MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Klumpie schreef:
Tevens wordt er teveel doping gebruikt in de tennissport daardoor kijk ik liever naar wielrennen.
logisch

herman schreef:
Wat het wielrennen betreft: ik ben benieuwd of CSC nog mee gaat doen aan de Tour. Zou een domper zijn als het niet zo was.

Ik benieuwd naar dit en wat Jaksche gaat zeggen. Zou me niks verbazen als het halve peleton straks niet mag starten in Londen. Ik vind het overigens terecht dat ze niet tekenen. Zo'n verklaring 'ik gebruik geen doping' is natuurlijk dikke nonsens.

Robert Doornbos wint de Champcar race op Mont-Tremblant Canada, al zal dat weinigen hier interesseren.

Momenteel lukt het mij niet om naar Rondemaster te gaan. Ik krijg gewoon een blanco pagina

Arno schreef:
Momenteel lukt het mij niet om naar Rondemaster te gaan. Ik krijg gewoon een blanco pagina

Ik heb ook problemen, kon geen team selecteren, mededeling dat tour al voor bij was

Vince vega schreef:
(quote)

Ik heb ook problemen, kon geen team selecteren, mededeling dat tour al voor bij was
Ja verdorie, ik krijg ook geen goede pagina. Ik wou nog wat aan mijn team doen (mits dat nog kon)

Nu doet ie het wel bij mij!

yasper schreef:

Of het een voordeel is voor Federer valt enigszins te betwisten..hij mist hierdoor wel wat wedstrijdritme..maar goed..Federer kennende zal hij daar vast wel goed mee om kunnen gaan. Nadal zal zijn grootste concurrent zijn ja, ik zie bijv. een Roddick nooit van Federer winnen op Wimbledon, daar is hij niet compleet genoeg voor.

Roddick kan het in ieder geval niet proberen. Gasquet wel, verwacht veel van die partij. Gasquet was bij vlagen fantastisch gisteren.

Vince vega schreef:
Nu doet ie het wel bij mij!
Ja, even na 12 uur deed 'ie het weer ja. Kon helaas niets meer doen.

De proloog wordt nu op Rondemaster niet opgenomen in de stand. Maar ik krijg nog steeds een blanco pagina Zo kan ik m'n team voor morgen niet samenstellen natuurlijk.

Robbie McEwen heeft na een ware machtssprint de eerste rit in de Tour gewonnen. Boonen kwam duidelijk tekort, en werd op de meet nog gepasseerd door Hushovd, die tweede werd.
Morgen aankomst in mijn geboortestad, Gent. Ik ga een kijkje nemen aan de meet, en hopelijk kan ik de aankomst ook bijwonen. Maar het zal denk ik hoe dan ook over de koppen lopen worden.

Beetje flauw dat de proloog uiteindelijk niet meedoet om het klassement bij Ronderenner, al had ik daar niet supergoed op gescoord.

Mijn team is trouwens Chiapucci FC.

Federer

Ja, wat een fenomenale wedstrijd was dat!

Dat was denk ik wel de mooiste tenniswedstrijd die ik in jaren heb gezien.

Omayyad
even wat anders...

Kimi Raikkonen

herman schreef:
Beetje flauw dat de proloog uiteindelijk niet meedoet om het klassement bij Ronderenner, al had ik daar niet supergoed op gescoord.

Bij mij is het nog erger, ik was vergeten mijn team aan te passen voor de eerste etappe. De proloog had ik overigens wel redelijk goed, gezien het feit dat ik bijvoorbeeld Cancellara in mijn team had.

