Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 14 juni 2012, 11:10 uur
El Ninjo schreef:
Als Bert opstapt is mijn vermoeden dat de KNVB gaat aankloppen bij Feyenoord om Ronald Koeman daar los te weken.
(quote)
Als Bert opstapt is mijn vermoeden dat de KNVB gaat aankloppen bij Feyenoord om Ronald Koeman daar los te weken.
Dat lijkt mij sterk...
Geachte KNVB,
Niet weer hè? Zo’n grapjurk die solliciteert naar de functie van bondscoach. Gelukkig voor jullie ben ik bloedserieus en streef ik daadwerkelijk na eens in de zoveel tijd op het veld te staan met onze Oranje-multimiljonairs. En nu Bert van Marwijk na dit teleurstellende EK zijn koffers kan pakken, sta ik te springen om het van hem over te nemen. Om te laten zien dat ik serieus ben zal ik alvast mijn eerstvolgende opstelling verklappen. Zo kunnen jullie in ieder geval al zien dat ik er meer kaas van heb gegeten dan ome Bertje.
Stekelenburg
Van Rhijn – Heitinga – Donk – Emanuelson
Een zak met aardappelen*
v.d. Vaart – Sneijder – Robben
v. Persie – Arie Ribbens**
Met mij aan het roer gaan er uiteraard meer dingen veranderen. Het eerste dat ik ga doen is een nieuwe teamarts aanstellen, namelijk Eva Carneiro (momenteel werkzaam bij Chelsea). Daarnaast kan mijn trainingsprogramma als evolutionair gezien worden, uiteraard achter gesloten deuren, zullen de spelers een programma bestaande uit koekhappen, spijkerpoepen en bellenblazen afwerken. Tot slot zal ik de kwestie van de Hedwigepolder oplossen. België mag Zeeland (en zelfs Limburg) voor een groot gedeelte onder water zetten, in ruil voor spelers als Vermaelen, Kompany en Hazard. Een echte win-winsituatie.
Alvast bedankt dat jullie mij een serieuze kans geven en ik meld me binnenkort in Zeist.
Met vriendelijke groet,
Rob van den Aker
*Uit onderzoek van Maurice de Hond is gebleken dat er in een zak met aardappelen meer beweging zit dan in Mark van Bommel.
**Arie Ribbens functioneert het beste in een twee-spitsensysteem.
0
geplaatst: 14 juni 2012, 11:10 uur
chevy93 schreef:
Ik durf zelfs te stellen dat Ajax de laatste club is die wat Europese toppers heeft voortgebracht. De rest was hooguit subtop of heeft hopeloos gefaald in het buitenland (bv. Drenthe). En de spelers die een beetje goed waren, komen uit andere teams dan PSV en Feyenoord. Denk maar aan V. Wolfswinkel.
Ik durf zelfs te stellen dat Ajax de laatste club is die wat Europese toppers heeft voortgebracht. De rest was hooguit subtop of heeft hopeloos gefaald in het buitenland (bv. Drenthe). En de spelers die een beetje goed waren, komen uit andere teams dan PSV en Feyenoord. Denk maar aan V. Wolfswinkel.

Van Persie, Kalou (speelt op topniveau, maar is verder niet de beste speler ofzo).
Voor de rest is het maar de vraag wat je bedoelt met "voortgebracht". Sneijder oké. V/d Vaart vind ik - net als Kalou - ook geen top. Ibrahimovic bijvoorbeeld is niet echt door Ajax voortgebracht.
0
geplaatst: 14 juni 2012, 11:12 uur
Jocharo-T schreef:
Die was drama. Net als de Jong. Huntelaar kon je weinig kwalijk nemen en van der Vaart deed het niet slechter dan Bommel, maar dat was niet zo moeilijk. Vaart was overigen ook alles behalve top.
