Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 2 juni 2012, 13:28 uur
Nicolage Rico schreef:
Doordat Nederland vaak aan de bal is, en door het centrale blok op het middenveld stond de verdediging redelijk inderdaad. De laatste wedstrijden, of eigenlijk heel dit jaar al ziet de verdediging er allerbelabberst uit. Kijk alleen al tegen Slowakije de eerste helft.
Nee, Nederland is juist op zijn best als we niet aan de bal zijn. Tegen Duitsland gaan we hard onderuit als we vol op de aanval gaan. In de vriendschappelijke wedstrijden en/of tegen kleine landen speel je uiteraard wat losser.(quote)
Doordat Nederland vaak aan de bal is, en door het centrale blok op het middenveld stond de verdediging redelijk inderdaad. De laatste wedstrijden, of eigenlijk heel dit jaar al ziet de verdediging er allerbelabberst uit. Kijk alleen al tegen Slowakije de eerste helft.
0
geplaatst: 2 juni 2012, 13:32 uur
Nicolage Rico schreef:
Als je niet inhoudelijk reageert, mag je je er van mijn apart buiten houden, Mjuman.
Wat heeft mijn bericht met taallessen te maken?
(quote)
Als je niet inhoudelijk reageert, mag je je er van mijn apart buiten houden, Mjuman.
Wat heeft mijn bericht met taallessen te maken?
Lees je post nou eens knul ipv van te snuffelpuffen - je begint zelf een ander te corrigeren over zijn omschrijving van de NL verdediging en komt zelf met kreten als 'understatement' - wees dan concreet of zit je weer in de tijd van de maand dat je weinig kan hebben?
Met Bouma erbij had ik het idee dat er wellicht meer zou kunnen - maar dat gezeik over die verdediging ben ik ondertussen wel beu. Een team weet zelf heel goed waar de zwakke punten liggen, en dan wordt het zaak om de sterke punten benutten. Een zwak punt zal nooit een kracht worden, dat vergt te veel - dan kun je beter werken aan consolidatie.
ik zie het volgende week wel!
0
geplaatst: 2 juni 2012, 13:35 uur
Bij Duitsland is het zwakke punt ook de verdediging en dat moeten we uitspelen door compact te gaan spelen. Daarmee zeg ik niet massaal verdedigen, maar lekker pittig en De Jong bovenop Oezil. In de tegenaanval zijn we dan kansrijk omdat de Duitse verdedigers zwak zijn met ruimte in hun rug.
0
geplaatst: 2 juni 2012, 13:46 uur
Mjuman schreef:
Lees je post nou eens knul ipv van te snuffelpuffen - je begint zelf een ander te corrigeren over zijn omschrijving van de NL verdediging en komt zelf met kreten als 'understatement' - wees dan concreet of zit je weer in de tijd van de maand dat je weinig kan hebben?
Interpreteren is nooit je sterkste kant geweest, zullen we maar zeggen. Heb sowieso een hekel aan mensen die andere mensen continue verbeteren als het om taalfouten gaat, maar voel je vooral niet aangesproken.

Met Bouma erbij had ik het idee dat er wellicht meer zou kunnen - maar dat gezeik over die verdediging ben ik ondertussen wel beu. Een team weet zelf heel goed waar de zwakke punten liggen, en dan wordt het zaak om de sterke punten benutten. Een zwak punt zal nooit een kracht worden, dat vergt te veel - dan kun je beter werken aan consolidatie.
De discussie begon ook over het middenveld. Daar is de verdediging van Oranje inherent aan.
0
geplaatst: 2 juni 2012, 13:47 uur
Nicolage Rico schreef:
Waarom dan? Van Persie is momenteel één van de beste spitsen ter wereld. Heeft zelfs 1 goal meer gescoord dan Huntelaar in een zwaardere competitie.
Zou wat zijn als alle reservespelers op zouden tieven, terwijl ze een betere speler voor zich hebben.
Als mensen zeggen dat van Persie geen echte spits is, hoeft hij alleen maar te zeggen "30 goals in de PL."
Waarom dan? Van Persie is momenteel één van de beste spitsen ter wereld. Heeft zelfs 1 goal meer gescoord dan Huntelaar in een zwaardere competitie.
Zou wat zijn als alle reservespelers op zouden tieven, terwijl ze een betere speler voor zich hebben.
Als mensen zeggen dat van Persie geen echte spits is, hoeft hij alleen maar te zeggen "30 goals in de PL."
