MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
RHCP

Joy4ever schreef:
RHCP

FlyLo schreef:
Als outsiders wel Paraguay en Amerika (HUH?) noemen maar niet Chili?
Joy4ever schreef:
Chili wordt er uitgeknikkerd door Zwitserland

U zei?

Zwitserland moet nog spelen hoor.

Maar Chili is goed en wat een geweldige speler is die Sanchez.

Chili laat geen punten liggen tegen Zwitserland. Hierop mag je me later quoten.

We zullen zien. Ik zou het nog niet weten.

Ik vond ze zelf nog wat tegenvallen, met name de eindpass was vaak te slecht. Ik weet dat Chili gewoon beter kan.

herman schreef:
en wat een geweldige speler is die Sanchez.

De afwerking was vaak minder. Ook zonder de foute passes konden de Chilenen makkelijk 3/4 maken in de tweede helft. Leuke speler inderdaad, die Sanchez, en verwacht dat ze Zwitserland er "gewoon" uit knikkeren hoor.

Zometeen Spanje, en vanavond Zuid-Afrika dat verwacht ik, aanvallend gaat spelen. Zin in

Zwitserland moet nog ballen . Maar gezien het frisse spel van Chili zou ik er geen moeite mee hebben als die doorgaan. In mn pooltje heb ik Chili ook door .

Zorin
Ik hoop dat Spanje snel een doelpunt maakt, zodat de Zwitsers wat meer uit hun 'vesting' zullen/moeten komen. Spanje...olé !

Spanje valt erg tegen tot dusver.

Hoezo? Veel beweging, relatief snelle passing, paar kansjes.. Duitsland uitgezonderd, duidelijk de beste prestatie op het WK tot nu toe.

Wanneer Spanje zo door zal gaan zullen ze de verdediging van Zwitserland kapot spelen.

Spanje wil de bal vooral het doel in combineren. Gewoon eens flink op goal schieten of een actie maken om iets te forceren is er niets bij. En ja, dat combinatiespel blijft geweldig en het is op zich al ontzettend knap dat ze op die manier met 6 verdedigers in het zestienmetergebied er soms nog doorheen weten te komen.

Mwah valt allemaal wel mee toch? Spanje moet echt wat sneller gaan spelen, leuk dat ze veel aan de bal zijn, maar ze schieten er weinig mee op.

Nederland gaat het hele WK ownen. Ik weet het zeker!

Wie kijkt de wedstrijd trouwens allemaal op de BBC? Met Seedorf in de wedstrijdbespreking.

Thomzic schreef:
Wanneer Spanje zo door zal gaan zullen ze de verdediging van Zwitserland kapot spelen.

Kenner

Joy4ever schreef:
Spanje valt erg tegen tot dusver.

Alle favorieten vielen tegen tot dusverre; Oranje viel tegen is dus ook favoriet. Duitsland viel niet tegen; is dus geen favoriet!

Thomzic schreef:

Zoo, kost dat nou, zo'n glazen bol bij Ikea?

Ik zie niet in wat een tegengoal verandert aan die uitspraak. Spanje speelt Zwitserland echt wel aan gort. Alleen de goal ontbreekt nog.

Wat een geweldige match trouwens. Nu gaat het WK pas echt van start.

FlyLo schreef:
Wat een geweldige match trouwens. Nu gaat het WK pas echt van start.

Dat gevoel heb ik ook. Spanje is natuurlijk veel beter, maar daar trekken die Zwitsers zich gewoon niets van aan. Ze hebben natuurlijk ook niet de eerste de beste trainer.

Meh. Anti-voetbal. Het is ze verder wel gegund hoor... Maar ik zie Spanje zich de rug wel weer rechten. Best kans dat er in deze poule straks 3 teams op 6 punten staan. Gaat nog leuk worden.

Mjuman schreef:

Zoo, kost dat nou, zo'n glazen bol bij Ikea?

haha nee, kom ik even van een koude douche zeg. Alleen het verdedigen wat Zwitserland doet tegen zo'n combinerende tegenstander kost normaliter veel energie en vaak breekt het een team op. Voorbeelden te over van Ajax in de jaren '90 en Barcelona van de afgelopen jaren.

Alleen Zwitserland ploegde stug voort met een geweldig resultaat.

De eerste grote verrassing van het WK is een feit. Zwisterland wint met 0-1 van Spanje. Ik denk wel dat dit juist goed is voor Spanje. Nu staan ze weer met beide benen op de grond.

Perfect begin voor Spanje.

herman schreef:
Meh. Anti-voetbal.

Waarom heb ik me dan zo goed vermaakt? Spanje is acht klassen beter, dan ga je niet als een gek aanvallen. Uiteraard komt Spanje verder, maar het mag wel iets creatiever worden.

Marko
En een geweldige tweede helft om naar te kijken.

lebowski schreef:
(quote)

Waarom heb ik me dan zo goed vermaakt? Spanje is acht klassen beter, dan ga je niet als een gek aanvallen. Uiteraard komt Spanje verder, maar het mag wel iets creatiever worden.

Mee eens, sowieso idioot voor een land als Spanje om met maar 1 spits te beginnen. Goede terechtwijzing denk ik, nu mogen ze zich oprichten...

Antivoetbal? Hernoem dit hele schouwspel dan maar in het WK Antivoetbal want dit krijgen we nog vaker te zien. Verdedigen hoort nl ook bij voetballen.

Oranje moet die les ook telkens weer leren. En Spanje voetbalde niet echt inventief - één tempo, niet de tegenstander in slaap sussen door te temporiseren en dan ineens toe te slaan; kortom, voorspelbaar en niet slim.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:41 uur

geplaatst: vandaag om 18:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.