een aardige match.

Verder nog even de ceremonie. Kwam niet in de buurt bij die van de laatste spelen, maar dat was te verwachten. Maar waarom altijd die quasi-westerse invloeden. Hou het gewoon authentiek. Vervelende beat er in. Maakt het zo fout. 3 kwartier Fela Kuti dat zou pas geniaal zijn . Het WK mag van mij altijd grotesk en theatraal zijn, maar zo'n samensmelting van westers/inheems bezorgt me altijd een naar smaakje.

Jammer dat Mandela er niet bij kon zijn. Echt heel sneu. Zo'n man wens je dat nooit toe. Maakt me echt weer zo pissig he. Maarja maandag alweer NL. En dan zit je daar weer halfzat met je koppie bij.

ps. ik had 1-1 voorspelt .

ps2. WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ARE THE CHAMPIONS. Echt man wij gaan zo hard kont schoppen.

Zorin schreef:
Honkbal? Dat is toch die 'laffe' sport waar je hard mogelijk moet slaan en dan snel wegrent naar huis (homerun of zo) ? ...

Een van de meest tactische sporten die er bestaan. Naarmate je er meer van begrijpt wordt het steeds leuker.

Zorin
Het was uiteraard een grap, ROE; het is jammer dat het hier in Nederland niet zo populair is.

boomkat
Oja ''...Wesley in tranen om liefdes-tatoeage Yolanthe..'' .

Zorin
boomkat schreef:
Oja ''...Wesley in tranen om liefdes-tatoeage Yolanthe..'' .

Is dat het laatste nieuws ?....; hoe werkt dit uit op zijn spel? Misschien gaat ie nog beter voetballen....

boomkat
Pffff. Moeizame wedstrijd. Onzuiver, slecht spel, echt slecht en ik wordt echt knettergek van die vuvuzela. Tijdens de openingsmatch dacht ik nog dat het wel allemaal mee zou vallen. Maar bij een moeizame wedstrijd als deze zorgt dat getoeter voor een opgefokt sfeertje. Snel vergeten dit.

Morgen: eerst zelf voetballen en dan zie ik wel of ik nog een paar minuten (2e helft ofzo) Argentina kan pakken. VS / Engeland lijkt me tof. Soort clash toch wel. Paar Amerikaanse spelers ook, daar in Engeland.

Mensen die die vuvuzela's zo vervelend vinden, doen er goed aan de wedstrijden op Sporza te bekijken. Daar gebruiken ze een ander soort microfoons, waardoor je ze veel minder hoort. En het commentaar is ook een stuk beter.

Ruby1966
Bedankt voor de tip, ik ga het morgen meteen proberen

boomkat
Ja kwam ik ook achter. Schakelde de laatste 10 minuten per ongeluk naar Sporza. Scheelt een stuk . Ik lees net dat het bij de BCC ook een stuk beter is.

Het scheelt echt een hoop!

Het schijnt trouwens dat Ziggo maandag met een soort vuvuzela-filter komt.

herman schreef:
Mensen die die vuvuzela's zo vervelend vinden, doen er goed aan de wedstrijden op Sporza te bekijken. Daar gebruiken ze een ander soort microfoons, waardoor je ze veel minder hoort. En het commentaar is ook een stuk beter.

Helemaal mee eens. En de reclame ontbreekt ook tijdens de rust. Alleen het niveau van Frankrijk-Uruguay was erbarmelijk.
Om in mume termen te oordelen: Zuid-Afrika - Mexico 3***, Frankrijk-Uruguay 2** Suarez die bij elk zuchtje wind weer tegen de vlakte gaat en een hele slechte wedstrijd van Ribery, echt knudde.

Haha, een heuse filter. Moet niet veel gekker worden...

Ja, het is inderdaad ook wel prettig dat ze bij Sporza geen reclame hebben in de rust.

Qua cijfers ga ik mee met Musician. Toch zonde van Frankrijk, zoveel goede spelers, maar zo'n beroerde ploeg. Het is goed dat Laurent Blanc het stokje straks overneemt.

herman schreef:
Het scheelt echt een hoop!

Het schijnt trouwens dat Ziggo maandag met een soort vuvuzela-filter komt.

Zou nochtans niet zo onrealistisch of moeilijk zijn. Die dingen maken een geluid binnen een bepaald frequentieinterval. Als die niet tezeer samen valt met andere belangrijke intervallen kan je ze er gewoon uithalen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:26 uur

geplaatst: vandaag om 00:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.