MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Nee, voorlopig is Guidetti naast Pelle voldoende voor een goede nachtrust met veel doelpunten.

AC Milan is er al helemaal klaar voor, gezien het volgende bericht op hun eigen site:

"TIM MATAVZ IS PSV EINDHOVEN STAR
MILAN - PSV Eindhoven striker Tim Matavz will be the man to watch for the Dutch side. The 24-year-old joined PSV from Groningen in August 2011 and has scored 11 goals in both of the last two seasons in the Eredivisie."

Europees scoort Matavz er wel op los.

Matavz krijgt Romario in he...

Natuurlijk en ik geloof best dat Matavz in aanleg ook een prima spit is.
Ik denk dat hij wel regelmatig moet spelen (vertrouwen), maar een sterspeler of the man to watch for,

Hij mist wel veel kansen, had ook wel wat meer van hem verwacht bij PSV.
Bij Groningen was hij echt geweldig, alleen de laatste wedstrijden werd het wat minder.

Martial
musician schreef:
Nee, voorlopig is Guidetti naast Pelle voldoende voor een goede nachtrust met veel doelpunten.

Ben bang dat het toch bij dromen blijft van mij mag Guidetti komen hoor daar niet van al is het alleen maar om de boel lekker scherp te houden andere kant van het verhaal of 2 kapiteins op 1 schip gaat werken + dat je je systeem aan moet gaan passen naar een 4-4-2

Hoe is het eigenlijk gesteld met de fysieke gesteldheid van Guidetti?
Ligt volgens mij al ruim een jaar stil in z'n ontwikkeling doordat hij niet voetbalt.

Voor Feyenoord is het wel jammer dat de onberekenbare vleugelspitsen Boeitus (geblesseerd) en Manu (geschorst) er niet bij zijn, want van deze 2 verwacht ik wel het een en ander of is het hopen tegen beter weten in?

Is kijken hoe Feyenoord morgen reageert op de schandalige nederlaag tegen Pec Zwolle, 3 punten is haast een must, want volgende week zie ik ze tegen Ajax ook weinig uithalen en misschien een optie om Pelle is lekker op de bank te laten beginnen tegen Ajax, want die weten wel hoe ze Pelle moeten verdedigen.

Martial
Een lekker begin Borussia Dortmund een 0-4 tegen FC Augsburg en Nuri Sahin in de basis

3 X Aubameyang
1 X Lewandovski

Marcelo voor 3 miljoen naar Hannover. Doet PSV goed, zo'n slechte verdediger en dan nog met winst verkopen.

Martial schreef:
Is kijken hoe Feyenoord morgen reageert op de schandalige nederlaag tegen Pec Zwolle, 3 punten is haast een must, want volgende week zie ik ze tegen Ajax ook weinig uithalen en misschien een optie om Pelle is lekker op de bank te laten beginnen tegen Ajax, want die weten wel hoe ze Pelle moeten verdedigen.

Daarom zeg ik: Guidetti. Die weet heel goed hoe dat moet, het slopen van Ajax.
Overigens, Pec Zwolle zou ook nog wel eens een ploeg met natuurtalenten kunnen blijken. Nu weer 1 - 2 uit tegen Heracles (kwart voor zeven begonnen). Die hebben nog niet zelf gescoord, het doelpunt van Heracles was een e.d. tje van Pec Zwolle (V.d. Werff).

Uiteindelijk 1 - 3. Het laatste doelpunt was van Fernandez

Jezus christus, Feyenoord

Koeman springt binnenkort weer op de trein.
Het is twee seizoenen goed met hem gegaan, maar zijn oude gedrag komt weer bovendrijven. Blijf het een vervelende man vinden.

Mag ik huilen?

Ach, die spelers van Feyenoord zijn gewoon veel te oud

Hopelijk zit Van Gaal ook mee te kijken naar Vermeer.
En misschien zien ze bij Ajax ook eindelijk in dat Cillessen in de basis moet.

