MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Die filmpjes van Atouba zijn al eens geplaatst. Ik wil het moment van gisteren weleens zien...

Ok, wist ik niet. En ik wil het ook wel eens zien ja.

TerryA schreef:
(quote)

tegen over hoe ze normaal beginnen (met veel te verliezen de laatste jaren in het begin) is het voor hun inderdaad een goed begin, maar ik zal verbaasd zijn als ze eind van deze seizoen in de top 8 terug te vinden zijn. dan bedoel ik natuurlijk tussen 6 en 8 want hoger dan 6 is voor hun onmogelijk

Ze lijken mij toch echt een geweldig team te hebben. Bentley & Dos Santos nog op de bank hebben is heel mooi. Ik zie buiten de grote 4 niet meteen een team in staat hun te kloppen. Top 6 moet er zeker inzitten dit jaar !

Als Gomes zo gaat keepen als bij PSV zie ik ze ook nog wel 4e worden. Maar ik denk dat de top 4 weer gewoon hetzelfde als vorig jaar wordt, met vlak daarachter Aston Villa. Manchester City zie ik ook nog wel in staat de top 6 te halen.

boomkat
Arsenal domineert en controleert in het duel tegen Portsmouth. Portsmouth kan alleen maar zwijgend toekijken. De 2-1 (in de rust) is een magere afspiegeling, maar dat is ook wel een beetje Arsenal, dat nonchalante. Wetend dat ze toch kansen genoeg krijgen om nog een doelpunt of 2 te maken. De tegentreffer was ook de enige kans van Portsmouth en een blunder van Alumia. Een hoge bal in de '5' moet altijd voor de keep zijn. Verder Bayern op 2-1 achterstand tegen Mainz met nog een kleine 20 minuten te gaan en Adebayor weer gescoord voor City.

Eindstand: 4-1 met vooral een opvallende Diaby, Eduardo en Ramsay.

En Owen heeft zijn eerste gemaakt voor United, overigens 0-4 gewonnen van Wigan. Alle doelpunten gemaakt in de 2e helft.

Nee, dan Bayern Munchen.

weinig punten voor herr Van Gaal, de kranten zullen wel vol staan na het weekend.

Honda heeft in ieder geval weer een doelpunt gemaakt!

Bij voorbaat bedankt voor de oprechte felicitaties voor het behalen van een punt.

dix
Ajax maakt vandaag een flinke stap : het houden van de 0 ...

Dan feliciteer ik je van harte met het welverdiende punt. Ik hoop dat je weekend zo mogelijk nog beter is dan dat het al was.

dix
Rhythm & Poetry schreef:
Dan feliciteer ik je van harte met het welverdiende punt. Ik hoop dat je weekend zo mogelijk nog beter is dan dat het al was.

Als AZ maar wint ...

Ze waren voor Paap. De bos bloemen voor jou komen aan het eind van dit seizoen wel weer.

dix
Rhythm & Poetry schreef:
Ze waren voor Paap. De bos bloemen voor jou komen aan het eind van dit seizoen wel weer.

Dat valt nog te bezien. Er tekenen zich zowaar contouren af van een Lucky Feijenoord. Komt bij dat ze geen Europeese verplichtingen hebben, net als AZ vorig jaar. Dat spaart krachten, en ze moeten het vooral van kracht hebben.

Dit Feyenoord heeft inderdaad potentie. De topploegen lijken allemaal wat dichter bij elkaar te zitten dit seizoen. Kan nog een hele mooie en spannende competitie worden.

Begint Feyenoord niet bijna altijd goed aan het seizoen?

Wat een smerige overtreding weer van Afellay. En in plaats van dat ie dan ook even een de verontschuldigingen aanbiedt.. Vervelend mannetje.

Rhythm & Poetry schreef:
Begint Feyenoord niet bijna altijd goed aan het seizoen?

Laatste keer dat ze echt goed begonnen was nog onder Gullit volgens mij. Of misschien onder Erwin Koeman. Wellicht dat Rico het ons kan vertellen.

Zijn er trouwens nog meer mensen die meedoen met AD Profcoach?
Ik heb vast een MuMe-subleague aangemaakt.

Voor allen die nieuw zijn met Profcoach: Profcoach - ad.profcoach.nl

Vanaf komend weekend gaan alle tellers op 0, en gaat het echt van start, je loopt dus geen achterstand op.

Subleague:
Naam: Musicmeter
Wachtwoord: Jordy

dix schreef:
Er tekenen zich zowaar contouren af van een Lucky Feijenoord.

