MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
herman schreef:
Zal misschien ook iets met gemakzucht, vermoeidheid en het ontbreken van motivatie (je staat toch al 3-0 voor) te maken hebben.

Grappig trouwens dat ze bij Feyenoord de pijl van Usain Bolt hebben overgenomen bij het juichen.

Had meer te maken met de speelstijl. Vermoeidheid lijkt me sterk na 45 minuten (ze hebben niet Europees gespeeld. ). Gemakzucht misschien. Fer begon wat nonchalanter te spelen.

Ik vind dat juichen eigenlijk maar irritant. Gewoon 1 of 2 handen in de lucht en naar het publiek rennen. Dat is genoeg. Het doet me zelfs een beetje aan dat irritante gejuich van Andy v/d Meijde denken.

Over juichen gesproken: ik kan me nog herinneren dat de selectie van Roda JC een keer een juichcursus had gekregen van Harry Vermeegen (in de tijd dat Stevens daar nog coach was). Heb toen een hoop gekke varianten voorbij zien komen, o.a. de 'rups' staat me nog goed bij.

Maar het mooiste is inderdaad iemand die de borden overspringt, de hekken invliegt en het met het publiek viert.

Harry Vermeegen deed dat ook met de spelers van Oranje destijds. Was mooi, inderdaad. Nu hoef ik Harry Vermeegen overigens niet meer te zien op de televisie. Dat werkt niet meer.

Na het binnenschieten van zijn twee schitterende doelpunten juichde Jonathan De Guzman en enkele van zijn ploegmaats als de Jamaicaanse topsprinter Usain Bolt, bekende hij na afloop. "Ik had met Leroy Fer afgesproken om dat te doen als we zouden scoren", zegt De Guzman in De Telegraaf. "Ik vind het geweldig wat Bolt doet en heb met ingehouden adem zijn races gevolgd. Dat heeft ook te maken met mijn Jamaicaanse roots", aldus de in Canada geboren zoon van een Filippijnse vader en Jamaicaanse moeder.

Qua manier van juichen keek ik altijd graag naar Deportivo La Coruna. Ik weet niet of ze het nog steeds doen maar bij het scoren van een doelpunt knielde de doelpuntenmaker richting publiek en maakte vervolgens het gebaar van een torreador. Prachtig.

Tot dusver slechts drie aanmeldingen gekregen voor de Vuelta pool.
Daar kunnen er uiteraard nog veel meer bij

VueltaTalent

Ace
Voetbal? Niet van gezien... Was in Schotland. Lucky me.

Ace schreef:
Dat heb je goed gedaan. Het was niet best wat ajax liet zien. Mocht Suarez alsnog vertrekken eind deze maand dan hebben ze daar echt een gigantisch probleem.

Ace
Ook al was het niet best, ze hadden er toch wel 1 in kunnen schieten van al die kansen? Suarez vertrekt niet. Hoop ik.

Ace schreef:
Ook al was het niet best, ze hadden er toch wel 1 in kunnen schieten van al die kansen? Suarez vertrekt niet. Hoop ik.
Siem de Jong stond in de 3e minuut al voor een leeg doel. Verder was het voornamelijk Suarez die op doel schoot, hij had alleen zijn vizier niet op scherp staan. En de keeper van Sparta keepte een prima wedstrijd. Maar ze hadden er idd toch wel 1 in moeten schieten.

Ace
Zoeliemanie kreeg ook nog een beste kans. Ach, het seizoen is nog lang. Heb er wel vertrouwen in, maar het blijven van die fijne jongen uit oeroekwai, is wel van groot belang ja.

fnoord gaat Honda naar de kuip halen, denken ze. Met de hulp van Japanners met heul veul geld.

Ace schreef:
Ik was niet in Schotland, maar dobberde op de Kager Plassen. Lucky me too van wat ik me heb laten vertellen.

herman schreef:

Maar het mooiste is inderdaad iemand die de borden overspringt, de hekken invliegt en het met het publiek viert.

En dan z'n handen openhaalt aan de punten van dat hek?

GrafGantz schreef:
(quote)

En dan z'n handen openhaalt aan de punten van dat hek?

Obiku

"Wanneer Obiku scoorde ging zijn shirt uit en maakte hij er een dansje omheen. Hij maakte het één keer zelfs zo bont dat hij zijn shirt midden in een wedstrijd het publiek ingooide. Na een smeekbede met de supporter die het shirt opving kreeg hij hem uiteindelijk teruggeworpen en kon hij de wedstrijd hervatten. Toentertijd leverden dergelijke acties nog geen gele kaart op."

Haha, ik was erbij toen Obiku in de hekken vloog en zijn handen begonnen te bloeden, omdat er punten op het hek zaten. Was tegen Willem II 92/93, laatste thuiswedstrijd voordat ze kampioen werden. Geweldige gozer, die Obiku. Zou hij z'n eigen tankstation al hebben?

Denk het niet. Hij traint de spitsen van Sparta A1.

Dus als we binnenkort weer spitsen in de hekken met punten zien hangen, moeten we niet raar staan te kijken?

Weet niet of het nog altijd zo is maar het Shell station bij de Brienenoordbrug is destijds naar Obiku vernoemd.

GrafGantz schreef:
Weet niet of het nog altijd zo is maar het Shell station bij de Brienenoordbrug is destijds naar Obiku vernoemd.

Heet Obiku Shell met zijn achternaam dan?

Nicolage Rico schreef:
Dus als we binnenkort weer spitsen in de hekken met punten zien hangen, moeten we niet raar staan te kijken?
Eigenlijk wel. Als je nu denkt in de hekken te springen donder je een paar meter naar beneden een gracht in.

Ik mis de hekken...

In de Vuelta zijn er toch weer wel bonificaties, of niet ?

Met Liverpool loopt het alles behalve gesmeerd in het begin van dit seizoen. Ze staan nu 0-2 achter tegen Aston Villa. Erg jammer

Reijersen schreef:
Met Liverpool loopt het alles behalve gesmeerd in het begin van dit seizoen. Ze staan nu 0-2 achter tegen Aston Villa. Erg jammer

Dan moet je Xabi Alonso ook niet verkopen en vervolgens Lucas Leiva opstellen..

FlyLo schreef:
(quote)

Dan moet je Xabi Alonso ook niet verkopen en vervolgens Lucas Leiva opstellen..

Nee, maar voor Xabi hadden ze Mascherano nog achter de hand. Maar een goede verdedigende middenvelder kunnen ze wel gebruiken.
Vind Liverpool een erg mooie club, daarom is vind ik het jammer dat ze al zo lang geen kampioen zijn geworden.

Reijersen schreef:
(quote)

Nee, maar voor Xabi hadden ze Mascherano nog achter de hand. Maar een goede verdedigende middenvelder kunnen ze wel gebruiken.
Vind Liverpool een erg mooie club, daarom is vind ik het jammer dat ze al zo lang geen kampioen zijn geworden.

Xabi en Masch zijn wel totaal verschillende types. Ik ben trouwens totaal geen L'Pool fan dus laat ze maar klungelen, Benitez is sowieso een lul. (lang leve Everton en Moyes )

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:25 uur

geplaatst: vandaag om 21:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.