Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 4 augustus 2012, 09:22 uur
Dat klopt ook, daarom van mijn kant enkel een verwachting 
Goud en brons

Goud en brons
0
geplaatst: 4 augustus 2012, 10:22 uur
Ik gok een teleurstelling: zilver en vijfde. Kan t alleen maar meevallen 

0
geplaatst: 4 augustus 2012, 10:59 uur
Normaal gesproken zijn de kansen teleurstellingen / missers op de 50 kleiner dan op de 100.
Op de 100 moet je de race nog enigszins indelen (wat Kromowidjojo dus goed heeft gedaan) , maar de 50 is gewoon gaan en knallen.
Ik hoop/verwacht toch niet dat Paap's voorspelling "dat Veldhuis gewoon 2e wordt , Kromowidjojo door het water zakt" uitkomt
Op de 100 moet je de race nog enigszins indelen (wat Kromowidjojo dus goed heeft gedaan) , maar de 50 is gewoon gaan en knallen.
Ik hoop/verwacht toch niet dat Paap's voorspelling "dat Veldhuis gewoon 2e wordt , Kromowidjojo door het water zakt" uitkomt

0
geplaatst: 4 augustus 2012, 15:23 uur
Vandaag toevallig een stukje sprint gezien bij het baanwielrennen:

0
geplaatst: 4 augustus 2012, 16:02 uur
Schuilt er achter dat duo dan een Olympische gouden medaille?
0
geplaatst: 4 augustus 2012, 16:27 uur
FlyLo schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
Ik dacht dat de commentator een grapje maakte toen hij zei dat die renner niet normaal kon lopen.

En een medaille voor Schuil en Nummerdor zou mooi zijn, maar ze zijn nog een beetje wisselvallig.
0
geplaatst: 4 augustus 2012, 16:33 uur
Dan moeten ze nog op het beachvolleybal-nummer door naar de halve finale en finale... goud zou mooi zijn, maar dat is niet waarschijnlijk.
Het is ook erg spannend bij de Laser-zeilsters met Marit Bouwmeester en de Belgische Evi van Acker.

Het is ook erg spannend bij de Laser-zeilsters met Marit Bouwmeester en de Belgische Evi van Acker.

0
geplaatst: 4 augustus 2012, 16:36 uur
Inderdaad, met 4 zal er maandag gestreden worden om 3 medailles dus..
Evi verdient goud alleszins.
Evi verdient goud alleszins.

0
geplaatst: 4 augustus 2012, 16:49 uur
Zou niet de eerste keer zijn op de spelen dat het Dream Team eruit vliegt tegen een Oostblokland, geloof ik.

edit: even opgezocht: in 2004 verloren ze van Litouwen (en Puerto Rico en Argentinië).
0
geplaatst: 4 augustus 2012, 16:52 uur
Ik heb het basketbal niet meer gevolgd na de jaren '90, maar dat lijkt me wel. Al zegt dat ook niet alles, je kunt er toch maar 5 opstellen en bv. China heeft ook wel een paar topspelers.
0
geplaatst: 4 augustus 2012, 17:04 uur
Ze hebben een geweldig team, maar ze hebben meer zin in lol maken dan in een goede wedstrijd spelen.
Litouwen is echter ook een prima basketbalnatie, staan wel wat NBA-jongens op het veld.
Litouwen is echter ook een prima basketbalnatie, staan wel wat NBA-jongens op het veld.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 4 augustus 2012, 17:25 uur
Het zegt ook wel wat dat ze toch weer gewoon winnen, ook al deden ze niet echt hun best.
Jammer dat er zo weinig basketbal op de (NL) tv is. Ik kijk er eigenlijk liever naar dan naar voetbal.
Jammer dat er zo weinig basketbal op de (NL) tv is. Ik kijk er eigenlijk liever naar dan naar voetbal.
0
geplaatst: 4 augustus 2012, 17:30 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Ze hebben een geweldig team, maar ze hebben meer zin in lol maken dan in een goede wedstrijd spelen.
Inderdaad, in 2004 wonnen ze zelfs van het Dream Team en dat voor een land met nog geen 4 miljoen inwoners. De sport moet daar wel behoorlijk populair zijn.Ze hebben een geweldig team, maar ze hebben meer zin in lol maken dan in een goede wedstrijd spelen.
0
geplaatst: 4 augustus 2012, 17:48 uur
Dorian weet ook maar van geen ophouden! RSX Mannen
Misschien ook een medaille voor Pieter-Jan Postma... Finn Mannen
Misschien ook een medaille voor Pieter-Jan Postma... Finn Mannen
0
Hendrik68
geplaatst: 4 augustus 2012, 18:47 uur
Ik weet niet veel van basketball, wel dat het in Litouwen zonder concurrentie sport nummer 1 is. Vooral ook door Marchulenis die een jaar of 30 geleden een van de beste basketballers van Europa was.
Straks gaat Kromo weer even goud ophalen op de 50 m vrij. Ik hoop zo dat ook Veldhuis een medaille pakt. Zou moeten, maar Veldhuis is zo'n typische 4e plek zwemmer.
Straks gaat Kromo weer even goud ophalen op de 50 m vrij. Ik hoop zo dat ook Veldhuis een medaille pakt. Zou moeten, maar Veldhuis is zo'n typische 4e plek zwemmer.
0
geplaatst: 4 augustus 2012, 18:50 uur
Ik zet in op twee gouden medailles voor Nederland vanavond. Veldhuis en Kromo tikken als eerste in dezelfde tijd aan.
0
geplaatst: 4 augustus 2012, 18:52 uur
Dat is een geintje neem ik aan? Een van de twee zal in dat geval toch echt zilver krijgen.
0
geplaatst: 4 augustus 2012, 18:53 uur
Volgens mij niet. Ik heb dit zwemtoernooi ook al een keer twee mensen zilver zien winnen (dan is er geen brons).
0
geplaatst: 4 augustus 2012, 19:32 uur
Twee keer goud, het zou wel wat zijn. Ze moeten dan misschien een beetje trainen in het synchroniseren, Kromowidjojo zal wat langzamer moeten... 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.