MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Op het moment dat de camera inzoomt, zie je haar onderin beeld een tik geven.
Verder wat Herman zegt.

herman schreef:
Dat de helft van de mensen de wedstrijd liever door hun cameraatje bekijkt vind ik eerlijk gezegd veel schokkender.
Je moet wel zien wat je filmt lijkt me...

Voor iemand die regelmatig slim overkomt kom je regelmatig dom over Jasper.

Stijn_Slayer
Bij concerten is dat ook zo storend. Zitten er telkens armen en zo'n camera voor je zicht.

GrafGantz schreef:
Voor iemand die regelmatig slim overkomt kom je regelmatig dom over Jasper.
Op jouw quasi-snedige one-liners kunnen we gelukkig ook altijd rekenen!

Ik kan me in ieder geval goed voorstellen dat je het gaat filmen zodat je het voor jezelf vereeuwigd hebt dat je erbij was...

Het is tegenwoordig normaal dat je moet vastleggen dat je er bij was.. rare gewoonte is dat.

Inderdaad ook erg storend tijdens concerten..

jasper1991 schreef:
Ik kan me in ieder geval goed voorstellen dat je het gaat filmen zodat je het voor jezelf vereeuwigd hebt dat je erbij was...

Hoezo zou je jezelf moeten filmen zodat je weet dat je erbij was? Dat weet je toch zo ook wel? En als je foto's of film nodig hebt om anderen te overtuigen dat je ergens bij was, ga je met de verkeerde/wel heel erg wantrouwige mensen om.

Maar goed, misschien willen mensen dat filmpje dat ze maken nog wel 100 keer terug kijken. Maar daar geloof ik zelf niet in.

Nee, want dan kun je beter de uitzending op TV opnemen. Die beelden zijn veel beter.

lennon schreef:
Het is tegenwoordig normaal dat je moet vastleggen dat je er bij was.. rare gewoonte is dat.

Inderdaad ook erg storend tijdens concerten..

Uit de categorie "7 things you really don't need to take a photo of":

(afbeelding)

7 things you really don't need to take a photo of - The Oatmeal - theoatmeal.com

brons voor Evi Van Acker

Proficiat met het zilver, Nederland!

meer medailles al dan in peking

Toch teleurstellend vind ik, slechts brons. Had haar ook zeker goud gegund, één van de grappigere Vlaamse sporters die ik al voor de camera heb gezien

Kutchinezen.

Springruiters zilver!

De gebroeders Borlee slechts vijfde en zesde . Als Hollander ken ik ze niet, maar wat deed Jonathan het in baan 9 op het eind ongelooflijk goed (die werd dus zesde). Is de 800 meter niet meer een afstand voor hem?

Kevin liep in baan 9 , ge kent ze duidelijk niet

maar al bij al een goede prestatie, al kunnen ze beiden zeker beter qua tijd, maar mooie prestatie. Met een betere baan zat er misschien wat meer in .

Zoals ik het zag liep baan 2 naar plek 5.

Het verschil is 0,02 seconde; ik zal het wel verkeerd gezien hebben.

Jonathan liep in 2, Kevin in 9. Teleurstellend van beiden.. Jonathan zakt op 20m voor de streep ook terug in, hoewel hij in en vlak na de bocht plots sterk leek te versnellen. Kevin was vooral veel te traag gestart, dus die had misschien nog wel wat over.

En de 800m is al een middellange afstand en geen sprint meer, lijkt me fysiek compleet anders.

Ik begrijp mijn vergissing. Ik dacht dat baan 2 iets eerder finishde dan baan 9 en koppelde daar dus de verkeerde namen aan. Het neemt niet weg dat die Kévin over een formidabel eindschot beschikt. Zeker op een tactische OS 800 meter moet hij kansen hebben.

Edit: Zo haalde Ellen van Lange ook goud binnen voor Nederland.

Schuil en Nummerdor naar de halve finale!

Justus18 schreef:
Ik begrijp mijn vergissing. Ik dacht dat baan 2 iets eerder finishde dan baan 9 en koppelde daar dus de verkeerde namen aan. Het neemt niet weg dat die Kévin over een formidabel eindschot beschikt. Zeker op een tactische OS 800 meter moet hij kansen hebben.

Edit: Zo haalde Ellen van Lange ook goud binnen voor Nederland.

Ja, op basis van zijn einde denk ik dat indien Kevin een betere baan had, hij een medaille had kunnen halen. Hij zag te laat hoe ver hij achter zat..

De hockey mannen zijn aardig op weg hun laatste groep duel ook te winnen. 2-0 voor tegen Korea.

Straks rond 12:50 de 200 meter series met Martina. En nog op medaille jacht met Zonderland natuurlijk op de rekstok. Ik heb begrepen dat als zijn oefening helemaal volgens plan loopt goud een zekerheid is vanwege de moeilijkheidsgraad van de oefening.

En volgens mij spelen Schuil en Nummerdor vanavond om 00:00 (NL tijd) hun halve finale. Kan een mooi dagje worden voor Nederland.

Mathijsen naar Feyenoord.

Hoe laat komt Zonderland?

En de finale van Martina (als hij die haalt)?

Zonderland is om 16:37 volgens de NOS site. Halve finale voor Martina is pas morgen en de finale dan weer overmorgen.

Nicolage Rico schreef:
Mathijsen naar Feyenoord.

Linius schreef:
Zonderland is om 16:37 volgens de NOS site. Halve finale voor Martina is pas morgen en de finale dan weer overmorgen.

Thnx. Ga ik Zonderland net missen. Zondeman.

Stijn_Slayer
En de Amerikaanse basketballers flikken het 'm weer. Ik heb nog steeds niet de indruk dat ze echt hun best doen, maar toch winnen ze weer redelijk ruim. Wat een fantastische sporters. Vind Durant tot nu toe het beste toernooi spelen, terwijl ik vooraf eerder op James had gerekend. Bryant met z'n 30% field goal was wel simpelweg slecht.

Volgens mij kun je die wedstrijden gratis bekijken via de site van NOS. M'n broertje zet ze steeds op, dus ik weet 't niet helemaal zeker.

Jep, op de NOS site kun je streams zien van alle sporten.

Ik ga Zonderland helaas ook missen, dan zit ik op het werk

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:38 uur

geplaatst: vandaag om 16:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.