Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 18 september 2008, 21:46 uur
Lees net dat de Tour de France 2010 in Nederland van start gaat. Het wordt Utrecht of Rotterdam.
0
geplaatst: 18 september 2008, 22:14 uur
lebowski schreef:
Lees net dat de Tour de France 2010 in Nederland van start gaat. Het wordt Utrecht of Rotterdam.
Ik hoop stilletjes op Utrecht. Is die heuvelrug toch nog ergens goed voor Lees net dat de Tour de France 2010 in Nederland van start gaat. Het wordt Utrecht of Rotterdam.

0
geplaatst: 28 september 2008, 12:01 uur
Thomas Dekker naar Silence-Lotto. Eindelijk een nieuwe ploeg voor het eeuwige talent.
0
geplaatst: 28 september 2008, 17:31 uur
Leuk, onvoorspelbaar WK !
Wel jammer dat die lamme Spanjaarden in de achtergrond niet werken, ik ben er zeker van dat Boontjes dan een medaille had gepakt.. maar goed. Goed gereden van de Belgen, jammer dat ze op't laatste er met 4 afmoesten en dus niks meer in de benen hadden, anders had ik Van Avermaet nog wel kans gegeven.
Ook chapeau voor Gesink, die erg goed reed.
En ja, Ballan mag van mij ook nog wel eens een grote vis vangen. Een kleurrijke renner die ook vaak in de aanval trekt; leuke wereldkampioen!
Dekker wint volgend jaar een grote vis, ik ruik het al !
Wel jammer dat die lamme Spanjaarden in de achtergrond niet werken, ik ben er zeker van dat Boontjes dan een medaille had gepakt.. maar goed. Goed gereden van de Belgen, jammer dat ze op't laatste er met 4 afmoesten en dus niks meer in de benen hadden, anders had ik Van Avermaet nog wel kans gegeven.
Ook chapeau voor Gesink, die erg goed reed.
En ja, Ballan mag van mij ook nog wel eens een grote vis vangen. Een kleurrijke renner die ook vaak in de aanval trekt; leuke wereldkampioen!
Dekker wint volgend jaar een grote vis, ik ruik het al !

0
geplaatst: 28 september 2008, 17:47 uur
Ballan! Kippenvel! Die Italianen zijn echt wielermaf. Wat een sfeer, wat een euforie! Persoonlijk had ik graag Bettini zien winnen maar hij betoonde zich een waardig verliezer. Hoewel, bij een coureur met het palmares van Bettini kun je moeilijk van een verliezer spreken. Onbegrijpelijk dat geen team hem wil hebben. Nu neemt hij iets te rap afscheid. Desalniettemin: Bettini 

0
geplaatst: 28 september 2008, 19:10 uur
Was inderdaad een leuke wedstrijd, hoewel wij Belgen het tactisch toch niet extreem snugger hebben gespeeld, als je ziet in wat voor blakende vorm een aantal van onze landgenoten verkeerden. Bettini is een grote meneer, maar ik vind 'm toch iets té nerveus en de aandacht moet altijd wel een beetje op hem gericht zijn. Volgend jaar misschien Thomas Dekker, het zware parcours zou hem moeten liggen. Ook Gesink dicht ik kansen toe volgende keer en iemand als Alejandro Valverde verdient het ook wel een jaartje die driekleur te dragen want die koerst echt het ganse jaar door op hoog niveau. Dit jaar dus Ballan en dat vind ik een héle mooie en verdiende wereldkampioen!
0
geplaatst: 29 september 2008, 01:56 uur
Leuke wedstrijd idd, vind het altijd wel leuk als de favorieten naar elkaar zitten te kijken en zo'n groep wegblijft. Zeer sterk gereden ook van de Italianen, en Ballan was een terechte winnaar, die reed de hele wedstrijd sterk. Overigens ook chapeau voor Gesink, hij heeft dit jaar in zo'n beetje elke grote wedstrijd waar hij deelnam, top 10 gereden: Parijs-Nice (4e), Dauphiné Liberé (4e), Olympische weg- en tijdrit (10e), Vuelta (7e) en WK (10e). En dat terwijl hij pas 22 is, ben benieuwd hoe hij zich de komende jaren door gaat ontwikkelen...
0
geplaatst: 29 september 2008, 10:57 uur
Ja, mocht Contador er niet zijn zou ik hem zeker één Tourwinst (want Schleck, Kreuziger, .. zijn wat aan hem gewaagd denk ik) toeschrijven. Goeie renner, die Gesink !
0
Der Effe
geplaatst: 29 september 2008, 12:28 uur
Jammer dat Rodriguez geen wereldkampioen werd, was voor mij degene die het het meest verdiende.
0
geplaatst: 29 september 2008, 12:46 uur
Der Effe schreef:
Jammer dat Rodriguez geen wereldkampioen werd, was voor mij degene die het het meest verdiende.
Steven Rooks zou zeggen: hij maakte de fout door niet te wachten Jammer dat Rodriguez geen wereldkampioen werd, was voor mij degene die het het meest verdiende.

