Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 22 oktober 2009, 12:58 uur
Ik neem aan dat jullie bekend zijn met Evert ten Napel-bingo? Een keertje gespeeld; bij een doelpunt kun je er vaak zo 3 wegstrepen.
www.dumpert.nl - Evertbingo

0
geplaatst: 22 oktober 2009, 12:58 uur
Nicolage Rico schreef:
Ja, ik heb Evert zelden kunnen betrappen op een originele opmerking.
Ja, ik heb Evert zelden kunnen betrappen op een originele opmerking.
Frank Snoeks kwam eind jaren '80 bij Studio Sport, gezien het mannetjesbolwerk daar zal het wel even geduurd hebben eer hij Europa in mocht. Vrees dus dat het idd Evert ten Tepel is, zoals hij lokaal hier wel bekend staat (naar het lichaamsdeel waar ie beter aan had kunnen blijven hangen). Als die in beeld verschijnt, spat de veenlucht zowat van het scherm (denk ook Bartje: "ik bid noit voar brune boonn").
0
geplaatst: 22 oktober 2009, 13:37 uur
herman schreef:
Ik neem aan dat jullie bekend zijn met Evert ten Napel-bingo? Een keertje gespeeld; bij een doelpunt kun je er vaak zo 3 wegstrepen.
(afbeelding)
(afbeelding)
Hahaha, geweldig en zo herkenbaar.
0
Ace
geplaatst: 22 oktober 2009, 13:51 uur
Zelfs in Fifa blijft die draak keer op keer terugkeren en roept hij altijd hetzelfde
Sinds een paar jaar hebben ze daar vriend Mulder ook bijgeplakt, wat mij heeft doen besluiten alleen nog met Engels commentaar te spelen.
Sinds een paar jaar hebben ze daar vriend Mulder ook bijgeplakt, wat mij heeft doen besluiten alleen nog met Engels commentaar te spelen.
0
geplaatst: 22 oktober 2009, 14:08 uur
Ik wist niet eens dat daar Nederlands commentaar bij zat. Maar goed, ik heb alleen Fifa 96 en 97. Misschien is er inmiddels wat veranderd. 

0
geplaatst: 22 oktober 2009, 14:11 uur
Ten Napel is veruit de slechtste commentator ooit op het gebied van voetbal in Nederland. Ik heb bij de nieuwste FIFA nog wel Nederlands commentaar, maar dat is om het vermaak. Dat Ten Napel's commentaar bij dat spel beter is dan ''in het echt'' zegt natuurlijk genoeg.
0
Ace
geplaatst: 22 oktober 2009, 14:12 uur
Vriend Mulder 
Nou Herman, in de 13 jaar die inmiddels zijn verstreken is er idd het een en ander veranderd
Er zitten minimaal 20 competities in, vele talen en het is beter dan PES (in tegenstelling tot toen). En Bergkamp is gestopt 

Nou Herman, in de 13 jaar die inmiddels zijn verstreken is er idd het een en ander veranderd
Er zitten minimaal 20 competities in, vele talen en het is beter dan PES (in tegenstelling tot toen). En Bergkamp is gestopt 
0
geplaatst: 22 oktober 2009, 14:18 uur
Mjuman schreef:
Frank Snoeks kwam eind jaren '80 bij Studio Sport, gezien het mannetjesbolwerk daar zal het wel even geduurd hebben eer hij Europa in mocht. Vrees dus dat het idd Evert ten Tepel is, zoals hij lokaal hier wel bekend staat (naar het lichaamsdeel waar ie beter aan had kunnen blijven hangen). Als die in beeld verschijnt, spat de veenlucht zowat van het scherm (denk ook Bartje: "ik bid noit voar brune boonn").
(quote)
Ten tijden van de bewuste wedstrijd, gaf Frank Snoeks ook Europees commentaar. Ik weet nog dat hij destijds een Europese wedstrijd van Feyenoord versloeg en vertelde dat "Hand in Hand" het mooiste clublied van Nederland is. Groot gelijk en sindsdien met afstand de beste commentator van Nederland.
0
geplaatst: 22 oktober 2009, 14:20 uur
Ace schreef:
Las toevallig een recensie van de nieuwe FIFA en die was zeer positief. Misschien toch maar weer eens uitproberen, vind het nog steeds wel leuk om te spelen (speel af en toe wel PES bij vrienden).
0
geplaatst: 22 oktober 2009, 14:20 uur
Ace schreef:
Vriend Mulder
Vriend Mulder

Fifa beter dan PES? Nooit geweest.

