Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 8 oktober 2009, 17:26 uur
Bij ons is het altijd een team of 15, meestal spelen we voor de bitterballen (= de prijs voor de derde plek)...
0
geplaatst: 8 oktober 2009, 17:27 uur
Hehe bij ons zijn snacks standaard bij de prijs inbegrepen
Maar wel een stuk minder teams, dus daar kan het aan liggen..
Maar wel een stuk minder teams, dus daar kan het aan liggen..
0
geplaatst: 8 oktober 2009, 22:51 uur
Gregory Van Der Wiel liep zondag een hersenschudding op (en belde Bert Van Marwijk af) maar zat gisteren bij een concert in de HMH, aldus NOS Sportjournaal, De sukkel plaatste bovendien een foto op zijn Twitter.
0
geplaatst: 8 oktober 2009, 23:39 uur
Hij moet toch lekker zelf weten wat hij in zijn vrije tijd doet. Hij zal alleen nu wel nog meer koppijn hebben.
0
geplaatst: 9 oktober 2009, 10:22 uur
Reijersen schreef:
Hij moet toch lekker zelf weten wat hij in zijn vrije tijd doet. Hij zal alleen nu wel nog meer koppijn hebben.
Dat kan wel zo zijn, maar dit is natuurlijk zeer amateuristisch. En je zet je voorlopige internationale cariere op spel.
0
geplaatst: 9 oktober 2009, 11:26 uur
Rest nog de vraag welke band/artiest er zo belangrijk voor hem is.
0
geplaatst: 9 oktober 2009, 11:57 uur
GrafGantz schreef:
Een of andere rapper waarmee hij met 2 teamgenoten op de foto mocht. Als ik Van Marwijk was zou ik het wel weten ...
.
0
geplaatst: 9 oktober 2009, 12:05 uur
Sowieso is de gemiddelde ajacied niet bedeeld met een hoog IQ.
Ace
Ace

0
geplaatst: 9 oktober 2009, 12:13 uur
GrafGantz schreef:
Lil' Wayne, denk ik. Is hij ook wel het type voor.
0
geplaatst: 9 oktober 2009, 12:51 uur
Running On Empty schreef:
En we zwaaien met zijn allen naar Ace?
(quote)
En we zwaaien met zijn allen naar Ace?
Jip

0
geplaatst: 9 oktober 2009, 13:44 uur
In de column van Nico Dijkshoorn in VI deze week stond over Van der Wiel dat hij het hele oeuvre van de rapper Killalot op zijn rug heeft getatoeëerd. 
Het waren 3 teamgenoten trouwens: Vermeer, Zeegelaar en Atouba. En het was inderdaad Lil' Wayne waarmee ze op de foto stonden.

Het waren 3 teamgenoten trouwens: Vermeer, Zeegelaar en Atouba. En het was inderdaad Lil' Wayne waarmee ze op de foto stonden.
0
geplaatst: 9 oktober 2009, 14:25 uur
Ik denk dat je de verhalen van Nico Dijkshoorn met een korreltje zout moet nemen...
0
geplaatst: 9 oktober 2009, 14:56 uur
Het was ook een overdrijving. Maar het is wel zo dat onze Gregory bijna geen ruimte meer over heeft voor een volgende tattoo, en dat op zijn 21ste.
0
geplaatst: 9 oktober 2009, 15:55 uur
Wat een ramp, een jongen uit de Bijlmer die naar een optreden gaat van een van de meest populaire rappers.
Dat mag hij toch lekker zelf weten, als hij er maar niet minder door gaat voetballen.
Dat mag hij toch lekker zelf weten, als hij er maar niet minder door gaat voetballen.
0
geplaatst: 9 oktober 2009, 16:09 uur
Ging hij er maar minder van voetballen, je kunt je afvragen of 'ie ueberhaupt wel een hersenschudding had.
0
geplaatst: 9 oktober 2009, 16:16 uur
Ach hij zal best een avond hoofdpijn hebben gehad.
Verder zal het ook best een kleine aansteller zijn en ben ik geen fan van zijn gedrag maar ach. Het blijft een van de grootste talenten van Nederland.
Louis van Gaal gisteren: Het is bijzonder dat iemand een autobiografie schrijft, vooral als de schrijver nog in leven is (niet de precieze woorden, maar de strekking is het zelfde).
Nee meneer Van Gaal: een autobiografie schrijven als je niet meer in leven bent, dat is pas knap.
Verder zal het ook best een kleine aansteller zijn en ben ik geen fan van zijn gedrag maar ach. Het blijft een van de grootste talenten van Nederland.Louis van Gaal gisteren: Het is bijzonder dat iemand een autobiografie schrijft, vooral als de schrijver nog in leven is (niet de precieze woorden, maar de strekking is het zelfde).
Nee meneer Van Gaal: een autobiografie schrijven als je niet meer in leven bent, dat is pas knap.