0
Der Effe
geplaatst: 29 september 2008, 13:18 uur
Hij was alleen in de finale, de Italianen maakten hem kapot door continu te demarreren. Hij kon de meeste demarrage's parreren maar op het einde zat hij er logischerwijs doorheen. Toch erg sterk gereden
0
geplaatst: 29 september 2008, 13:28 uur
Das waar. Feitelijk kon je wel aan zien komen dat er uiteindelijk een Italiaan zou gaan winnen. Het was alleen de vraag wie van de drie. Ik heb volgens mij voor het eerst een fluitconcert gehoord tijdens een wielerwedstrijd. Beetje misplaatst.
0
geplaatst: 29 september 2008, 13:40 uur
'Veertien renners Tour betrapt op EPO'
29 september 2008
Tijdens de voorbije Tour de France zijn maar liefst veertien renners betrapt op EPO. Dat meldt de Italiaanse sportkrant Gazzetta dello Sport. Eerder werd al bekend dat de veertien zeer verdachte bloedwaarden hadden. De krant noemde geen namen van renners maar wist wel om welke ploegen het gaat.
Uit de CSC- ploeg van Tourwinnaar CSC zouden vijf renners positief getest hebben. Saunier Duval zou naast de betrapte Ricco nog twee positieve renners hebben. Team Columbia, Gerolsteiner en Ag2r kennen ieder twee positieve gevallen
www.wielerupdate.nl
Ik voel weer een pooltje aankomen; Sastre? Gebroeders Schleck? Voigt? Cancellara? Piepoli? Cobo? Kohl? Schumacher? Cavendish? Kirchen? Valjavec? Efimkin?
29 september 2008
Tijdens de voorbije Tour de France zijn maar liefst veertien renners betrapt op EPO. Dat meldt de Italiaanse sportkrant Gazzetta dello Sport. Eerder werd al bekend dat de veertien zeer verdachte bloedwaarden hadden. De krant noemde geen namen van renners maar wist wel om welke ploegen het gaat.
Uit de CSC- ploeg van Tourwinnaar CSC zouden vijf renners positief getest hebben. Saunier Duval zou naast de betrapte Ricco nog twee positieve renners hebben. Team Columbia, Gerolsteiner en Ag2r kennen ieder twee positieve gevallen
www.wielerupdate.nl
Ik voel weer een pooltje aankomen; Sastre? Gebroeders Schleck? Voigt? Cancellara? Piepoli? Cobo? Kohl? Schumacher? Cavendish? Kirchen? Valjavec? Efimkin?
0
Der Effe
geplaatst: 29 september 2008, 15:46 uur
Joy4ever schreef:
Das waar. Feitelijk kon je wel aan zien komen dat er uiteindelijk een Italiaan zou gaan winnen. Het was alleen de vraag wie van de drie. Ik heb volgens mij voor het eerst een fluitconcert gehoord tijdens een wielerwedstrijd. Beetje misplaatst.
De Italianen hebben het gewoon slim gespeeld. Drie man mee vooruit, Freire en Boonen lette alleen op Bettini. Dus als ze niet teruggehaald werden was de kans groot dat er een Italiaan won en als ze teruggehaald werden hadden ze altijd Bettini nog. Dit was in mijn ogen de beste manier, want zowel Freire en Boonen hadden Bettini er opgelegd in de sprint.