Omdat Persie nooit presteert in Oranje en natuurlijk niet in het systeem past, we bij Oranje genoeg goede voetballers hebben, moet nog een killer erbij en dan kampioentje!
0
geplaatst: 2 juni 2012, 13:47 uur
jasper1991 schreef:
Nee, Nederland is juist op zijn best als we niet aan de bal zijn. Tegen Duitsland gaan we hard onderuit als we vol op de aanval gaan. In de vriendschappelijke wedstrijden en/of tegen kleine landen speel je uiteraard wat losser.
Nee, Nederland is juist op zijn best als we niet aan de bal zijn. Tegen Duitsland gaan we hard onderuit als we vol op de aanval gaan. In de vriendschappelijke wedstrijden en/of tegen kleine landen speel je uiteraard wat losser.
Ik vind Nederland best sterk in de omschakeling hoor, maar het is ook weer niet de grootste kracht (vind ik). Balbezit is ook niet hetzelfde als vol op de aanval gaan.
0
geplaatst: 2 juni 2012, 13:49 uur
Deren Bliksem schreef:
Omdat Persie nooit presteert in Oranje en natuurlijk niet in het systeem past, we bij Oranje genoeg goede voetballers hebben, moet nog een killer erbij en dan kampioentje!
(quote)
Ach ja, ik heb de discussie Huntelaar/van Persie al zó vaak voorbij zien komen dat ik er geen plezier meer uit kan halen.

0
geplaatst: 2 juni 2012, 13:54 uur
Deren Bliksem schreef:
Ik denk dat je met Huntelaar in de spits te berekenbaar bent en weinig kans maakt tegen de toplanden. Met Van Persie heb je een balvaste spits - kijk het WK nog maar eens goed, het was niet alleen maar kommer en kwel. Hij is daarbij meer in zijn beste vorm ooit.(quote)
0
geplaatst: 2 juni 2012, 13:58 uur
Ben ik het mee eens hoor. Ben een fan van v. Persie. Ik hoop dat dit het toernooi van hem wordt.
Sowieso vind ik het knap om 26 goals voor Oranje te maken, terwijl hij daar "nooit presteert".
Sowieso vind ik het knap om 26 goals voor Oranje te maken, terwijl hij daar "nooit presteert".
0
geplaatst: 2 juni 2012, 14:03 uur
Nicolage Rico schreef:
Interpreteren is nooit je sterkste kant geweest, zullen we maar zeggen. Heb sowieso een hekel aan mensen die andere mensen continue verbeteren als het om taalfouten gaat, maar voel je vooral niet aangesproken.
Aha, eerst met water gooien en dan zeggen dat je niet wilde dat ik nat werd - volgens mij heb je nooit een voldoende gehaald voor logica, en veel meer dan een 6- voor stylistiek zal er ook niet in gezeten hebben. If you can't stand the heat, stay away from the kitchen.
Nicolage Rico schreef:
De discussie begon ook over het middenveld. Daar is de verdediging van Oranje inherent aan.
Verdomd interessant, maar gaat u verder. Een team vormt een geheel (als het goed is); onbalans op één plek, moet je elders ondervangen - vandaar de middenveldbezetting. Vaart als breker heeft nooit echt goed gefungeerd, daarvoor dient De Jong - Bommel is bepalend en zet lijnen uit. Er was iemand die schreef dat Bommel over zijn top is; dat denk ik dus niet - hij speelt heel erg gedoseerd, gecontroleerd en kiest momenten.
Van Marwijk zal hinken op twee gedachten: het succes met het vorige team en de succesvolle spelers (zoals The Hunt) die ie eigenlijk nu ook wil inpassen. Je kunt niet Van Persie op rechts verstoppen, maar door de dubbele controleur, heb je niet meer de mogelijkheid om RVP vanaf het middenveld te laten komen. Denk dat er ook in gewone wedstrijden regelmatig gewisseld zal worden van samenstelling.
0
geplaatst: 2 juni 2012, 14:16 uur
Nicolage Rico schreef:
Ben het niet met je eens dat Khedira en vooral Schweinsteiger het van alleen van hun vizie vooruit moeten hebben. Schweinsteiger is nog meer balafpakker/breker dan van Bommel.
(quote)
Ben het niet met je eens dat Khedira en vooral Schweinsteiger het van alleen van hun vizie vooruit moeten hebben. Schweinsteiger is nog meer balafpakker/breker dan van Bommel.
