Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 7 oktober 2009, 10:26 uur
Magirus-Deutz was een Duitse fabrikant van brandweermaterieel en vrachtauto's 

0
geplaatst: 7 oktober 2009, 11:32 uur
Nicolage Rico schreef:
En raketten, of niet?
Carl Friedrich von Weizsäcker stond wel op de loonlijst dus het zou kunnen En raketten, of niet?

0
geplaatst: 7 oktober 2009, 12:47 uur
Later liep Bayern München met Iveco op het shirt - de Italiaanse vrachtwagenfabrikant die Magirus Deutz heeft overgenomen. Hte merk Magirus bleef als zodanig wel bestaan.
0
geplaatst: 7 oktober 2009, 12:51 uur
Joy4ever schreef:
Even iets anders. Wat is jullie mening over Martin Jol? Ik zat laatst te denken: in de regel hebben de topclubs een "gentleman" als coach. Een coach is min of meer ook een visitekaartje van de club. Jol is het tegenovergestelde bijna. Natuurlijk moet een coach worden afgerekend op zijn prestaties maar ik vind het geen feest om naar die beste man te kijken. Hoewel ik hem verder best sympathiek vind.
Even iets anders. Wat is jullie mening over Martin Jol? Ik zat laatst te denken: in de regel hebben de topclubs een "gentleman" als coach. Een coach is min of meer ook een visitekaartje van de club. Jol is het tegenovergestelde bijna. Natuurlijk moet een coach worden afgerekend op zijn prestaties maar ik vind het geen feest om naar die beste man te kijken. Hoewel ik hem verder best sympathiek vind.
Aardige, relaxte en normale kerel. Gaat Ajax ver brengen denk ik.
0
geplaatst: 7 oktober 2009, 12:53 uur
Ace schreef:
Ok, laat ik eerlijk zijn: misschien overdrijf ik wat mbt Vorm, maar ik vind het gewoon middelmaat. Dat vind ik Stekelenburg trouwens ook en dat als Ajacied
Nu zijn er helaas niet veel betere NL keepers op vd Sar na, dus het is niet anders zo. En wat je zegt: Van Marwijk zal het wel weten
Ok, laat ik eerlijk zijn: misschien overdrijf ik wat mbt Vorm, maar ik vind het gewoon middelmaat. Dat vind ik Stekelenburg trouwens ook en dat als Ajacied
Nu zijn er helaas niet veel betere NL keepers op vd Sar na, dus het is niet anders zo. En wat je zegt: Van Marwijk zal het wel weten
Ik denk dat Vorm veel in zich heeft om ver te komen en dat Stekelenburg heel erg stil staat in zijn ontwikkeling. Met name die enorme blunder tegen Tunesië begin dit jaar staat nog op mijn netvlies.
Van de Sar is buitencategorie, de beste die we hebben.
0
geplaatst: 7 oktober 2009, 12:58 uur
BPDD schreef:
Met een beetje pech gaat de wielerwereld de komende dagen weer in opspraak komen.
Morgen worden namelijk de uitslagen van de hertesten uit de Tour van 2008 bekend gemaakt.
Dit in combinatie met de recente positieve b-staal van Dekker, de positieve test van de Italiaan Bosisio en de opmerkingen over dopinggebruik gedurende de meest recente Tour door de voorzitter van de AFLD (Franse anti-doping bond) lijkt de sport weer in de hoek te zitten waar de klappen vallen
Met een beetje pech gaat de wielerwereld de komende dagen weer in opspraak komen.
Morgen worden namelijk de uitslagen van de hertesten uit de Tour van 2008 bekend gemaakt.
Dit in combinatie met de recente positieve b-staal van Dekker, de positieve test van de Italiaan Bosisio en de opmerkingen over dopinggebruik gedurende de meest recente Tour door de voorzitter van de AFLD (Franse anti-doping bond) lijkt de sport weer in de hoek te zitten waar de klappen vallen
Zojuist bekend geworden dat alle hertests negatief zijn uitgepakt. Dus dat lijkt me positief nieuws...
0
Ace
geplaatst: 7 oktober 2009, 13:16 uur
Mjuman schreef:
Later liep Bayern München met Iveco op het shirt - de Italiaanse vrachtwagenfabrikant die Magirus Deutz heeft overgenomen. Hte merk Magirus bleef als zodanig wel bestaan.
Nu weet ik het zeker: jij maakt Wikipedia overbodig.
0
geplaatst: 7 oktober 2009, 14:18 uur
Ace schreef:
Ik "google" tegenwoordig ook niet meer. Bij ons thuis spreken we van "mjumannen".(quote)
0
geplaatst: 7 oktober 2009, 15:31 uur
Dank, dank heren; mijn dag kan niet meer stuk; mede vanwege mijn verblijf in Zweden - ingegeven door studie en amoureuze beslommeringen - ben ik wel eens door een een collega getypeerd als "Wicki Viking", terwijl een ander mij (minder aardig) ooit typeerde als een "menselijke container vol nutteloze feiten die beroepstriviantspeler had moeten worden".
Een goed (fotografisch) geheugen helpt, en daarom geloof ik dat wij als menselijke soort - op grond van die hem toegedichte eigenschap - iig deels van de olifant afstammen.
Diezelfde Jol maakte indertijd deel uit van Bayern München; al heeft ie volgens mij niemals mit der Franz gespielt.
Een goed (fotografisch) geheugen helpt, en daarom geloof ik dat wij als menselijke soort - op grond van die hem toegedichte eigenschap - iig deels van de olifant afstammen.
Diezelfde Jol maakte indertijd deel uit van Bayern München; al heeft ie volgens mij niemals mit der Franz gespielt.
0
geplaatst: 7 oktober 2009, 17:20 uur
Zaterdag: RUSLAND-DUITSLAND om 16.55 uur.
Live op Sport1 en volgens mij ook op Duitsland 2
Guus kan een stap zetten naar het groepswinnaarschap en de Duitsers tot extra Play Offs veroordelen
Om 10.15 uur mogelijk vanuit bed Australie-Nederland.
Live op Sport1 en volgens mij ook op Duitsland 2
Guus kan een stap zetten naar het groepswinnaarschap en de Duitsers tot extra Play Offs veroordelen

