Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 9 januari 2010, 03:56 uur
Wie is Bob Slee?
(even een flauwe ijsbreker in deze laaglandige discussie
)
(even een flauwe ijsbreker in deze laaglandige discussie
)
0
Ace
geplaatst: 9 januari 2010, 09:52 uur
kemm schreef:
"k wil niet lullig doen" maar dan wel volgen met de meest lullige reactie over hoe dom wij Belgen zijn? Ik dacht dat het wel vrij duidelijk was dat ik met de selectie van 6 man doelde op het aantal atleten dat naar de Winterspelen gaat in Vancouver, niet op het aantal bobslee-atleten (die overigens twee dames zijn, geen vier). Als je volgende keer nog eens "niet lullig wil doen", hoe je beter je mond.
(quote)
"k wil niet lullig doen" maar dan wel volgen met de meest lullige reactie over hoe dom wij Belgen zijn? Ik dacht dat het wel vrij duidelijk was dat ik met de selectie van 6 man doelde op het aantal atleten dat naar de Winterspelen gaat in Vancouver, niet op het aantal bobslee-atleten (die overigens twee dames zijn, geen vier). Als je volgende keer nog eens "niet lullig wil doen", hoe je beter je mond.
Last van lange teentjes? Ik wil niet lullig doen, maar naast rekenen is humor en zelfspot blijkbaar ook niet aan jullie Belgen besteed.
0
geplaatst: 9 januari 2010, 12:47 uur
Eindelijk haalt het vrouwentennis weer een fatsoenlijk niveau 
Ik was te laat wakker om de hele match gezien te hebben maar die derde set was

Ik was te laat wakker om de hele match gezien te hebben maar die derde set was

0
geplaatst: 9 januari 2010, 12:51 uur
Inderdaad welhaast een verademing. Veel mooie slagenwisselingen. Veel spanning. Mooie wedstrijd. 

0
geplaatst: 9 januari 2010, 15:32 uur
Ace schreef:
Last van lange teentjes? Ik wil niet lullig doen, maar naast rekenen is humor en zelfspot blijkbaar ook niet aan jullie Belgen besteed.
(quote)
Zullen we voortaan onze lullen in onze broek houden?
Wel spijtig dat ik de tennismatch gemist heb (slapen) als je de samenvattingen zo ziet. Maar er komen er ongetwijfeld nog zulke (kan niet anders met hen twee terug).
0
geplaatst: 10 januari 2010, 04:36 uur
Gemeen Kemm. Maar de dames hebben de waardering verdiend. Blij dat ze terug zijn.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 10 januari 2010, 08:02 uur
Niet vergeten: Yanina Wickmayer (WTA 16) heeft zaterdag het WTA-tornooi in het Nieuw-Zeelandse Auckland gewonnen. Weldra drie Belgische dames in de top tien?
0
geplaatst: 10 januari 2010, 15:53 uur
Dat zou wat zijn, hé! Voor Kim en Yanina zou dat wel eens snel kunnen gaan gebeuren, maar Justine moet nog van ver komen (nog geen ranking).
0
haveman
geplaatst: 10 januari 2010, 18:59 uur
Heb de laatste tijd Inter een beetje gevolgd en die Sneijder speelt echt de sterren van de hemel.
Als ie zo blijft spelen kan ie ons nog weleens wereldkampioen maken(over mondiale sporten gesproken
).
Als ie zo blijft spelen kan ie ons nog weleens wereldkampioen maken(over mondiale sporten gesproken
).
0
geplaatst: 10 januari 2010, 19:00 uur
Het is alleen jammer dat Sneijder dat zelf waarschijnlijjk ook denkt , met alle gevolgen voor de teamprestatie van dien. Ik denk eigenlijk dat het ego van dat mannetje de toch al niet grote kans op de wk-titel eerder kleiner maakt dan groter. Ik laat er in ieder geval geen traan om, mocht hij om wat voor reden, thuis blijven.
0
geplaatst: 10 januari 2010, 19:04 uur
Als liefhebber zie ik hem graag spelen. Zou ik echter een blinde voorkeur hebben voor Oranje, dan hoop ik van harte dat ie een paar weken voor het WK een been breekt of zo. Dan is er in ieder geval geen discussie.
Hetzelfde geldt volgens mij ook voor Robben.
Hetzelfde geldt volgens mij ook voor Robben.
0
haveman
geplaatst: 10 januari 2010, 19:05 uur
En jij had waarschijnlijk Romario, Maradonna en Cascoigne ook niet opgesteld. 

