MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Teun Mulder. Dit zijn de mooiste sportmomenten.

Justus18 schreef:
Ik kon helaas niet kijken, maar prachtig van Epke!

De herhaling heb ik nu gezien: fantastisch

14 medailles al, komt toch nog wel in de buurt van de 17 .

Ja, in het begin was men nogal negatief maar nu lijkt het toch goed los te komen. Top 10 notering ook inmiddels in het landenklassement, dus op dat punt gaat het prima.

Martina ook door naar de volgende ronde op de 200 m, mss zit er daar ook nog wel een succesje in. Verder krijgen we nog hockey en...?

Zeilen? Adelinde Cornelissen? Een verrassing bij de springruiters?

Beachvolleybal, vast nog medailles in de hippische sport en nog een medaille bij het zeilen op komst.

Maar eigenlijk hoeft van mij (voor een geslaagd toernooi) alleen Martina nog een medaille te halen. Wat een ongelofelijke baas.

Inderdaad

Vooraf had ik 9-4-6 voorspeld.

Rhythm & Poetry schreef:
Beachvolleybal, vast nog medailles in de hippische sport en nog een medaille bij het zeilen op komst.

Maar eigenlijk hoeft van mij (voor een geslaagd toernooi) alleen Martina nog een medaille te halen. Wat een ongelofelijke baas.

Inderdaad, wat een held

Jammer dat Feyenoord het vandaag niet heeft kunnen redden. Echter, met een goede spits erbij staat er een prima elftal. Vraag me alleen af of het lukt om die te halen.

Waarom haalt Feyenoord Plet niet?

En ondertussen op de Olympische Spelen:

The Most Awkwardly Sexual Moments In Olympic History Funny | Jockular

Eh .....Herman wat was jij eigenlijk naar opzoek, waardoor jij daar terecht kwam

Ik keek gewoon even op Twitter.

dix
Piet wie ?

(afbeelding)

Is in de aanbieding en heet zoals Herman schrijft PLET en ook niet Piet Plet
Glynor.

dix
Sorry, maar volgens mij is dat toch heus Piet.

Dat wordt mee in de zak naar Spanje, Dix.

Klopt. De schimmel staat er naast.

Nog een keer dan: Epke!

jasper1991 schreef:
Nog een keer dan: Epke!

London Late Night, 7 augustus @ 4:25

DeMart: “Wat doe je dan in de tussentijd? Kijk je naar die andere wedstrijd, of interesseert je dat eigenlijk niks?”
Epke: “Ah, ik had het eigenlijk wel willen zien. We hadden geen beeldschermen, dus ik had het niet kunnen zien. Maar koptelefoon op, oogjes dicht, oefening heel vaak doornemen, beetje dromen...”
DeMart: “Had je muziek op?”
Epke: “Ja”
DeMart: “Wat voor muziek?”
Epke: “Even kijken. Ik had nu The National op. Dat is gewoon even lekker relax, om ff rustig te blijven.”
DeMart: “Amerikaans bandje, oké.”

Wat een held.

niels94 schreef:
Ja, in het begin was men nogal negatief maar nu lijkt het toch goed los te komen. Top 10 notering ook inmiddels in het landenklassement, dus op dat punt gaat het prima.

Tsja, die negatieve reacties sloegen ook nergens op. Puur kijkend naar wanneer de medaillekandidaten op mochten heeft Nederland gewoon op schema gelegen. Vooraf had ik 6-4-6 voorspeld, al was ik daarbij Epke vergeten. 7-4-6 was dus mijn verwachting, en daarvoor ligt Nederland ruim op schema. Ik verwacht nog de volgende medailles:

2x goud (vrouwenhockey en Cornelissen bij dressuur)
1x zilver (mannenhockey)
3x brons (Berkhout/Westerhof bij zeilen, Nummerdor/Schuil beachvolleybal en ofwel Martina solo op 200m ofwel 4x100 estafette)

Dan is de eindstand 7-4-9, wat een uitstekende score zou zijn.

Wat betreft Feyenoord, jammer dat ze volgende ronde niet halen. Het is overduidelijk wat er ontbreekt, voor de rest heb ik wel vertrouwen in het team, zeker met Mathijsen. Hoewel ik Plet ook niet echt geweldig vind, vind ik het niet eens zo'n slechte oplossing. Is iig doelgericht en kan koppen (wat geen van de Feyenoord-aanvallers momenteel lijkt te kunnen). Stiekem hoopt heel Feyenoord natuurlijk dat Guidetti nog komt, maar ik reken er absoluut niet op...

