MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Genieten jullie ook zo van AGOVV - Ajax? Of een betere vraag: wie is van plan de tweede helft ook nog te bekijken?

Frostyx
Ik

Ja, ik ook wel. Wat is er anders op.

edit: wat doet die keeper nou? Dat riekt naar omkoping

haveman
Nicholas123 schreef:
Ja, ik ook wel. Wat is er anders op.

edit: wat doet die keeper nou? Dat riekt naar omkoping

DIT IS BIZAR!!!!!!!!!!

Meteen na dit doelpunt dacht ik aan omkoping. Die smiley had je weg kunnen laten.

Ik ga naar dit forum en iemand heeft dit ook al gezegd!

Waarschijnlijk heeft die keeper zelf veel geld ingezet want het lijkt me sterk dat ajax iemand van AGOVV gaat omkopen.

En nou die verdediger ook al? Begint toch wel een erg rare wedstrijd te worden. (Smiley verwijderd)

haveman
Nicholas123 schreef:
En nou die verdediger ook al? Begint toch wel een erg rare wedstrijd te worden. (Smiley verwijderd)

Nou niet overdrijven en de aandacht op iets anders leggen.

Bij die eerste goal was het duidelijk dat de keeper m expres doorliet.

Ace

Geluk.

Ik ga weer even verder genieten van agovv - Ajax.

Ik was ff een week weg, maar gefeliciteerd nog Klumpie met die Vuelta Poule.

LocoHermano
Die Silva is een parodie op een back.

boomkat
Geluk hoe?

Ace
Verkeerd geraakt, dat zie je toch?

Oh ja, het is een Feijenoorder. Dus dan kan het natuurlijk alleen maar geluk zijn en geen pure klasse.

Het altijd neutrale teletekst spreekt overigens van een "magistrale lob". Maar die zullen er wel onvoldoende zicht op hebben...

Ace
Hap hap

Laten we het eens over het wk wielrennen hebben. Ik zet mijn geld op Valverde!

Ace schreef:
Laten we het eens over het wk wielrennen hebben. Ik zet mijn geld op Valverde!
Ik op Cancellara

Ace
Nee man, te veel klimwerk... Hoewel hij gisteren flink indrukwekkend bezig was!

Mijn rijtje van 5 (zullen er wel meer zoeen hebben): Valverde, Cunego, A. Schleck, Gesink, Samuel Sanchez.

Outsiders: Boasson Hagen, Gilbert

Ace schreef:
Hap hap

Hilarisch, eerlijk waar...

Ace schreef:
Nee man, te veel klimwerk... Hoewel hij gisteren flink indrukwekkend bezig was!
Cancellara kon anders behoorlijk lang meekomen in de Tour toen het bergop ging. Daarnaast zou hij de eerste renner zijn die zowel de tijdrit wint als de wegwedstrijd, lijkt me een mooie uitdaging. Verder sluit ik me aan bij je lijstje. Wel jammer dat Contador er niet bij is. En Bettini

Ace
GrafGantz schreef:
(quote)

Hilarisch, eerlijk waar...

Erg hilarisch zelfs. Er is hier weinig nodig om de tent wakker te krijgen. Zeker niet wanneer de tent in rotterdam staat.

@Joy: Ik gun het Cancellara van harte, lijkt me een sympathieke jongen. Hij ging zeker lang mee, maar dan vooral als knecht en tempobuil voor de Schleck-broeders. Dat is wat anders dan zelf een koers maken en op het juiste demareren. Zwitserland heeft een ploeg met 6 renners toch? We zien het wel, heb er zin in! Spanje en Italie zullen domineren en de rest moet daar tussendoor zien te glippen. Grappig trouwens dat Luxemburg 9 renners mag sturen en er maar 4 stuurt. Ze hebben er niet meer?

Ace heeft alles wat ik wilde noemen al genoemd geloof ik. Beetje jammer dat ik 't hele weekend moet werken.

Frostyx
GrafGantz schreef:
Het altijd neutrale teletekst spreekt overigens van een "magistrale lob". Maar die zullen er wel onvoldoende zicht op hebben...

Die keeper was afgeleid door een UFO zo keek hij.

Ace
Frostyx schreef:
(quote)

Die keeper was afgeleid door een UFO zo keek hij.

Om het over die Stefan Postma van AGOVV nog maar niet te hebben. Het is sowieso al ongelofelijk dat die Anita scoort. Die gozer loopt als een eend. Dramatische speler.

Frostyx
Weet je waarom hij zo loopt

Toch wel jammer dat landen niet evenveel renners mogen afvaardigen. Maak dan de teams kleiner. Ik vind het juist prachtig om al die verschillende truien te zien. Nu zal het idd voornamelijk Italië en Spanje zijn. Ik vind zo een WK altijd prachtig. Persoonlijk vond ik die waarin Cipollini won de mooiste. We zullen het zien zondag. Hup Johnny!

Antonio
UCI gaat oordopjes bij het wielrennen verbieden.

Volgend jaar hopelijk dan eindelijk weer eens een spannende Tour ???

WK Wielrennen: 1975 (Kuiper), 1978 (de Kneet), 1979 (Raas), 1985 (Zoetemelk) - wat een emoties. dat waren jaren!

Ace
Zat het inderdaad net ook even te bekijken op wikipedia. Dat waren tijden!

Daar heb je geen Wiki voor nodig; De Kneet is zo vaak op TV geweest in de loop der jaren dat het ook in mijn geheugen gegrift staat. En ik ben jonger dan jij.

Wellicht kunnen Gesink ed. tijden doen herleven.

Ace
Hehe, dat die personen allemaal eens wereldkampioen waren, weet ik wel, maar de exacte jaren moest ik er toch even bij zoeken

Zo maar eens even vrouwenwielrennen kijken. Ik train weleens met een vrouw van Leontien.nl. Het is natuurlijk niet helemaal verrassend, maar je merkt dan toch goed wat voor fysiek voordeel je als man hebt.

Ton Sijbrands

Om 42 uur achter elkaar te dammen moet je wel een beetje gek zijn vrees ik, maar wel een geniale gek. Hij komt ook altijd heel sympathiek op me over, een grappige, rustige man. Knap dat hij het record weer heeft.

Ton Sijbrands

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:13 uur

geplaatst: vandaag om 08:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.