Het is net omgekeerd. Khedira is minder opbouwend dan Van Bommel, Schweinie veel meer (in zijn goede periodes). Khedira doet bij RM vooral: gaten dicht lopen, bal afpakken en zsm aan Xabi Alonso geven.
0
geplaatst: 2 juni 2012, 14:24 uur
FlyLo schreef:
Het is net omgekeerd. Khedira is minder opbouwend dan Van Bommel, Schweinie veel meer (in zijn goede periodes). Khedira doet bij RM vooral: gaten dicht lopen, bal afpakken en zsm aan Xabi Alonso geven.
(quote)
Klopt. Schweinie is ook erg opbouwend, heeft veel meer diepgang dan van Bommel. Maar hij is erg veelzijdig. Vind hem ook meer een breker dan van Bommel, zoals gezegd.
Het kinderspeeluurtje van Mjuman laat ik maar wijselijk aan me voorbij gaan.

0
geplaatst: 2 juni 2012, 14:34 uur
Wat heb je aan een balvaste spits die niet scoort op de grote toernooien?
Van Persie moet het nu wel gaan laten zien lijkt mij, vond hem op het wk echt matig.
Het liefst had ik Huntelaar in de spits en Van Persie er achter.
Van Persie moet het nu wel gaan laten zien lijkt mij, vond hem op het wk echt matig.
0
geplaatst: 2 juni 2012, 14:35 uur
Nicolage Rico schreef:
Je kan toch moeilijk ontkennen dat Persie het waardeloos doet als we hem echt nodig hebben?
0
geplaatst: 2 juni 2012, 14:37 uur
trebremmit schreef:
Laatste 2 grote toernooien heeft hij er 3 gescoord. Maar ik vind van Persie sowieso een betere speler dan 2 jaar geleden.
Hij heeft de kwaliteiten om het te laten zien. Het is ook te hopen dat de aanstroming goed is deze reis.
Wie weet gaat dit nog wel gebeuren. Mocht Sneijder weer ondermaats spelen.
0
geplaatst: 2 juni 2012, 14:41 uur
Deren Bliksem schreef:
Je kan toch moeilijk ontkennen dat Persie het waardeloos doet als we hem echt nodig hebben?
Mensen houden zich teveel vast aan het W.K. 2010.
Van Persie was ondermaats op het W.K., maar dat lag ook aan de spelers om hem heen (Sneijder, Robben) die vooral voor eigen succes gingen (niet zonder succes trouwens). Ik verwacht niet dat Huntelaar het veel beter zou hebben gedaan.
Huntelaar moet het ook nog écht laten zien in Oranje, al geef ik toe dat hij natuurlijk nog geen echte kans heeft gehad. Ik kan me eigenlijk 1 écht goede interland herrinneren van Huntelaar, en die was tegen Engeland laatst.
Gelukkig geeft Bert van Persie meer vertrouwen dan menig mens hier op het voetbaltopic.

Huntelaar heeft overigens zijn eerste goede seizoen gedraaid sinds Ajax.
0
geplaatst: 2 juni 2012, 14:46 uur
Dat vertrouwen houdt een keer op, ik moet het allemaal nog maar zien met Van Persie in Oranje.
Huntelaar heeft met die paar invalbeurten meer indruk gemaakt op mij, een echte afmaker terwijl Van Persie het vaak te moeilijk doet.
Huntelaar heeft met die paar invalbeurten meer indruk gemaakt op mij, een echte afmaker terwijl Van Persie het vaak te moeilijk doet.
0
geplaatst: 2 juni 2012, 14:50 uur
We zullen zien. Ik ben in ieder geval blij dat we zoveel luxe problemen hebben op het middenveld en in de aanval.
0
geplaatst: 2 juni 2012, 14:57 uur
Tsja om in te haken op de discussies:
- Van Persie hoort niet in de spits
- Nederland moet niet met 2 'brekers' spelen
Waarom van Persie niet in de spits? Op zn Jan van Halsts zal ik dat met een momentanalyse beschrijven:
Wedstrijd tegen Slowakije, vlak voor rust: Afellay stoomt op aan de linkerzijlijn. Daar kan hij op een gegeven moment niet meer verder, omdat ie daar van Persie tegenkomt, met in zijn kielzog 2 verdedigers. Afellay draait naar binnen, maar kan de bal alleen achter hem kwijt, omdat er niemand in de spits staat. Een potentieel gevaarlijke uitbraak compleet ontmanteld door van Persie.
