Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 6 juli 2012, 21:28 uur
O nee, toch niet die randdebiel. 
Het is de loop der jaren een steeds grotere idioot geworden. Altijd maar dat gebler en het creeren van een opgefokt sfeertje. Bah.

Het is de loop der jaren een steeds grotere idioot geworden. Altijd maar dat gebler en het creeren van een opgefokt sfeertje. Bah.
0
geplaatst: 6 juli 2012, 21:31 uur
Ik kan me toch niet voorstellen dat hij Nederland weer niet kwalificeert... altijd wisselvallig geweest als coach, maar hij heeft wel ervaring.
0
Ulfat-e-Zulmat
geplaatst: 6 juli 2012, 21:32 uur
Waarom van Gaal? Waarom niet gewoon Stanley Menzo? Dat zou pas leuk zijn geweest.
0
geplaatst: 6 juli 2012, 21:35 uur
Kan ik met een gerust hart voor Juni 2014 ergens een vakantie plannen.
0
geplaatst: 6 juli 2012, 21:39 uur

Ah, het manipulerende, schofferende en achterbakse duo Van Gaal en Blind dat bij Ajax een coup wilde plegen op een wijze waar zelfs president Assad van Syrië zich niet aan zou durven bezondigen.
Dat wordt ongetwijfeld een groot succes. Maar niet heus. Van Gaal heeft het al eens eerder geprobeerd met het Nederlands Elftal maar faalde opzichtelijk.
De messen zijn nog geslepen in Amsterdam, in Rotterdam moeten ze ook helemaal niks van hem hebben dus staat alvast garant voor een prettige samenwerking.
Misschien wil Van Gaal zoete broodjes bakken door 10 Ajaxieden te selecteren en 5 ex Ajaxieden. Ik hoop dat ze daar niet in trappen. Maar het geheugen is kort. In Eindhoven kan de vlag ook alvast halfstok.
Wat een droefenis. De laatste man die het Nederlands Voetbal nodig heeft. Alsof het Nederlandse publiek nog niet voldoende geschoffeerd is, zal er eens iemand worden benoemd die het schofferen als een brallende Duitser tot handelsmerk heeft gemaakt.
Ja, daar zitten we echt op te wachten. Visieloos, die KNVB. Hopelijk benoemt de NOS Johan Cruyff als analyst bij de komende wedstrijden van het Nederlands Elftal.
0
Ulfat-e-Zulmat
geplaatst: 6 juli 2012, 21:41 uur
musician schreef:
Ah, het manipulerende, schofferende en achterbakse duo Van Gaal en Blind dat bij Ajax een coup wilde plegen op een wijze waar zelfs president Assad van Syrië zich niet aan zou durven bezondigen.
Kijk, dit zijn nou eens echte binnenkomers.
0
geplaatst: 6 juli 2012, 21:42 uur
Mjuman schreef:
Dat is goed nieuws voor een aantal carbaretiers, Youp van 't Hek, Theo Maassen etc -
Dat is goed nieuws voor een aantal carbaretiers, Youp van 't Hek, Theo Maassen etc -
Je vergeet musician...
0
geplaatst: 6 juli 2012, 21:43 uur
En als we over een half jaar er weer geweldig voorstaan loopt iedereen de polonaise achter het feestduo v. Gaal-Blind aan.
0
geplaatst: 6 juli 2012, 21:43 uur
musician schreef:

Dat wordt ongetwijfeld een groot succes. Maar niet heus. Van Gaal heeft het al eens eerder geprobeerd met het Nederlands Elftal maar faalde opzichtelijk.
De messen zijn nog geslepen in Amsterdam, in Rotterdam moeten ze ook helemaal niks van hem hebben dus staat alvast garant voor een prettige samenwerking.
Misschien wil Van Gaal zoete broodjes bakken door 10 Ajaxieden te selecteren en 5 ex Ajaxieden. Ik hoop dat ze daar niet in trappen. Maar het geheugen is kort. In Eindhoven kan de vlag ook alvast halfstok.
Wat een droefenis. De laatste man die het Nederlands Voetbal nodig heeft. Alsof het Nederlandse publiek nog niet voldoende geschoffeerd is, zal er eens iemand worden benoemd die het schofferen als een brallende Duitser tot handelsmerk heeft gemaakt.
Ja, daar zitten we echt op te wachten. Visieloos, die KNVB. Hopelijk benoemt de NOS Johan Cruyff als analyst van de komende wedstrijden van het Nederlands Elftal.
Zo veel keuze was er niet en je doelt wel heel erg op zijn gedrag in de media, terwijl hij op het veld toch wel een en ander heeft bewezen. Peter Bosz moet eerst eens bij een grotere club gaan trainen.
Ja, daar zitten we echt op te wachten. Visieloos, die KNVB. Hopelijk benoemt de NOS Johan Cruyff als analyst van de komende wedstrijden van het Nederlands Elftal.
0
geplaatst: 6 juli 2012, 21:50 uur
Zoveel keuze was er niet? Je moet het omdraaien: alles beter dan Van Gaal en Blind. Ik weet toevallig dat de trainer van 4e klasser SC Muiderberg aan het einde van vorig seizoen nog moest opstappen. Je kunt hem altijd vragen.
0
geplaatst: 6 juli 2012, 21:53 uur
Er wordt weer heerlijk overdreven. Laten we gewoon het spel en de resultaten afwachten. V. Gaal zal als het goed is inderdaad wat Ajacieden selecteren, maar dat lijkt mij niet onterecht. Bert en zijn PSV-staf selecteerden maar 1 Ajacied (en wat voor een), maar voegden wel Bouma, Strootman en Willems toe aan de selectie. Dus die waren van vriendjespolitiek zeker niet vreemd.
0
geplaatst: 6 juli 2012, 21:56 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Laten we gewoon het spel en de resultaten afwachten
Laten we gewoon het spel en de resultaten afwachten
Laten we gewoon blind achter v. Gaal aanlopen.
0
geplaatst: 6 juli 2012, 22:14 uur
Ik hoor net dat Daley Blind als eerste is opgeroepen voor de wedstrijd tegen de Belgen.
0
Hendrik68
geplaatst: 6 juli 2012, 22:27 uur
Ik vind het een moedige keus van zowel de KNVB als van Van Gaal. Beiden weten wat voor negatieve reacties er op hun af zullen komen. Het begint hierboven al en Johan Derksen zal op zeker niet objectief gaan oordelen als vriendje van Cruijff zijnde. Cruijff kan geen kwaad doen bij Derksen, maar diezelfde Cruijff loopt al zijn hele leven lang voor zijn verantwoordelijkheden weg, zeker m.b.t. het Nederlands elftal. Van Gaal die niks goed kan doen pakt die verantwoordelijkheid wel net op het moment dat de huidige toppers op hun hoogtepunt zitten, of er al overheen zijn. Er moet vernieuwd worden en dat gaat geen gemakkelijke opgave worden. Van Gaal is een kampioenenmaker die alleen echt gefaald heeft (of waren dat de spelers?) bij het Nederlands Elftal. Tijd voor sportieve wraak. Succes Louis en houd je verbaal wel een beetje in.
0
geplaatst: 6 juli 2012, 22:28 uur
Danny Blind ? Die zat al 3 eindtoernooien op de bank bij Oranje.
Ik voel een record aankomen dat nooit meer verbeterd kan worden.
Ik voel een record aankomen dat nooit meer verbeterd kan worden.
0
Hendrik68
geplaatst: 6 juli 2012, 22:40 uur
Wat zei ik? Daar gaat Johan D. geboren te Bemmel alweer tekeer.
0
geplaatst: 6 juli 2012, 22:46 uur
Toen mijn vrouw mij vanavond vertelde dat Van Gaal bondscoach is geworden schrok ik mij een ongeluk. Dat wordt dus definitief geen WK 2014 voor Nederland (maar met welke coach zal dat wel lukken?). Ik heb wel veel meer waardering voor het commentaar van Hendrik68, dan het rancuneuse geleuter dat ik zojuist uit de mond van Johan Derksen hoorde komen.
0
geplaatst: 6 juli 2012, 23:11 uur
Hendrik68 schreef:
Wat zei ik? Daar gaat Johan D. geboren te Bemmel alweer tekeer.
Hij doet dat toch altijd wel mooi.Wat zei ik? Daar gaat Johan D. geboren te Bemmel alweer tekeer.
0
geplaatst: 6 juli 2012, 23:21 uur
musician schreef:

