Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 14 juni 2012, 11:58 uur
chevy93 schreef:
Nou, daar staat me anders weinig van bij. Geen topclubs in ieder geval. Maar dat kan ik me verkeerd herinneren, maar volgens mij was Ajax er vrij vroeg bij met Suarez.
Nou, daar staat me anders weinig van bij. Geen topclubs in ieder geval. Maar dat kan ik me verkeerd herinneren, maar volgens mij was Ajax er vrij vroeg bij met Suarez.
Kom nou. Speelde de sterren van de hemel bij Groningen. Heeft niets meer met scouten te maken. Alle credtis zijn voor Groningen en zijn scoutingsapparaat.
Tja, je zou maar zo serieus zijn. Het was gewoon weer eens zo'n arrogante uitspraak van zo'n arrogante Jood. Even pesten, meer niet. En even aanstippen dat Ajax de enige club in Nederland is die de afgelopen jaren internationaal ook nog wat wereldspelers de wereld in helpt. En het niet moet doen met incidenteel één per 5 jaar.
Ajax in aan zijn stand verplicht (verreweg het grootste budget) om dit soort spelers aan te trekken en voor veel geld te verkopen. Ik zie niet wat hier zo knap aan is.
Voortbrengen vind ik meer spelers zelf opleiden. En niet een gewilde spits kopen voor 7 miljoen om hem vervolgens 3 jaar later voor het drievoudige te verkopen.
0
geplaatst: 14 juni 2012, 11:59 uur
El Ninjo schreef:
ipv vd Wiel op rechts want laatsgenoermde gaat zelfs door een Ronaldo niet in vorm echt helemaal zoekgespeeld worden.
Dat viel toch best mee in Ajax vs. Madrid dit jaar? Of heb ik een andere wedstrijd in m'n hoofd?ipv vd Wiel op rechts want laatsgenoermde gaat zelfs door een Ronaldo niet in vorm echt helemaal zoekgespeeld worden.
0
geplaatst: 14 juni 2012, 11:59 uur
Dat kon ik me ook niet vooraf aan de wedstrijd tegen Duitsland.

0
geplaatst: 14 juni 2012, 12:03 uur
herman schreef:
Het zou me niets verbazen als een volgende coach voor Krul kiest. Lijkt me ook niet heel vreemd.
Het zou me niets verbazen als een volgende coach voor Krul kiest. Lijkt me ook niet heel vreemd.
Dat zou geen verkeerde keuze zijn. Ik heb Stekelenburg niet zo gevolgd bij Roma maar hij is in itt de periode rond het WK niet meer de doelman die punten pakt voor je team (betekent niet dat ik vind dat hij slecht keept, maar hij mist momenteel dat beetje extra dat nodig is) terwijl Krul in de premier league regelmatig wel punten pakte voor Newcastle door zijn uitstekende optreden.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 14 juni 2012, 12:10 uur
De Duitsers hebben dik verdiend gewonnen, anders valt niet te concluderen. De eerste goal kwam doordat Van Bommel stond te slapen. Nu moet het ook gewoon afgelopen zijn met hem. Willems was ook rampzalig, maar eigenlijk alleen Sneijder, Van Persie en Stekelenburg waren redelijk/goed. Ik heb echt ontzettend veel respect voor Joachim Löw. Hoe hij op de aanval bleef spelen na de 2-0. Duitsland bleef maar druk zetten en daardoor kwam NL er gewoon niet uit. Die 2-1 was eigenlijk ook maar een mazzeltje. Het is dan alleen jammer dat de Duitsers met zulk goed spel toch smerig rekken vanaf de 75e minuut. NL had van mij mogen winnen, maar ik vond het objectief bekeken wel een hele leuke wedstrijd om naar te kijken.
Ik denk dat NL eruit ligt. Ik zie het nog wel gebeuren dat het met Ronaldo net zo gaat als met Figo in 2004. Na twee prutswedstrijden bloeit hij ineens op.
Fantastische scheids overigens. Eentje die bovendien geen boodschap heeft aan al het tijdrekken en aanstellen. Van mij mag hij de finale fluiten.
Ik denk dat NL eruit ligt. Ik zie het nog wel gebeuren dat het met Ronaldo net zo gaat als met Figo in 2004. Na twee prutswedstrijden bloeit hij ineens op.
Fantastische scheids overigens. Eentje die bovendien geen boodschap heeft aan al het tijdrekken en aanstellen. Van mij mag hij de finale fluiten.
0
geplaatst: 14 juni 2012, 12:18 uur
Ik zie graag het koppel Luuk de Jong-Narsingh in de volgende wedstrijd.
0
geplaatst: 14 juni 2012, 12:21 uur
Paap_Floyd schreef:
Jij hebt zeker een overwinning voor Portugal in al je poultjes?

