MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Wie wil er nu nog aan de slag bij Feyenoord? Met zo'n spelersgroep wil toch niemand werken. Ze hebben geen kwaliteit en ze geven je anoniem een draai om de oren in de media, stelletje zwakkelingen.

Harco schreef:
Hopelijk komt die lul nooit weer ergens aan de bak. Wat een verwaand stuk stront is dat, zeg.

herman schreef:
Nou, wie zal de 6e (?) trainer in 4 jaar tijd worden?
Ronald Koeman zou me niks verbazen.

Ace schreef:
Ik vind het best een sympathieke man. En de resultaten die hij boekte bevielen me eigenlijk ook wel.
Het begint bijna aandoenlijk te worden.

Ronald Koeman? Alsjeblieft niet zeg! Been blijft voorlopig heel verstandig bij NEC.

Joy4ever schreef:
Been blijft voorlopig heel verstandig bij NEC.

dat mag ik toch ook hopen!

Volgens mij heeft De Kromme effe niks te doen.

Haha, dat zou wat zijn.

Been lijkt me een slecht idee. Al die trainers die het goed doen bij subtoppers vallen door de mand bij F'noord. Is Erwin Koeman niet vrij? Die deed het met een mindere selectie zo slecht nog niet .

herman schreef:
Is Erwin Koeman niet vrij?
Hongarije, hè

rayman schreef:
Als Bosz z'n biezen pakt, zou het zomaar kunnen.

rayman schreef:

dat mag wat mij betreft nog wel even zo blijven - de schijtert. zo'n slappeling als trainer kunnen we bij feyenoord nu wel even helemaal niet gebruiken.

bosz en jansen ook weg

Ace
Joy4ever schreef:
(quote)
Het begint bijna aandoenlijk te worden.
.

Hoho, ik plaats het in de context he! Op dit moment gaat over fnoord

charlezzz schreef:
bosz en jansen ook weg

Dat die bosz weg is, zal ongetwijfeld niemand rouwig om zijn.

FC Den Bosch zoekt nog een goede trainer, misschien iets voor Verbeek?

Is er niet iemand van het leger die Feyenoord wil trainen?

Harco schreef:
Hopelijk komt die lul nooit weer ergens aan de bak. Wat een verwaand stuk stront is dat, zeg.
Maar dan met een paar enorme ballen. Staat ie bij de ingang van het stadion supporters toe te spreken. Verbeek is gewoon een schitterend kerel met het hart op de juiste plek. Als je dat een verwaand stuk strond vind, tsja, laat maar eigenlijk.

Ja, die opmerking slaat echt totaal nergens op. Als er zich iemand vandaag van zijn goede kant heeft laten zien is hij het wel.

Verfrissend dat een trainer een keer zelf zijn ontslag indient. In dit geval omdat dat verwende stelletje klojo's dat hij moest trainen hem niet eens in de ogen durfden te kijken. Daar staat wat mij betreft maar één straf op: Van Hanegem.

Harco
rayman schreef:
(quote)
Maar dan met een paar enorme ballen. Staat ie bij de ingang van het stadion supporters toe te spreken. Verbeek is gewoon een schitterend kerel met het hart op de juiste plek. Als je dat een verwaand stuk strond vind, tsja, laat maar eigenlijk.

Hij zou eens een trap in die enorme paar ballen moeten krijgen. En bovendien, wat een goeie kerel: je club in de winterstop verlaten.

herman schreef:
Ja, die opmerking slaat echt totaal nergens op. Als er zich iemand vandaag van zijn goede kant heeft laten zien is hij het wel.

zo is dat.

volgens mij hadden ze beter kluners als timmer (die krijgt niet voor niets elke keer applaus als een uittrap binnen de lijnen de andere helft haalt), lucius en hofland op vakantie kunnen sturen en verbeek met de jonge jongens door laten gaan,

lebowski schreef:
Verfrissend dat een trainer een keer zelf zijn ontslag indient. In dit geval omdat dat verwende stelletje klojo's dat hij moest trainen hem niet eens in de ogen durfden te kijken. Daar staat wat mij betreft maar één straf op: Van Hanegem.
En die gaat het waarschijnlijk nog worden ook.
Ze zijn helemaal de weg kwijt daar in Rotjeknor.

Een trainert als van Hanegem is natuurlijk wel ideaal voor Lucius en zijn vriendjes. Weinig trainen (zeker als het regent) en geen krachttraining.

rayman schreef:
(quote)
En die gaat het waarschijnlijk nog worden ook.
Ze zijn helemaal de weg kwijt daar in Rotjeknor.
Waarschijnlijk toch de enige (zoniet de beste) oplossing.
Van Hanegem als tussenpaus en daarna Been definitief.

ettettummu schreef:
(quote)
Waarschijnlijk toch de enige (zoniet de beste) oplossing.
Van Hanegem als tussenpaus en daarna Been definitief.
Zeker de beste oplossing: geen poppenkast zonder Jan Klaassen. De spelers van Feyenoord zijn niet serieus te nemen, dan moet je er een treenert bij zetten die je ook niet serieus kan nemen. Geen betere dan Willem in dat geval.

Willem.
Niet alleen een treenert maar ook een gozert.
En een zeikert.
Maar wel een Feyenoordert.

Willem is alvast begonnen met aan te geven wat Verbeek verkeerd heeft gedaan.
Dag Willem.

Ace
Ik zie hem zeker in staat de door Verbeek ingezette lijn door te zetten, voor wat betreft de resultaten! Ik zeg dus: go for it!

En de nieuwe td?
ik zeg:

Petje P.

ettettummu schreef:
En de nieuwe td?
ik zeg:

Petje P.
Onhaalbaar. Die is geniaal bezig in ........ waar zit ie ook alweer. Gladbach geloof ik.

Dat zou wat zijn.

Misschien wel een versterking voor de selectie, je kan nooit genoeg 30+'ers hebben.

En triest dat VH meteen begint af te geven op zijn voorganger. Als Feyenoord slim is gebruiken ze de rest van het seizoen om de selectie te saneren.

Ze mogen beginnen met de spelers eens een goeie draai om de oren te geven. En wie niet wil die rot maar op. Probleem alleen is dat ze geen donder opleveren. Een deel vanwege de leeftijd, een deel vanwege gebrek aan kwaliteit. En het leeuwendeel vanwege gebrek aan ruggegraat.

Feijenoord is gewoon visionair: al zeker zes jaar een rookverbod (met al dat brandhout op het veld). Ze gaan voor de helahola-Volendam-heen-en-weer trofee: hoe je in zo kort mogelijke tijd het diepst kunt vallen om het jaar daarop weer te promoveren naar de eredivisie.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:11 uur

geplaatst: vandaag om 07:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.