MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
aire. schreef:
Sing when u win

Ajax wint al zo'n wedstrijdje of 7 achter elkaar in de competitie harry.. Het is wel weer eens duidelijk dat het platteland weer eens in zak en as is nu de hoofdstad er gewoon goed voor staat in de competitie

aire.
Ik had het over Rhythm & Poetry. En verder heb ik vrij weinig met PSV hoor

Mooi... Dat het nu eens slecht gaat met die heikneuters uit Eindhoeven doet me ook geen ene reet. In godsnaam eens een andere club kampioen dit jaar. Als het Ajax niet is, zou AZ ook een heel mooie zijn, jammer van de verspeelde punten tegen Vitesse trouwens.

Heikneuters, Platteland?? Einhoven?
Ben in 'Utreg' alleen op de 'Stroatwegh' al meer onbehouwen boeren tegen gekomen .

Werd overigens niet goed van de babbel van Stevens die ik op Radio 1 hoorde; kan me herinneren dat Koeman ook zulke teksten bezigde.

Oldfart schreef:
Heikneuters, Platteland?? Einhoven?
Ben in 'Utreg' alleen op de 'Stroatwegh' al meer onbehouwen boeren tegen gekomen .

Werd overigens niet goed van de babbel van Stevens die ik op Radio 1 hoorde; kan me herinneren dat Koeman ook zulke teksten bezigde.

Place your bets now: wanneer vertrekt Stevens???

Mjuman: hij maakt 't seizoen niet af, of dat is het max! Geen affiniteit; geen 'Spaans' gevoel.

Een schitterend ingestudeerde vrije trap.

Place your bets now: wanneer vertrekt Stevens???

winterstop: doei

Ace
Op aanraden van wat jongens uit breda heb ik dit maar eens als background op mijn desktop geknald.

(afbeelding)

Ace
Ajax volgt Berg en Van Wolfswinkel... Ik vind het al weer veel te lang geleden dat we er 1 bij groningen weggekaapt hebben, dus ik zeg: vastleggen!

Ace schreef:
Ajax volgt Berg en Van Wolfswinkel... Ik vind het al weer veel te lang geleden dat we er 1 bij groningen weggekaapt hebben, dus ik zeg: vastleggen!

Voor Feyenoord is het ook alweer lang geleden dat ze er eentje bij 020 weggekaapt hebben. Volgens Derksen gaat Kenneth vermeer naar Feyenoord.

weer terug
Hej leuk, een plaats waar over voetbal gepraat wordt

weer terug
Waar is DonDijk nu FC Groningen niet meer bovenaan staat?

weer terug schreef:
Waar is DonDijk nu FC Groningen niet meer bovenaan staat?

Don Dijk heeft tijdelijk het matriële voor het hiernamaals ingeruild.

Kos
orbit schreef:
Mooi... Dat het nu eens slecht gaat met die heikneuters uit Eindhoeven doet me ook geen ene reet. In godsnaam eens een andere club kampioen dit jaar. Als het Ajax niet is, zou AZ ook een heel mooie zijn, jammer van de verspeelde punten tegen Vitesse trouwens.

AZ over heikneuters gesproken.

Je mag ook helemaal niks meer tegenwoordig.

Rudy Pevenage keert terug in de wielrennerij:

schoot dit door m'n hoofd:

I'm your leader, I'm your daddy
I'm that driver in the alley
I'm your doctor when in need
Want some coke, have some Epo
You know me, I'm your friend
Your main boy, thick and thin

I'm your pusherman
I'm your pusherman

Ain't I clean? Bad machine
Super cool, super mean
Feelin' good, for the man
Superfly, here I stand
Secret stash, heavy bread
Baddest bitches in the bed

I'm your pusherman
I'm your pusherman
I'm your pusherman

Solid life of crime
A man of odd circumstance
A victim of cycling demands
Feed me money for style
And I'll let you trip for a while
Insecure from the past
How long can a good thing last?
Woo-hoo, no

Got to be mellow, y'all
Gotta get mellow now
Pusherman gettin' mellow y'all

Heavy mind have you signed?
Makin' money all the time
My spanish doctor entrusts me
For all cyclists to see
Cycling prince is my thing
Speaking lies' s how I swing

I'm your pusherman
I'm your pusherman

(vrij naar Curtis Mayfield) http://www.youtube.com/watc...

aire.
Ik weet dat veel van jullie weinig hebben met oefen interlands, maar vandaag werden er toch een aantal fijne potjes gespeeld. Met name Nederland speelde weer eens als vanouds

Zweden was saai en Kuyt vond ik ook niet leuk.

aire.
Wel als hij met Van Persie in de spits speelt. Let maar op.

Ik zag hem de hele tijd niet.

Van Persie wel, die huppelde steeds door het beeld. En eigenlijk iedereen behalve Kuyt.

aire.
Kuyt was niet de grote uitblinker nee, maar hij heeft wat fijne passes en venijnige acties (niet in traditionele zin) laten zien. En dan uiteindelijk nog een goeie goal ook. Ik heb trouwens alleen de laatste 25 minuten live gezien, maar daarna op Eurosport wel de samenvatting. Verder gewoon een leuke pot hoor.

aire.
What the fuck ... ?! Twente is helemaal leip geworden. Wat een wedstrijd

Twente is zeker apart bezig.

Retteketet

Ach ja, ik had het eerlijk gezegd al een beetje verwacht. Straks kan Groningen er misschien nog overheen en is DonDijk ook weer van de partij hier
AZ had simpelweg de gehele wedstrijd toch meer de overhand. Al waren die kansen van Suarez wel erg groot.

aire.
DonDijk blijft voorlopig nog even weg

haveman
Az had wel wat meer mogen scoren.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:15 uur

geplaatst: vandaag om 07:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.