MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Stijn_Slayer
jassn schreef:
Moest Nederland spelen zoals in 2008 zou ik er nog voor durven supporteren maar voor dit Nederland al helemaal niet.

Groot gelijk. Ik wist gisteren niet wat ik hoorde toen ik spelers en Van Marwijk voor de camera krampachtig hoorde zoeken naar goede punten. Wat nou goede punten? Nederland is op Griekenland na het slechtste team van het EK, en dat is echt onacceptabel.

Te veel spelers met vedette gedrag en dan krijg je dat ...

Italië speelt een prima eerste helft. Pirlo en Modric laten weer fraaie dingen zien.

Hendrik68
Ik heb anders net naar een Modric zitten kijken die er zoals gewoonlijk weer helemaal niks van bakt. Heel gedreven loopt hij te pingelen om het pingelen. Vreselijk overschatte voetballer. Pirlo is geniaal vanavond.

Ik heb hem geweldige passes zien geven.

Ulfat-e-Zulmat
Italië speelt inderdaad erg goed. Tegen Spanje vond ik ze ook al aardig voetballen; begin toch wel sympathie voor ze te krijgen. Heb altijd al een zwak gehad voor Pirlo en hij blijft toch wel één van de mooiste spelers om naar te kijken en dan heb ik het niet eens over z'n kwaliteiten.

Ze verrassen mij ook ontzettend. Ik dacht dat het weer helemaal niets zou worden met ze.

Ulfat-e-Zulmat
Hoop wel dat Balotelli nog even gaan shinen.

Bedoel je dan goed voetballen of de mafkees uithangen?

Ulfat-e-Zulmat
Allebei.

(afbeelding)

Prachtig doelpunt.

Italie speelt erg goed inderdaad. Veel bewegende spelers voorin en soms geniale passes van Cassano en vooral Pirlo. Ze spelen eigenlijk hoe Nederland zou moeten spelen, erg dynamisch. Als je het zo bekijkt hebben ze ook wel een heerlijk team hoor.

Als ik hun was zou ik om te twee jaar maar een omkoopschandaal verzinnen. De vorige keer gingen ze er ook niet minder van spelen.

Hendrik68
Motta krijgt geel, wordt vervolgens keihard tegen de vlakte geslagen en wie anders dan Webb ziet het weer eens niet. Evenals de andere 5 assistenten.

Dat was nooit een overtreding op Motta. Srna ging gewoon vol voor de bal.
En Modric bakt er vandaag inderdaad helemaal niks van. Tegen Ierland was hij wel erg goed

Jocharo-T
Super Mario is eruit en Italië kakt in.

Jocharo-T schreef:
Ik hoop altijd dat België ver komt. Sympathieke lui, een enkele uitzondering daargelaten*, en altijd wel een leuk elftal.

* dumb_helicopter, jassn & Staelens

Ik vind het altijd jammer dat ze nooit meer een eindronde halen. Maar met al die jaloerse reacties kan ik er alleen maar om gniffelen.

Jocharo-T schreef:
Super Mario is eruit en Italië kakt in.

Tweede helft begon en Italië kakte in.. Pirlo kwam niet meer in het stuk voor omdat Kroatië hoger ging spelen

Tegenvallende tweede helft, Italië was geem schim van het Italië van de eerste helft en had/kreeg daar vrede mee.

Hendrik68
Dat was nooit een overtreding op Motta.

Ha, ha. Maar goed dat je net hebt uitgelegd dat je Italie niks gunt, anders geloofde ik wat je schreef. Als dat geen diepdonkerrood meer is dan zijn alle kaarten die Nigel de Jong ooit heeft gekregen bij deze onterecht verklaard. Webb is echt compleet gestoord, op het laatst een beenveeg van Kroatie en het ging bijna nog helemaal mis voor Italie doordat die dwaas niet floot. Maar goed Italie had het zelf af moete maken. Nu wordt het nog lastig.

Jocharo-T
FlyLo schreef:
Tweede helft begon en Italië kakte in.
Jammer genoeg een behoorlijk verschil met de eerste inderdaad. De opmerking over Super Mario moet je niet al te serieus nemen, uiteraard.