0
geplaatst: 14 juni 2012, 12:47 uur
Stijn_Slayer schreef:
Dat zou mij ook niets verbazen....zou niet de eerste keer zijn, naast Figo in 2004 ook Ronaldo die ineens een dijk van een halve finale tegen NL speelt in 1998 of Rusland met Arshavin in 2008 in de kwartfinale tegen NL en die de volgende wedstrijd onzichtbaar was.
0
geplaatst: 14 juni 2012, 12:55 uur
Dat niet ... het is gewoon een contstatering. Je kunt niet ontkennen dat Ronaldo's enige goede wedstrijd op het WK van 1998 die tegen NL was, voor het overige speelde hij een matig WK met als dramatisch dieptepunt de finale.
En Rusland leek in de halve finale in de 2008 wel een compleet ander team dan dat tegen NL speelde en Arshavin was geen schim meer van de man vd wedstrijd tegen NL.
En Rusland leek in de halve finale in de 2008 wel een compleet ander team dan dat tegen NL speelde en Arshavin was geen schim meer van de man vd wedstrijd tegen NL.

0
geplaatst: 14 juni 2012, 13:07 uur
herman schreef:
(quote)
Sterker nog, erg logisch. Stekelenburg is niet beter geworden afgelopen jaar (tuurlijk had hij ook wat pech met blesures) en dat kan je van Krul niet zeggen. Die behooride tot de beste 3 keepers in PL.
0
geplaatst: 14 juni 2012, 14:24 uur
El Ninjo schreef:
Dat niet ... het is gewoon een contstatering. Je kunt niet ontkennen dat Ronaldo's enige goede wedstrijd op het WK van 1998 die tegen NL was, voor het overige speelde hij een matig WK met als dramatisch dieptepunt de finale.
Klopt ook hoor. Ging niet tegen je in (zou niet durven, anders haal je er meteen punten af in je poule)

0
geplaatst: 14 juni 2012, 15:05 uur
Het boeit me eigenlijk niet heel erg dat Nederland verloren heeft, het is leuk als ze alsnog doorgaan maar ik vind Duitsland eigenlijk een veel leukere ploeg hebben. Nederland heeft verschrikkelijk saai en slecht gespeeld en heeft geen spelers waar ik echt iets mee heb itt Duitsland.
en dat plaatje

en dat plaatje

0
geplaatst: 14 juni 2012, 16:09 uur
Zo, stoertjes weereens in de aanbieding? Inderdaad zijn Hummels, Khedira en Boateng wel ongelooflijke stylisten.
0
geplaatst: 14 juni 2012, 16:14 uur
relaxex schreef:
Het boeit me eigenlijk niet heel erg dat Nederland verloren heeft, het is leuk als ze alsnog doorgaan maar ik vind Duitsland eigenlijk een veel leukere ploeg hebben. Nederland heeft verschrikkelijk saai en slecht gespeeld en heeft geen spelers waar ik echt iets mee heb itt Duitsland.
En als Nederland wint natuurlijk als een dolle staan juichen?Het boeit me eigenlijk niet heel erg dat Nederland verloren heeft, het is leuk als ze alsnog doorgaan maar ik vind Duitsland eigenlijk een veel leukere ploeg hebben. Nederland heeft verschrikkelijk saai en slecht gespeeld en heeft geen spelers waar ik echt iets mee heb itt Duitsland.
0
geplaatst: 14 juni 2012, 16:19 uur
jasper1991 schreef:
Zo, stoertjes weereens in de aanbieding? Inderdaad zijn Hummels, Khedira en Boateng wel ongelooflijke stylisten.
Toch wel een stuk meer dan De Jong, Heitinga & Mathijsen ofzo. Vooral vreemd dat je Hummels vernoemt, toch wel een sierlijke verdediger: steeds doordekken, inschuiven op het middenveld en één keer zelfs op z'n Beckenbauer's het hele veld overgestoken. Badstuber vind ik dan een beter voorbeeld van een gebrek aan flair.
0
geplaatst: 14 juni 2012, 16:19 uur
chevy93 schreef:
(quote)
Dat viel toch best mee in Ajax vs. Madrid dit jaar? Of heb ik een andere wedstrijd in m'n hoofd? dat denk ik ja.
0
geplaatst: 14 juni 2012, 16:20 uur
Van mij mag Nederland hun volgende wedstrijd winnen op voorwaarde dat Denemarken minstens gelijk speelt.
0
geplaatst: 14 juni 2012, 16:23 uur
FlyLo schreef:
Toch wel een stuk meer dan De Jong, Heitinga & Mathijsen ofzo. Vooral vreemd dat je Hummels vernoemt, toch wel een sierlijke verdediger: steeds doordekken, inschuiven op het middenveld en één keer zelfs op z'n Beckenbauer's het hele veld overgestoken. Badstuber vind ik dan een beter voorbeeld van een gebrek aan flair.
In dat geval is Jaap Stam een sierlijke verdediger. Mathijsen, Heitinga en De Jong hebben alledrie een goede pass.(quote)
0
Jocharo-T
geplaatst: 14 juni 2012, 16:28 uur
jassn schreef:
Van mij mag Nederland hun volgende wedstrijd winnen op voorwaarde dat Denemarken minstens gelijk speelt.
Belgje met afgunst. Heeft zelf nooit wat te juichen, daarom hopen dat Nederland maar niet doorgaat in de poule. Je weet dat MusicMeter een Nederlandse site is? Als ik jou was zou ik die ook gewoon boycotten.Van mij mag Nederland hun volgende wedstrijd winnen op voorwaarde dat Denemarken minstens gelijk speelt.
0
geplaatst: 14 juni 2012, 16:32 uur
Zeh Germans strike again