0
Der Effe
geplaatst: 29 september 2008, 15:47 uur
Titmeister schreef:
29 september 2008
www.wielerupdate.nl
29 september 2008
www.wielerupdate.nl
Als het Cancellara was, is hij wel heel dom geweest. Normaal gesproken wint hij de tijdritten met gemak, nu kwam hij er niet aan te pas...
0
geplaatst: 29 september 2008, 15:59 uur
Met Riis als kopman heb je natuurlijk sowieso de schijn tegen. Ik blijf roepen in de woestijn: "alle beroepsrenners gebruiken doping".
0
geplaatst: 2 oktober 2008, 11:04 uur
Contador blijft bij Astana. Ik heb nu al zin in de Tour van 2009!
0
Der Effe
geplaatst: 2 oktober 2008, 15:56 uur
Dat zegt Bruyneel ja, maar Contador zelf wil graag weg. Ben benieuwd hoe dat gaat lopen. Als hij weggaat gaat hij naar Caisse D'Epagne denk ik.
0
geplaatst: 2 oktober 2008, 16:32 uur
Der Effe schreef:
Dat zegt Bruyneel ja, maar Contador zelf wil graag weg. Ben benieuwd hoe dat gaat lopen. Als hij weggaat gaat hij naar Caisse D'Epagne denk ik.
Dat zou een goede zet zijn! Dan heeft hij aan Valverde een meesterknecht. Die komt toch net tekort om zelf de Tour te winnen.Dat zegt Bruyneel ja, maar Contador zelf wil graag weg. Ben benieuwd hoe dat gaat lopen. Als hij weggaat gaat hij naar Caisse D'Epagne denk ik.
0
Der Effe
geplaatst: 2 oktober 2008, 16:39 uur
Ja, lijkt me ook mooi. Hoeft Valverde niet het gewicht van de ronde te dragen en kan rustig zijn werk doen voor Contador en zo zelf ook een mooi klassement rijden. Alleen zolang Astana Contador echt niet wil laten gaan zal hij daar wel blijven, neem niet aan dat hij werkweigering gaat plegen ofzo. Hij wil wel weg, maar volgens mij niet met alle geweld.
0
geplaatst: 4 oktober 2008, 13:19 uur
AGE-411 schreef:
SASTRE
EVANS
SCLECK A
SCLECK F
CONTADOR
BASSO
ARMSTRONG
VALVERDE
KLÖDEN
Wat een lijst. Tour2009 word de spannenste in jaren.
SASTRE
EVANS
SCLECK A
SCLECK F
CONTADOR
BASSO
ARMSTRONG
VALVERDE
KLÖDEN
Wat een lijst. Tour2009 word de spannenste in jaren.
GO VINO

0
Ace
geplaatst: 4 oktober 2008, 14:27 uur
Joy4ever schreef:
(quote)
Dat zou een goede zet zijn! Dan heeft hij aan Valverde een meesterknecht. Die komt toch net tekort om zelf de Tour te winnen.Jullie zijn niet wijs! De grote Alejandro die een beetje gaat knechten voor die kabouter....

0
geplaatst: 4 oktober 2008, 16:09 uur
Lance en Vino zouden dus liever de Giro rijden dan de Tour. Lijkt me ook leuk eigenlijk.
0
Der Effe
geplaatst: 5 oktober 2008, 14:54 uur
Vinokourov mag waarschijnlijk na de Tour de France van volgend jaar pas weer koersen dus dan zal het Giro of Tour 2010 worden
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.