Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 23 december 2009, 14:14 uur
Ace schreef:
Heeft az van feyenoord verloren, joh?
Jip Heeft az van feyenoord verloren, joh?

Wat denk je vanavond Ace, lukt het ajax nu wel om in 90 minuten te winnen van een amateurclub? Ben benieuwd of Jol weer zijn hele as eruithaalt. Goeie vondsten heeft die man.
0
geplaatst: 23 december 2009, 14:25 uur
Joy4ever schreef:

Wat denk je vanavond Ace, lukt het ajax nu wel om in 90 minuten te winnen van een amateurclub? Ben benieuwd of Jol weer zijn hele as eruithaalt. Goeie vondsten heeft die man.
(quote)
Jip 
Ik zag 'em net bezig met een schep, volgens mij is ie zijn middenveld aan het uitgraven - die hadden zich nu al verschanst!
0
geplaatst: 23 december 2009, 18:56 uur
haveman schreef:
Heb al heel wat Feyenoord-AZ's bijgewoond en ze waren vandaag een stuk enthousiaster dan normaal(maar nu beoordeel ik het vanuit de huiskamer).
Ben zelf van mening dat het voetbal(als je het zo wil noemen) van Feyenoord echt triest is. Dat AZ daar niet van wint is nog treuriger.
Heb al heel wat Feyenoord-AZ's bijgewoond en ze waren vandaag een stuk enthousiaster dan normaal(maar nu beoordeel ik het vanuit de huiskamer).
Ben zelf van mening dat het voetbal(als je het zo wil noemen) van Feyenoord echt triest is. Dat AZ daar niet van wint is nog treuriger.
In de eerste helft was het voetbal redelijk. Beide teams waren even goed (AZ speelt dus ook triest?) en er was vooral veel strijd. Ook een redelijk hoog tempo. In de 2e helft kwam Feyenoord niet meer aan voetballen toe - wat deels te maken heeft met het spelbeeld. AZ moest. En eigenlijk was AZ ook niet echt overtuigend. Alleen Lens scoorde een dikke voldoende - hij zorgde dan ook voor de gevaarlijke momenten (zeker in de 2e helft).
Als de sfeer al goed overkomt in de huiskamer, kun je nagaan hoe de sfeer dan in het stadion was. Daar kan AZ nog een puntje aan zuigen in dat troosteloze stadion.
0
haveman
geplaatst: 24 december 2009, 00:25 uur
Nicolage Rico schreef:
Daar kan AZ nog een puntje aan zuigen in dat troosteloze stadion.
(quote)
Daar kan AZ nog een puntje aan zuigen in dat troosteloze stadion.
Het (thuis)publiek stoort mij als AZ supporter van het eerste uur zeker, maar het stadion troosteloos noemen vind ik nergens op slaan. Zeker van binnen is het best een ooi stadionnetje.
0
Ace
geplaatst: 24 december 2009, 09:38 uur
Joy4ever schreef:

Wat denk je vanavond Ace, lukt het ajax nu wel om in 90 minuten te winnen van een amateurclub?
(quote)
Jip 
Wat denk je vanavond Ace, lukt het ajax nu wel om in 90 minuten te winnen van een amateurclub?
Uh, ik geloof van wel

Het thuispubliek van az bestaat voor 75 procent uit figuren die vroeger allemaal in de Arena zaten, maar sinds az een beetje presteert liever wat dichter bij huis blijven. Beetje van die Orbit-achtige types
0
geplaatst: 29 december 2009, 14:23 uur
Guus waarschijnlijk naar Juventus op 2 januari.
De vrouw van Van Der Sar heeft een hersenbloeding waardoor Edwin voor onbepaalde tijd vrijaf krijgt van Fergie.
De vrouw van Van Der Sar heeft een hersenbloeding waardoor Edwin voor onbepaalde tijd vrijaf krijgt van Fergie.
0
geplaatst: 29 december 2009, 15:22 uur
FlyLo schreef:
De vrouw van Van Der Sar heeft een hersenbloeding en krijgt voor onbepaalde tijd vrijaf van Fergie.
De vrouw van Van Der Sar heeft een hersenbloeding en krijgt voor onbepaalde tijd vrijaf van Fergie.
Werkt de vrouw van Edwin ook bij Manchester dan.

0
geplaatst: 29 december 2009, 15:25 uur
Knap hoor. Ik weet nog goed toen ik mijn eerste 180 gooide na 3 jaar darten in de garage. Toen was ik ook zo blij (en dat was dus niet eens een 9 darter). Daarna ben ik ook meteen gestopt met darten (op mijn hoogtepunt hè
).
0
geplaatst: 29 december 2009, 15:34 uur
FlyLo schreef:

0
geplaatst: 29 december 2009, 15:42 uur
FlyLo schreef:
Guus waarschijnlijk naar Juventus op 2 januari
Guus waarschijnlijk naar Juventus op 2 januari
Biertje halen op de nieuwjaarsreceptie?
0
geplaatst: 29 december 2009, 15:55 uur
Rhythm & Poetry schreef:
(quote)
Het is al aangepast, betwetertje

Joy4ever schreef:
(quote)
rayman schreef:
(quote)
Tja, ik verzin het ook niet he. En ik vermoed dat je wel beseft dat 'ie als coach aan de slag gaat

0
geplaatst: 29 december 2009, 19:29 uur
FlyLo schreef:
Triest nieuws, van wat ik las bij de BBC gaat het helemaal niet best met haar.

