MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
aire. schreef:
(quote)

Klopt, geflatteerd, maar zeker terecht. Ik dacht dat ik ook zei? Min of meer dan

Je twijfelde nog een beetje, vandaar mijn bevestiging.

Ace
Ajax won ook bij Twente. Dat was ook een soort wonder, want het gaat erg vaak fout in de Grolsch Veste. Wie weet herhalen jouw vriendjes dat kunstje even Rico

Groot applaus voor FC Volendam, niks dan gejoel voor 'mijn cluppie'.

FC Volendam

Volendam - Ajax = 1- 0 Hoe krijgen ze het voor elkaar..

Eerst Hardenberg - Feyenoord zien, dan genieten van Volendam - ajax.

NU - Sport: " FC Lienden heeft voor een nog grotere bekerstunt gezorgd dan Volendam. De amateurclub, getraind door Hans Kraay jr, schakelde woensdagavond voor 2500 dankbare supporters Vitesse uit in de derde ronde: 1-0. "

Ace
Nicolage Rico schreef:

Een kinderhand is snel gevuld, in deze barre tijden. Is het niet?

Ik heb gisteren gekeken en wat was dat ongelofelijk slecht. Wat wil je met Sno in de spits, maar dat terzijde. Die gozer is nog te slecht voor de tribune...

Ace schreef:
Ik heb gisteren gekeken en wat was dat ongelofelijk slecht. Wat wil je met Sno in de spits, maar dat terzijde. Die gozer is nog te slecht voor de tribune...
Dat is wel sneu voor hem

aire.
Ben ik dan echt de enige die het wél ziet zitten met Sno

Nee, elke niet-Ajacied met jou...

aire.
Yes, Feyenoord - Heerenveen in de kuip. Erg fijne affiche

Nicolage Rico schreef:
Geniet ze Rico

Ja, ik heb echt genoten van HHC - Feyenoord....

Nicolage Rico schreef:
Ja, ik heb echt genoten van HHC - Feyenoord....

5-1 en nog niet tevreden. Willen ze zeker ook nog goed spel zien daar.

Dat begrijp ik ook niet. Erg kritisch die Ridderkerkers.

Was die Gerard Kocks met vervroegd weekendverlof of zo?
Wat een mafketel zeg.

rayman schreef:
Was die Gerard Kocks met vervroegd weekendverlof of zo?
Wat een mafketel zeg.

Haha, ik wist dat Rayman het niet eens zou zijn met de dubieuze tackles van de namaak Gerard Kocks.

Idd, wat een mongool.

Paap_Floyd schreef:
5-1 en nog niet tevreden. Willen ze zeker ook nog goed spel zien daar.

Een helft lang gelijkwaardig zijn aan een amateurclubje (1-1). Ja, daar moet je tevreden over zijn. Als ze winnen tegen Heerenveen met slecht voetbal, ben ik tevreden.

aire.
Spelers als Wijnaldum, Fér of De Guzman zijn nog amper doorgebroken of een volgende generatie talenten staat al voor de deur. Gaat lekker zo daar in Rotterdam Zuid

aire. schreef:
Spelers als Wijnaldum, Fér of De Guzman zijn nog amper doorgebroken of een volgende generatie talenten staat al voor de deur. Gaat lekker zo daar in Rotterdam Zuid

Gaat zeker goed, al moeten Pedro en Leerdam zich nog volop bewijzen. Jonata vind ik helemaal niets. Die mag zijn koffer weer pakken en met het busje terug naar Polen.

Dat heet de nare smaak wegspoelen . 4-1 tegen PSV (dat ik bij deze maar eens met hoofdletters wil spellen). Suarez was weer eens de man en natuurlijk leuk dat Sulejmani een doelpunt maakt.

Psv is ook geen Volendam natuurlijk.

Net of die beker wat kan boeien, daar kun je geen seizoenen mee redden. Het gaat in Nederland maar om een prijs en dat is toch echt het landskampioenschap.

aire.
Sing when u win

Zou ik ook zeggen na zo'n afgang tegen Volendam.

Inderdaad, gewoon prioriteiten gaan verleggen als je na 10 wedstrijden nog steeds in het rechterrijtje staat.

(Is net wel 1-1 geworden door Makaay)

Ik heb Volendam ook netjes gefeliciteerd na de overwinning en verteld dat ik het een schande vond voor Ajax. En verder ligt PSV er net zo goed uit, weliswaar tegen een respectabele tegenstander, maar het heeft er evenveel mee bereikt.

En dat de beker een troostprijs is, dat is niets nieuws onder de zon. Dat weet iedereen zo'n beetje hier, dat is hier dan al een kleine 100x neergezet.

4-1 is een prachtige uitslag en spoelt die vervelende nasmaak voor het grootste gedeelte helemaal weg. Dat we nu zelf aan kop staan maakt het helemaal geweldig.

Ajax - PSV: 4-1

Lijkt me logisch dat er maar 1 prijs is in NL. Ik neem aan dat je wel doorhad dat mijn opmerking niet serieus was... We zullen zien wie er kampioen wordt. Er draaien nog een club of 6 mee voor de titel.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:43 uur

geplaatst: vandaag om 05:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.