Conclusie:
Van Persie is een hele goede voetballer, maar wil te graag voetballen, waardoor hij een van de primaire taken van een spits in dit systeem verwaarloost: aanspeelpunt zijn. Bij Arsenal is het systeem meer op hem afgesteld, waardoor hij daar wel (goed) rendeert.
Oplossing:
Huntelaar in de spits, van Persie daarachter als een soort van valse 2e spits. Met Robben op rechts en Afellay op links heb je dan zo veel dreiging, dat de verdediging van de tegenstander daar zijn handen vol aan heeft. Daarvan kan Huntelaar als afmaker profiteren.
Wat te doen met Sneijder? Dan komen we gelijk op de volgende stelling:
Sneijder ipv de Jong op het middenveld. Sneijder is namelijk een uitstekende verbindingsspeler: tweebenig, geweldig overzicht en uitstekende pass in de benen. Mijn enige twijfel is of van Bommel het nog kan belopen als enige verdedigende middenvelder. Mss zou je dan eerder de Jong daar neer moeten zetten, maar goed, het is wel weer wat om je aanvoerder vlak voor een eindtoernooi te passeren. Bovendien is van Bommel met zn ervaring en irritantheid juist ook wel zeer nuttig.
Waarschijnlijk krijg nu commentaar dat deze opstelling te aanvallend is, maar dat vind ik niet. Het is vooral ook een mentaliteitszaak. Sneijder kan prima meeverdedigen, hij moet gewoon zn mindset daarnaar omzetten. Net zoals de verdediging ook echt niet zo slecht is. De nonchalance moet er gewoon uit. Vooral Heitinga en vd Wiel hebben nogal de neiging om te slap uit te verdedigen, terwijl de bal gewoon naar voor gerost moet worden.
Voor zover de mening van een van de 16 miljoen bondscoaches. Van Marwijk zal dit wrs wel niet doen. Desondanks ben ik niet zo pessimistisch als de meesten hier. Oefenwedstrijden zeggen zelden iets. Oranje heeft een ervaren groep, met veel kwaliteit, die bovendien al jaren in min of meer dezelfde samenstelling met elkaar speelt. De praktijk leert dat in dergelijke teams over de lange lijn enige verzadiging kan optreden, maar dat in bekertoernooien zo'n groep wel het uiterste uit zichzelf kan halen. Zie bv. Chelsea dit jaar. Ik verwacht niet dat ze Europees Kampioen worden, maar ik ben ook niet verbaasd al ze het wel worden.
- Van Persie hoort niet in de spits
- Nederland moet niet met 2 'brekers' spelen
Waarom van Persie niet in de spits? Op zn Jan van Halsts zal ik dat met een momentanalyse beschrijven:
Wedstrijd tegen Slowakije, vlak voor rust: Afellay stoomt op aan de linkerzijlijn. Daar kan hij op een gegeven moment niet meer verder, omdat ie daar van Persie tegenkomt, met in zijn kielzog 2 verdedigers. Afellay draait naar binnen, maar kan de bal alleen achter hem kwijt, omdat er niemand in de spits staat. Een potentieel gevaarlijke uitbraak compleet ontmanteld door van Persie.
Conclusie:
Van Persie is een hele goede voetballer, maar wil te graag voetballen, waardoor hij een van de primaire taken van een spits in dit systeem verwaarloost: aanspeelpunt zijn. Bij Arsenal is het systeem meer op hem afgesteld, waardoor hij daar wel (goed) rendeert.
Oplossing:
Huntelaar in de spits, van Persie daarachter als een soort van valse 2e spits. Met Robben op rechts en Afellay op links heb je dan zo veel dreiging, dat de verdediging van de tegenstander daar zijn handen vol aan heeft. Daarvan kan Huntelaar als afmaker profiteren.
Wat te doen met Sneijder? Dan komen we gelijk op de volgende stelling:
Sneijder ipv de Jong op het middenveld. Sneijder is namelijk een uitstekende verbindingsspeler: tweebenig, geweldig overzicht en uitstekende pass in de benen. Mijn enige twijfel is of van Bommel het nog kan belopen als enige verdedigende middenvelder. Mss zou je dan eerder de Jong daar neer moeten zetten, maar goed, het is wel weer wat om je aanvoerder vlak voor een eindtoernooi te passeren. Bovendien is van Bommel met zn ervaring en irritantheid juist ook wel zeer nuttig.