0
geplaatst: 10 januari 2010, 19:08 uur
Hallo, alles goed?Ik ben dus een liefhebber, en hoop dus wel dat ie gaat spelen.
Net als de door jou genoemden.
Ik heb geen voorkeur voor Nederland. Ik wil gewoon de beste spelers zien.
0
geplaatst: 10 januari 2010, 19:09 uur
Maar misschien zwaaide je wel naar Vandegriend, bedenk ik me net.
0
geplaatst: 10 januari 2010, 19:10 uur
Ik vind het vooral erg dat je Sneijder überhaupt durft te vergelijken met deze legendes

Sneijder is goed, maar niet zo goed als hij zelf lijkt te denken.
0
haveman
geplaatst: 10 januari 2010, 19:15 uur
Ik vind Seijder ook een vervelend mannetje, maar zoals hij de laatste maanden bij Inter speelt is weergaloos. Alles draait om hem.
@ rayman. Mijn bericht was voor vdgriend.
@ rayman. Mijn bericht was voor vdgriend.
0
geplaatst: 10 januari 2010, 19:27 uur
Die zijn een beetje oud, in een aantal gevallen nauwelijks levend en bovenal, voor zover ik kan nagaan, geen Nederlander. Dus inderdaad 
Lijkt er wel op dat Rayman het an sich met me eens is? Of zit ik er naast?
En ja, ik zie Nederland liever wereldkampioen worden met een team van alles voor elkaar over hebbende minder begaafde knoesten dan in het zicht der haven stranden omdat er ruzie is over wie de vrije trappen mag nemen.Ik ben dan ook meer fan dan liefhebber

En ja, ik zie Nederland liever wereldkampioen worden met een team van alles voor elkaar over hebbende minder begaafde knoesten dan in het zicht der haven stranden omdat er ruzie is over wie de vrije trappen mag nemen.Ik ben dan ook meer fan dan liefhebber

0
haveman
geplaatst: 10 januari 2010, 19:41 uur
Dus je wil van Persie ook thuis laten?
De taak van een coach is tegenwoordig van al die egootjes één winnend team te maken. Als je iedere speler die weleens over de schreef gaat thuislaat hou je weinig over. Het zijn namelijk meestal de beste spelers.
De taak van een coach is tegenwoordig van al die egootjes één winnend team te maken. Als je iedere speler die weleens over de schreef gaat thuislaat hou je weinig over. Het zijn namelijk meestal de beste spelers.
0
geplaatst: 10 januari 2010, 20:10 uur
Van Persie lijkt me al meer een teamplayer. Liefst gaan de besten mee natuurlijk maar onder voorwaarde dat dat ook het beste team oplevert. Denk dat de coach daar inderdaad goed werk kan doen.
0
geplaatst: 10 januari 2010, 20:37 uur
VanDeGriend schreef:
An sich wel. Al blijf jij de fan en ik de liefhebber.(quote)
0
Social_Mask
geplaatst: 10 januari 2010, 22:04 uur
Ik zag het net toevallig op Eurosport. Wist niet eens dat het werd uitgezonden overigens. Niet te geloven inderdaad.. 

0
geplaatst: 11 januari 2010, 03:11 uur
Belgenland op de Winterspelen?
....nou niet lullig meer doen over schaatsen kemm, maar ik snap wel waar het vandaan komt:
Belgische resultaten op de Olympische Winterspelen :
1924 1x brons
1928 1 x brons
1932 0
1936 0
1948 1x goud, 1x zilver : het topjaar
1952 0
1956 0
1960 - - - - - geen deelname
1964 0
1968 - - - - - geen deelname
1972 0
1976 0
1980 0
1984 0
1988 0
1992 0
1994 0
1998 1 x brons
2002 0
2006 0
Totaal 1x goud, 1x zilver, 3x brons = 5 medailles in totaal
sinds het bestaan van de Olympische Winterspelen.
Verklaring: Het land van Kuifje en Lambik is eigenlijk een tropisch land op de verkeerde breedtegraad
Even ter vergelijking: de Nederlandse medaille reultaten op de Winterspelen:
Totaal: 25x goud, 30x zilver, 23x brons= 78
....nou niet lullig meer doen over schaatsen kemm, maar ik snap wel waar het vandaan komt:
Belgische resultaten op de Olympische Winterspelen :
1924 1x brons
1928 1 x brons
1932 0
1936 0
1948 1x goud, 1x zilver : het topjaar
1952 0
1956 0
1960 - - - - - geen deelname
1964 0
1968 - - - - - geen deelname
1972 0
1976 0
1980 0
1984 0
1988 0
1992 0
1994 0
1998 1 x brons
2002 0
2006 0
Totaal 1x goud, 1x zilver, 3x brons = 5 medailles in totaal
sinds het bestaan van de Olympische Winterspelen.
Verklaring: Het land van Kuifje en Lambik is eigenlijk een tropisch land op de verkeerde breedtegraad

0
geplaatst: 11 januari 2010, 08:59 uur
Oldfart schreef:

So What! lekker belangrijk, opscheppen is ook een vak, zei een Hollander.

0
geplaatst: 11 januari 2010, 12:37 uur
kemm schreef:
Dat zou wat zijn, hé! Voor Kim en Yanina zou dat wel eens snel kunnen gaan gebeuren, maar Justine moet nog van ver komen (nog geen ranking).
Als ze goed speelt in Melbourne kan ze zo weer in de top 20 staan.
En ik sluit me aan bij VDG wat betreft Wesley Sneijder.
0
geplaatst: 11 januari 2010, 14:14 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.