Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 26 maart 2010, 09:46 uur
vigil schreef:
dan kunnen die gasten mooi de competitie laten lopen (dus uit bij Twente rustig aan doen) en dan gaat de club met verreweg de duurste huishouding weer geen kampioen worden
Precies dan kunnen die gasten mooi de competitie laten lopen (dus uit bij Twente rustig aan doen) en dan gaat de club met verreweg de duurste huishouding weer geen kampioen worden

0
geplaatst: 26 maart 2010, 09:55 uur
Overigens is het toch weer te treurig voor worden dat Martin Jol weer de Calimero moest uithangen en na alle problemen van het veld, de scheidsrechter, het competitie programma, de tactiek van de tegenstander nu voorstelde dat de finale nu maar eens in de Arena gehouden moest worden...
Volgens mij is het toch al jaren bekend dat de beker in de Kuip is en de JC Schaal in de Arena.
Volgens mij is het toch al jaren bekend dat de beker in de Kuip is en de JC Schaal in de Arena.
0
geplaatst: 26 maart 2010, 10:10 uur
vigil schreef:
dan kunnen die gasten mooi de competitie laten lopen (dus uit bij Twente rustig aan doen) en dan gaat de club met verreweg de duurste huishouding weer geen kampioen worden
Het lijkt me dat we, nu Ajax conform wens gewonnen heeft, ook PSV uit kunnen laten lopen zodat er kans blijft dat Ajax derde wordt in de competitie en tweede in het bekertoernooi. Leuk toch dat de ajax aanhangers nu drie keer trillend van spanning een wedstrijd van Feyenoord moeten gaan aanschouwen. En als de Arena ooit wordt omgebouwd tot voetbalstadion mag er van mij best eens een bekerfinale gespeeld worden hoor.dan kunnen die gasten mooi de competitie laten lopen (dus uit bij Twente rustig aan doen) en dan gaat de club met verreweg de duurste huishouding weer geen kampioen worden
0
geplaatst: 26 maart 2010, 10:13 uur
VanDeGriend schreef:
En als de Arena ooit wordt omgebouwd tot voetbalstadion mag er van mij best eens een bekerfinale gespeeld worden hoor.
En als de Arena ooit wordt omgebouwd tot voetbalstadion mag er van mij best eens een bekerfinale gespeeld worden hoor.

0
Ace
geplaatst: 26 maart 2010, 10:18 uur
Ik blijf het amusant vinden dat mijn vriendjes uit 010 zich elke keer weer meer bezig houden met mijn club, dan met die van zichzelf 

0
geplaatst: 26 maart 2010, 10:26 uur
Een seizoen kan nu eenmaal op meerdere fronten een hoogtepunt worden 
Meer serieus. Persoonlijk boeit het me eerlijk gezegd weinig wie er kampioen wordt. Eigenlijk mag Ajax dat van mij best worden. Als je het gebral van trainers, bestuursleden en domoren van spelers even buiten beschouwing laat en puur kijkt naar voetbal dan. Ik zie, als liefhebber, liever Ajax spelen dan de minimalisten uit Eindhoven en Twente.

Meer serieus. Persoonlijk boeit het me eerlijk gezegd weinig wie er kampioen wordt. Eigenlijk mag Ajax dat van mij best worden. Als je het gebral van trainers, bestuursleden en domoren van spelers even buiten beschouwing laat en puur kijkt naar voetbal dan. Ik zie, als liefhebber, liever Ajax spelen dan de minimalisten uit Eindhoven en Twente.
0
geplaatst: 26 maart 2010, 10:31 uur
Ace schreef:
Ik blijf het amusant vinden dat mijn vriendjes uit 010 zich elke keer weer meer bezig houden met mijn club, dan met die van zichzelf
Ik blijf het amusant vinden dat mijn vriendjes uit 020 zo een grote mond hebben terwijl ze nog niets gewonnen hebben Ik blijf het amusant vinden dat mijn vriendjes uit 010 zich elke keer weer meer bezig houden met mijn club, dan met die van zichzelf

0
geplaatst: 26 maart 2010, 10:32 uur
VanDeGriend schreef:

Er groeit tegenwoordig wel gras, hoorde ik.
0
geplaatst: 26 maart 2010, 10:41 uur
Ace schreef:
Over jouw amusements waarde zullen we het maar niet hebben