Want?

Dik verdiende overwinning vandaag.

dix schreef:
Ajax maakt vandaag een flinke stap : het houden van de 0 ...
Ook mijn complimenten

herman schreef:
Laatste keer dat ze echt goed begonnen was nog onder Gullit volgens mij. Of misschien onder Erwin Koeman. Wellicht dat Rico het ons kan vertellen.

2 seizoenen geleden onder Bert van Marwijk begon Feyenoord ook zo goed. Stonden ze een tijd lang bovenaan, tot aan de winterstop. Maar vorig seizoen en het seizoen voordat Bert van Marwijk de regie in handen had, begonnen dramatisch.

herman schreef:
Dit Feyenoord heeft inderdaad potentie. De topploegen lijken allemaal wat dichter bij elkaar te zitten dit seizoen. Kan nog een hele mooie en spannende competitie worden.

Vorige week het al gehad over de niet te passeren defensie. De Guzman begint weer onder stoom te komen.
Die eerste plaats wordt niet meer afgegeven.

0 - 0 van Amsterdam tegen Sparta (vorige week dramatisch verlies)geeft aan dat ook de concurrentie nog verre van optimaal speelt. Nee, dat wordt de Coolsingel dit jaar

Eerst maar 'ns Twente verslaan, dan zien we wel weer.

Paap_Floyd schreef:
Wat een smerige overtreding weer van Afellay. En in plaats van dat ie dan ook even een de verontschuldigingen aanbiedt.. Vervelend mannetje.

Ik kan het alleen maar met je eens zijn. Die gast is zo kinderlijk, te erg voor worden. En mijn inziens een reden waarom hij nog niet elders in Europa speelt. Want voetballend kan dit irritantje het wel.

LocoHermano
Nicolage Rico schreef:
(quote)

Want?

Dik verdiende overwinning vandaag.

Ben vandaag in de Kuip geweest. Het was verre van onverdiend, maar Feyenoord walste zeker niet over Roda heen. Die Limbo's hadden minimaal twee keer moeten scoren, terwijl Feyenoord juist uitermate effectief was.

Iets anders: iemand op een Ajax-forum stipte aan dat het wedstrijdshirt met de naam van Suarez niet te krijgen is in de Ajax fanshop. Heb het gecheckt en het klopt. Misschien een voorteken?

Ajax-thuisshirt senior 09/10 | Thuistenue | Ajax-wedstrijdcollectie adidas | Ajax shop - ajaxshop.nl

stuart
Opvallend; PSV heeft ook bijna de meeste doelpunten gemaakt (11, AZ 12), maar heeft ook bijna de meeste tegen, nml. 8 (VVV heeft er 9, RKC al 13).

Wat VVV betreft, die ploeg biedt iig doelpunten: doelsaldo (9-9). Feyenoord als enige nog géén tegendoelpunt.....

Dat je dat aan kunt, zo'n site te bezoeken. Zelfs mijn laptop weigerde nog door te gaan.

Wie weet voor voor vreselijke aanbieidingen je gaat krijgen, door alleen maar in te loggen!

Ik geloof direct wat je zegt; hij zal voor 31 augustus ook zonder twijfel zijn verkocht.

LocoHermano
musician schreef:
Dat je dat aan kunt, zo'n site te bezoeken.

Ach, ik heb voor hetere vuren gestaan. Gisteren bijvoorbeeld naar de Kuip geweest op uitnodiging van mijn buurman (010-adept).

Ben vandaag in de Kuip geweest. Het was verre van onverdiend, maar Feyenoord walste zeker niet over Roda heen. Die Limbo's hadden minimaal twee keer moeten scoren, terwijl Feyenoord juist uitermate effectief was.
[/quote]

Feyenoord miste ook nog een paar kansen. Dan had het net zo goed 6-2 of 7-3 kunnen worden. Feyenoord walste inderdaad niet overtuigend over Roda heen, maar ze tikten Roda bij vlagen in de 1e helft wel zoek. In de 2e helft liet Feyenoord Roda komen. Daar begrijp ik niets van. Gewoon doorvoetballen, dan is er niets aan de hand.

Maar het was zeker geen Lucky Feyenoord oid.

Zal misschien ook iets met gemakzucht, vermoeidheid en het ontbreken van motivatie (je staat toch al 3-0 voor) te maken hebben.

Grappig trouwens dat ze bij Feyenoord de pijl van Usain Bolt hebben overgenomen bij het juichen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:02 uur

geplaatst: vandaag om 23:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.