Hendrik68 schreef:
(quote)

Ha, ha. Maar goed dat je net hebt uitgelegd dat je Italie niks gunt, anders geloofde ik wat je schreef. Als dat geen diepdonkerrood meer is dan zijn alle kaarten die Nigel de Jong ooit heeft gekregen bij deze onterecht verklaard. Webb is echt compleet gestoord, op het laatst een beenveeg van Kroatie en het ging bijna nog helemaal mis voor Italie doordat die dwaas niet floot. Maar goed Italie had het zelf af moete maken. Nu wordt het nog lastig.

Overdrijven is een vak.. Hij houdt zijn ellebogen (en armen) gewoon langs zijn lichaam en heeft uitsluitend oog voor de bal. Dat die Italiaan dan niet meespringt, tja..

Hendrik68 schreef:
Nou FlyLo, mensen die nauwelijks weten dat een bal rond is heb je hier ook. Ik kreeg gisteren serieus de vraag : "Als Nederland verliest tegen Duitsland, gaan ze de laatste wedstrijd nog wel spelen dan?"..........Allemachtig.

Bij Nederland - Denemarken vroeg een dame in het gezelschap na 20 minuten welke kant Nederland nu eigenlijk opvoetbalde.

Hendrik68
Nou dat vroeg ik me eigenlijk ook af........

Jocharo-T
Tegen Denemarken viel het wel mee toch?

Hendrik68
Ja hoor viel wel mee, was maar een grapje. Jocharo-T

Ik vind het sowieso allemaal wel meevallen met Oranje. We doen het in verhouding beter dan vele andere landen. 1 EK titel een aantal halve finales op een EK 3 WK finales, een halve finale noem maar op. Neem landen als Rusland(Sovjet Unie) Turkije, Polen. Die presteren bijna nooit wat. Hongarije was groot in de jaren 50, nooit meer iets van vernomen, al hielden ze ons mede van het WK in Mexico. Engeland is nog nooit Europees kampioen geweest. Om maar eens wat voorbeelden te noemen.

Wij hadden het in 2010 nagenoeg perfect voor elkaar. De as De Jong, Van Bommel, Sneijder was ijzersterk, dat is nu gewoon niet het geval. Dan houdt het al gauw op. Is absoluut geen schande. Het is het allemaal net niet. Wie kun je dat verwijten? Duitsland heeft het met 80 miljoen inwoners wel even wat makkelijker hoor en die hebben al 16 jaar niks meer gewonnen, dat is pas een schande.
Ik hoor klachten over Willems en Van der Wiel. Ongelofelijk. 2 backs met alleen maar prutsers om hen heen. Die jonkies stonden er helemaal alleen voor en dan ook nog kritiek. Van der Wiel en Willems komen er wel. Ben alleen benieuwd wie het duo Matthijssen-Heitinga gaat vervangen. Dat is wel essentieel voor de toekomst. Want elke goede aanval begint centraal achterin en dus hebben we nu zelden een goede aanval gezien. En de coach? Gewoon van Marwijk.

Mathijsen kun je voor de laatste wedstrijd beter gewoon vervangen door Vlaar. Mathijsen lijkt nog helemaal niet fit.

In de toekomst heb je van Rhijn, de Vrij en Viergever. Zie niet echt problemen wat dat betreft. Hoewel Heitinga een matig EK speelt, of zeg maar zwak, schijnt hij het in Engeland wel aardig te doen. Het schijnt ook dat er na de generatie die ik al noemde nog veel talenten aankomen met Denswil en Rekik. Maar die ken ik verder niet. Op het middenveld heb je controlerend in de toekomst Anita, Clasie en Strootman. Komt wel goed. Hoop ik. Dit EK maar snel vergeten en doorselecteren.

Van Bommel en Mathijsen allereerst niet meer oproepen. Tijd is geweest.

Je hebt ook nog Ryan Donk. Niks mis mee.

Die had eigenlijk sowieso opgeroepen moeten worden.

Ja maar natuurlijk joh. Lekker met Donkje spelen achterin. Niks mis mee toch?

Precies
Die kan overigens wel doordekken en inschuiven..

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:44 uur

geplaatst: vandaag om 01:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.