Wat vond je zo slecht aan De Jong? Gezien de matige verdediging (vooral het centrale duo dat niet aansloot), vond ik dat hij nog best veel tegenhield. Zoals ik al zei was hij één van de weinige die er fysiek een beetje tegenaan ging. Die was drama. Net als de Jong. Huntelaar kon je weinig kwalijk nemen en van der Vaart deed het niet slechter dan Bommel, maar dat was niet zo moeilijk. Vaart was overigen ook alles behalve top.
Ik bedoel overigens niet van Vd Vaart top was, maar beter dan Van Bommel en gezien het feit dat hij op één van de slechtst denkbare posities moest spelen, vond ik dat hij het nog best aardig deed. Iedereen herinnert zich alleen de verdedigende acties die hij niet kan belopen, maar denk ook aan al die counters/snelle overgangen die hij in werking stelt door snel (door) te passen. Dat zijn zaken die niet opvallen als er geen kansen uitkomen, maar toch zeker wel aanwezig zijn.
0
geplaatst: 14 juni 2012, 11:13 uur
chevy93 schreef:
Dat hij geen kans krijgt, ligt aan zijn team, niet aan hem zelf. Was de hele tijd aanspeelbaar, kwam de bal halen.
Dat hij geen kans krijgt, ligt aan zijn team, niet aan hem zelf. Was de hele tijd aanspeelbaar, kwam de bal halen.
Haha.
Bij Van Persie ligt het aan hemzelf toen hij geen kans kreeg op het W.K. En als Van Persie de bal komt halen is het niet goed, maar bij Huntelaar natuurlijk wel.
0
geplaatst: 14 juni 2012, 11:13 uur
El Ninjo schreef:
Daar heb ik ernstige twijfels bij... hij is iemand die ook niet zo goed met vedettes om kan gaan. Co Adriaanse ben ik ook niet zo voor, toch altijd een beetje rommelig. (quote)
Ik zou Frank de Boer het misschien nog het liefst willen zien overnemen.
0
geplaatst: 14 juni 2012, 11:14 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Dat hij daar in de jeugd speelde vind ik niet echt relevant meer; heel erg veel profspelers speelden in de jeugd op een (totaal) andere plek dan waar ze uiteindelijk eindigen. Ik vind een linksbuiten dan ook iemand met de actie, voorzet etc.; hangend op links is al een iets ander verhaal, al vind ik het dan alsnog zonde om Sneijder daar neer te zetten met zijn kwaliteiten, al zal hij het op links ongetwijfeld aardig doen.
Edit: linkermiddenvelder is alweer iets anders dan linksbuiten.
Dat hij daar in de jeugd speelde vind ik niet echt relevant meer; heel erg veel profspelers speelden in de jeugd op een (totaal) andere plek dan waar ze uiteindelijk eindigen. Ik vind een linksbuiten dan ook iemand met de actie, voorzet etc.; hangend op links is al een iets ander verhaal, al vind ik het dan alsnog zonde om Sneijder daar neer te zetten met zijn kwaliteiten, al zal hij het op links ongetwijfeld aardig doen.
Edit: linkermiddenvelder is alweer iets anders dan linksbuiten.
Nogal wiedes dat ik niet van Sneijder verwachtte dat hij de achterlijn haalt hé. Feit is dat hij dan links staat, voor de LB. Voor mij is dat een linksbuiten, al de rest is een zuiver semantische discussie.
En ik blijf erbij dat hij het beste was voor Oranje op die plek. Het gros van zijn gevaarlijke ballen trapte hij van de linkerkant, want dan speelden meestal Van Persie en Huntelaar dicht bij elkaar waardoor die middelste vier (en vooral achterste twee) van Duitsland niet meer in een zetel speelden. Je hebt die infiltraties nodig als je tegen een 4-2-3-1 (of een verdedigende ploeg) speelt. Duitsland doet dat veel beter met Özil, die meer diepgang heeft in zijn spel dan Sneijder, en Khedira en Schweinsteiger die altijd aansluiten (itt Van Bommel en De Jong). Sneijder is wel een heel goede tien met een geweldige vista, maar hij heeft niet de loopacties van een Özil. Sterker zelfs, Sneijder heeft nauwelijks iemand rond zich met een loopactie (enkel Van Persie eigenlijk, maar zolang hij in de spits loopt kan hij ook niet infiltreren), en daardoor loopt het dus ook bij hem langs geen kanten. Tot hij links kan spelen om die combinatie Van Persie-Huntelaar te voeden.
jasper1991 schreef:
Nogmaals: het was de gehele achterste linie. Duitsland kreeg het middenveld te gemakkelijk in handen. Ik zeg collectief falen.
