MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
boomkat
Slechtste wedstrijd van Arsenal dit seizoen. Zelfs een beetje denigrerend tegenover AZ.

Joy4ever schreef:
Dan is wat mij betreft het verhaal wel klaar.

Je vergeet een verwijzing naar de psychiater.

haveman
boomkat schreef:
Slechtste wedstrijd van Arsenal dit seizoen. Zelfs een beetje denigrerend tegenover AZ.

Ik hoop dat ze volgende keer weer zo denigrerend zijn.

16:23 20 Oktober 2009
Turner Riazanov (22) verongelukt

De turnwereld is opgeschrikt door de dood van Joeri Riazanov. De 22-jarige Rus, die eerder dit jaar bij de EK én vorige week bij de WK nog brons won op de meerkamp, is om het leven gekomen bij een auto-ongeluk.

Volgens de politie botste Riazanov op weg naar zijn woonplaats Vladimir, 200 kilometer ten oosten van Moskou, op een andere auto. Hij overleed ter plekke.

Retteketet

Die eerste goal van Rubin Kazan (broer van Hans?) zat er niet echt zielig in trouwens.
Moeder wat een knal.

rayman schreef:
Die eerste goal van Rubin Kazan (broer van Hans?) zat er niet echt zielig in trouwens.
Moeder wat een knal.
Die zag ik ook net voorbijkomen idd

Ibrahimovic tikte de 1-1 er anders ook aardig in.

rayman schreef:
Moeder wat een knal.
Daar zal je hem net hebben.
YouTube - Барса 0_Рубин 1(Ryazantsev)

Ace
Joy4ever schreef:
Retteketet

Een kinderhand is snel gevuld in het Alkmaar van vandaag de dag

rayman schreef:
(quote)
Daar zal je hem net hebben.
YouTube - Барса 0_Рубин 1(Ryazantsev)

Wauw, op 0:30 kunde echt zien dat ie 'm perfect op de slof neemt. Zo zie ik ze er graag in vliegen, dat moet gezegd worden.

Ace schreef:
(quote)
Het is net als in Amsterdam

Liverpool doet het ook lekker trouwens

Ace
Gaan we spiegelen? Je had gewoon naar me moeten luisteren en me moeten geloven toen ik bij aanvang van het seizoen zei dat het geintje van vorig jaar eenmalig was en ze nu weer gewoon staan waar ze horen.

Hoe sneu ik het ook vind voor de gedupeerden (medewerkers, mensen die straks heel veel centjes kwijt zijn zonder dat ze daar iets aan kunnen doen), het is natuurlijk best een komische soap. En dan de ene na de andere (ex-)speler die nog even een trap na geeft. Daar kan je als supporter van een rivaliserende club toch alleen maar van genieten? Ik pak de chips en de cola erbij hoor!

Ik ga vrijdag naar Liverpool toe man, ze even aanmoedigen as zondag op Anfield tegen man utd! Zin an!

Them schreef:
(quote)

Wauw, op 0:30 kunde echt zien dat ie 'm perfect op de slof neemt. Zo zie ik ze er graag in vliegen, dat moet gezegd worden.

Daar heb ik geen herhaling voor nodig, om te zien dat ie 'm perfect op de slof neemt. Hoe schiet je 'm anders van 35 meter zo binnen?

Ace schreef:
Gaan we spiegelen?
Het oude ajax, het nieuwe ajax. Ik spiegel me suf

Ach, uiteindelijk is niets groter dan dat ene woord

Die Dida, dat mag hij vaker doen, dan leeft de slaapverwekkende wedstrijd tenminste wat op.

Harco
Blunderde 'ie weer?

Wist niet dat Milan - Real op NOS was.

Harco
Nu blundert 'ie wel, in ieder geval.

EDIT: Wooo, 2-3!

Ill
En Milan wint!

haveman
Ace schreef:
(quote)

Het beste vermaak is leedvermaak. Zou ik ook hebben als het ajax was.

Maar als het mogelijk is om met een begroting van 65 miljoen 5 jaar geen kampioen te worden, moet het ook mogelijk zijn om straks met een krappe 20 miljoen een keer te verrassen.

boomkat
Wat een klassebak die Seedorf, werkt hard, verdedigt mee, straalt rust uit, strooit met dieptepasses en verliest zelden de bal. Vedette pur sang. Misschien toch maar Oranje weer eens proberen?

boomkat schreef:
Misschien toch maar Oranje weer eens proberen?
Nee bedankt

Seedorf en Oranje samen kan gewoon niet en zal ook nooit meer kunnen. Zonde natuurlijk, want Seedorf is een klasse apart.

Seedorf hoort gewoon in Oranje. We hebben geen echt goede spelverdelers in het Nederlands elftal.

Het laatste half uur gisteren was fantastisch.

Seedorf heeft legio kansen gehad om zich in Oranje te spelen. Er zijn nu genoeg (jonge) spelers die centraal op het middenveld uit de voeten kunnen en beter in de speelwijze van Oranje passen. De Jong, Van Bommel, Sneijder, Schaars en eventueel v/d Vaart en Van Persie. Hoe goed Clarence ook gisteren speelde bij Milan....zijn tijd is geweest en dit moet een bondscoach ook niet meer willen.
Effe iets anders, las net dat Rummenigge gisteren na afloop de kleedkamer is binnen gestapt om te vertellen dat het echt niet meer langer zo verder kan. Ben bang dat Louis de kerst niet gaat halen.

Bayern heeft voorin gewoon veel te veel spelers die normaal in de basis zouden staan bij andere clubs, vandaar dat je er voorin geen touw aan vast kan knopen. Sowieso Klose en Toni verkopen in de winterstop, want waarom heb je anders Gomez binnengehaald voor een mega-bedrag? Ik vrees ook een vroegtijdig afscheid.

Ik hoop dat ze hem nog even laten zitten, maar als Bayern thuis van Bordeaux wint hebben ze nog alle kans de poule te winnen.

En inderdaad, een leuke wedstrijd gisteren. Real speelde niet zo georganiseerd en Milan had het achterin goed staan. Milan blijft toch wel een taaie ploeg en gaat (met nog thuiswedstrijd tegen Olympique en Real) gewoon de poule winnen, denk ik. Real moet nog uit naar Olympique en Milan en mag als het niet uit kijkt de Europa League in...

Ik vond Seedorf in het laatste deel van de wedstrijd erg goed spelen. Sober, zakelijk, moeilijk van de bal te krijgen. Maar of ie echt voetballend wat toevoegt aan Oranje? Wel ongekend, volgens mij was ie er in het seizoen 92/93 ook al bij (ik kan me nog herinneren dat ie als 16 jarige in viel voor de 18 jarige Davids, volgens mij tegen Kaiserslautern in het jaar dat Ajax de UEFA Cup won). Die gaat de 20 jaar Europa Cup-voetbal wel halen...

Ik weet zelfs nog dat de commentator destijds (Evert ten Napel? Frank Snoeks?) zei dat hij net van school kwam en zijn schooltas bij hem had ofzo. Kan me die wissel nog goed herinneren.

Nicolage Rico schreef:
Ik weet zelfs nog dat de commentator destijds (Evert ten Napel? Frank Snoeks?) zei dat hij net van school kwam en zijn schooltas bij hem had ofzo. Kan me die wissel nog goed herinneren.

Waarschijnlijk Evert ten Napel want die had hetzelfde verhaaltje destijds bij het Europese debuut van Bergkamp bij Ajax uit tegen Malmö FF.

Ja, ik heb Evert zelden kunnen betrappen op een originele opmerking.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:18 uur

geplaatst: vandaag om 16:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.