0
geplaatst: 9 oktober 2009, 16:26 uur
Tsja, als ik me ziek meld op mijn werk dan ga ik ook niet naar een concert. Hij had blijkbaar geen zin in het NL11tal en het tripje naar Australie en heeft zich er met een smoesje onderuit gepraat.
0
geplaatst: 9 oktober 2009, 16:33 uur
herman schreef:
Tsja, als ik me ziek meld op mijn werk dan ga ik ook niet naar een concert.
Precies.Tsja, als ik me ziek meld op mijn werk dan ga ik ook niet naar een concert.
0
Social_Mask
geplaatst: 9 oktober 2009, 16:41 uur
herman schreef:
Tsja, als ik me ziek meld op mijn werk dan ga ik ook niet naar een concert. Hij had blijkbaar geen zin in het NL11tal en het tripje naar Australie en heeft zich er met een smoesje onderuit gepraat.
Neem je het hem kwalijk? Ik niet hoor, echt een onzin 'tripje'. Hij had gwn geen zin in 42 uur vliegen en zo wel meer spelers. Het is ook geen toeval dat al die vrouwen nu hoogzwanger zijn, allemaal van tevoren gepland.
0
geplaatst: 9 oktober 2009, 17:15 uur
Tsja, het nut van het tripje is misschien niet zo groot (alhoewel het voor de groepsbinding wellicht geen kwaad kan), maar dat is natuurlijk geen excuus om dan maar niet te komen. Een volgende keer hoeft ie van mij niet meer geselecteerd te worden in ieder geval.
0
geplaatst: 9 oktober 2009, 17:19 uur
Oow van mij wel, NL heeft toch niet heel veel betere backs. Dan kun je Affelay ook maar niet selecteren, die gast heeft ook elke keer weer wat. Misschien zijn ze wel familie van elkaar die Affelay en v.d. Wiel.
0
geplaatst: 9 oktober 2009, 17:34 uur
Van der Wiel is misschien de beste speler op zijn plaats, maar dat is dan niet meer relevant. Ajax heeft hem al op zijn donder gegeven (zijn twitter-account is dicht geloof ik) en Van Marwijk vond het ook een beetje vreemd.
0
Social_Mask
geplaatst: 9 oktober 2009, 17:45 uur
Volgens mij is er nog een ernstigere zaak: ze luisteren potverdikke naar Lil' Wayne!
0
geplaatst: 9 oktober 2009, 18:16 uur
Een niet snuggere jongen, daar zijn we het allemaal wel mee eens. Maar hij is nog jong, dus een uitbrander lijkt me wel genoeg en dan heeft hij wat mij betreft gewoon recht op een tweede kans.
En dat is mijn laatste bericht in de zaak v.d. Wiel, artikel 45, standpunt 2B op bladzijde 193 van het hoofdboek.
En dat is mijn laatste bericht in de zaak v.d. Wiel, artikel 45, standpunt 2B op bladzijde 193 van het hoofdboek.
0
geplaatst: 9 oktober 2009, 18:23 uur
Rhythm & Poetry schreef:
192 En dat is mijn laatste bericht in de zaak v.d. Wiel, artikel 45, standpunt 2B op bladzijde 193 van het hoofdboek.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.