Nogmaals: het was de gehele achterste linie. Duitsland kreeg het middenveld te gemakkelijk in handen. Ik zeg collectief falen.
Klopt wel ja, als je niemand hebt die doordekt langs achteruit, of mee inzakt van de voorste vier, staan ze op het middenveld altijd te zwemmen.
0
geplaatst: 14 juni 2012, 11:15 uur
Nicolage Rico schreef:
Van Persie, Kalou (speelt op topniveau, maar is verder niet de beste speler ofzo).
Van Persie vertrok 8 jaar geleden naar Arsenal. Kalou is inderdaad geen wereldtop. Ik heb het uiteraard wel over de laatste paar jaarVan Persie, Kalou (speelt op topniveau, maar is verder niet de beste speler ofzo).
Huntelaar vertrok in 2008 naar Real. Suarez in 2011. Stekelenburg ook in 2011. En zo kan ik er vast nog wel een paar noemen. Afellay zou je kunnen noemen, maar die moet zich eerst nog even bewijzen. Die heeft vooral pech met blessures.
Met grootgebracht bedoel ik gewoon die laatste stap naar de top.
Nicolage Rico schreef:
Bij Van Persie ligt het aan hemzelf toen hij geen kans kreeg op het W.K. En als Van Persie de bal komt halen is het niet goed, maar bij Huntelaar natuurlijk wel.
Dat heb ik nooit gezegd, grapjas. Dat anderen dat zeggen, betekent niet dat ik er ook zo over denk. Lekkere discussie zo. Bij Van Persie ligt het aan hemzelf toen hij geen kans kreeg op het W.K. En als Van Persie de bal komt halen is het niet goed, maar bij Huntelaar natuurlijk wel.

Van Persie moet JUIST de bal komen halen. Zo is die goal er gisteren ook gekomen, niet?
Alleen werd gisteren terecht opgemerkt dat zonder Huntelaar, het centrale duo van de tegenstander zich compleet kan richten op V. Persie en zo kan hij niets uithalen. Met ook Huntelaar erbij weten ze niet wie nou wie moet dekken, want allebei levensgevaarlijk en allebei gewenst meer dan één verdediger erop. Zeker tegen Portugal is dit toch wel dé kans.
0
geplaatst: 14 juni 2012, 11:25 uur
chevy93 schreef:
Een verdediger reken je af op de (fatale) fouten die hij gemaakt heeft. En hij heeft er simpelweg amper wat gemaakt (kan me er geen herinneren).
Als je goed hebt opgelet weet je dat Van der Wiel tesamen met Van Bommel de grote oorzaak zijn van de 1-0.(quote)
Vd Wiel heeft tegen Duitsland gewoon geen of amper fouten gemaakt en als je de wedstrijd ten minste ook gelet had op andere spelers, had je gezien dat hij, zeker de tweede helft, heel vaak opkwam, maar zelden de bal kreeg, omdat al die middenvelders gefixeerd waren op die linkerkant (waar Willems absoluut niets wist te presteren).Een verdediger reken je af op de (fatale) fouten die hij gemaakt heeft. En hij heeft er simpelweg amper wat gemaakt (kan me er geen herinneren).
en voor de rest was Van der wiel weer op zijn niveau zoals altijd: slecht
0
geplaatst: 14 juni 2012, 11:29 uur
YouTube - Netherlands vs Germany 1-2 full match Highlights UEFA Euro 2012 (13.06.12)
Vd Wiel richt zich op de linksvoor van Duitsland en dat lijkt me logisch. Waarom zou je als rechtsback de spits op moeten vangen als daar twee centrale verdedigers voor zijn?