Om 10.15 uur mogelijk vanuit bed Australie-Nederland.
0
geplaatst: 7 oktober 2009, 17:32 uur
Gezien het aantal spelers dat heeft afgezegd en de taaie tegenstander zou dat wel 'ns een saaie pot kunnen worden, zaterdagochtend. Uitkijken dat ik niet weer in slaap val.
0
geplaatst: 7 oktober 2009, 18:16 uur
herman schreef:
Gezien het aantal spelers dat heeft afgezegd en de taaie tegenstander zou dat wel 'ns een saaie pot kunnen worden, zaterdagochtend. Uitkijken dat ik niet weer in slaap val.
Dan is het superhandig om vanuit bed te kijken toch?
0
boomkat
geplaatst: 7 oktober 2009, 20:55 uur
Wakker worden met het Nederlands elftal. En daarna een lekker pot voetballen. Best fijn eigenlijk 

0
geplaatst: 7 oktober 2009, 21:07 uur
boomkat schreef:
Wakker worden met het Nederlands elftal. En daarna een lekker pot voetballen. Best fijn eigenlijk
Voor sommige mensen betekent het heel vroeg aan het bier.
0
geplaatst: 7 oktober 2009, 22:07 uur
Running On Empty schreef:
Ik heb geen TV in de slaapkamer. Maar ik kan altijd verder slapen op de bank als het echt te saai wordt.

