MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Joy4ever schreef:
Een trainert als van Hanegem is natuurlijk wel ideaal voor Lucius en zijn vriendjes. Weinig trainen (zeker als het regent) en geen krachttraining.

dat Lucius een hekel heeft aan regen heeft waarschijnlijk meer met z'n handel te maken

Ace schreef:
Ik zie hem zeker in staat de door Verbeek ingezette lijn door te zetten, voor wat betreft de resultaten! Ik zeg dus: go for it!

rayman schreef:
Onhaalbaar. Die is geniaal bezig in ........ waar zit ie ook alweer. Gladbach geloof ik.

Als ie perse wil kan ie naar Madrid, Barcelona, Manchester....etc.
Dat weet jij.
Dat weet ik.
De vraag is: wil ie perse?

Ace
http://www.nu.nl/sport/1899867/feyenoordselectie-unaniem-tegen-verbeek.html

Wat een droeftoeters. Ooit van een spiegel gehoord?

Joy

Ik zie in Ronald Koeman de ideale kandidaat. Heeft inmiddels wat degredatie ervaring opgedaan bij Valencia. Hij weet tenminste hoe het is om met een grote club onderin te hangen. In de wandelgangen is inmiddels vernomen dat good-old Bob Peeters de tweede spits wil worden indien Mols zijn contact toch niet verlengd aan het eind van het seizoen.

Ace
We kunnen er in Amsterdam ook wat van, maar dit is natuurlijk echt een vermakelijke soap...!

Ik bedoel, een slappeling als van bronckhorst die een tijdje geleden niet eens tegen verbeek durft te zeggen dat er geen chemie meer is. Maar dan wel een beetje uithuilen bij de directie dat er zo hard getraind moet worden! En dan de trainer maar niet meer aankijken tijdens de trainingen. peter bosz, ook zo'n mooie vent! Eerst in onderhandeling zijn over een nieuw contract, opstappen en dan doodleuk melden dat hij toch niet bijgetekend zou hebben

Het is idd te triest voor woorden wat er in Zuid gebeurt. Ik hoop dat ze met 10-0 op hun kloten krijgen tegen Heerenveen.

Ace

Inderdaad, wat een opmerking was dat.

Er zal nu vast wel een tussenpaus (Vlemminckx of heet die gast die hals over kop bij NAC moest worden weggehaald of Van Hanegem) komen en dan mag Been het in de zomer overnemen...

Feyenoord begint onderhand aardig te lijken op het Atletico Madrid van de jaren '90...

herman schreef:
Er zal nu vast wel een tussenpaus (Vlemminckx of heet die gast die hals over kop bij NAC moest worden weggehaald of Van Hanegem) komen en dan mag Been het in de zomer overnemen.
Ik kan me niet voorstellen dat die Vlemmings het dit jaar afmaakt.
Beenhakker heeft ook altijd wel oren als zoiets gebeurt bij "zijn cluppie"

Hmm, zo te horen ben ik één van de weinige die het terecht vind dat Verbeek weg is. Natuurlijk lopen de spelers te verzaken, maar als trainer blijf je eindverantwoordelijk voor je team. Als er binnen een bedrijf een bepaalde afdeling niet functioneert door fouten, moet naar de oorzaak gezocht worden, maar zal de afdelingschef ook ontslagen worden, want hij verantwoordelijk voor zijn afdeling. Dat is wat Feyenoord ook moet doen. De eerste stap hebben ze gezet met het ontslag van Verbeek, nu goed analyseren welke spelers niet functioneren en deze voor het eind van de zomer lozen. Tot de zomer is van Hanegem als tijdelijke oplossing wel ok, na de zomer Been aanstellen. Dan kan hij starten met een frisse, jonge ploeg, aangevuld met wat oudjes die er wél voor willen gaan. Een topploeg zal het dan niet zijn, maar meedoen om Europees voetbal moet haalbaar zijn. Mss als ze nog iets vangen voor het oud vuil (veel zal niet zijn), dat ze ook nog een paar versterkingen kunnen halen. Die hoeven niet veel te kosten, voor de verdediging bv. Botteghin van Zwolle of die Bjarsmyr, op het middenveld Honda van VVV (hebben ze gelijk een hoop marketing erbij) en in de aanval bv. die andere Zweed...

Ik voorspel dat met weemoed wordt teruggedacht aan de tijden van Bosz en Wotte.
Wanneer?
Tegen de tijd dat Botteghin, Bjarsmyr en Honda daadwerkelijk als versterkingen worden gezien.

ettettummu schreef:
Wanneer?
Tegen de tijd dat Botteghin, Bjarsmyr en Honda daadwerkelijk als versterkingen worden gezien.

Ten tijden van Wotte en Bosz werden dat soort aankopen ook gedaan. Niet erg dat Bosz weg is, maar wie kan het beter doen bij Feyenoord? Dat is de vraag. Met 0 euro's. Bosz heeft het goed gedaan om Makaay, van Bronckhorst, de Cler, Hofland, etc. te halen. Iedereen verwachtte dat ze goed zouden presteren. Daar kan Bosz ook weinig aan doen.