Of vind je dat hij Schweinsteiger op had moeten pakken? Dat zou pas onzin zijn, want die is juist voor Van Bommel (en/of De Jong?).
Bij die goal zie je gewoon dat Van Bommel (ten minste, ik geloof dat hij het is) zich inhoudt ipv vol op die man te gaan. Als hij gewoon fel erin gaat, kan hij nooit die pass geven. Simpel te verdedigen, maar pover uitgevoerd.
Vd Wiel richt zich op de linksvoor van Duitsland en dat lijkt me logisch. Waarom zou je als rechtsback de spits op moeten vangen als daar twee centrale verdedigers voor zijn?
Of vind je dat hij Schweinsteiger op had moeten pakken? Dat zou pas onzin zijn, want die is juist voor Van Bommel (en/of De Jong?).
Bij die goal zie je gewoon dat Van Bommel (ten minste, ik geloof dat hij het is) zich inhoudt ipv vol op die man te gaan. Als hij gewoon fel erin gaat, kan hij nooit die pass geven. Simpel te verdedigen, maar pover uitgevoerd.
0
geplaatst: 14 juni 2012, 11:30 uur
Vd Wiel hief de buitenspel val op door te blijven hangen. Willems stond (volgens mij zoals het moet) een meter hoger dan het centraal duo.
0
geplaatst: 14 juni 2012, 11:33 uur
Volgens mij stond hij ook al op gelijke hoogte met het centrale duo. Vd Wiel is sowieso slecht in de buitenspelval, dat geef ik gelijk toe.
0
Ze moesten gewoon De Jong op Ozil zetten, die maakte hem stuk. En dan geen mannetje op Schweinsteiger maar uitgaan van je eigen kracht. Dus Bommel eruit en met twee spitsen spelen.
0
jasper1991 schreef:
Als de volgende elf nou speelden was het goed gekomen:
Mulder
Martind Indi,De Vrij, Vlaar, Leerdam
Clasie, Bakkal, Van Haaren
Schaken, Van Persie en Cabral
Als de volgende elf nou speelden was het goed gekomen:
Mulder
Martind Indi,De Vrij, Vlaar, Leerdam
Clasie, Bakkal, Van Haaren
Schaken, Van Persie en Cabral
Ik denk dat ze het sowieso niet slechter zouden hebben gedaan

0
geplaatst: 14 juni 2012, 11:34 uur
chevy93 schreef:
Volgens mij stond hij ook al op gelijke hoogte met het centrale duo. Vd Wiel is sowieso slecht in de buitenspelval, dat geef ik gelijk toe.
VD Wiel? Nee. Kijk op minuut 0:41
0
geplaatst: 14 juni 2012, 11:34 uur
FlyLo schreef:
Vd Wiel hief de buitenspel val op door te blijven hangen. Willems stond (volgens mij zoals het moet) een meter hoger dan het centraal duo.
inderdaad en Van Bommel gaat in de fout door te lang met zijn man mee te gaan naar buiten waardoor heel het middenveld vrije ruimte isVd Wiel hief de buitenspel val op door te blijven hangen. Willems stond (volgens mij zoals het moet) een meter hoger dan het centraal duo.
0
geplaatst: 14 juni 2012, 11:35 uur
chevy93 schreef:
Ik heb het uiteraard wel over de laatste paar jaar
Ik heb het uiteraard wel over de laatste paar jaar
O, dan heeft Ajax ze ook niet.
Huntelaar vertrok in 2008 naar Real.
Gekocht van Heerenveen toen veel clubs hem wilden hebben. Heeft het bij Real (en Milan) niet waar kunnen maken. Heeft eigenlijk pas 1 goed seizoen gehad in het buitenland (en niet op het allerhoogste niveau).