Waarschijnlijk krijg nu commentaar dat deze opstelling te aanvallend is, maar dat vind ik niet. Het is vooral ook een mentaliteitszaak. Sneijder kan prima meeverdedigen, hij moet gewoon zn mindset daarnaar omzetten. Net zoals de verdediging ook echt niet zo slecht is. De nonchalance moet er gewoon uit. Vooral Heitinga en vd Wiel hebben nogal de neiging om te slap uit te verdedigen, terwijl de bal gewoon naar voor gerost moet worden.
Voor zover de mening van een van de 16 miljoen bondscoaches. Van Marwijk zal dit wrs wel niet doen. Desondanks ben ik niet zo pessimistisch als de meesten hier. Oefenwedstrijden zeggen zelden iets. Oranje heeft een ervaren groep, met veel kwaliteit, die bovendien al jaren in min of meer dezelfde samenstelling met elkaar speelt. De praktijk leert dat in dergelijke teams over de lange lijn enige verzadiging kan optreden, maar dat in bekertoernooien zo'n groep wel het uiterste uit zichzelf kan halen. Zie bv. Chelsea dit jaar. Ik verwacht niet dat ze Europees Kampioen worden, maar ik ben ook niet verbaasd al ze het wel worden.
0
geplaatst: 2 juni 2012, 14:57 uur
Ik vind van Persie ook een veel betere voetballer, maar wat hij in Engeland laat zien komt er helaas nog steeds niet uit in Oranje. Ik vind het ook prima dat van Marwijk met van Persie begint, ik vind alleen als het er de eerste 2 wedstrijden weer niet uitkomt moet je niet blijven hopen op dat ene moment van hem, het krediet houdt een keer op.
Wat dat betreft zou van Marwijk een voorbeeld kunnen nemen aan del Bosque. Die had hetzelfde "probleem" met Torres en besloot vanaf de halve finale WK dat het krediet van Torres op was en zette hem op de bank en gaf een ander de kans.
En ik hoop dat van Marwijk nu wel het lef heeft om dat ook te doen en Huntelaar in de basis te zetten als het er weer niet uitkomt met van Persie dit EK
Wat dat betreft zou van Marwijk een voorbeeld kunnen nemen aan del Bosque. Die had hetzelfde "probleem" met Torres en besloot vanaf de halve finale WK dat het krediet van Torres op was en zette hem op de bank en gaf een ander de kans.
En ik hoop dat van Marwijk nu wel het lef heeft om dat ook te doen en Huntelaar in de basis te zetten als het er weer niet uitkomt met van Persie dit EK
0
geplaatst: 2 juni 2012, 15:06 uur
Ik ben het radicaal met Titmeister oneens, maar ik heb geen zin om op iedereen die zijn mening geeft in te gaan.
Het valt me alleen op dat mensen die hun favoriete opstelling maken niet lijken mee te nemen dat er bepaalde patronen zijn ingebouwd in het Nederlands elftal en niet iedere positie zomaar variabel is. Zo speelt Sneijder al jarenlang op 10 en moet hij nu van de een op de andere dag controlerend gaan spelen?
Het valt me alleen op dat mensen die hun favoriete opstelling maken niet lijken mee te nemen dat er bepaalde patronen zijn ingebouwd in het Nederlands elftal en niet iedere positie zomaar variabel is. Zo speelt Sneijder al jarenlang op 10 en moet hij nu van de een op de andere dag controlerend gaan spelen?
0
geplaatst: 2 juni 2012, 15:28 uur
Ja, laten we iedereen op zijn favoriete positie spelen en met 4 nummers 10 spelen 
Overigens, als je mijn betoog goed leest, dan zie je dat ik Sneijder niet puur controlerend zou laten spelen.

Overigens, als je mijn betoog goed leest, dan zie je dat ik Sneijder niet puur controlerend zou laten spelen.
0
geplaatst: 2 juni 2012, 15:41 uur
Titmeister schreef:
Conclusie:
Conclusie:
Wedstrijd tegen Slowakije, vlak voor rust: Van Persie voelt het moment aan het duikt precies op het juiste moment het gat in van de Slowaakse verdediging, zodat Sneijder een sublieme pass kan afleveren op van Persie, waarna van Persie koel afmaakt: 1-0.
Conclusie:
Van Persie creëert zijn eigen kansen en heeft fantasische loopacties.
