Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
speranza
geplaatst: 27 maart 2010, 17:22 uur
Justus18 schreef:
Mooie finale in de E3 vandaag. Volgens de commentatoren zou Cancellara een nieuw motormerk zijn.
Zeker weten!Mooie finale in de E3 vandaag. Volgens de commentatoren zou Cancellara een nieuw motormerk zijn.
0
geplaatst: 27 maart 2010, 17:57 uur
Nicolage Rico schreef:
Obiku!
Obiku!
Had ik als "Kiekeboe" genoemd in een eerdere post, mede vanwege zijn standaard-stripact.
Misschien moeten we een elftal gaan vormen van:
1. vergeten voetballers die nooit écht succesvol waren
2. (onterecht) vergeten voetballers die dat wél waren
@ROE: Robbie de Wit scoorde tegen Hongarije, zodat NL zich kwalificeerde voor de play-off voor het WK (86) tegen de Belgen - we weten allemaal hoe dat afliep - niet goed, want Rob, inmiddels vaste waarde op links, kon op zomervakantie (waarin hij ...).
Jan Monster: ook geen leuk verhaal: ernstige knieblessure tijdens oefenpartijtje in de zomer. Rob en Jan zijn wel eens samen gesignaleerd in de Galgenwaard.
0
boomkat
geplaatst: 27 maart 2010, 18:10 uur
Arsenal is out. En ik zie Barca woensdag ook wel gehakt van ze maken. Weer een seizoen zonder zilverwerk. Jammer. Het wordt ook echt tijd voor de Baloteli's, v/d Vaarts e.d. en het rijtje Bendter, Nasri, Eduardo, Walcott, Rosicky, Vela op te schonen. Teveel lichtgewichten. Laat ze eerst maar beginnen Chamakh binnen te halen.
Chelsea een 7-klapper tegen Villa btw.
Chelsea een 7-klapper tegen Villa btw.
0
geplaatst: 27 maart 2010, 18:38 uur
boomkat schreef:
Arsenal is out.
Voorbarige conclusie boomkat. Arsenal is out.
Balen van Bayern. Enige mazzel is dat Leverkusen en Schalke elkaar treffen morgen. Robben is geblesseerd geraakt. Hopelijk valt de schade mee.
0
geplaatst: 27 maart 2010, 18:42 uur
Leverkussen en Schalke zijn nu al aan het spelen. 0-1 voor Schalke zelfs 

0
geplaatst: 27 maart 2010, 18:54 uur
Sneu verhaal van Rob de Wit, inderdaad. Ik had hem een tijd geleden nog gezien bij Holland Sport.
0
speranza
geplaatst: 27 maart 2010, 21:50 uur
Door het verlies van Inter bij Roma wordt de ontknoping van de strijd om de scudetto bijzonder spannend tussen Inter, Milan en Roma.
0
geplaatst: 27 maart 2010, 22:16 uur
0
geplaatst: 27 maart 2010, 22:35 uur
Running On Empty schreef:
En wat te denken van zijn goal in het Nederlands Elftal uit bij Hongarije waardoor plaatsing voor het ???? veilig werd gesteld. (Was het een EK? een WK? geen idee).
En wat te denken van zijn goal in het Nederlands Elftal uit bij Hongarije waardoor plaatsing voor het ???? veilig werd gesteld. (Was het een EK? een WK? geen idee).
Geen EK en geen WK ... volgens mij hebben we met die goal de barrage tegen onze Belgenvrienden verdiend. En die verloren we, vooral door Wim Kieft's temperament.
België ging toen naar Mexico en speelde daar veel beter dan wij hadden kunnen doen. Ik meen dat ze de halve finale hebben gehaald, in ieder geval versloegen ze het 'onverslaanbare' Rusland in één van de spannendste wedstrijden die ik ooit zag.
0
geplaatst: 28 maart 2010, 11:19 uur
dix schreef:
Geen EK en geen WK ... volgens mij hebben we met die goal de barrage tegen onze Belgenvrienden verdiend. En die verloren we, vooral door Wim Kieft's temperament.
België ging toen naar Mexico en speelde daar veel beter dan wij hadden kunnen doen. Ik meen dat ze de halve finale hebben gehaald, in ieder geval versloegen ze het 'onverslaanbare' Rusland in één van de spannendste wedstrijden die ik ooit zag.
(quote)
Klopt, dat schreef Mjuman reeds, zie een paar posts terug.
0
geplaatst: 28 maart 2010, 16:32 uur
Wederom een eenvoudige overwinning voor Ajax, maar ook nu met niet al te veel glans. En als Groningen een van de twee grote kansen wel had benut, dan was het een hele andere wedstrijd geweest. Maar goed, als telt niet. Eyong Enoh speelde prima, net als de doelpuntenmakers. Voor het zelfde geld win je de wedstrijd nog zelfs met 5-0, 6-0 bijvoorbeeld als Suarez scherper is. Dat was echter te veel van het goede geweest.
Het blijft nu nog even spannend in de eredivisie.
Het blijft nu nog even spannend in de eredivisie.