Suarez in 2011.
Gekocht van Groningen toen veel clubs hem wilden hebben.
Stekelenburg ook in 2011.
Moet het nog laten zien op dat niveau.
En zo kan ik er vast nog wel een paar noemen.
Doe maar. Ben benieuwd.
Afellay zou je kunnen noemen, maar die moet zich eerst nog even bewijzen.
Oh. Hij wel?
Met grootgebracht bedoel ik gewoon die laatste stap naar de top.
Je zei voortgebracht. Ach ja, zo moeilijk is dat niet als je geld hebt. Dan had Feyenoord Dost of van Wolfswinkel nu bijvoorbeeld allang gekocht.
Voor de rest begrijp ik niet wat het te maken heeft met het Nederlands elftal, dat ze zogenaamd veel beter spelen met de oppermachtige lichting van Ajax. Misschien toch maar Suarez opstellen dan.
Dat heb ik nooit gezegd, grapjas. Dat anderen dat zeggen, betekent niet dat ik er ook zo over denk. Lekkere discussie zo.

Als dat niet zo is, mijn excuses. Maar dan vind ik Van Persie daarin een veel betere voetballer om dat soort dingen te doen en heb je vrij weinig aan Huntelaar, die gisteren ook totaal onzichtbaar was.
Alleen werd gisteren terecht opgemerkt dat zonder Huntelaar, het centrale duo van de tegenstander zich compleet kan richten op V. Persie en zo kan hij niets uithalen. Met ook Huntelaar erbij weten ze niet wie nou wie moet dekken, want allebei levensgevaarlijk en allebei gewenst meer dan één verdediger erop. Zeker tegen Portugal is dit toch wel dé kans.
Laten we hopen dat Bert tegen Portugal zonder van Bommel begint en met Huntelaar en Van Persie.
0
geplaatst: 14 juni 2012, 11:36 uur
FlyLo schreef:
VD Wiel? Nee. Kijk op minuut 0:41
Je ziet dat de voet van Heitinga ook al gelijk is met Gomez. Ik weet niet precies wat regels omtrend buitenspel is, maar volgens mij moet het verste lichaamsdeel van de laatste verdediger voorbij de helft van de spits zijn. Vd Wiel neemt iig de twijfel weg, ja en is zeker niet sterk gedaan, maar door die goal op hem te schuiven, zou ik te makkelijk vinden.VD Wiel? Nee. Kijk op minuut 0:41
0
geplaatst: 14 juni 2012, 11:38 uur
Nicolage Rico schreef:
Oh. Hij wel?
Ja, duh. Hij is afgelopen zomer pas vertrokken en heeft nu inmiddels 20 wedstrijden gespeeld voor Barcelona? Waarvan 10 als invaller?Oh. Hij wel?
Gekocht van Groningen toen veel clubs hem wilden hebben.
Nou, daar staat me anders weinig van bij. Geen topclubs in ieder geval. Maar dat kan ik me verkeerd herinneren, maar volgens mij was Ajax er vrij vroeg bij met Suarez.Voor de rest begrijp ik niet wat het te maken heeft met het Nederlands elftal, dat ze zogenaamd veel beter spelen met de oppermachtige lichting van Ajax. Misschien toch maar Suarez opstellen dan.
Tja, je zou maar zo serieus zijn. Het was gewoon weer eens zo'n arrogante uitspraak van zo'n arrogante Jood. Even pesten, meer niet. En even aanstippen dat Ajax de enige club in Nederland is die de afgelopen jaren internationaal ook nog wat wereldspelers de wereld in helpt. En het niet moet doen met incidenteel één per 5 jaar.
0
geplaatst: 14 juni 2012, 11:39 uur
Bovendien is het geen bedoelde buitenspelval (niemand stapt), Heitinga weet mijn god niet waar Gomez is op dat moment. Hij is volledig de weg kwijt.
