Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 12 augustus 2013, 19:32 uur
Armenteros vond ik bij Heracles altijd wel een goede speler, iig eentje de sterk is in de kleine ruimte itt lomperikken als Immers en Goossens. Ik heb ook liever Assaidi of Guidetti als versterking, maar dat lijkt op dit moment niet reëel en daarnaast is op dit moment elke versterking welkom.
0
geplaatst: 12 augustus 2013, 19:35 uur
De matchen die ik Armenteros heb zien spelen bij Anderlecht waren toch niet al te best hoor. Komt duidelijk te kort voor bij de betere clubs. Afgelopen weken was hij zelfs ontstellend zwak. Hopelijk kunnen ze hem nog verpatsen, want ik denk niet dat hij nog veel speeltijd gaat krijgen nu ze Mitrovic hebben aangekocht.
0
geplaatst: 13 augustus 2013, 20:09 uur
Toch interessant om te zien hoe Feyenoord met deze slechte resultaten gaat dealen.
Een ploeg die de laatste 2 jaar louter met positieve geluiden te maken heeft gehad. En terecht.
Zondag zit het er best dik in dat ze weer gaan verliezen.
Ben benieuwd of ze daar de boel rustig kunnen houden naar 2 jaar relatieve rust.
Een ploeg die de laatste 2 jaar louter met positieve geluiden te maken heeft gehad. En terecht.
Zondag zit het er best dik in dat ze weer gaan verliezen.
Ben benieuwd of ze daar de boel rustig kunnen houden naar 2 jaar relatieve rust.
0
Martial
geplaatst: 14 augustus 2013, 09:10 uur
Nicolage Rico schreef:
Armenteros erbij. We worden kampioen.
Armenteros erbij. We worden kampioen.
Wat een armoe toch weer, meer kan ik er helaas niet van maken, misschien moet ik mijn mening herzien in de loop van de competitie, maar dat zien we dan wel weer.
Als die zondag de winnende maakt trek ik gelijk al mijn woorden weer terug.

Bij Ajax zal de paniek niet toeslaan bij het horen van de naam Armenteros

Blijer word ik van het nieuws dat Boëtius er weer aan komt.
0
Hendrik68
geplaatst: 14 augustus 2013, 10:32 uur
Nee, maar met een beetje goede wil speelde hij nu wel bij Ajax. Afgelopen winter was er belangstelling voor hem, maar ging het niet door.
0
geplaatst: 14 augustus 2013, 10:37 uur
Martial schreef:
Wat een armoe toch weer, meer kan ik er helaas niet van maken, misschien moet ik mijn mening herzien in de loop van de competitie, maar dat zien we dan wel weer.
(quote)

Volgens het AD wil van Geel nog eenmaal toeslaan. Hopelijk uit het rijtje Guidetti, Assaidi, El Hamdaoui en Ryo, maar het zal Charisteas wel weer worden.
0
geplaatst: 14 augustus 2013, 10:43 uur
Nicolage Rico schreef:
(quote)
Volgens het AD wil van Geel nog eenmaal toeslaan. Hopelijk uit het rijtje Guidetti, Assaidi, El Hamdaoui en Ryo, maar het zal Charisteas wel weer worden. Kunnen jullie Mulenga niet gewoon overnemen?
0
geplaatst: 14 augustus 2013, 10:45 uur
die wilde hem anders wel heel graag hebben voordat hij naar Anderlecht vertrok.
0
geplaatst: 14 augustus 2013, 11:22 uur
Running On Empty schreef:
Kunnen jullie Mulenga niet gewoon overnemen?
Kunnen jullie Mulenga niet gewoon overnemen?
Liever niet. Maar als je erop staat...
0
geplaatst: 14 augustus 2013, 11:47 uur
Je hebt het toch niet over z'n 3e been hè, viezerik - ik ken je een beetje.
0
geplaatst: 16 augustus 2013, 19:25 uur
Prachtig. 
En vandaag opnieuw een medaille voor Nederland: Zilver voor Ignisious Gaisah. Wie?? Ja, inderdaad, zelfs alle kranten schrijven z'n naam verkeerd. Woont al wel 12 jaar in NL, dus een beetje Oranje is hij wel, maar doet je toch minder.

En vandaag opnieuw een medaille voor Nederland: Zilver voor Ignisious Gaisah. Wie?? Ja, inderdaad, zelfs alle kranten schrijven z'n naam verkeerd. Woont al wel 12 jaar in NL, dus een beetje Oranje is hij wel, maar doet je toch minder.
0
geplaatst: 16 augustus 2013, 21:15 uur
De jongen spreekt niet eens Nederlands tegen de reporter van de NOS. Dit soort importtoppers doen mij vrij weinig.
0
geplaatst: 16 augustus 2013, 22:28 uur
Hij sprint ook niet Nederlands en daarom heeft hij een medaille .
0
geplaatst: 16 augustus 2013, 22:54 uur
Ynoskire schreef:
De jongen spreekt niet eens Nederlands tegen de reporter van de NOS. Dit soort importtoppers doen mij vrij weinig.
Met jouw naam lijk je zelf wel import; of heet jouw vader Geert?
0
geplaatst: 16 augustus 2013, 23:07 uur
Ynoskire schreef:
en iemand die wel Nederlands ga je dan verafgoden omdat hij een medaille behaalt?De jongen spreekt niet eens Nederlands tegen de reporter van de NOS. Dit soort importtoppers doen mij vrij weinig.
en dat terwijl je beiden niet kent, ik ga de logica nooit verstaan. Oh hij spreekt mijn taal/ oh hij is van hetzelfde land afkomstig als mij, ik ga er voor supporteren ...
0
Cured
geplaatst: 17 augustus 2013, 09:28 uur
Geweldige prestatie van die Geisha (?) natuurlijk, maar ik heb er ook niet zoveel mee. De als echt Nederlandse voelende prestatie is die van Schippers op de Zevenkamp; daarmee zullen we het ook moeten doen..... 

0
geplaatst: 17 augustus 2013, 09:31 uur
Rudi S schreef:
Hij sprint ook niet Nederlands en daarom heeft hij een medaille .
verspringt Hij sprint ook niet Nederlands en daarom heeft hij een medaille .
Hoewel je daarbij natuurlijk ook sprint ja 
0
geplaatst: 17 augustus 2013, 10:45 uur
Nee, dat moest natuurlijk springt zijn, Carl Lewis was dan weer in beide disciplines een gigant.
0
geplaatst: 17 augustus 2013, 20:49 uur
4-1 verliezen in Leeuwarden. 
Kunstgras het moest verboden worden.

Kunstgras het moest verboden worden.

0
Cured
geplaatst: 17 augustus 2013, 20:50 uur
Mooi, die Grunningers weer met beide voetenn op de grund...
0
geplaatst: 17 augustus 2013, 20:54 uur
Ik denk dat Groningen ook wel een beetje omhoog geschreven is zeker als je ziet hoe zwak NEC en FC Utrecht nu zijn
Maar goed 6 uit 3 is ook mooi hoor.
0
geplaatst: 17 augustus 2013, 20:54 uur
Cured schreef:
Want dat stonden ze niet?
We hebben zeker geen heel goed team, dus elke overwinning ben ik blij mee.
Denk ook niet dat we bij de eerste zes, zeven gaan komen.
Vraag me eigenlijk af hoe het met Zeefuik is, hoor er niks meer van. Texeira kan er namelijk ook niet echt veel van.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.