Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 14 juni 2012, 22:15 uur
Moeilijk te zeggen of ik dit nu tragisch vind. Laat Europa maar zien dat er een druppel bereikt kan worden...
0
geplaatst: 14 juni 2012, 22:40 uur
Prachtig hoe die Ierse supporters de hele match door aan het zingen waren, zo moet een voetbalsupporter zijn! 

0
geplaatst: 14 juni 2012, 22:41 uur
Tja, wat hebben ze te verliezen...
Die gaan naar het stadion en weten dat ze ingemaakt worden en nemen zich dus voor er gewoon een gezellige avond van te maken.
Die gaan naar het stadion en weten dat ze ingemaakt worden en nemen zich dus voor er gewoon een gezellige avond van te maken.
0
geplaatst: 14 juni 2012, 22:43 uur
Ach, weten dat ze ingemaakt gaan worden nu niet, iedereen hoopt altijd op een stunt. Maar in tegenstelling tot fans van andere landen die bij zo'n tussenstand het stadion al zouden verlaten of er beteuterd bij zitten verdienen deze supporters echt een pluim, kippenvelmoment! 

0
geplaatst: 14 juni 2012, 22:45 uur
Die Ierse supportes zijn inderdaad geweldig, is ook nog nooit anders geweest.
0
Ulfat-e-Zulmat
geplaatst: 14 juni 2012, 22:47 uur
Erg mooi om te zien inderdaad. Je wenst ze dan toch wel een beter elftal. 

0
geplaatst: 14 juni 2012, 23:07 uur
trebremmit schreef:
Die Ierse supportes zijn inderdaad geweldig, is ook nog nooit anders geweest.
Ja, daar kan dat flutpubliek van Nederland nog wat van leren. Bij het vorige EK was het geweldig, maar toen ging het ook geweldig. Ze waren muisstil (hooguit wat fluiters) en bij de 2-1 opeens allemaal "Holland! Holland!" roepen.Die Ierse supportes zijn inderdaad geweldig, is ook nog nooit anders geweest.
Nee, die Ieren, gewoon luidkeels zingen. Volgende week weer lekker thuis! Waar het bier het beste smaakt!

0
geplaatst: 14 juni 2012, 23:23 uur
YouTube - The Rocky Road To Poland - Official Republic Of Ireland Song for Euro 2012
geweldig
Beste man op het veld: ierse 12de man
geweldig

Beste man op het veld: ierse 12de man

0
geplaatst: 14 juni 2012, 23:38 uur
Is ook altijd lekker voor hun poulegenoten, zo'n extra oefenwedstrijd

0
geplaatst: 15 juni 2012, 00:40 uur
Jan Van Halst heeft er wel kijk op trouwens
Jammer van die brullende Mulder die niks zinnigs zegt.
Jammer van die brullende Mulder die niks zinnigs zegt.
0
geplaatst: 15 juni 2012, 09:30 uur
Hij probeert iedere keer z'n gelijk te halen door z'n stem te verheffen. Echt vervelend als mensen dat doen. Later zapte ik naar VI en daar werd dat ook gezegd door een Hagenaar. Jan Mulder heeft sowieso vaak niets toe te voegen.
0
geplaatst: 15 juni 2012, 10:55 uur
dumb_helicopter schreef:
Prachtig hoe die Ierse supporters de hele match door aan het zingen waren, zo moet een voetbalsupporter zijn!
Kippenvel

0
geplaatst: 15 juni 2012, 11:06 uur
Ontgaat me iets? Ik heb niets tegen die Ieren, maar hoe het publiek zich gedraagt geloof ik wel...
0
Jocharo-T
geplaatst: 15 juni 2012, 11:14 uur
Ze zingen en steunen hun ploeg onvoorwaardelijk. Waarom zou je daar wat op tegen hebben?
0
geplaatst: 15 juni 2012, 11:28 uur
jasper1991 schreef:
Ontgaat me iets? Ik heb niets tegen die Ieren, maar hoe het publiek zich gedraagt geloof ik wel...
Jij ziet de wedstrijden net zo lief in lege stadions gespeeld worden zeker?
0
geplaatst: 15 juni 2012, 12:58 uur
Die Ierse supporters zijn echt fantastisch! Jammer dat ze zo'n slecht ploeg hebben want je zou ze meer gunnen. wel benieuwd wie er doorgaan in die poule, wordt nog spannende ontknoping.
0
geplaatst: 15 juni 2012, 13:13 uur
Sluimerend broeit er een vermoeden in mij dat de Kroaten baat hebben bij onderschatting en gaan verrassen maandag - dan wordt het
voor de regerend wereld- en Europees kampioen...
0
Hendrik68
geplaatst: 15 juni 2012, 13:14 uur
Ja, ik ben ook Ierland fan, in alle opzichten. De muzikale cultuur van het land hoor je zelfs op de tribunes doorklinken. Heb wel eens begrepen dat 1 op de 3 Ieren verdienstelijk een instrument bespeelt. Langs wegen waar niets te beleven valt kan je zo ineens vanuit het niets een ogenschijnlijk treurig gebouw tegenkomen. Kom je dichterbij blijkt het ineens een kroeg waar het weer eens dik feest is met prachtige Ierse folk.
Maar dat Ierland voetballend elke tegenstander wegspeelt zullen we wel niet snel beleven vrees ik.
Maar dat Ierland voetballend elke tegenstander wegspeelt zullen we wel niet snel beleven vrees ik.
0
geplaatst: 15 juni 2012, 13:32 uur
Mja je moet de Ieren ook niet te veel overromantiseren, zulk geweldig volk is het niet: ongezond, relatief aggressief en xenofoob en bovendien een stel opperbietsers.
Maar goed, dat is behoorlijk offtopic hier...
Maar goed, dat is behoorlijk offtopic hier...
0
geplaatst: 15 juni 2012, 13:36 uur
Is er nog een scenario mogelijk zoals Heerenveen dit seizoen (Europaleague) dat Nederland komende zondag móet verliezen om een ronde verder te komen? 

0
geplaatst: 15 juni 2012, 13:44 uur
Titmeister schreef:
Sluimerend broeit er een vermoeden in mij dat de Kroaten baat hebben bij onderschatting en gaan verrassen maandag - dan wordt het
voor de regerend wereld- en Europees kampioen... Afgunst?
0
geplaatst: 15 juni 2012, 14:25 uur
herman schreef:
Nee, publiek is wel degelijk nodig voor sfeer. Zolang het er een beetje vriendelijk aan toe gaat, vind ik het prima hoe of wat en ga ik over tot het voetbal...(quote)
0
geplaatst: 15 juni 2012, 14:50 uur
0
geplaatst: 15 juni 2012, 15:03 uur
Gisteren heb ik de toekomstig Europees kampioen zien voetballen. Met Pirlo als dirigent speelde Italië in de eerste helft als een onverslaanbare kampioen. En toen was er ineens de tweede helft 
Laten we hopen dat dit een incidentje was en dat we dankzij Prandelli vaker 3 verdedigers zien met centraal iemand als De Rossi.

Laten we hopen dat dit een incidentje was en dat we dankzij Prandelli vaker 3 verdedigers zien met centraal iemand als De Rossi.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.