0
geplaatst: 14 juni 2012, 11:40 uur
chevy93 schreef:
Ja, duh. Hij is afgelopen zomer pas vertrokken en heeft nu inmiddels 20 wedstrijden gespeeld voor Barcelona? Waarvan 10 als invaller?
Ja, duh. Hij is afgelopen zomer pas vertrokken en heeft nu inmiddels 20 wedstrijden gespeeld voor Barcelona? Waarvan 10 als invaller?
Ja, maar vreemd dat je Stekelenburg dan wel noemt.
0
geplaatst: 14 juni 2012, 11:40 uur
Deren Bliksem schreef:
Dus Bommel eruit en met twee spitsen spelen.
Dus Bommel eruit en met twee spitsen spelen.
Inderdaad. Als Huntelaar straks weer niet in de basis staat ga ik niet eens meer kijken denk ik.
En de kannibaal ipv Wiel.
Misschien dat we dan ook de boot in gaan, maar zoals het nu gaat kan het echt niet meer.
0
geplaatst: 14 juni 2012, 11:42 uur
Heb ook het idee dat Bert teveel aan zichzelf denkt. Hij is nog de enige in Holland die met de opstelling van gisteren wilde spelen. Volgens mij heeft hij zoiets van, mocht Nederland gewonnen hebben, "zie je nou, ik heb gelijk."
0
geplaatst: 14 juni 2012, 11:45 uur
chevy93 schreef:
(quote)
Je ziet dat de voet van Heitinga ook al gelijk is met Gomez. Ik weet niet precies wat regels omtrend buitenspel is, maar volgens mij moet het verste lichaamsdeel van de laatste verdediger voorbij de helft van de spits zijn. Vd Wiel neemt iig de twijfel weg, ja en is zeker niet sterk gedaan, maar door die goal op hem te schuiven, zou ik te makkelijk vinden. De regel is als volgt: het is buitenspel zodra er een ledenmaat van de verste aanvaller, waarmee het geldig is te scoren (armen tellen dus niet) verder is dan het verste ledenmaat van de laatste verdediger (opnieuw waarmee het geldig is te scoren). Bij twijfel krijgt de aanvaller het voordeel.
Hij is ook maar deels schuldig, en ik weet niet wat de afspraken waren omtrent buitenspelval, maar onschuldig is hij zeker niet.
0
geplaatst: 14 juni 2012, 11:46 uur
en ik weet niet wat de afspraken waren omtrent buitenspelval, maar onschuldig is hij zeker niet.
Dat lijkt me een beetje tegenstrijdig. Als ze niet op de buitenspelval spelen, kun je hem moeilijk verwijten dat hij buitenspel (al dan niet als enige) opheft. Nicolage Rico schreef:
Ja, maar vreemd dat je Stekelenburg dan wel noemt.
Stekelenburg is sinds het vertrek van vd Sar al een vaste waarde in het Nederlands elftal. De enige plek die zeker is, is die van Stekelenburg. Is dat niet bewijs genoeg? Was er bij het WK volledig bij (in het veld!). Waar was Affelay?Ja, maar vreemd dat je Stekelenburg dan wel noemt.
0
geplaatst: 14 juni 2012, 11:50 uur
een flankverdediger heeft gewoon nooit een reden en zeker in deze situatie niet om achter de centrale verdedigers te lopen.
0
geplaatst: 14 juni 2012, 11:51 uur
chevy93 schreef:
(quote)
Dat lijkt me een beetje tegenstrijdig. Als ze niet op de buitenspelval spelen, kun je hem moeilijk verwijten dat hij buitenspel (al dan niet als enige) opheft. Nee, dat is niet tegenstrijdig. Als je als enige blijft hangen ben je in mijn ogen altijd schuldig. Een flankverdediger van enig niveau kijkt altijd wel even naar het centraal duo om te kijken waar zij precies staan. VD Wiel kijkt uitsluitend naar de bal.
jassn schreef:
een flankverdediger heeft gewoon nooit een reden en zeker in deze situatie niet om achter de centrale verdedigers te lopen.