Wat een teleurstellende avond was dat gisteren. Maar goed, ik ben optimistisch en blijf lekker supporteren. De bal is rond en we liggen er nog niet uit.
En Belgen die graag zien dat Nederland wordt uitgeschakeld begrijp ik echt niet. Sinds wanneer zijn wij rivalen op voetbal gebied. Dat België zich nooit kwalificeert kunnen wij ook weinig aan doen...

Wat een teleurstellende avond was dat gisteren. Maar goed, ik ben optimistisch en blijf lekker supporteren. De bal is rond en we liggen er nog niet uit.
En Belgen die graag zien dat Nederland wordt uitgeschakeld begrijp ik echt niet. Sinds wanneer zijn wij rivalen op voetbal gebied. Dat België zich nooit kwalificeert kunnen wij ook weinig aan doen...
0
geplaatst: 14 juni 2012, 16:35 uur
Moest Nederland spelen zoals in 2008 zou ik er nog voor durven supporteren maar voor dit Nederland al helemaal niet. Denemarken heeft gewoon mijn sympathie en Duitsland speelt het mooiste voetbal uit jullie poule. Zoek daar nu eens niet meer redenen achter dan dat er zijn. Jullie hebben nu ook geen enkele speler in jullie land die me echt aanspreekt ook.
0
geplaatst: 14 juni 2012, 16:37 uur
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
En als Nederland wint natuurlijk als een dolle staan juichen? Ik zei dus dat ik het wel leuk zou vinden als ze door zouden gaan, het blijft toch je eigen land. Ik vind het gewoon niet zo'n leuke ploeg, saai voetbal en ze hebben zichzelf nogal overschat van tevoren.
0
geplaatst: 14 juni 2012, 16:39 uur
Jocharo-T schreef:
(quote)
Belgje met afgunst. Heeft zelf nooit wat te juichen, daarom hopen dat Nederland maar niet doorgaat in de poule. Je weet dat MusicMeter een Nederlandse site is? Als ik jou was zou ik die ook gewoon boycotten. Toch logisch dat er gezonde rivaliteit bestaat tussen België en Nederland? Alsof een Ajax-supporter het niet prettig zou vinden mocht Feyenoord of PSV er snel uitliggen in een bekertoernooi, tuurlijk dat die daarvan geniet. Je moet niet zo venijnig doen daarom.
Ik kijk trouwens al uit naar de derby der Lage Landen halverwege augustus.

0
geplaatst: 14 juni 2012, 16:40 uur
dumb_helicopter schreef:
Deze vergelijking is natuurlijk niet van toepassing.(quote)
Toch logisch dat er gezonde rivaliteit bestaat tussen België en Nederland? Alsof een Ajax-supporter het niet prettig zou vinden mocht Feyenoord of PSV er snel uitliggen in een bekertoernooi.
0
geplaatst: 14 juni 2012, 16:41 uur
0
geplaatst: 14 juni 2012, 16:44 uur
Misschien van een kant, Nederland ziet eerder Duitsland als de rivaal (en vice versa).
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.