MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Netjes. Leuk voor Veldhuis ook.

Netjes?

Ik geloof dat je mag zeggen dat er op die 50 meter vrij weer een wereldprestatie is geleverd door Kromowidjojo! Alsof dat zomaar vanzelf gaat!

Dat Veldhuis brons haalt is ook een geweldig slot van haar carriére en zeker verdiend.

Inderdaad een wereldprestatie, de anderen hadden geen kans. Kromowidjojo

Paap_Floyd schreef:
helaas, slechts 1x goud

Inderdaad, er gaat ook niets goed...

Jacco Verhaeren voormalig trainer van o.a Inge de Bruin en Pieter van den Hoogenband traint nu samen met Marcel Wouda dagelijks met Ranomi Kromowidjojo.
Die knaap haalt echt het onderste uit de kan.

Rhythm & Poetry schreef:
Ik zet in op twee gouden medailles voor Nederland vanavond. Veldhuis en Kromo tikken als eerste in dezelfde tijd aan.

Helaas had dit dus sowieso niet kunnen gebeuren als ik het goed begrijp. Op de triatlon hadden twee dames op de honderste dezelfde tijd, maar één won uiteindelijk omdat ze dus een duizendste (!) eerder was. Toch lullig voor die ander, na zo'n 2,5 uur.

Dus dan hadden ze wel heel goed synchroon moeten zwemmen.

Had wel kunnen gebeuren. Bij het zwemmen hebben vaker mensen dezelfde medaille gekregen.

vigil schreef:
Dat klopt ook, daarom van mijn kant enkel een verwachting

Goud en brons

vigil is een ziener

Zeg gelijk even wat de zeilers gaan doen?

Buiten zeilen?

Hadden jullie gisteren nog Mart's programma gezien? Er zat wel een interessant filmpje bij over het zeilen waar die Postma meedoet. Over de strijd tussen hem, een Deen en een ongelofelijk arrogante Brit met smerige trucjes. Zou wel leuk zijn als die nog even een plak meeneemt.

Paap_Floyd schreef:
Had wel kunnen gebeuren. Bij het zwemmen hebben vaker mensen dezelfde medaille gekregen.

Ja dezelfde medaille. Maar niet een gouden medaille. Als ze al bij een triatlon naar duizendsten gaan kijken doen ze dat bij zwemmen ook wel.

Volgens mij niet. Maar dan nog. Ook dat kan gelijk zijn.

Anyway, het maakt niks meer uit. Veldhuis is knap derde geworden en Kromo eerste. Niks tegelijk aangetikt.

He$$el_01 schreef:
(quote)

Ja dezelfde medaille. Maar niet een gouden medaille. Als ze al bij een triatlon naar duizendsten gaan kijken doen ze dat bij zwemmen ook wel.

Toch wel ; mannen 50m vrijeslag Syney 2000

Overigens benieuwd wat Martina gaat waarmaken op de 100m, hoop toch wel een finaleplaats!

Harderwiek schreef:
(quote)

Toch wel ; mannen 50m vrijeslag Syney 2000

Hadden ze dat bij die triatlon ook wel mogen doen. Verliezen op een duizendste na meer dan 2 uur slaat nergens op.

Van Martina moet je niet te veel verwachten op de 100 meter. Hij komt voor de 200 meter.

Klopt, maar als hij een goede start heeft kan die leuk uit de hoek komen, hij heeft zo'n hoge top! 4x100 gaan de Nederlandse mannen ook wel een eindje komen denk ik!

Ja, maar heb je zijn serie gezien? Zijn start was best wel om te huilen. Hij kan vast nog wel beter starten, maar dan moet hij dat wel echt gaan doen.

Haha klopt, zag er niet te best uit. Maar hij zei afgelopen maanden dat hij er hard voor aan het trainen was; hoop dus dat het vanavond eruit komt

Inderdaad, het moet er gewoon uitkomen. En ondanks zijn drama start van gisteren toch keurig derde in de serie geworden. Maar goed, met Blake en Bolt op de baan blijft er eigenlijk alleen brons over voor Martina

Het zou al erg mooi zijn als Martina de finale haalt op de 100 meter. Wel leuk om te zien dat toen hij eenmaal op gang was eigenlijk de snelste van zijn serie was.

Waar is trouwens het meeste atletiek te zien? Op de BBC was net de marathon bij de vrouwen en is er veel aandacht voor de tennisfinale die zo begint.

Atletiek is momenteel weer afgelopen, vanmiddag was alleen de marathon. Ik kijk overigens gewoon online via nos.nl, daar kan je elke sport live bekijken die je wil en ondertussen beetje eurosport en ned 1 volgen. Gewoon goed naar het schema kijken, dan kan je weinig missen

Overigens denk ik dat brons er niet in zit voor Martina. Denk dat het niet onder de 9,90 komt en dan maak je vrij weinig kans. Want dan hebben we Bailey, Tyson en Powell nog, die weten dat wel te halen!

Ik schakel maar door naar de BBC want tennis wil ik wel op TV zien.

Oh wacht, de NOS heeft het zeilen nu verlaten voor tennis. Arme Postma

Die stomme Spanjaard heeft het wel lekker voor ons verpest. Had hij niet gewoon achter Postma kunnen eindigen. Hij deed toch eigenlijk gewoon voor spek en bonen mee.

Van Rijsselberghe is trouwens weer eerste geworden. Hij kan er een echte medalrace van maken door zijn gouden medaille al om te doen morgen (ik ga er van uit dat de medalrace morgen is).

Twee races voor het eind kan Dorian van Rijsselberghe het goud niet meer ontgaan. Ongekend! GOUD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geweldige prestatie inderdaad. Hij was natuurlijk torenhoog favoriet, maar het dan op zo'n manier flikken is geweldig.

Murray lijkt trouwens ook het juiste moment te hebben gevonden om Federer eindelijk eens te verslaan...

He$$el_01 schreef:
Van Rijsselberghe is trouwens weer eerste geworden. Hij kan er een echte medalrace van maken door zijn gouden medaille al om te doen morgen (ik ga er van uit dat de medalrace morgen is).

Er is altijd een rustdag voor de medalrace

Prachtig en eindelijk mannelijk goud!

panjoe (moderator)
Murray sloopt Federer: 6-2 6-1 .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:55 uur

geplaatst: vandaag om 21:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.