MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Running On Empty schreef:
FC Utrecht in de ranglijst weer over Heracles heen en nu 6e. Volgende week winnen bij AZ Alkmaar op weg naar de 5e plek

De 4e plek toch? Feyenoord zal niet zoveel puntjes meer halen denk ik. Maar dat winnen van AZ kan nog wel eens lastig worden.

Lukas schreef:
(quote)

Hier is ie beter te zien:

YouTube - Sporting-Everton (Matías Fernandez)

het lijkt wel of hij een hakje wil doen a la Guti.

Volgens mij was het geen bewuste actie. Hij wilde de bal met een hakje terugleggen maar dat mislukte. Wel geinig dat het dan zo uitpakt. Die buiging van Ace kan ik iig niet plaatsen.

divart schreef:
(quote)

De 4e plek toch? Feyenoord zal niet zoveel puntjes meer halen denk ik. Maar dat winnen van AZ kan nog wel eens lastig worden.

AZ op de 4e plek, FC Utrecht 5e en Feyenoord 6e vind ik ook goed
Plek 5 geeft nu immers rechtstreeks recht op de Europese voorrondes.

Is ook een goede optie. Maar dan moet Utrecht toch wel minimaal gelijk spelen tegen AZ.

Vergeten we onze trotste tukkers Heracles niet?

P-DawG
Joy4ever schreef:
Volgens mij was het geen bewuste actie. Hij wilde de bal met een hakje terugleggen maar dat mislukte. Wel geinig dat het dan zo uitpakt. Die buiging van Ace kan ik iig niet plaatsen.
Inderdaad je ziet hem ook achteruit kijken om te zien of die hakbal zou komen, daarna hapert hij ook voordat hij naar de bal gaat. Niets meer dan geluk dus. Sowieso is het Sporting Portugal, dan kan ik er bij voorbaat al niet van genieten.

Over mooie goals gesproken: de Eredivisie dit weekend. Ik noem een Lens, Kolk, Douglas Main en natuurlijk Siem de Jong...

Thomzic schreef:
(quote)

het lijkt wel of hij een hakje wil doen a la Guti.

Lijkt wel een beetje op die waanzinnige trainingsgoal van Affelay van een paar weken terug.

het is maar hoe je de goal van Fernandez interpreteert.

Ja, Affelay! Wat een geniale actie

Thomzic schreef:

Natuurlijk was-ie bewust. Als hij per ongeluk zijn eigen voet zou hebben geraakt, stond hij gigantisch op het verkeerde been.

Thomzic schreef:
Vergeten we onze trotste tukkers Heracles niet?

Ja die zijn inderdaad ook knap gevaarlijk en hebben een relatief licht programma behalve Ajax uit. Het wordt spannend.

Over mooie goals gesproken: ik vond de 2-2 van Heracles tegen AZ misschien wel de mooiste van dit seizoen. Fantastische counter, alles 1 keer raken!

Schitterend was die ja: alles klopte.

Die laatste van NAC Breda was ook fantastisch.

De 2-2 van Heracles was inderdaad fantastisch. Deed me denken aan die counter van Oranje denken, op het afgelopen WK.

Vanaf 6:24 (voor de mensen die het gemist hebben)

P-DawG
Douglas.

Lukas schreef:
(quote)

Natuurlijk was-ie bewust. Als hij per ongeluk zijn eigen voet zou hebben geraakt, stond hij gigantisch op het verkeerde been.

Hoezo, natuurlijk. Zelf geloof ik niet echt dat het bewust was. Dat ie gigantisch op het verkeerde been zou staan is in ieder geval onzin. Hij geeft een hakje naar achter en normaal gezien ga je dan nog gewoon rechtdoor, of niet? Hij hakt hem tegen zijn scheen aan en doordat hij nog doorloopt krijgt die de bal mee en maakt ie het mooi af. Het is echt geen bewuste actie maar een hakballetje op nummer 2 die achter hem stond. Blijft wel een schitterende goal.
Maar doe mij die van Lens maar

Paap_Floyd schreef:
Die laatste van NAC Breda was ook fantastisch.

(embed)
Voer voor René van der Gijp vanavond .

Maar Johan. Dit kán toch niet? Mag ik het nog één keer zien?

Ace
Thomzic schreef:

Ja, Affelay! Wat een geniale actie
(embed)

Mooi ja, vooral dat muziekje. Dat verzinnen ze ook echt alleen daar in eindhoven.

Ace
Joy4ever schreef:

Natuurlijk...

P-DawG
Je ziet toch zelf hoe die speler ervan opkijkt dat hij de verdediger passeert....

Tuurlijk is dat wel bewust, waarom zou ie anders beginnen met een hakje naar achter?

Omdat er een medespeler achter loopt.

Ik had een afstandschot verwacht toen ik het filmpje van Ace aanklikte.

Maar Ace, denk je serieus dat die actie bewust was? 100% zeker dat zijn actie mislukte en het daardoor een droomdoelpunt lijkt. Dat ziet toch iedereen, neem ik aan?

Lijkt me ook niet bewust, lijkt wel of hij hem naar een medespeler wilde hakken maar dat de bal per ongeluk tegen zijn eigen been aan kwam.

Ja joh, nummer 2 ( geen idee wie) liep achter hem. En je kan idd aan alles zien dat het per ongeluk gebeurd. Helemaal bij andere filmpjes waarbij je ziet dat ie m tegen z'n scheen net onder z'n knie aan hakt. Ja zo bedoelt ie het hoor

Heb trouwens genoten van Gent Wevelgem, heerlijk stukje koers wederom.

Nicolage Rico schreef:
Ik had een afstandschot verwacht toen ik het filmpje van Ace aanklikte.

Maar Ace, denk je serieus dat die actie bewust was? 100% zeker dat zijn actie mislukte en het daardoor een droomdoelpunt lijkt. Dat ziet toch iedereen, neem ik aan?
Ik in ieder geval wel. Hij breekt net zijn standbeen niet. Schijtmazzeltje.

speranza schreef:
Bernhard Eisel

Ik gun het die Eisel wel, maar Gent-Wevelgem rooide van geen kant. De E3-prijs was vele malen mooier. En och die arme Breschel. Lek rijden en een mecanicien tegenkomen die geen wiel kan monteren

MJ_DA_MAN schreef:
Tuurlijk is dat wel bewust, waarom zou ie anders beginnen met een hakje naar achter?
Ik kom hier op terug.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:55 uur

geplaatst: vandaag om 10:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.