MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Where the magic happens.

Federer start sterk. Zijn eigen set behouden met 6-3.

Djokovic start de tweede set nog sterker.

Wat bedoel je trouwens met zijn eigen set? Had hij hem gereserveerd?

Zo zeg je dat wel als je begint met serveren

En Djokovic speelt erg sterk inderdaad. Federer lijkt niet echt een goed antwoord te kunnen vinden op die returns van hem.

Hmm oké. In 10 jaar tennis nog nooit gehoord of gezegd, maar ik geloof je best hoor.

Weer zo'n heerlijke cross forehand van Novak

Misschien had ik beter zijn eigen service set kunnen zeggen?

Anyways, twee keer 6-3 nu. Allebei een break in een set waar ze er niet veel aan hadden dus.

Oké die mag je ook weer uitleggen. Je hebt altijd iets aan een break natuurlijk. Je moet namelijk altijd minimaal één keer breaken wil je de set winnen zonder tiebreak. Of bedoelde je het niet zo?

Dat was kort door de bocht ja. Je moet inderdaad altijd één keer breaken om een tiebreak te voorkomen, mijn fout

Federer

Hoewel ik een lichte voorkeur voor Djokovic had doe ik gewoon gezellig mee.

Djokovic speelde niet super, maar dit kwam ook omdat Federer hem gewoon niet in zijn spel niet komen. Ongelovelijk scherp weer gespeeld op sommige punten. Eindelijk weer eens de Federer van een paar jaar geleden gezien.

En nu moet hij hem winnen ook natuurlijk. Dan is hij weer nummer één van de wereld en mag hij zich echt de beste ooit noemen (meeste Grand Slams en de meeste weken op nummer één van de wereld).

Nu kan Federer weer nummer 1 worden (door de finale ook te winnen), erg knap.

Grote valpartij in de Tour en Poels, Mollema en Gesink uitgeschakeld voor het klassement in de Tour
Poels heeft zelfs opgegeven.

En als Federer nummer 1 wordt, evenaart hij het record van Sampras (286 weken).

herman schreef:
Grote valpartij in de Tour en Poels, Mollema en Gesink uitgeschakeld voor het klassement in de Tour
Poels heeft zelfs opgegeven.

Het was al een klote Tour maar dit kan er ook nog wel bij

Dit is pas de tweede etappe die ik zie, de eerste Tourweek is nooit veel aan.

Maar op deze manier hoeft het voor mij ook niet meer.

Wout Poels doet misschien toch weer mee.

Beetje jammer dat ik net bij de huisarts zat toen die laatste set gespeeld werd tussen Federer en Djoko

Wel mooi dat ie door is

herman schreef:
Mollema en Gesink uitgeschakeld voor het klassement in de Tour .
Nou wat zijn we weer lekker positief.
Rhythm & Poetry schreef:
Wout Poels doet misschien toch weer mee.
Wout Poels geeft alsnog op in de Tour - Dagblad De Limburger - Limburgs Dagblad

De Bryan-Brothers liggen eruit.

Zijn de Olsen-twins wel door?

Murray in een fraaie wedstrijd langs Tsonga. Jammer, ik ben wel voor Tsonga, maar ik heb er vrede mee hoor. Ook leuk voor de Britten.

Ik ben niet zo'n fan van Murray, maar op zich wel leuk voor de Engelsen dat er weer eens een Brit in de finale staat. Dat is Henman volgens mij nooit gelukt (ik herinner me alleen een halve finale), dus dat is alweer een tijdje geleden...

Nu maar hopen op winst van Murray. Want ik denk niet dat er nog op iemand op Federer zit te wachten.

Ik zit op Federer te wachten. Oprechte excuses enzo.

Tuurlijk zitten we op Federer te wachten, no more excuses!

http://www.vi.nl/nieuws/224046/VAN-GAAL-BONDSCOACH-ORANJE-BLIND-ASSISTENT.htm

VAN GAAL BONDSCOACH ORANJE, BLIND ASSISTENT
06/07/2012 20:03

Louis van Gaal is door de KNVB benoemd tot bondscoach van het Nederlands elftal. De 63-jarige trainer volgt Bert van Marwijk op, die na het EK van dit jaar zijn ontslag indiende. De onlangs bij Ajax vertrokken Danny Blind zal Van Gaal assisteren.

Van Gaal was sinds zijn ontslag in april 2011 bij Bayern München zonder werkgever en had al lange tijd de ambitie als bondscoach van een gerenommeerd voetballand nog een groot eindtoernooi mee te maken.

In 2001 liet Van Gaal die kans liggen. Oranje overleefde onder zijn leiding de kwalificatie voor het WK 2002 in Japan en Zuid-Korea niet. Portugal en Ierland plaatsten zich ten koste van Nederland voor dat mondiale eindtoernooi. Het was toen de eerste keer sinds 1986 dat Nederland niet van de partij was op een EK of WK.

Dat Blind in het kielzog van Van Gaal aan de technische staf van Oranje wordt toegevoegd, mag geen verrassing heten. Het tweetal was eerder al in beeld om Ajax weer naar de Europese top te leiden, op voorspraak van voormalig RvC-voorzitter Steven ten Have. De keuze voor Van Gaal als technisch directeur werd via een rechtszaak echter geblokkeerd door Johan Cruijff en een groep volgelingen.

Dat gaat vlammen

Dat is goed nieuws voor een aantal carbaretiers, Youp van 't Hek, Theo Maassen etc - heerlijk ik zie nu al uit naar de eerste persconferentie van Van Gaal. Misschien kunnen ze 'em overhalen die Lederhosen weer aan te trekken - wat een goed nieuws voor de media

Verrassende keuze, ik dacht niet dat de KNVB zo stond te springen om v. Gaal. Echter wel de juiste beslissing lijkt mij, de verwende spelers hebben een strenge trainer nodig.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:12 uur

geplaatst: vandaag om 20:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.