0
geplaatst: 2 januari 2010, 16:00 uur
Francesco Totti (33) wil met Italië naar het WK in Zuid-Afrika. De aanvaller van AS Roma bedankte na de wereldtitel van 2006 voor de nationale ploeg, maar is bereid terug te komen op die beslissing 

0
geplaatst: 2 januari 2010, 16:34 uur
herman schreef:
(quote)
volgens de Nederlandse berichtgeving zou het juist wel redelijk gaan.
Annemarie van Kesteren, de vrouw van Edwin van der Sar, is woensdag getroffen door een hersenbloeding. Annemarie (36) is opgenomen in een ziekenhuis in de buurt van Noordwijk. Ze verblijft nog altijd in het ziekenhuis, maar maakt het naar omstandigheden redelijk.
Sir Alex Ferguson, de baas van Manchester United, heeft Van der Sar laten weten dat hij voorlopig in Nederland mag blijven tot Annemarie hersteld is. Ze wonen sinds 2001 in Cheshire en Van der Sar voetbalt sinds 2005 voor Manchester United.
0
geplaatst: 2 januari 2010, 19:08 uur
Joy4ever schreef:
Francesco Totti (33) wil met Italië naar het WK in Zuid-Afrika. De aanvaller van AS Roma bedankte na de wereldtitel van 2006 voor de nationale ploeg, maar is bereid terug te komen op die beslissing
Dit kan ik dus niet waarderen. Je niet willen uitsloven voor kwalificatie en oefenwedstrijden, maar wel met de neus vooraan staan als het WK weer voor de deur staat...

0
geplaatst: 8 januari 2010, 18:50 uur
Justine Henin speelt nog maar haar eerste toernooi sinds 1,5 jaar en we krijgen alweer een volledig Belgische finale (tegen Clijsters)! En Yanina Wickmayer staat in een ander toernooi ook al in de finale! Misschien moet het beste van Belgisch tennis gewoon nog komen, wie had dat gedacht.
Spelen jullie in Nederland ook tennis?
Spelen jullie in Nederland ook tennis?

0
geplaatst: 8 januari 2010, 18:55 uur
Nee, met dit weer schaatsen wij.
Schaatsen jullie in België ook?
Schaatsen jullie in België ook?

0
geplaatst: 8 januari 2010, 19:00 uur
Schaatsen niet, maar bobsleeën wel. Wacht maar, in Vancouver. Met een man of 6 gaan we, onze grootste selectie ooit! 

0
geplaatst: 8 januari 2010, 20:27 uur
kemm schreef:
Schaatsen niet, maar bobsleeën wel. Wacht maar, in Vancouver. Met een man of 6 gaan we, onze grootste selectie ooit!
'k wil niet lullig doen, maar zelf bij zo'n klein aantal - 4, want dat is wat erin past in zo'n bob - al niet meer goed kunnen tellen, zeg nou zelf.... Of is jullie chef de mission oud-bankier of -accountant?
0
geplaatst: 8 januari 2010, 22:47 uur
De Belgen houden zich liever met een mondiale sport als tennissen bezig in plaats van schaatsen, waar niemand iets om geeft.
0
geplaatst: 8 januari 2010, 22:51 uur
Nee, dat is korfbal. Schaatsen is zeer zeker een mondiale sport.
0
geplaatst: 8 januari 2010, 23:05 uur
Schaatsen is maar populair in een paar landen. Beetje karig voor een mondiale sport. Tennis daarentegen...
0
geplaatst: 8 januari 2010, 23:14 uur
Oké, tennis is een meer mondiale sport dan schaatsen. Is dat een mooie Kyoto-overeenkomst?
Maar maakt het überhaupt iets uit of je wel of niet een mondiale sport beoefend?
Maar maakt het überhaupt iets uit of je wel of niet een mondiale sport beoefend?
0
geplaatst: 9 januari 2010, 03:00 uur
Mjuman schreef:
'k wil niet lullig doen, maar zelf bij zo'n klein aantal - 4, want dat is wat erin past in zo'n bob - al niet meer goed kunnen tellen, zeg nou zelf.... Of is jullie chef de mission oud-bankier of -accountant?
(quote)
"k wil niet lullig doen" maar dan wel volgen met de meest lullige reactie over hoe dom wij Belgen zijn? Ik dacht dat het wel vrij duidelijk was dat ik met de selectie van 6 man doelde op het aantal atleten dat naar de Winterspelen gaat in Vancouver, niet op het aantal bobslee-atleten (die overigens twee dames zijn, geen vier). Als je volgende keer nog eens "niet lullig wil doen", hoe je beter je mond.
0
geplaatst: 9 januari 2010, 03:13 uur
Heerlijk lomp taalmiddel is dat trouwens.
Jezelf eerst indekken met "ik wil niet lullig doen" zodat je daarna lekker los kan gaan. Vergelijkbaar met het Amerikaanse "no offence".
Jezelf eerst indekken met "ik wil niet lullig doen" zodat je daarna lekker los kan gaan. Vergelijkbaar met het Amerikaanse "no offence".Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.