MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Dom van Witsel om in te gaan op het geld. Had hij nog een jaar zoals vorig jaar gespeeld dan had hij naar een absolute topploeg uit Spanje of Engeland kunnen gaan. Nu gaat hij daar in de anonimiteit van Rusland zitten waar toch niemand meer naar kijkt van de West-Europese topploegen.

Gelukkig zal hij genoeg kansen krijgen om zich in de CL te bewijzen, want Zenit is al zo goed als zeker naar de knock-out fase.

Bwa Anderlecht speelt die wel van de mat

Stijn_Slayer
Hulk liet zich overigens ook in negatief opzicht zien: Video: Niemand durft onsportieve Hulk op zijn flikker te geven - schwalbeunited.nl

Bah.

Zenit heeft wel een goed team zo, en een goede coach. Als ze weer het voetbal van een paar jaar geleden laten zien, zie ik ze wel ver komen in de CL. Witsel is ook wel een powerhouse en nog flink jong. Die kan over 2 of 3 jaar heus nog wel alsnog naar de absolute Europese top verkassen.

panjoe (moderator)
Nou, in de UEFA Cup speelden ze volgens mij behoorlijk saai toen. De finale tegen Rangers (de saaist spelende club ooit) was het toppunt.

Ze hebben nu wel het materiaal om mee te doen in de CL .

Ik vond ze toen wel mooi voetballen eigenlijk. De supercupwedstrijd tegen Manchester United (dacht ik) was best indrukwekkend.

panjoe (moderator)
Die heb ik niet gezien dus dat zou best kunnen. Hadden ze die niet ook gewonnen? HE ASKED KNOWINGLY

Inderdaad ontzettend triest. Wat een debielen, die zogenaamde ''fans''

Gaat helemaal nergens over inderdaad.

Voor de liefhebbers: Ferrer tegen Gasquet is nu begonnen. Vanavond ook nog eens Del Potro - Roddick. Kan een leuke wedstrijd worden.

Vind je het gek? Hulk moet je niet boos maken.

Contador
De hele Vuelta staat vandaag op zijn kop.

Teunnis schreef:
Contador
De hele Vuelta staat vandaag op zijn kop.

Wat een overwinning inderdaad en meer dan verdiend !

Contador

Fantastisch toch die Vuelta dit jaar. Duizend keer interessanter dan de tour.
Iets te veel hetzelfde scenario, maar dan zie ik liever 14 aankomsten bergop, dan een tour zoals dit jaar.

corn1holio1 schreef:
Fantastisch toch die Vuelta dit jaar. Duizend keer interessanter dan de tour.
Iets te veel hetzelfde scenario, maar dan zie ik liever 14 aankomsten bergop, dan een tour zoals dit jaar.

Mee eens

Die Contador heeft met 1 etappe huisgehouden als Katrina in New Orleans, want het algemeen klassement ligt behoorlijk ondersteboven....

Kreeg hij Rodriguez er eergister tijdens die volstrekt geschifte eindklim met stijgingspercentages van 25 procent er maar niet af, na vandaag staat diezelfde Rodriguez ineens met zo'n 2 1/2 minuut achter

Ander wielernieuws, nu maar weer eens over het hele dopingspektakel rondom The Boss...

Het is bijna niet te geloven, maar volgens de Amerikaanse oud-wielrenner Tyler Hamilton is het wel degelijk een serieus plan geweest: de tuinman van landgenoot Lance Armstrong die op een motor de Ronde van Frankrijk volgt, met in zijn bagage een thermosfles vol met epo voor de coureurs van US Postal Service.

Volkskrant

Jammer voor Rodriguez, ik begon het hem steeds meer te gunnen. maar wel geweldig gereden van Contador en zijn team.

Stalin schreef:
(quote)

Mee eens

Die Contador heeft met 1 etappe huisgehouden als Katrina in New Orleans, want het algemeen klassement ligt behoorlijk ondersteboven....