0
geplaatst: 2 juni 2012, 16:33 uur
Voor de afwisseling was ik het eens met El Tit - alleen dan krijg je wel een heel raar middenveld: met De Jong, RVP en MVB; ruil je dan MVB om voor Sneijder, klopt er ook weer iets niet: wie is dan de man met het overzicht, de commando-Piet zeg maar?
Ruil dan De Jong in voor Sneijder - mis je weer die drive/push van De Jong; en als je KJH niet opstelt, mis je puur Torinstinkt, want dat heeft RVP minder. KJH heeft dat en voetbalt (soms) mee, RVP voelbalt altijd, heeft minder torinstinkt en scoort (in Oranje tenminste) alleen soms.
Ruil dan De Jong in voor Sneijder - mis je weer die drive/push van De Jong; en als je KJH niet opstelt, mis je puur Torinstinkt, want dat heeft RVP minder. KJH heeft dat en voetbalt (soms) mee, RVP voelbalt altijd, heeft minder torinstinkt en scoort (in Oranje tenminste) alleen soms.
0
geplaatst: 2 juni 2012, 17:14 uur
Ik ben het ook wel met Tit eens, maar dan als experiment richting het volgende WK. Ik ben wel benieuwd hoe dat werkt, Huntelaar en Van Persie samen in de spits. Robben en Afellay op de vleugels. De Jong en Sneijder dan in de as met respectievelijk de functies ballen veroveren en verdelen. Martens Indi of Willems op linksback en Viergever of De Vrij als vervanger van Mathijssen. EDIT: Hoe zit het met de ontwikkelingen van Bruma?
Maar voor dit EK moet je uiteraard niks meer veranderen. Dit team speelt nu al sinds 2008 in hetzelfde systeem en met nagenoeg dezelfde spelers. Als je iets wilt wijzigen moet je dat direct na een eindronde doen. Van Persie speelt bij Arsenal toch ongeveer in hetzelfde systeem (4-2-3-1)?
Maar voor dit EK moet je uiteraard niks meer veranderen. Dit team speelt nu al sinds 2008 in hetzelfde systeem en met nagenoeg dezelfde spelers. Als je iets wilt wijzigen moet je dat direct na een eindronde doen. Van Persie speelt bij Arsenal toch ongeveer in hetzelfde systeem (4-2-3-1)?
0
geplaatst: 2 juni 2012, 17:17 uur
Eens met Teunnis. Nu niks meer veranderen en tegen N-Ierland spelen met de basiself (minus Mathijsen dan).
Van Rhijn mag er ook wel bij ipv Bouhlarouz (na het E.K.).
Van Rhijn mag er ook wel bij ipv Bouhlarouz (na het E.K.).
0
geplaatst: 2 juni 2012, 19:04 uur
Tsja het heeft idd weinig zin om nu nog het systeem overhoop te gooien, maar in de toekomst kan zo'n systeem beter renderen denk ik. Overigens speelt Arsenal ook wel een soort van 4-2-3-1, alleen dan staan de middenvelder meer op één lijn en Arsenal speelt vaak met echte wingers (Walcott, Oxlade-Chamberlain of Gervinho), waardoor het spel meer gestoeld op de toevoer van Van Persie.
Van Rhijn mag van mij eerst bewijzen dat ie een constant seizoen in de basis kan spelen. Geldt overigens ook voor Willems en Martins Indi... Denk dat als van Marwijk blijft dat Pieters sowieso weer linksback wordt.
Van Rhijn mag van mij eerst bewijzen dat ie een constant seizoen in de basis kan spelen. Geldt overigens ook voor Willems en Martins Indi... Denk dat als van Marwijk blijft dat Pieters sowieso weer linksback wordt.
0
geplaatst: 2 juni 2012, 19:24 uur
Voor de toekomst hè. Bouhlarouz zal wel afhaken. V/d Wiel zal eerste keus blijven voorlopig, met van Rhijn daarachter.
Pieters zal gaan concurreren met Willems, denk ik. Martins Indi komt er voorlopig niet bij. Voegt opbouwend ook helemaal niets toe.
Pieters zal gaan concurreren met Willems, denk ik. Martins Indi komt er voorlopig niet bij. Voegt opbouwend ook helemaal niets toe.
0
geplaatst: 2 juni 2012, 20:13 uur
Ze hadden die briljante cornervariant beter geheim kunnen houden tot de wedstrijd tegen Duitsland 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.