Uit mijn team waren er 7 van de 9 renners bij de eerste 15 vandaag. Toch sta ik 'maar' 3000ste. Maar ja, ik snap ook niet echt veel van heel dat scoresysteem

O ja, en mijn team heet 'Zomergem Sportief'.

herman schreef:

Volgens mijn vader was Chiapucci de eerste renner wiens naam ik als klein jongetje kon uitspreken

herman schreef:

zeker zat op het puntje van mijn bed

Arno schreef:
Uit mijn team waren er 7 van de 9 renners bij de eerste 15 vandaag. Toch sta ik 'maar' 3000ste. Maar ja, ik snap ook niet echt veel van heel dat scoresysteem

Ja je scoort het best als je goedkope renners in je team neemt. Of gewoon minder renners. Degene die nu aan kop staat in het algemeen klassement had maar 4 renners in het team, maar wel de 4 eerste...

Ik vind dat scoresysteem eigenlijk ook maar niks. Meestal neem ik ook gewoon de 9 waarvan ik het meest van verwacht, ongeacht de prijs.

Ik ben Trawlerman daar trouwens.

Ik had ook mijn team niet goed aangepast, stonden maar 7 renners in. McEwen was ik per ongeluk vergeten (hij, Hushovd en Boonen zijn toch de eerste 3 zekerheidjes bij een massaspurt).

Ace
Doet er ook nog iemand met het tourspel van De Telegraaf mee?

Ace schreef:
Doet er ook nog iemand met het tourspel van De Telegraaf mee?

de telewattes?

herman schreef:

Volledig mee eens, ik denk ook de mooiste finale sinds Ivanisevic tegen Rafter in 2001.

Ze zijn optimaal aan elkaar gewaagd inmiddels. Afgelopen week trouwens sowieso de meest fantastische cross geslagen ballen gezien.

Ja, en af en toe een bizar goede links-rechts spreiding. Een iets mindere bal en het initiatief was meteen aan de ander.

Net nog even het slot van de touretappe gezien. Een enorme valpartij; ik geloof dat alleen de eerste 20 renners van het peloton er geen last van hebben gehad. Gele trui-drager Cancellara is nog wel binnen gekomen, maar het vermoeden bestaat dat ie zijn pols gebroken heeft.

Het gaat lekker met rondemaster. Ik heb nu zelfs minder dan 50 miljoen vermogen, zo slecht heb ik het nog nooit gedaan eigenlijk.

Jasper schreef:
(quote)

Ja je scoort het best als je goedkope renners in je team neemt. Of gewoon minder renners. Degene die nu aan kop staat in het algemeen klassement had maar 4 renners in het team, maar wel de 4 eerste...

Zo ver had ik zelfs nog niet gedacht. Vreemd systeem inderdaad Maar ik neem ook gewoon de renners waarvan ik het meest verwacht die dag.
Overigens zal ik door Dour vijf dagen niet kunnen deelnemen. Het maakt dus niet zo veel uit wat ik nu doe.

herman schreef:
Ja, en af en toe een bizar goede links-rechts spreiding. Een iets mindere bal en het initiatief was meteen aan de ander.

Net nog even het slot van de touretappe gezien. Een enorme valpartij; ik geloof dat alleen de eerste 20 renners van het peloton er geen last van hebben gehad. Gele trui-drager Cancellara is nog wel binnen gekomen, maar het vermoeden bestaat dat ie zijn pols gebroken heeft.

Ik stond deze middag op 200 meter van de meet. Door de grote massa zag ik maar een klein stuk van het parcours, ook al stond ik al twee uur op voorhand op die plek. Maar toen uiteindelijk slechts een man of 20 arriveerden, was het duidelijk dat er een val geweest was. Wat later passeerde ook Cancellara, die zijn arm wat omhoog hield (ik dacht dan ook eerst aan een sleutelbeenbreuk). Maar achteraf op het podium zag hij er toch redelijk goed uit.
En chapeau natuurlijk voor Steegmans, die zichzelf blijft overtreffen.

Hé ik sta zowaar bovenaan de MuMe-league van Rondemaster . Laat ik er maar van genieten zolang het nog duurt.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:34 uur

geplaatst: vandaag om 13:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.