0
geplaatst: 14 juni 2012, 11:52 uur
Ik vraag me ook iedere keer af waar Affelay is. Afellay daarentegen...
0
geplaatst: 14 juni 2012, 11:54 uur
chevy93 schreef:
(quote)
Dat lijkt me een beetje tegenstrijdig. Als ze niet op de buitenspelval spelen, kun je hem moeilijk verwijten dat hij buitenspel (al dan niet als enige) opheft. (quote)
Stekelenburg is sinds het vertrek van vd Sar al een vaste waarde in het Nederlands elftal. De enige plek die zeker is, is die van Stekelenburg. Is dat niet bewijs genoeg? Was er bij het WK volledig bij (in het veld!). Waar was Affelay? Affelay ken ik niet.
Verder totaal onvergelijkbaar voor het Nederlands elftal.
Je had het erover dat spelers die Ajax heeft voortgebracht top zijn in het buitenland en noemt dan Stekelenburg. Heeft een dramatisch eerste jaar gehad in het buitenland.
Overigens, als Stekelenburg en Krul zo doorgaan, vind ik de keuze voor Stekelenburg niet onomstreden.
0
geplaatst: 14 juni 2012, 11:55 uur
Nicolage Rico schreef:
Maar dan vind ik Van Persie daarin een veel betere voetballer om dat soort dingen te doen en heb je vrij weinig aan Huntelaar, die gisteren ook totaal onzichtbaar was.
Laten we hopen dat Bert tegen Portugal zonder van Bommel begint en met Huntelaar en Van Persie.
Maar dan vind ik Van Persie daarin een veel betere voetballer om dat soort dingen te doen en heb je vrij weinig aan Huntelaar, die gisteren ook totaal onzichtbaar was.
Huntelaar was inderdaad vrij onzichtbaar omdat er geen aanvoer was. Positief vond ik wel dat nu de spits positie permanent bezet was. In de vorige wedstrijden zag ik vaak genoeg dat als de bal al eens over de flanken ging (los vh feit of de voorzet er wel of niet uitkwam) dat de spitspositie onbezet was omdat van Persie was gaan zwerven en er ook geen middenvelders in dat gat doken....wat dat betreft vond ik de veldbezetting voorin met Huntelaar in ieder geval stukken beter (los vd uitvoering).
Ik kan me niet voorstellen dat Bert niet met Huntelaar en van Persie begint.
Verder hoop ik op Bouhlarouz (die heeft goede ervaringen hoe je Ronaldo moet aanpakken
) ipv vd Wiel op rechts want laatsgenoermde gaat zelfs door een Ronaldo niet in vorm echt helemaal zoekgespeeld worden. de Jong en Sneijder op het middenveld maar wie je erbij moet zetten weet ik zo even niet meer, van Bommel is geen opite en ik vind vd Vaart ook geen beste indruk maken....maar als die niet spelen kom je vanzelf al uit in de categorie Strootman, Schaars want meer hebben we niet en of dat zo'n goed idee is...misschien moet Kuyt dan maar als rechtshalf beginnen.
Voorin zou ik nu kiezen voor Narsingh, Huntelaar en van Persie.
Zoiets dus:
Stekelenburgh
Bouhlarouz - Heitinga - Matthijsen - Willems
Kuyt - de Jong - Sneijder
Narsingh - Huntelaar - van Persie
0
geplaatst: 14 juni 2012, 11:57 uur
chevy93 schreef:
Stekelenburg is sinds het vertrek van vd Sar al een vaste waarde in het Nederlands elftal. De enige plek die zeker is, is die van Stekelenburg. Is dat niet bewijs genoeg?
Stekelenburg is sinds het vertrek van vd Sar al een vaste waarde in het Nederlands elftal. De enige plek die zeker is, is die van Stekelenburg. Is dat niet bewijs genoeg?
Het zou me niets verbazen als een volgende coach voor Krul kiest. Lijkt me ook niet heel vreemd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.