Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 7 oktober 2008, 19:04 uur
Oranje boven!!!
De meisjes uit de polder, bekend als Li Jiao, Li Jie en Elena Timina winnen het EK tafeltennis.
Jippie.
De meisjes uit de polder, bekend als Li Jiao, Li Jie en Elena Timina winnen het EK tafeltennis.
Jippie.
0
geplaatst: 7 oktober 2008, 19:20 uur
rayman schreef:
Oranje boven!!!
Jippie.
Oranje boven!!!
Jippie.
gelukkig zijn de eerste twee regels van het wilhelmus zonder r
0
geplaatst: 14 oktober 2008, 01:54 uur
Titmeister schreef:
Ik voel weer een pooltje aankomen; Sastre? Gebroeders Schleck? Voigt? Cancellara? Piepoli? Cobo? Kohl? Schumacher? Cavendish? Kirchen? Valjavec? Efimkin?
Ik voel weer een pooltje aankomen; Sastre? Gebroeders Schleck? Voigt? Cancellara? Piepoli? Cobo? Kohl? Schumacher? Cavendish? Kirchen? Valjavec? Efimkin?
Heb er al 3 goed, ben benieuwd hoeveel meer koppen er nog gaan rollen komende tijd

0
Ace
geplaatst: 14 oktober 2008, 10:59 uur
Titmeister schreef:
Heb er al 3 goed, ben benieuwd hoeveel meer koppen er nog gaan rollen komende tijd
(quote)

Als je het halve veld opsomt zit er vast iemand tussen...

0
geplaatst: 14 oktober 2008, 12:35 uur
Titmeister schreef:
(quote)

Geen van jouw lijst hoop ik, want als er eentje van CSC pakt, dan zitten ze daar allemaal aan het spul.
0
geplaatst: 14 oktober 2008, 16:46 uur
Lance reactie op zijn mogelijke Tour deelname:
"Iedereen kent het belang van de Tour, maar de problemen die ik heb met zowel organisatoren en journalisten en fans kunnen storend zijn voor mijn missie: wereldwijd de aandacht vestigen op de strijd tegen kanker"
Tuurlijk
"Iedereen kent het belang van de Tour, maar de problemen die ik heb met zowel organisatoren en journalisten en fans kunnen storend zijn voor mijn missie: wereldwijd de aandacht vestigen op de strijd tegen kanker"
Tuurlijk

0
geplaatst: 14 oktober 2008, 18:09 uur
Arno schreef:
Geen van jouw lijst hoop ik, want als er eentje van CSC pakt, dan zitten ze daar allemaal aan het spul.
(quote)
Misschien wist je het nog niet maar er zijn 5 renners van CSC tijdens de Tour betrapt; alleen weten we nog steeds niet om wie het gaat

0
geplaatst: 14 oktober 2008, 18:10 uur
Titmeister schreef:
(quote)

Al 5 he; Piepoli, Cobo, Kohl, Schumacher & Valjavec

Ik gok ook nog op Efimkin & Frank Schleck die er zeker bijzitten.
0
geplaatst: 14 oktober 2008, 18:26 uur
Ploppesteksel schreef:
Misschien wist je het nog niet maar er zijn 5 renners van CSC tijdens de Tour betrapt; alleen weten we nog steeds niet om wie het gaat
(quote)

Dan wint Evans toch nog de tour

Mss komt Monfort dan toch nog de top15 binnen sluipen

@ moderator: waar is het tourtopic naartoe?
0
geplaatst: 14 oktober 2008, 19:11 uur
Ploppesteksel schreef:
(quote)

Volgens mij zijn Cobo en Valjavec nooit betrapt, zie ook onderstaand artikel:
"Geen nieuwe dopinggevallen uit Tour 2008"
14 oktober 2008
Het Franse anti-dopingagentschap verwacht niet dat er nog meer renners uit de Tour 2008 betrapt worden op het gebruik van doping. Dat schrijft de Franse sportkrant L'Equipe. Het AFLD heeft de hertests van de dertig verdachte stalen afgerond.
De afgelopen dagen werd bekend dat Gerolsteiner-renners Stefan Schumacher en Bernhard Kohl tijdens de Tour 2008 het verboden middel CERA gebruikt hadden. Het aantal dopinggevallen in de Tour komt op zeven. Eerder werden Manuel Beltran, Moises Duenas, Riccardo Riccò, Leonardo Piepoli en Dimitri Fofonov betrapt op het gebruik van doping.
www.wielerupdate.nl
De rest is dus met de hakken over de sloot door, en mag volgend jaar nogmaals proberen ongestraft de boel te belazeren

0
geplaatst: 15 oktober 2008, 01:22 uur
AGE-411 schreef:
Gesloten. 1 sporttopic naast het voetbaltopic is deze tijden wel genoeg op een muzieksite.