Kreeg hij Rodriguez er eergister tijdens die volstrekt geschifte eindklim met stijgingspercentages van 25 procent er maar niet af, na vandaag staat diezelfde Rodriguez ineens met zo'n 2 1/2 minuut achter

Ander wielernieuws, nu maar weer eens over het hele dopingspektakel rondom The Boss...

(quote)

Volkskrant

Je gaat je nog afvragen, what if Valverde eerder de geest had gekregen.

Lijkt me wel dat je als UPS (met als core business koeriersdiensten) zo'n bericht over die koerierende buurman van Lance gewoon uit de publiciteit wilt houden - dat het dan ook nog eens om een vorm van drugges gaat is dan gewoon bijkomende zaak

En de Volkskrant - kennis van business en finance is bij hen duidelijk geen kerncompetentie - snapt er duidelijk gewoon nix van

Mjuman schreef:
En de Volkskrant - kennis van business en finance is bij hen duidelijk geen kerncompetentie - snapt er duidelijk gewoon nix van

Ze geven bij de Volkskrant zelf in het artikel al The Times als bron aan, dus ze claimen niet de waarheid in pacht te hebben

Stalin schreef:
(quote)

Ze geven bij de Volkskrant zelf in het artikel al The Times als bron aan, dus ze claimen niet de waarheid in pacht te hebben

Voor zo'n linxe krant als de Volkskrant maakt (De) Waarheid of Wijsheid geen verschil

Mjuman schreef:
(quote)

Voor zo'n linxe krant als de Volkskrant maakt (De) Waarheid of Wijsheid geen verschil

Mjuman is meer van het rechtse geluid dat Powned de ether in spuugt begrijp ik hier uit

Ik vind de Vuelta al een paar jaar mooier dan de Tour de France. Paar jaar geleden zag ik ook zo een monsterklim zoals eergisteren maar toen waaide en regende het ook nog eens dat niet normaal was Heel dat mediacircus daar in Frankrijk is zo uitgemolken en verder zou ik graag eens zien of zo een Bradley Wiggins überhaupt naar boven geraakt op zo'n 25%

En een voor Berdych natuurlijk.

Als we de Wakkere Krant van Nederland mogen geloven dan wordt dit vanavond de opstelling van Oranje.

Krul
Janmaat - Heitinga - Martens Indi - Willems
Clasie - Sneijder - Strootman
Narsingh - van Persie - Robben

Euh. Ik ben niet per se tegen.

Ik ook niet. Je kan Van Gaal iig niet verwijten dat hij geen ballen heeft.

Goede opstelling.

Over een paar maanden de Vrij ipv Heitinga en we zijn er.

De Vrij - Martens Indi lijkt me ook wel een goed centrum voor de toekomst...alleen de 2 backs ben ik nog niet van overtuigd. In de toekomst wellicht van Rhijn (maar die is nu nog te licht) en als Buttner zich goed kan ontwikkelen bij Man U zou dat ook nog een optie zijn. Willems vind ik echt een keuze bij gebrek aan beter.

En voor het middenveld zijn ook nog wel andere varianten te bedenken (bijv. met Fer) maar hier kan ik me ook wel in vinden. Het hoeven niet altijd de beste spelers te zijn die de beste combinatie vormen. Het is hier even afwachten hoe in de praktijk de puzzelstukjes het beste in elkaar gaan vallen.

Ik heb liever Fer op het middenveld, Clasie ben ik niet zo'n fan van.

Voor de rest een prima opstelling, Huntelaar liet tegen Belgie niks zien dus wel terecht dat Van Persie het weer mag proberen. Ben altijd wel een Huntelaar fan geweest maar als alle ballen hem van de voet springen en hij zoveel balverlies lijdt dan houdt het al snel op. Luuk de Jong of een Van Wolfswinkel zou ik ook wel een keer in de spits willen zien.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:26 uur

geplaatst: vandaag om 06:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.