0
geplaatst: 28 maart 2010, 18:41 uur
Gezellige middag in de Galgenwaard. FC Utrecht snel op 2-0 en daarna een gezapige 2e helft. Van Wolfswinkel kon het opnieuw niet waarmaken en zat totaal niet in de wedstrijd. FC Utrecht in de ranglijst weer over Heracles heen en nu 6e. Volgende week winnen bij AZ Alkmaar op weg naar de 5e plek 

0
geplaatst: 28 maart 2010, 18:42 uur
Dan zal Lens eerst een voedselvergiftiging moeten oplopen. Of zoiets.
0
geplaatst: 28 maart 2010, 18:59 uur
Wegens het te veel voor de hand liggen had ik me juist voorgenomen dat niet te zeggen.
0
geplaatst: 28 maart 2010, 21:08 uur
Igor Korneev was een prima voetballer en hoort dan niet in het rijtje thuis. De rest is enorm mislukt in de Kuip.
0
Ace
geplaatst: 28 maart 2010, 21:28 uur
Volgens mij heeft die Korneev het Barcelona-shirt nog eens gedragen... En nee, niet op de camping.
0
Ace
geplaatst: 28 maart 2010, 21:40 uur
Ik zit me net hardop nog eens af te vragen wat Jol met Siem de Jong gedaan heeft. Buiten zijn geweldige goal, speelde hij erg goed en dat doet hij al weken. Ik vond het eerst nooit zoveel bijzonders.
0
geplaatst: 28 maart 2010, 21:41 uur
Roel Brouwers was ook tegen Hamburger SV van grote waarde voor Borussia Mönchengladbach. Bondscoach Bert van Marwijk was er getuige van.
Van Marwijk zat met zijn assistent Phillip Cocu op de tribune in Mönchengladbach om naast Ruud van Nistelrooy Brouwers te bekijken met het oog op de WK-selectie van Nederland. De verdediger stelde nadrukkelijk zijn kandidatuur.
Brouwers vervulde een hoofdrol. Niet alleen hield hij Van Nistelrooy van het scoren af, maar hij maakte ook zijn faam als goalgetter waar. Op slag van rust stond de verdediger op de goede plaats om een scrimmage met een schot te beëindigen. Met zeven treffers is Brouwers clubtopscorer van Die Fohlen.
Van Marwijk zat met zijn assistent Phillip Cocu op de tribune in Mönchengladbach om naast Ruud van Nistelrooy Brouwers te bekijken met het oog op de WK-selectie van Nederland. De verdediger stelde nadrukkelijk zijn kandidatuur.
Brouwers vervulde een hoofdrol. Niet alleen hield hij Van Nistelrooy van het scoren af, maar hij maakte ook zijn faam als goalgetter waar. Op slag van rust stond de verdediger op de goede plaats om een scrimmage met een schot te beëindigen. Met zeven treffers is Brouwers clubtopscorer van Die Fohlen.
0
geplaatst: 28 maart 2010, 22:59 uur
Ace schreef:
Ik zit me net hardop nog eens af te vragen wat Jol met Siem de Jong gedaan heeft. Buiten zijn geweldige goal, speelde hij erg goed en dat doet hij al weken. Ik vond het eerst nooit zoveel bijzonders.
De Jong is typisch een speler die goed speelt als het team draait. Hij is niet een speler die het verschil maakt. Een Kennedy bij Twente.

0
Ace
geplaatst: 28 maart 2010, 23:34 uur
Kennedy... Dat die ooit een Ajax-shirt heeft aan mogen trekken is me een raadsel.
Gefeliciteerd met je puntje trouwens. az ging toch niet meer inhalen? Dat duurt zo lang niet meer in dit tempo
Gefeliciteerd met je puntje trouwens. az ging toch niet meer inhalen? Dat duurt zo lang niet meer in dit tempo

0
Ace
geplaatst: 28 maart 2010, 23:45 uur
YouTube - Fantastic goal Matias Fernandez - Sporting Club 3-0 Everton. Europa League 2010
Dit is pas een doelpunt!
Dit is pas een doelpunt!
0
geplaatst: 29 maart 2010, 00:15 uur
Ace schreef:
Kennedy... Dat die ooit een Ajax-shirt heeft aan mogen trekken is me een raadsel.
Hij mag het nog steeds en dan staat er 34 op; hetzelfde geldt ook voor Wielaert (17) en Aisatti (11) - en bij de laatste vind ik het zonde dat ie niet speelt.
0
geplaatst: 29 maart 2010, 00:22 uur
Ace schreef:
YouTube - Fantastic goal Matias Fernandez - Sporting Club 3-0 Everton. Europa League 2010
Dit is pas een doelpunt!
Dit is pas een doelpunt! Hier is ie beter te zien:
YouTube - Sporting-Everton (MatÃas Fernandez)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.