Ik weet niet in hoeverre het bericht te vertrouwen is, maar de geruchten zijn er dat vastgoed ondernemer David Hart Feyenoord wil kopen voor 150 miljoen euro + de schulden van ong. 18 miloen euro op zich wil nemen.

Zou wat zijn. Ben benieuwd wat de gevolgen zullen zijn, mocht het bericht waar zijn. In ieder geval kan Feyenoord dan weer spelers kopen.

Ace

(afbeelding)

Wen maar vast aan die huilende gezichten Ace. Aan het eind van de competitie zie jij ze ook weer bij je vriendjes in de Arena. Weer geen kampioen.

Ace

Ace schreef:

Grappige foto

Maar Ace, "wij" weten dat we niks winnen en af en toe winnen we toch wat. "Jullie" denken dat je wat kunt winnen, maar feitelijk win je al jaren niks. Weet niet wat erger is...

Ace
VanDeGriend schreef:
Grappige foto

Maar Ace, "wij" weten dat we niks winnen en af en toe winnen we toch wat. "Jullie" denken dat je wat kunt winnen, maar feitelijk win je al jaren niks. Weet niet wat erger is...

Ik kies toch voor dat laatste. Dan heb je in ieder geval tot mei nog een beetje plezier. En in mei denk je: dan winnen we toch gewoon volgend jaar?

ettettummu schreef:
Wanneer?

Gezien de huidige financiële situatie kun je niet verwachten dat topspelers gehaald worden. Maar Botteghin is een goede verdediger, die makkelijk eredivisieniveau aan kan en nog jong is (21 geloof ik), bovendien staat ie niet voor niets in de belangstelling van Fiorentina en Sampdoria... Honda is de beste speler van de 1e divisie en ook nog jong. Bovendien vertegenwoordigt hij ook commerciële waarde op de Japanse markt. Ik heb persoonlijk liever dat ze dit soort spelers een kans geven, dan dat ze weer één of ander afdankertje van Ajax en PSV kopen. Bovendien zijn er genoeg voorbeelden van spelers uit de 1e divisie die direct mee konden met de top van de eredivisie (van Nistelrooy, Huntelaar, Buffel, Moisander etc.)...

Ik begrijp natuurlijk wel wat je bedoelt.
Mijn gedachten zaten gewoon al bij De Helikopter:
In plaats van Castelen, Makaay, Hofland, Bronckhorst, El Hamadi, Tomasson of De Clerc komen dan die zomer Botteghin, Bjarsmyr en Honda uit De Helikopter.
En zeer waarschijnlijk zouden ze het stuk voor stuk ook beter doen, daar niet van.
Het ging me meer om het verwachtingspatroon (telkens maar weer) van het legioen; die zou die zomer dan toch tot een dieptepunt zijn gedaald.

Ace schreef:
(afbeelding)

Ace schreef:
(afbeelding)

Juiste beeld van de werkelijkheid. Hoewel Verbeek ook een hoop fouten heeft gemaakt.

Jep. Hij heeft ooit getekend.
Maar ja, dit wist ie ook niet van te voren.

rayman schreef:
Jep. Hij heeft ooit getekend.
Maar ja, dit wist ie ook niet van te voren.

We kunnen veel zeggen over de voetbalkennis, etc. van van Marwijk, maar van Marwijk brengt overal een enorme rust. Hij heeft het nog best goed gedaan vorig jaar en nu bij het Nederlands elftal heerst er ook een enorme rust (omdat er gewonnen wordt). Sinds Verbeek er is, heerst er alleen maar chaos bij Feyenoord. Dat is nooit meer goed gekomen.

Het is duidelijk dat de zaak Verbeek in elk geval niet tot de benodigde peper in de reet heeft gezorgd.. fluitnoord zal gewoon wel weer ergens 12e eindigen dit seizoen

orbit schreef:
Het is duidelijk dat de zaak Verbeek in elk geval niet tot de benodigde peper in de reet heeft gezorgd.. fluitnoord zal gewoon wel weer ergens 12e eindigen dit seizoen

Weer? Dat is een aardig tijdje geleden dat het is gebeurd.

Feyenoord eindigt wel in de top 8. Hopelijk is het genoeg voor Europees voetbal. Anders WEER de beker winnen.

Ik denk dat ze maximaal 9e worden, maar lager zou me niets verbazen.

AZ, Ajax, PSV, Twente, Heerenveen, Groningen, NAC en NEC zie ik ze echt niet meer voorbij steken.

Dat bedoel ik.. er zijn echt wel een dik pak ploegen beter.. normaal gezien ook altijd, maar nu zijn het er wel heel veel.. met die andere middenmoters wordt het nog lastig genoeg om plaats 9 of 10 te halen.

aire.
Hmmm, ja en nee. Een 6e of 9e plek kan best dicht bij elkaar liggen. Vorig jaar waren we ook maar één punt verwijdert van de 4e plek, maar goed. Het is echt moeilijk in te schatten op dit moment, blessureleed, technische staf, verhouding met legioen e.d. Een wereld van verschil.

Hopen dat je dan nu wel aan de goede kant van die streep terecht komt..

Overigens ben ik wel heel erg tevreden met de resultaten dit weekend

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:45 uur

geplaatst: vandaag om 08:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.