Hij doet het tenminste en dat kunnen we van onze columnist uit Betondorp niet zeggen.
0
geplaatst: 7 juli 2012, 00:49 uur
Ik snap niet dat mensen zo'n hekel aan Van Gaal hebben, ik kan niet wachten tot de persconferenties en ben ook zeer benieuwd welke spelers hij gaat selecteren.
0
geplaatst: 7 juli 2012, 03:28 uur
Ondankt dat Van Gaal de slechtst presterende bondscoach van Oranje is sinds ik voetbal bewust volg (1988), is hij wel de beste optie (na Hiddink - die niet wilde). Ik hoop dat hij het nu wel weet waar te maken.
Blind daarintegen.
Blind daarintegen.

0
geplaatst: 7 juli 2012, 03:42 uur
Joy4ever schreef:
Nu maar hopen op winst van Murray. Want ik denk niet dat er nog op iemand op Federer zit te wachten.
Nu maar hopen op winst van Murray. Want ik denk niet dat er nog op iemand op Federer zit te wachten.
Als Federer nu wint is hij echt de beste aller tijden. Toch best leuk lijkt me. Ik ben in ieder geval wel voor Federer.
0
Jocharo-T
geplaatst: 7 juli 2012, 07:19 uur
jasper1991 schreef:
Ik kan me toch niet voorstellen dat hij Nederland weer niet kwalificeert... altijd wisselvallig geweest als coach, maar hij heeft wel ervaring.
Wisselvallig geweest als coach? Hij is bij elke ploeg kampioen geworden. Ik vind van Gaal alles behalve wisselvallig. Dan kun je iedere coach op de wereld wel wisselvallig gaan noemen.Ik kan me toch niet voorstellen dat hij Nederland weer niet kwalificeert... altijd wisselvallig geweest als coach, maar hij heeft wel ervaring.
0
Jocharo-T
geplaatst: 7 juli 2012, 07:24 uur
Hendrik68 schreef:
maar diezelfde Cruijff loopt al zijn hele leven lang voor zijn verantwoordelijkheden weg, zeker m.b.t. het Nederlands elftal.
Echt de groots mogelijke onzin die je hier verkondigt. Cruiijff was in beeld voor het Nederlands elftal rond de jaren negentig, maar Rinus Michels hield dat tegen. Wat overigens gewoon algemeen bekend is. Vervolgens werd het Beenhakker, waar echt helemaal niemand achter stond. Cruijff wilde toen maar al te graag, maar vond dat hij door de KNVB in zijn rug was gestoken en heeft daarna bedankt omdat hij het de KNVB dus kwalijk nam. Johan Cruiijff is nooit weggelopen voor zijn verantwoordelijkheden bij het Nederlands elftal. Later is er is een moment gekomen dat hij besloot om niet meer als coach te werken ivm zijn gezondheid en toen hoefde ze hem dus ook niet meer te benaderen. Voor je onzin gaat roepen moet je wel de feiten weten. Je hoeft echt geen fan van Cruijff te zijn, maar om dan vervolgens zo'n bak aan onzin te papegaaien. maar diezelfde Cruijff loopt al zijn hele leven lang voor zijn verantwoordelijkheden weg, zeker m.b.t. het Nederlands elftal.

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 7 juli 2012, 10:50 uur
Ik verheug me al op de persconferentie na de eerste nederlaag. Tegen de Belgen dus.
0
geplaatst: 7 juli 2012, 11:50 uur
Jocharo-T schreef:
Zowel met AZ (2007/2008) als met Bayern (2010/2011) als met Barcelona (2002/2003) heeft hij een rukjaar gehad en uiteraard het niet kwalficeren voor het WK 2002. Er staat wel veel goeds tot briljants tegenover, maar zijn carrière was nou niet vlekkeloos.(quote)
Wisselvallig geweest als coach? Hij is bij elke ploeg kampioen geworden. Ik vind van Gaal alles behalve wisselvallig. Dan kun je iedere coach op de wereld wel wisselvallig gaan noemen. Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.