Edit: Groningen en Ajax

trebremmit schreef:
Edit: Groningen

Gehele wedstrijd gezien? Knullige penalty in de 2e minuut pffffff. Eerste 20 minuten dik voor FC Groningen (had 3-0 kunnen zijn) en daarna nam FC Utrecht het volledig over maar vergat te scoren. Met name Mulenga was dramatisch. Maar goed 3 punten voor Groningen. FC Utrecht speelt nog steeds oefenwedstrijden lijkt het en begint de competitie pas in September of zo.

En de trend van vorig seizoen wordt vrolijk doorgezet. Heerlijk Nijhuis. Je ziet niet vaak een speler zo snel naar de grond duiken en in een vloeiende beweging 180 graden draaien en opspringen om z'n strafschop te claimen. Het is bijna kunst. Jammer genoeg met 10 man geen moer meer kunnen uitrichten. Wel positief om te zien dat AZ vast stond tot aan de penalty. Volgende week tegen Feyenoord het slechte gevoel maar weer wegspelen. Ben 'helaas' op Lowlands dus ik kan het niet zien.

Bojan was wel zeer matig vandaag. Op die uitstekende assist na heeft hij vooral veel balverlies geleden en stomme overtredingen gemaakt. En Vermeer was ook zwak. Betwijfel of hij daadwerkelijk ziek was. Het lijkt me sterk dat De Boer hem überhaupt laat starten als er wordt getwijfeld aan z'n fitheid voor de wedstrijd.

Running On Empty schreef:
(quote)

Gehele wedstrijd gezien? Knullige penalty in de 2e minuut pffffff. Eerste 20 minuten dik voor FC Groningen (had 3-0 kunnen zijn) en daarna nam FC Utrecht het volledig over maar vergat te scoren. Met name Mulenga was dramatisch. Maar goed 3 punten voor Groningen. FC Utrecht speelt nog steeds oefenwedstrijden lijkt het en begint de competitie pas in September of zo.

Nee stukjes.

Utrecht had wel wat meer verdiend, maar vergat inderdaad te scoren.

Gelukkig is de wedstrijd AZ/Ajax een pleister op de zere wond. Veel Ajacieden hadden zich al rijk gerekend. Ze hoopte al 9 punten te hebben na de wedstrijden tegen Feyenoord.

Dan zijn het er 6.

Gelukkig weer genoeg te bepraten hier op Musicmeter

Wat een uitslagen weer zeg ....

Lekker wedstrijdje van PSV gisteren. Het spelplezier straalt er vanaf. Vooral Bakkali speelde natuurlijk ongelofelijk goed. Van mij mag hij de komende wedstrijden wel ietsje minder gaan spelen, anders zijn we hem over een half jaar al weer kwijt.

De assist van Willems bij de 4-0 was trouwens ook echt geniaal.

Running On Empty schreef:
(quote)

FC Utrecht speelt nog steeds oefenwedstrijden lijkt het en begint de competitie pas in September of zo.

Ik ken nog zo'n ploeg

He$$el_01 schreef:
De assist van Willems bij de 4-0 was trouwens ook echt geniaal.

Wow, dat we dat nog gingen meemaken. Willems en geniaal in een zin. Gelukkig maar, ik hoop dat hij progressie gaat boeken op voetballend gebied.

Kill_illuminati schreef:
(quote)

Wow, dat we dat nog gingen meemaken. Willems en geniaal in een zin. Gelukkig maar, ik hoop dat hij progressie gaat boeken op voetballend gebied.

Ja geniaal is misschien ook lichtelijk overdreven, maar hij was wel erg netjes meegegeven aan Wijnaldum.

Het meest opmerkelijke was toch wel dat Wijnaldum gister de oudste speler van PSV was.

Martial
Titmeister schreef:
Jezus christus, Feyenoord

Zo zou je het kunnen verwoorden

Uiteraard zelf weer aanwezig in de Kuip, 1e helft was nog wel redelijk van Feyenoord's kant al zag je wel dat Twente beter in de wedstrijd zat, een mooie goal van Pelle, maar daarna was de koek wel op eigenlijk en of de duvel er mee speelt lijkt het wel of er alleen maar oud-Feyenoorders doelpunten maken op de Nederlandse velden nu Ebecilio weer....

