MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:

Een tevreden Zulte Waregemnaar, hier. Eerste 2 matchen van het seizoen, tegen Standard en AA Gent, winnen had ik niet meteen verwacht.

Wat een tevreden Belgen allemaal ineens

Martina.

Gaat een mooie finale worden straks. Kent weejt!

Volgens mij heb ik die gisteren nog op een boot in de gracht gezien.

Mwoah, had je de Chinese kampioen bij de badminton moeten zien.
Weet alleen niet waar je gifjes daarvan vandaan haalt.

De dansjes van Serena vond ik ook tof..

@Jasper: Martina had hiervoor een beste tijd van 9.93, dus niet voor het eerst dat een Nederlander onder de 10 liep.

Maar kwam ie toen al voor Nederland uit is de vraag.

Lightning!!!

(afbeelding)

Prachtig weer

Martina ook keurig voor zijn kunnen. Spektakel weer.

Wow. Echt ongelooflijk Ik had van tevoren wel enige verwachtingen, maar dit was werkelijk ongekend genieten! Kippenvel over mijn lijf, tranen over mijn wangen en een onwerkelijk euforisch gevoel. Ik ben echt heel blij dat ik dit heb meegemaakt.

Dat had ik in 2008. Dat was echt fenomenaal... Na bijna 20 jaar atletiek volgen waarin je af en toe het WR met 1 of misschien een paar honderste verbroken ziet worden, komt Bolt langs met een idioot wereldrecord.

Had echt het gevoel dat dat het grootste atletiekmoment sinds Bob Beamonn in 1968 (nog steeds de tweede verste sprong ooit bij het verspringen) was, zoiets wat je maar eens in de 40 jaar ziet.

Ik heb kennelijk een andere sportbeleving dan jij. Volgens mij mis ik iets Was lichtelijk sarcastisch.

2008 vond ik ook een stuk spectaculairder dan deze finale (die ook niet teleurstelde)

Dit was ook absoluut schitterend, maar in 2008 was de verrassing nog veel groter. Nu weet je hoe hard hij kan, dat was toen nog niet duidelijk (misschien wel voor de echte atletiekvolgers, maar niet voor de gelegenheid-kijkers zoals ik).

Klopt. Toen wist je niet eens dat het mogelijk was om zó hard te rennen.

Ik noem één naam: Carl Lewis - viel compleet weg in het overzicht van de NOS over topsprinters van de afgelopen OS - schande: 100, 200, estafette, verspringen - TOPATLEET

Michael Johnson, nog een naam:Y

Okay, de wereldrecords van Michael Johnson waren ook schitterend. Vooral omdat het leek alsof ie zijn hele carriere had ingehouden en in zijn laatste races de WR's verpulverde. Lewis associeer ik eigenlijk meer met de WK in Tokyo, 1991. Voor de spelen in '88 was ik net te jong.

herman schreef:
Voor de spelen in '88 was ik net te jong.

En voor die van 1968 niet zeker?

Bolt.

De eerste keer was geweldig omdat hij zo makkelijk en zo ruim het wereldrecord verbrak. Deze keer was geweldig omdat hij gewoon weer laat zien dat hij de beste is. Twee keer achter elkaar de 100 meter winnen. Iets dat (dacht ik net de horen) pas één keer eerder is gebeurd.

En de manier waarop natuurlijk. Misschien niet de race zelf, maar het hele circus er om heen heeft een ongelooflijk hoog verwachtingsniveau opgebouwd, waar hij natuurlijk vooral zelf schuldig aan was. Als je het dan inderdaad gewoon laat zien is dat heel erg knap. Je zag namelijk wel dat hij toch wel redelijk wat spanning had.

Ik ben blij dat Bolt het heeft waargemaakt! Voor Martina betekent de finale wat mij betreft een ongekende overwinning... op de 200 verwacht ik wel metaal.

Stijn_Slayer schreef:
Ik heb de tv alweer uitgezet. Niet zo'n zin in nog 80 minuten ergernis.

Dat zijn de echte supporters

Het ziet er toch naar uit dat de VS het medailleklassement gaat winnen.

....heeft iemand dat bierflesje eigenlijk gezien?

tik van judoka

He$$el_01 schreef:

@Jasper, hij is vier jaar geleden tweede geworden op de 200 meter hè. Hij is gewoon een van de groten.

Sterker nog; hij was ook 4e op de 100 meter, toen 1/100ste sneller. (bron).

Oldfart schreef:
....heeft iemand dat bierflesje eigenlijk gezien?

tik van judoka
Ik zie wel een bierflesje, maar geen tik.

(afbeelding)

Misschien een moment later. Anders is het stoere mannenpraat, inderdaad.

Dat de helft van de mensen de wedstrijd liever door hun cameraatje bekijkt vind ik eerlijk gezegd veel schokkender.

Dat viel mij ook al op, rare gewoonte is dat geworden.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:20 uur

geplaatst: vandaag om 18:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.