0
geplaatst: 7 oktober 2009, 22:53 uur
Lijkt mij een vreselijk begin te zijn van het weekend; za: uitslapen en dan andere dingen doen (quality time heet dat) en daarna rustig opstaan. Nederlands elftal - als je voor paal wil staan (met je p***) moet je dat zeker doen op een za ochtend!
Durf te wedden da'j dan beslist 's middags langs (parfumerie - en da's een edit) Douglas moet, anders....
Durf te wedden da'j dan beslist 's middags langs (parfumerie - en da's een edit) Douglas moet, anders....
0
geplaatst: 8 oktober 2009, 00:06 uur
Mjuman schreef:
"menselijke container vol nutteloze feiten die beroepstriviantspeler had moeten worden".
"menselijke container vol nutteloze feiten die beroepstriviantspeler had moeten worden".
. Zoiets had ik ook naar mijn hoofd geslingerd kunnen krijgen. Zoals Reve schreef: een mens kan gestraft worden met een geheugen vol kwellingen - al zou ik kwellingen vervangen door "onzin", of aardiger en meer overdrachtelijk: "kapstokken".
0
geplaatst: 8 oktober 2009, 01:39 uur
Oja, ik weet alleen niks van films
.
Maar het lijkt me een mooie sport. Heb je er zelf al iets mee gewonnen?
.Maar het lijkt me een mooie sport. Heb je er zelf al iets mee gewonnen?
0
geplaatst: 8 oktober 2009, 11:58 uur
Pubquizzen
Mooie sport inderdaad. Elke maandag is bij ons in Heerlen een quiz, erg gezellig en interessant.
Mooie sport inderdaad. Elke maandag is bij ons in Heerlen een quiz, erg gezellig en interessant.
0
geplaatst: 8 oktober 2009, 12:52 uur
Omsk schreef:
.
Maar het lijkt me een mooie sport. Heb je er zelf al iets mee gewonnen?
.Maar het lijkt me een mooie sport. Heb je er zelf al iets mee gewonnen?
Ja, een tijdlang erg actief gespeeld (vrijwel wekelijks). Ik doe het nu niet meer zo vaak, maar we hadden een erg goed team. Allemaal interesses in een heel andere hoek en afgezien van sport weinig overlap in kennis. Films was bij ons ook wel een beetje het zwakke punt, trouwens.
0
Ace
geplaatst: 8 oktober 2009, 13:02 uur
Wel een geweldig excuus om naar de kroeg te gaan. Een vriend van me zit op biljarten, alleen om die reden.
0
geplaatst: 8 oktober 2009, 13:23 uur
Ace schreef:
Wel een geweldig excuus om naar de kroeg te gaan. Een vriend van me zit op biljarten, alleen om die reden.
D'r zijn mensen die nemen een hond en gaan ermee 'wandelen' (= naar de kroeg dus); totdat blijkt dat de hond te dik wordt en de partner ermee naar de dierenarts gaat; diagnose: hond krijgt te weinig beweging. Hoe kan dat nou?
0
geplaatst: 8 oktober 2009, 15:32 uur
Cygnus schreef:
Pubquizzen
Pubquizzen
Mooie sport inderdaad. Elke maandag is bij ons in Heerlen een quiz, erg gezellig en interessant. Ik speel tegenwoordig vrijwel wekelijks op dinsdagavond in Maastricht.

0
geplaatst: 8 oktober 2009, 17:00 uur
Murhpy's quiz is wel gezellig ja. Afgelopen zomer een paar keer gedaan met wat vrienden. We hebben zelfs een keer van de (oudere) gasten die altijd meedoen (en bijna altijd winnen) gewonnen 

0
geplaatst: 8 oktober 2009, 17:16 uur
De-noir schreef:
Murhpy's quiz is wel gezellig ja. Afgelopen zomer een paar keer gedaan met wat vrienden. We hebben zelfs een keer van de (oudere) gasten die altijd meedoen (en bijna altijd winnen) gewonnen
Inderdaad erg gezellig. Speel meestal met een klein team mee (2 of 3 personen), laatste 2 weken 5e en 6e geworden (vd ongeveer 25 teams)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.