De 2e helft was een gelopen koers voor Twente na de 2 rode kaarten van Feyenoord, zelden zie je De Vrij iemand neerhalen en nu ineens weer zo lomp.
We kunnen ook wel vaststellen dat het beste bij Schaken er wel af is.

Volgende week tegen Ajax is ook geen wedstrijd om te werken aan het zelfvertrouwen dus het is nog even doorbijten en hopen dat ze daarna weer iets opkrabbelen anders wordt het een loodzwaar seizoen.

Kill_illuminati schreef:
Het meest opmerkelijke was toch wel dat Wijnaldum gister de oudste speler van PSV was.

Ja, Wijnaldum heeft een beetje de van Bommel rol overgenomen

edit en gaat nu RKC ook nog winnen?

Stijn_Slayer
Knijpt hij nu ook al, ja?

Martial schreef:
(quote)

Zo zou je het kunnen verwoorden

Uiteraard zelf weer aanwezig in de Kuip, 1e helft was nog wel redelijk van Feyenoord's kant al zag je wel dat Twente beter in de wedstrijd zat, een mooie goal van Pelle, maar daarna was de koek wel op eigenlijk en of de duvel er mee speelt lijkt het wel of er alleen maar oud-Feyenoorders doelpunten maken op de Nederlandse velden nu Ebecilio weer....

De 2e helft was een gelopen koers voor Twente na de 2 rode kaarten van Feyenoord, zelden zie je De Vrij iemand neerhalen en nu ineens weer zo lomp.
We kunnen ook wel vaststellen dat het beste bij Schaken er wel af is.

Volgende week tegen Ajax is ook geen wedstrijd om te werken aan het zelfvertrouwen dus het is nog even doorbijten en hopen dat ze daarna weer iets opkrabbelen anders wordt het een loodzwaar seizoen.

Manu en Boëtius zijn meer dan welkom, al duurt dat nog even (2 en ? wedstrijden). Janmaat werd ook enorm gemist vandaag - en die missen we nog een aantal weken.

Feyenoord is bezig met Armenteros. Van mij mag hij op de plek van Immers. En anders als back-up voor Pellè. Maar dan liever nog een versterking voor de voorhoede, zodat Verhoek, Goossens en Cissé niet meer in een Feyenoordshirt hoeven te spelen.

Het gaat uiteraard wel goed komen, zeker met bovenstaande spelers er (weer) bij. Feyenoord was zwak vandaag, maar dan nog was er niets aan de hand tot de rode kaar voor van Deelen. Weer erg zwaar bestraft met rood (net als bij de actie van van Rhijn), maar het zijn nu eenmaal de regels.

Eerste gele kaart voor de Vrij sloeg ook nergens op. Maar goed, heel Feyenoord haalde een onvoldoende, vooral de verdediging.

Martial
De naam Armenteros heb ik gehoord, maar of dit nu de man is die Feyenoord naar een hoger niveau gaat tillen of aan meer doelpunten gaat helpen, vraag ik me af.

Nu is elke versterking wel welkom, aangezien Feyenoord nog steeds te afhankelijk is van onze Pelle, maar tot 2 september nog de tijd om iets aan deze selectie te doen en dat zal niet meevallen omdat er geen geld is voor echte aankopen.

Het probleem is natuurlijk het middenveld dat totaal niet rendeert met een Immers die als een kip zonder kop over dat veld loopt te rennen en te vliegen met een balbehandeling van een slak, voordat hij een bal onder controle hebt ben je een half uur verder en Clasie is helemaal onzichtbaar op dit middenveld, nee dan was het middenveld met Bakkal - El Ahmadi - Clasie heel wat beter.

Het zal waarschijnlijk(?) best goed komen met Feyenoord, maar dan sta je waarschijnlijk al mijlenver achter, hou er maar rekening mee dat je aanstaande zondag nog steeds 0 punten hebt, ook al doen van Rhijn en de Jong niet mee.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:34 uur

geplaatst: vandaag om 13:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.