Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 29 maart 2010, 00:52 uur
Running On Empty schreef:
FC Utrecht in de ranglijst weer over Heracles heen en nu 6e. Volgende week winnen bij AZ Alkmaar op weg naar de 5e plek
FC Utrecht in de ranglijst weer over Heracles heen en nu 6e. Volgende week winnen bij AZ Alkmaar op weg naar de 5e plek
De 4e plek toch? Feyenoord zal niet zoveel puntjes meer halen denk ik. Maar dat winnen van AZ kan nog wel eens lastig worden.
0
geplaatst: 29 maart 2010, 10:14 uur
Volgens mij was het geen bewuste actie. Hij wilde de bal met een hakje terugleggen maar dat mislukte. Wel geinig dat het dan zo uitpakt. Die buiging van Ace kan ik iig niet plaatsen.
0
geplaatst: 29 maart 2010, 10:49 uur
divart schreef:
De 4e plek toch? Feyenoord zal niet zoveel puntjes meer halen denk ik. Maar dat winnen van AZ kan nog wel eens lastig worden.
(quote)
AZ op de 4e plek, FC Utrecht 5e en Feyenoord 6e vind ik ook goed
Plek 5 geeft nu immers rechtstreeks recht op de Europese voorrondes.
0
geplaatst: 29 maart 2010, 11:48 uur
Is ook een goede optie. Maar dan moet Utrecht toch wel minimaal gelijk spelen tegen AZ.
0
P-DawG
geplaatst: 29 maart 2010, 12:05 uur
Joy4ever schreef:
Volgens mij was het geen bewuste actie. Hij wilde de bal met een hakje terugleggen maar dat mislukte. Wel geinig dat het dan zo uitpakt. Die buiging van Ace kan ik iig niet plaatsen.
Inderdaad je ziet hem ook achteruit kijken om te zien of die hakbal zou komen, daarna hapert hij ook voordat hij naar de bal gaat. Niets meer dan geluk dus. Sowieso is het Sporting Portugal, dan kan ik er bij voorbaat al niet van genieten. Volgens mij was het geen bewuste actie. Hij wilde de bal met een hakje terugleggen maar dat mislukte. Wel geinig dat het dan zo uitpakt. Die buiging van Ace kan ik iig niet plaatsen.

Over mooie goals gesproken: de Eredivisie dit weekend. Ik noem een Lens, Kolk, Douglas Main en natuurlijk Siem de Jong...

0
geplaatst: 29 maart 2010, 12:42 uur
Lijkt wel een beetje op die waanzinnige trainingsgoal van Affelay van een paar weken terug.
0
geplaatst: 29 maart 2010, 12:55 uur
het is maar hoe je de goal van Fernandez interpreteert.
Ja, Affelay! Wat een geniale actie

0
geplaatst: 29 maart 2010, 13:03 uur
Natuurlijk was-ie bewust. Als hij per ongeluk zijn eigen voet zou hebben geraakt, stond hij gigantisch op het verkeerde been.
0
geplaatst: 29 maart 2010, 13:21 uur
Thomzic schreef:
Vergeten we onze trotste tukkers Heracles niet?
Vergeten we onze trotste tukkers Heracles niet?
Ja die zijn inderdaad ook knap gevaarlijk en hebben een relatief licht programma behalve Ajax uit. Het wordt spannend.
0
geplaatst: 29 maart 2010, 13:48 uur
Over mooie goals gesproken: ik vond de 2-2 van Heracles tegen AZ misschien wel de mooiste van dit seizoen. Fantastische counter, alles 1 keer raken!
0
geplaatst: 29 maart 2010, 14:19 uur
De 2-2 van Heracles was inderdaad fantastisch. Deed me denken aan die counter van Oranje denken, op het afgelopen WK.
Vanaf 6:24 (voor de mensen die het gemist hebben)
Vanaf 6:24 (voor de mensen die het gemist hebben)
0
geplaatst: 29 maart 2010, 15:17 uur
Lukas schreef:
Natuurlijk was-ie bewust. Als hij per ongeluk zijn eigen voet zou hebben geraakt, stond hij gigantisch op het verkeerde been.
(quote)
Hoezo, natuurlijk. Zelf geloof ik niet echt dat het bewust was. Dat ie gigantisch op het verkeerde been zou staan is in ieder geval onzin. Hij geeft een hakje naar achter en normaal gezien ga je dan nog gewoon rechtdoor, of niet? Hij hakt hem tegen zijn scheen aan en doordat hij nog doorloopt krijgt die de bal mee en maakt ie het mooi af. Het is echt geen bewuste actie maar een hakballetje op nummer 2 die achter hem stond. Blijft wel een schitterende goal.
Maar doe mij die van Lens maar

0
Ace
geplaatst: 29 maart 2010, 16:16 uur
Thomzic schreef:
(embed)

(embed)
Mooi ja, vooral dat muziekje. Dat verzinnen ze ook echt alleen daar in eindhoven.
0
Ace
geplaatst: 29 maart 2010, 16:17 uur
Joy4ever schreef:
Natuurlijk...
0
P-DawG
geplaatst: 29 maart 2010, 16:20 uur
Je ziet toch zelf hoe die speler ervan opkijkt dat hij de verdediger passeert.... 

0
geplaatst: 29 maart 2010, 16:29 uur
Tuurlijk is dat wel bewust, waarom zou ie anders beginnen met een hakje naar achter?
0
geplaatst: 29 maart 2010, 17:41 uur
Ik had een afstandschot verwacht toen ik het filmpje van Ace aanklikte.
Maar Ace, denk je serieus dat die actie bewust was?
100% zeker dat zijn actie mislukte en het daardoor een droomdoelpunt lijkt. Dat ziet toch iedereen, neem ik aan?
100% zeker dat zijn actie mislukte en het daardoor een droomdoelpunt lijkt. Dat ziet toch iedereen, neem ik aan?
0
geplaatst: 29 maart 2010, 17:59 uur
Lijkt me ook niet bewust, lijkt wel of hij hem naar een medespeler wilde hakken maar dat de bal per ongeluk tegen zijn eigen been aan kwam.
0
geplaatst: 29 maart 2010, 18:05 uur
Ja joh, nummer 2 ( geen idee wie) liep achter hem. En je kan idd aan alles zien dat het per ongeluk gebeurd. Helemaal bij andere filmpjes waarbij je ziet dat ie m tegen z'n scheen net onder z'n knie aan hakt. Ja zo bedoelt ie het hoor 
Heb trouwens genoten van Gent Wevelgem, heerlijk stukje koers wederom.

Heb trouwens genoten van Gent Wevelgem, heerlijk stukje koers wederom.
0
geplaatst: 29 maart 2010, 19:23 uur
Nicolage Rico schreef:
Ik had een afstandschot verwacht toen ik het filmpje van Ace aanklikte.
Ik in ieder geval wel. Hij breekt net zijn standbeen niet. Schijtmazzeltje.Ik had een afstandschot verwacht toen ik het filmpje van Ace aanklikte.
0
geplaatst: 29 maart 2010, 19:41 uur
Ik gun het die Eisel wel, maar Gent-Wevelgem rooide van geen kant. De E3-prijs was vele malen mooier. En och die arme Breschel. Lek rijden en een mecanicien tegenkomen die geen wiel kan monteren

0
geplaatst: 29 maart 2010, 19:45 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Tuurlijk is dat wel bewust, waarom zou ie anders beginnen met een hakje naar achter?
Ik kom hier op terug.Tuurlijk is dat wel bewust, waarom zou ie anders beginnen met een hakje naar achter?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.