0
geplaatst: 26 maart 2010, 11:22 uur
Ace schreef:
Weet je waar de klasse vanaf druipt? Van Christian Eriksen
Weet je waar de klasse vanaf druipt? Van Christian Eriksen
Ja die versnelling op een gegeven moment was prachtig. Geen groot talent maar een ZEER groot talent. Wij mogen het over Michel Vorm dan niet eens worden, over Eriksen zijn we dat zeker.
0
geplaatst: 26 maart 2010, 11:26 uur
vigil schreef:
Er is een periode geweest dat voor de Bekerfinale jaar na jaar zo weinig belangstellng was dat ze deze in andere stadions hebben gespeeld om de toeschouwers tegemoet te komen. Ik heb ooit de bekerfinale FC Utrecht-Helmond Sport in de Galgenwaard gezien.
0
geplaatst: 26 maart 2010, 11:28 uur
De beker leeft niet echt in Nederland, maar de finale wel. Altijd stijf uitverkocht, die Kuip. Zeker de aankomende finale. Gelukkig heb ik een seizoenskaart, maar dan nog zal het vrij lastig worden.
0
geplaatst: 26 maart 2010, 11:45 uur
Running On Empty schreef:
. Ik heb ooit de bekerfinale FC Utrecht-Helmond Sport in de Galgenwaard gezien.
(quote)
. Ik heb ooit de bekerfinale FC Utrecht-Helmond Sport in de Galgenwaard gezien.
met de nadruk op ooit

0
geplaatst: 26 maart 2010, 11:49 uur
Ja lang geleden
1-0 door John Van Loen die ooit ook trainer was.
0
geplaatst: 26 maart 2010, 11:50 uur
Nicolage Rico schreef:
De beker leeft niet echt in Nederland, maar de finale wel. Altijd stijf uitverkocht, die Kuip. Zeker de aankomende finale. Gelukkig heb ik een seizoenskaart, maar dan nog zal het vrij lastig worden.
Volgens mij heb je dan niet gegarandeerd kaarten maar wel voorrang bij de voorverkoop. Ben benieuwd of je dan wel je eigen plaats houdt.
0
geplaatst: 26 maart 2010, 11:50 uur
Wij kennen John van Loen toch wel. Na van Basten de beste spits ooit die Nederland heeft gekend.
0
Zorin
geplaatst: 26 maart 2010, 12:16 uur
Nicolage Rico schreef:
Wij kennen John van Loen toch wel. Na van Basten de beste spits ooit die Nederland heeft gekend.
Zelfs zonder smiley begrijp je dat dit een 'grap' is......

0
geplaatst: 26 maart 2010, 12:50 uur
Nicolage Rico schreef:
Ik dacht dat Joop Van Maurik de beste spits ooit was na MvB?
0
geplaatst: 26 maart 2010, 13:36 uur
Zorin schreef:
(quote)

0
geplaatst: 26 maart 2010, 15:16 uur
Ace schreef:
Co-sign, ook al zijn het mijn vriendjes helaas niet.

Over de wedstrijd van gisteren: net als RKC uit: snel vergeten.
0
geplaatst: 26 maart 2010, 15:24 uur
Nicolage Rico schreef:
John kan een nummertje trekken en in het rijtje gaan staan:
Dick Nanninga
Eric Viscaal
Erik Meijer
Harry Lubse
Hennie Meijer
Kees Kist
Kees van Kooten
Nico Janse
Ruud Geels
Wim Kieft
etc.
0
geplaatst: 26 maart 2010, 15:30 uur
Mjuman schreef:
Kees van Kooten
Wim Kieft
Kees van Kooten
Wim Kieft
Moet die tweede niet De Bie zijn?
0
geplaatst: 26 maart 2010, 15:35 uur
Eigenlijk wel, die heeft zijn lengte in ieder geval mee en is spits van nature!
0
geplaatst: 26 maart 2010, 15:57 uur
Hennie Meijer was een aardige voetballer, maar bovenal een cultheld.
Sowieso een apart rijtje, mocht het serieus zijn.

0
geplaatst: 26 maart 2010, 16:07 uur
Nicolage Rico schreef:
Het ging er mij vooral om John van Loen een beetje in te kaderen. Dorpsgenoot ROE had Joop van Maurik al genoemd; Kees van Kooten is van hetzelfde kaliber (die twee konden elkaar niet luchten of zien), Dick Nanninga idem, Harry Lubse was zeg maar de privésecretaris van Willy van Kuijlen. Er zat ook nog een enkele spits in verstopt. Kees (haver)Kist vond ik dan eerder een spits van het type Kick Wilstra (stripfiguur) en Nico Janse - ondanks zijn Amsterdamse roots - wel iets voor Feyenoord. Opvallend hoeveel somige non-enteties wél hebben gescoord. Charisteas (maar da's een Griek) en Ray Clark (Engelsman) hadden er ook wel in gekund.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.