0
geplaatst: 22 oktober 2009, 14:27 uur
PES is amateuristische bagger (om het maar even wat overdreven te zeggen), snap niet dat dat zo erg wordt opgehemeld. FIFA ver boven PES imo.
0
Ace
geplaatst: 22 oktober 2009, 14:30 uur
Nicolage Rico schreef:
(quote)
Jij hebt duidelijk in een grot gezeten. T/m Fifa 2008 was PES beter, maar daar is sinds FIFA 09 verandering in gekomen. PES is tegenwoordig een prutswerk ivm FIFA 10.
0
geplaatst: 22 oktober 2009, 14:31 uur
PES6 blijft het beste voetbalspel allertijden, daar kan geen 1 fifa tegenop.
0
geplaatst: 22 oktober 2009, 14:31 uur
Vanaf Fifa 08 is fifa de betere. Ik koop ze toch elk jaar alletwee
0
geplaatst: 22 oktober 2009, 14:34 uur
Ace schreef:
Jij hebt duidelijk in een grot gezeten. T/m Fifa 2008 was PES beter, maar daar is sinds FIFA 09 verandering in gekomen. PES is tegenwoordig een prutswerk ivm FIFA 10.
Ook daarvoor was FIFA veel beter, en PES bovendien erg lelijk.(quote)
FIFA 99 en 2000, dat waren nog een tijden...
0
geplaatst: 22 oktober 2009, 14:35 uur
Altijd die grapjes hier
Pes lelijk 
Al ben ik het eigenlijk met MJ eens
Pes lelijk 
Al ben ik het eigenlijk met MJ eens
0
geplaatst: 22 oktober 2009, 14:40 uur
FIFA 96 en 97, dat waren nog eens tijden! Om maar niet te spreken van WK90 van Konami, voor de Gameboy. 

0
geplaatst: 22 oktober 2009, 14:42 uur
Mjuman schreef:
Als die in beeld verschijnt, spat de veenlucht zowat van het scherm.
Als die in beeld verschijnt, spat de veenlucht zowat van het scherm.

Wellicht even je afkomst in je profiel vermelden, dan staat hier ook nog wel een emmertje cliché's klaar.
0
geplaatst: 22 oktober 2009, 14:45 uur
Pooiertje schreef:
Precies, die speel ik enkel nog.
Bij Fifa scoor je vanaf de middellijn met een omhaal. Dat ging nergens over.
En kom op, Ace; al die jaren was PES beter en Fifa maakt een keer een betere versie en Fifa is meteen beter dan PES. Bij de volgende versie heerst PES weer.
0
Ace
geplaatst: 22 oktober 2009, 14:47 uur
Twee keer een betere versie Rico. Heb de demo van PES 10 gedownload, dat is echt om te lachen als je dat met FIFA 10 vergelijkt. FIFA was altijd mooier, maar de gameplay in PES was beter en daardoor was het spel leuker. Nu is FIFA en beter en mooier en dus leuker
Maar goed, jij bent nog bij PES 6 blivjen hangen, tja. Speel je dat op de Commodore 64?
Maar goed, jij bent nog bij PES 6 blivjen hangen, tja. Speel je dat op de Commodore 64?
0
geplaatst: 22 oktober 2009, 14:48 uur
Nicolage Rico schreef:
Wát een onzin; hopelijk is het een uit de hand gelopen overstatement.(quote)
0
Ace
geplaatst: 22 oktober 2009, 14:50 uur
Een paar jaar geleden (bv bij FIFA 98) schoot je ze er van 40 meter geregeld in.
0
geplaatst: 22 oktober 2009, 14:51 uur
0
geplaatst: 22 oktober 2009, 14:52 uur
Ace schreef:
Twee keer een betere versie Rico. Heb de demo van PES 10 gedownload, dat is echt om te lachen als je dat met FIFA 10 vergelijkt. FIFA was altijd mooier, maar de gameplay in PES was beter en daardoor was het spel leuker. Nu is FIFA en beter en mooier en dus leuker
Maar goed, jij bent nog bij PES 6 blivjen hangen, tja. Speel je dat op de Commodore 64? Dat speel ik altijd bij je vrouw als jij aan het werk ben. En dan is PES echt wel leuk, hoor.

Oké, kan best dat de laatste twee versies in het voordeel van FIFA zijn. Maar het is onzin om te vertellen (niet jij, Ace, voordat je weer reageert) te beweren dat FIFA altijd beter is geweest.
@ MJ DA MAN: uiteraard is dat overdreven, maar je kon wel altijd van 20 meter scoren. Met omhaals, etc. Om je tegenstanders heen draaien, etc. FIFA was echt véél te makkelijk. De gameplay, zoals Ace al zei, van PES was vele malen beter.
0
geplaatst: 22 oktober 2009, 14:52 uur
herman schreef:
Inderdaad, waar hebben we het nog over? California Games!
(quote)
Heerlijk spel. Net als Prince of Persia.
0
Ace
geplaatst: 22 oktober 2009, 14:54 uur
herman schreef:
(quote)
Gewoon hooghouden met een footbag!
Of een beetje bouncen op je BMX! 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.