Titmeister schreef:
(quote)

Tsja, die negatieve reacties sloegen ook nergens op. Puur kijkend naar wanneer de medaillekandidaten op mochten heeft Nederland gewoon op schema gelegen. Vooraf had ik 6-4-6 voorspeld, al was ik daarbij Epke vergeten. 7-4-6 was dus mijn verwachting, en daarvoor ligt Nederland ruim op schema. Ik verwacht nog de volgende medailles:

2x goud (vrouwenhockey en Cornelissen bij dressuur)
1x zilver (mannenhockey)
3x brons (Berkhout/Westerhof bij zeilen, Nummerdor/Schuil beachvolleybal en ofwel Martina solo op 200m ofwel 4x100 estafette)

Dan is de eindstand 7-4-9, wat een uitstekende score zou zijn.

Wat betreft Feyenoord, jammer dat ze volgende ronde niet halen. Het is overduidelijk wat er ontbreekt, voor de rest heb ik wel vertrouwen in het team, zeker met Mathijsen. Hoewel ik Plet ook niet echt geweldig vind, vind ik het niet eens zo'n slechte oplossing. Is iig doelgericht en kan koppen (wat geen van de Feyenoord-aanvallers momenteel lijkt te kunnen). Stiekem hoopt heel Feyenoord natuurlijk dat Guidetti nog komt, maar ik reken er absoluut niet op...

Naja, vooral met het judo hebben we het toch wel laten liggen hoor. Zelfs de technisch directeur van de judobond heeft dat gezegd. En ik dacht dat we normaal gesproken ook wel wat meer medailles halen bij het roeien. Daarnaast had je nog kanshebbers als Verwijlen en Vos (tijdrit) en een paar sporters die net vierde of vijfde worden. Dan vind ik het niet gek dat er even wat negatievere gedachtes zijn.

Met BMX hebben we trouwens toch ook kanshebbers?

Ja die Mart Smeet wilde Epke wel even laten weten dat hij The National wel kon plaatsen , maar de toon waarop hij zei: oh Amerikaans bandje gaf wel aan dat Smeets ze niet zo bijzonder vindt.

Tja en of Martina nu een medaile pakt of niet ik vind het bijzonder knap wat die knaap laat zien echt ook een van de helden.
De 100 en 200 meter sprint leeft toch anders dan bv hockey en zwemmen waar medailles worden verwacht (faciliteiten, begeleiding etc.).

Of hij wilde het even voor het Nederlandse publiek plaatsen, zoals het een presentator betaamt. Wat betreft de toon heb je gelijk

En Hessel, je kunt toch niet verwachten dat elke kandidaat een medaille pakt? Judo viel wel tegen, ja.

Bij judo hadden we zeker beter kunnen presteren, maar dat is helaas niet gebeurd. Die schermer werd ook veel van verwacht maar die kon het helaas ook niet inlossen.

Buiten dat heeft iedereen toch wel aardig naar verwachting gepresteerd. Tenzij je het zilver van de zwem estafette teleurstellend vond natuurlijk. Bijna nog een verassing bij het boogschieten, jammer genoeg net tekort gekomen. En Vos was ook nooit echt kanshebber bij de tijdrit, dat is niet haar discipline. In Bejing eindige ze ook ver buiten de podium plaatsen.

En ik begreep overigens ook dat er medaille kansen zouden zijn bij het BMX'en maar daar heb ik helemaal nul verstand van

Schiet Feyenoord nu echt wel wat op met de komst van Joris Mathijsen?

Die heeft toch ook wel zijn beste tijd gehad en echt snel is hij ook niet.

Running On Empty schreef:
Schiet Feyenoord nu echt wel wat op met de komst van Joris Mathijsen?

Die heeft toch ook wel zijn beste tijd gehad en echt snel is hij ook niet.

Nou ja de Eredivisie heeft ook wel zijn beste tijd gehad, ik denk dat hij daar toch nog wel makkelijk mee kan.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:17 uur

geplaatst: vandaag om 13:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.