Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 10 november 2008, 12:03 uur
aire. schreef:
Klopt, geflatteerd, maar zeker terecht. Ik dacht dat ik ook zei? Min of meer dan
(quote)
Klopt, geflatteerd, maar zeker terecht. Ik dacht dat ik ook zei? Min of meer dan

Je twijfelde nog een beetje, vandaar mijn bevestiging.

0
Ace
geplaatst: 10 november 2008, 18:27 uur
Ajax won ook bij Twente. Dat was ook een soort wonder, want het gaat erg vaak fout in de Grolsch Veste. Wie weet herhalen jouw vriendjes dat kunstje even Rico 

0
geplaatst: 12 november 2008, 21:06 uur
Groot applaus voor FC Volendam, niks dan gejoel voor 'mijn cluppie'.
FC Volendam
FC Volendam

0
geplaatst: 12 november 2008, 21:44 uur
Eerst Hardenberg - Feyenoord zien, dan genieten van Volendam - ajax.
0
geplaatst: 12 november 2008, 23:09 uur
NU - Sport: " FC Lienden heeft voor een nog grotere bekerstunt gezorgd dan Volendam. De amateurclub, getraind door Hans Kraay jr, schakelde woensdagavond voor 2500 dankbare supporters Vitesse uit in de derde ronde: 1-0. "
0
Ace
geplaatst: 13 november 2008, 09:43 uur
Nicolage Rico schreef:
Een kinderhand is snel gevuld, in deze barre tijden. Is het niet?
Ik heb gisteren gekeken en wat was dat ongelofelijk slecht. Wat wil je met Sno in de spits, maar dat terzijde. Die gozer is nog te slecht voor de tribune...

0
geplaatst: 13 november 2008, 10:44 uur
Ace schreef:
Ik heb gisteren gekeken en wat was dat ongelofelijk slecht. Wat wil je met Sno in de spits, maar dat terzijde. Die gozer is nog te slecht voor de tribune...
Dat is wel sneu voor hem Ik heb gisteren gekeken en wat was dat ongelofelijk slecht. Wat wil je met Sno in de spits, maar dat terzijde. Die gozer is nog te slecht voor de tribune...

0
aire.
geplaatst: 13 november 2008, 13:39 uur
Ben ik dan echt de enige die het wél ziet zitten met Sno 

0
aire.
geplaatst: 13 november 2008, 23:02 uur
Yes, Feyenoord - Heerenveen in de kuip. Erg fijne affiche 

0
geplaatst: 14 november 2008, 08:50 uur
Nicolage Rico schreef:
Geniet ze Rico Eerst Hardenberg - Feyenoord zien, dan genieten van Volendam - ajax.

0
geplaatst: 14 november 2008, 09:47 uur
Nicolage Rico schreef:
Ja, ik heb echt genoten van HHC - Feyenoord....
Ja, ik heb echt genoten van HHC - Feyenoord....

0
geplaatst: 14 november 2008, 10:44 uur
5-1 en nog niet tevreden. Willen ze zeker ook nog goed spel zien daar.
0
geplaatst: 14 november 2008, 11:46 uur
Was die Gerard Kocks met vervroegd weekendverlof of zo?
Wat een mafketel zeg.
Wat een mafketel zeg.
0
geplaatst: 14 november 2008, 12:33 uur
Haha, ik wist dat Rayman het niet eens zou zijn met de dubieuze tackles van de namaak Gerard Kocks.
Idd, wat een mongool.
0
geplaatst: 14 november 2008, 12:34 uur
Paap_Floyd schreef:
Een helft lang gelijkwaardig zijn aan een amateurclubje (1-1). Ja, daar moet je tevreden over zijn. Als ze winnen tegen Heerenveen met slecht voetbal, ben ik tevreden.
0
aire.
geplaatst: 14 november 2008, 21:28 uur
Spelers als Wijnaldum, Fér of De Guzman zijn nog amper doorgebroken of een volgende generatie talenten staat al voor de deur. Gaat lekker zo daar in Rotterdam Zuid 

0
geplaatst: 14 november 2008, 23:28 uur
aire. schreef:
Spelers als Wijnaldum, Fér of De Guzman zijn nog amper doorgebroken of een volgende generatie talenten staat al voor de deur. Gaat lekker zo daar in Rotterdam Zuid

Gaat zeker goed, al moeten Pedro en Leerdam zich nog volop bewijzen. Jonata vind ik helemaal niets. Die mag zijn koffer weer pakken en met het busje terug naar Polen.
0
geplaatst: 15 november 2008, 17:33 uur
http://video.msn.com/?mkt=nl-nl&vid=88b841b8-6a63-4a03-8d83-be8c12734dde&from=NLNL_msnvideo&tab=m1225796917521
Dit ziet er ook lekker uit...
Zeker het broertje van Gerard Kocks?
Dit ziet er ook lekker uit...
Zeker het broertje van Gerard Kocks?
0
geplaatst: 16 november 2008, 14:21 uur
Dat heet de nare smaak wegspoelen
. 4-1 tegen PSV (dat ik bij deze maar eens met hoofdletters wil spellen). Suarez was weer eens de man en natuurlijk leuk dat Sulejmani een doelpunt maakt.

. 4-1 tegen PSV (dat ik bij deze maar eens met hoofdletters wil spellen). Suarez was weer eens de man en natuurlijk leuk dat Sulejmani een doelpunt maakt.

0
geplaatst: 16 november 2008, 14:29 uur
Net of die beker wat kan boeien, daar kun je geen seizoenen mee redden. Het gaat in Nederland maar om een prijs en dat is toch echt het landskampioenschap.
0
geplaatst: 16 november 2008, 15:49 uur
Inderdaad, gewoon prioriteiten gaan verleggen als je na 10 wedstrijden nog steeds in het rechterrijtje staat.
(Is net wel 1-1 geworden door Makaay)
(Is net wel 1-1 geworden door Makaay)
0
geplaatst: 16 november 2008, 17:41 uur
Ik heb Volendam ook netjes gefeliciteerd na de overwinning en verteld dat ik het een schande vond voor Ajax. En verder ligt PSV er net zo goed uit, weliswaar tegen een respectabele tegenstander, maar het heeft er evenveel mee bereikt.
En dat de beker een troostprijs is, dat is niets nieuws onder de zon. Dat weet iedereen zo'n beetje hier, dat is hier dan al een kleine 100x neergezet.
4-1 is een prachtige uitslag en spoelt die vervelende nasmaak voor het grootste gedeelte helemaal weg. Dat we nu zelf aan kop staan maakt het helemaal geweldig.
Ajax - PSV: 4-1

En dat de beker een troostprijs is, dat is niets nieuws onder de zon. Dat weet iedereen zo'n beetje hier, dat is hier dan al een kleine 100x neergezet.
4-1 is een prachtige uitslag en spoelt die vervelende nasmaak voor het grootste gedeelte helemaal weg. Dat we nu zelf aan kop staan maakt het helemaal geweldig.
Ajax - PSV: 4-1

0
geplaatst: 16 november 2008, 18:21 uur
Lijkt me logisch dat er maar 1 prijs is in NL. Ik neem aan dat je wel doorhad dat mijn opmerking niet serieus was... We zullen zien wie er kampioen wordt. Er draaien nog een club of 6 mee voor de titel.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.