0
geplaatst: 15 oktober 2008, 15:59 uur
herman schreef:
Gesloten. 1 sporttopic naast het voetbaltopic is deze tijden wel genoeg op een muzieksite.
(quote)

In deze woelige tijden zou er zelf een dopinggevallen-in-de-tour-topic moeten zijn.
Maar kan die nergens meer vinden? Toch niet verwijderd?
0
geplaatst: 15 oktober 2008, 16:24 uur
Topics die gesloten worden na een week onzichtbaar, maar ze blijven wel in het systeem. Ik heb de url van het TdF-topic wel bewaard, overigens.
0
Ace
geplaatst: 22 oktober 2008, 13:34 uur
De tour gaat dit jaar gewoon de dag voor Parijs nog even doodleuk over de Mont Ventoux! Dat zal rustig worden op de Champs Elysees...
0
DonDijk
geplaatst: 22 oktober 2008, 13:41 uur
Waarom gaat de tour eigenlijk nog door? Het is toch 1 grote parodie geworden op topsport?
0
geplaatst: 22 oktober 2008, 14:01 uur
Ace schreef:
De tour gaat dit jaar gewoon de dag voor Parijs nog even doodleuk over de Mont Ventoux! Dat zal rustig worden op de Champs Elysees...
Idd ja. Wordt een interessante sprint.De tour gaat dit jaar gewoon de dag voor Parijs nog even doodleuk over de Mont Ventoux! Dat zal rustig worden op de Champs Elysees...
0
geplaatst: 22 oktober 2008, 19:18 uur
heb uit betrouwbare bron dat er de volgende tour strenger gecontroleerd wordt op fietsen met elektrische trapondersteuning.
0
geplaatst: 23 oktober 2008, 18:54 uur
DonDijk schreef:
Waarom gaat de tour eigenlijk nog door? Het is toch 1 grote parodie geworden op topsport?
Vind ik bullshit (ben wel in de bullshit-mode vandaag). In elke duur- en krachtsport wordt doping gebruikt. Wielrennen is een van de weinige sporten waar dopinggebruikers ook daadwerkelijk worden aangepakt. Kijk, het maakt mij geen reet uit of wielrenners doping gebruiken voor de Tour, maar voor de eerlijkheid van de sport en de gezondheid van de renners, moet het gewoon aangepakt worden. En dat er dan renners betrapt worden, hoort erbij. Ik kan nog steeds genieten van een mooie rit in de Tour, waar steeds minder renners zo stom zijn te gebruiken, al zul je het nooit helemaal uit kunnen sluiten. Het hoort net zo bij wielrennen als grove tackles bij voetbal...
0
DonDijk
geplaatst: 23 oktober 2008, 20:15 uur
Ok, als je dat zo kan accepteren, zal het voor jullie topsport blijven. En in feite ís wielrennen natuurlijk échte topsport.
Ik vind de Tour de France als een topsport-evenement gewoon niet meer geloofwaardig. Als een gosert een bergenrit wint, kun je nooit écht je appreciation laten blijken aangezien hij waarschijnlijk ''ook wel doping heeft gehad''. (he, zo ga je dan denken he?)
Ik vind de Tour de France als een topsport-evenement gewoon niet meer geloofwaardig. Als een gosert een bergenrit wint, kun je nooit écht je appreciation laten blijken aangezien hij waarschijnlijk ''ook wel doping heeft gehad''. (he, zo ga je dan denken he?)
0
geplaatst: 23 oktober 2008, 20:47 uur
je moet het in verhouding zien, mijn broer heeft bij de amateurs gefietst en daar is het gebruik van stimulerende middelen ook behoorlijk, maar je hebt meer nodig dan de middelen, je moet ook kunnen winnen, de aanval zoeken, jezelf onderscheiden van de rest en dat redt je niet alleen met doping. juist dat is het mooie van de tour de france.
het is jammer van de rennners die gesnaaid zijn tijdens en na deze tour, zonder hun was het niet veel bijzonders geweest.
het is jammer van de rennners die gesnaaid zijn tijdens en na deze tour, zonder hun was het niet veel bijzonders geweest.
0
DonDijk
geplaatst: 24 oktober 2008, 09:20 uur
Dus zonder doping was de tour niet veel bijzonder geweest, zeg je feitelijk. In die zin hoeft doping ook niet erg te zijn, alleen dan moet het voor iedereen legaal worden gemaakt, dan is het weer eerlijk.
0
geplaatst: 24 oktober 2008, 13:19 uur
Zooitje berichten die allang niet meer over sport gingen verwijderd.
0
geplaatst: 3 november 2008, 08:35 uur
bloedstollende finale gisteren in de laatste race van de formule1, hoeveel mazzel kan iemand (lewis hamilton) hebben, wereldkampioen worden in de laatste bocht.
fantastische beelden van de finish en dan bedoel ik de beelden van de beide pitsboxen, link: http://www.dumpert.nl/mediabase/288811/cb1120e5/einde_f1_seizoen_2008_(nu_een_goede_versie_).html
jammer voor massa.
fantastische beelden van de finish en dan bedoel ik de beelden van de beide pitsboxen, link: http://www.dumpert.nl/mediabase/288811/cb1120e5/einde_f1_seizoen_2008_(nu_een_goede_versie_).html
jammer voor massa.
0
aire.
geplaatst: 3 november 2008, 10:50 uur
Wat heeft iedereen toch tegen Hamilton? Doorgestoken kaart, omkoopschandaal. Ja dat zou ook niemand opvallen in zo'n finale 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.