MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Armenteros vond ik bij Heracles altijd wel een goede speler, iig eentje de sterk is in de kleine ruimte itt lomperikken als Immers en Goossens. Ik heb ook liever Assaidi of Guidetti als versterking, maar dat lijkt op dit moment niet reëel en daarnaast is op dit moment elke versterking welkom.

De matchen die ik Armenteros heb zien spelen bij Anderlecht waren toch niet al te best hoor. Komt duidelijk te kort voor bij de betere clubs. Afgelopen weken was hij zelfs ontstellend zwak. Hopelijk kunnen ze hem nog verpatsen, want ik denk niet dat hij nog veel speeltijd gaat krijgen nu ze Mitrovic hebben aangekocht.

Toch interessant om te zien hoe Feyenoord met deze slechte resultaten gaat dealen.
Een ploeg die de laatste 2 jaar louter met positieve geluiden te maken heeft gehad. En terecht.
Zondag zit het er best dik in dat ze weer gaan verliezen.
Ben benieuwd of ze daar de boel rustig kunnen houden naar 2 jaar relatieve rust.

Armenteros erbij. We worden kampioen.

Martial
Nicolage Rico schreef:
Armenteros erbij. We worden kampioen.

Wat een armoe toch weer, meer kan ik er helaas niet van maken, misschien moet ik mijn mening herzien in de loop van de competitie, maar dat zien we dan wel weer.
Als die zondag de winnende maakt trek ik gelijk al mijn woorden weer terug.

Bij Ajax zal de paniek niet toeslaan bij het horen van de naam Armenteros

Blijer word ik van het nieuws dat Boëtius er weer aan komt.

Armoeteros.

Hendrik68

Nee, maar met een beetje goede wil speelde hij nu wel bij Ajax. Afgelopen winter was er belangstelling voor hem, maar ging het niet door.

Martial schreef:
(quote)

Wat een armoe toch weer, meer kan ik er helaas niet van maken, misschien moet ik mijn mening herzien in de loop van de competitie, maar dat zien we dan wel weer.
Als die zondag de winnende maakt trek ik gelijk al mijn woorden weer terug.

Blijer word ik van het nieuws dat Boëtius er weer aan komt.

Volgens het AD wil van Geel nog eenmaal toeslaan. Hopelijk uit het rijtje Guidetti, Assaidi, El Hamdaoui en Ryo, maar het zal Charisteas wel weer worden.

Nicolage Rico schreef:
(quote)
Volgens het AD wil van Geel nog eenmaal toeslaan. Hopelijk uit het rijtje Guidetti, Assaidi, El Hamdaoui en Ryo, maar het zal Charisteas wel weer worden.

Kunnen jullie Mulenga niet gewoon overnemen?

Martial schreef:

.

die wilde hem anders wel heel graag hebben voordat hij naar Anderlecht vertrok.

Running On Empty schreef:
Kunnen jullie Mulenga niet gewoon overnemen?

Liever niet. Maar als je erop staat...

Als je erop staat zal-ie niet veel presteren ben ik bang.

Je hebt het toch niet over z'n 3e been hè, viezerik - ik ken je een beetje.

Inderdaad.

Prachtig.

En vandaag opnieuw een medaille voor Nederland: Zilver voor Ignisious Gaisah. Wie?? Ja, inderdaad, zelfs alle kranten schrijven z'n naam verkeerd. Woont al wel 12 jaar in NL, dus een beetje Oranje is hij wel, maar doet je toch minder.

De jongen spreekt niet eens Nederlands tegen de reporter van de NOS. Dit soort importtoppers doen mij vrij weinig.

Hij sprint ook niet Nederlands en daarom heeft hij een medaille .

Ynoskire schreef:
De jongen spreekt niet eens Nederlands tegen de reporter van de NOS. Dit soort importtoppers doen mij vrij weinig.

Met jouw naam lijk je zelf wel import; of heet jouw vader Geert?

Ynoskire schreef:
en iemand die wel Nederlands ga je dan verafgoden omdat hij een medaille behaalt?

en dat terwijl je beiden niet kent, ik ga de logica nooit verstaan. Oh hij spreekt mijn taal/ oh hij is van hetzelfde land afkomstig als mij, ik ga er voor supporteren ...

Cured
Geweldige prestatie van die Geisha (?) natuurlijk, maar ik heb er ook niet zoveel mee. De als echt Nederlandse voelende prestatie is die van Schippers op de Zevenkamp; daarmee zullen we het ook moeten doen.....

Rudi S schreef:
Hij sprint ook niet Nederlands en daarom heeft hij een medaille .
verspringt Hoewel je daarbij natuurlijk ook sprint ja

Hij is een versprinter.

Nee, dat moest natuurlijk springt zijn, Carl Lewis was dan weer in beide disciplines een gigant.

4-1 verliezen in Leeuwarden.

Kunstgras het moest verboden worden.

Cured
Mooi, die Grunningers weer met beide voetenn op de grund...

trebremmit schreef:
4-1 verliezen in Leeuwarden.
Kunstgras het moest verboden worden.

Ik denk dat Groningen ook wel een beetje omhoog geschreven is zeker als je ziet hoe zwak NEC en FC Utrecht nu zijn Maar goed 6 uit 3 is ook mooi hoor.

Cured schreef:
Mooi, die Grunningers weer met beide voetenn op de grund...

Want dat stonden ze niet?

We hebben zeker geen heel goed team, dus elke overwinning ben ik blij mee.
Denk ook niet dat we bij de eerste zes, zeven gaan komen.

Vraag me eigenlijk af hoe het met Zeefuik is, hoor er niks meer van. Texeira kan er namelijk ook niet echt veel van.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:56 uur

geplaatst: vandaag om 11:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.