Overig / Algemeen / slappe zever
zoeken in:
0
geplaatst: 17 mei 2006, 22:59 uur
gemaster schreef:
Natuurlijk was het een typetje. Als je 13/14 bent, dan zit je in de 2e van het voortgezet onderwijs. In Volendam heb je dan notabene net je eerste snuif achter de rug. Dan kom je echt wel wat volwassener over dan Bob deed.
Natuurlijk was het een typetje. Als je 13/14 bent, dan zit je in de 2e van het voortgezet onderwijs. In Volendam heb je dan notabene net je eerste snuif achter de rug. Dan kom je echt wel wat volwassener over dan Bob deed.
Zo het ook niet kunnen zijn dat hij gelogen heeft over zijn leeftijd???? Je neemt wel meteen aan dat ie 14 is... Hoeveel mensen liegen niet over hun leeftijd?
0
geplaatst: 17 mei 2006, 23:03 uur
haha Bob is idd echt de meest beruchte MuMe-member, grappig dat iedereen zich zo mee bezig houd.
Ondertussen is Bob vast gewoon een man van middelbare leeftijd die ons keihard uitlacht
Ondertussen is Bob vast gewoon een man van middelbare leeftijd die ons keihard uitlacht

0
geplaatst: 17 mei 2006, 23:09 uur
Dazzled Kid schreef:
haha Bob is idd echt de meest beruchte MuMe-member, grappig dat iedereen zich zo mee bezig houd.

Dan is het wel een hele zieke, ouwe man. Waarschijnlijk zonder vrienden.
0
geplaatst: 18 mei 2006, 00:43 uur
Of het is gewoon één van ons die er een dubbelleven op na houdt. Ik zet m'n geld op TOTO. 

0
geplaatst: 18 mei 2006, 01:03 uur
Ik heb nog niemand gehoord over zijn broer. Ric Cremers. Totdat Bob erop zat, schreef hij regelmatig berichten.
Sinds Bob erop zit, nooit weer een bericht gezien.

0
geplaatst: 18 mei 2006, 01:56 uur
Wanneer je de naam Bob Cremers omzet in cijfers, de a=1 en de z=26 dan verandert de naam Bob Cremers in: 2-15-2 en 3-18-5-13-5-18-19. Wanneer je dit optelt ontstaat de cijfercombinatie 19 en 81. Zijn geboortejaar is dus 1981.
1981 was het geboortejaar van de Indiase goeroe Bem Ser Robc. Niemand minder dan onze Bob!
Wanneer je zijn naam en geboortejaar bij volle maan achterstevoren uitspreekt dan mag je een wens doen.
...Eventueel gaat die dan in vervulling.
Slappe zever? Geenszins!
1981 was het geboortejaar van de Indiase goeroe Bem Ser Robc. Niemand minder dan onze Bob!
Wanneer je zijn naam en geboortejaar bij volle maan achterstevoren uitspreekt dan mag je een wens doen.
Slappe zever? Geenszins!
0
geplaatst: 18 mei 2006, 08:36 uur
Fugu schreef:
Wanneer je de naam Bob Cremers omzet in cijfers, de a=1 en de z=26 dan verandert de naam Bob Cremers in: 2-15-2 en 3-18-5-13-5-18-19. Wanneer je dit optelt ontstaat de cijfercombinatie 19 en 81. Zijn geboortejaar is dus 1981.
Slappe zever? Geenszins!
Slappe zever? Geenszins!

0
geplaatst: 21 mei 2006, 14:30 uur
musicfriek schreef:
Ik heb nog niemand gehoord over zijn broer. Ric Cremers. Totdat Bob erop zat, schreef hij regelmatig berichten.

En ja hoor: sinds 18 mei weer een paar stemmen door Ric!
0
geplaatst: 21 mei 2006, 14:55 uur
Edski schreef:
(quote)
Daar zit een luchtje aan...
0
SelmaDuim
geplaatst: 21 mei 2006, 15:02 uur
Mojo Pin schreef:
Dit is geen zuivere koffie.
Dit is geen zuivere koffie.
Ik denk dat het slappe zever is.
0
geplaatst: 21 mei 2006, 15:14 uur
Wie kan het complotverhaal over Bob nog eens samenvatten....of wie is de Peter X de Fries van deze site!
0
Mojo Pin
geplaatst: 21 mei 2006, 15:25 uur
Nou, hij plaatste leuke one-liners en dat kon niet iedereen op deze site waarderen. Geloof ik...
0
geplaatst: 21 mei 2006, 20:35 uur
Mojo Pin schreef:
Nou, hij plaatste leuke one-liners en dat kon niet iedereen op deze site waarderen. Geloof ik...
En irritante PM's
0
geplaatst: 22 mei 2006, 16:59 uur
Hey kijk de berichten halen het aantal stemmen in
.
Die KO's ook allemaal.
Trouwens nog een leuke voor dit topic.
Wat is nou eigenlijk een typisch Musicmeter album?
Wat eigenlijk door MuMe bekend is geworden bij MuMe, snap je?
Volgens mijn gevoel past Sigur Ros - () wel in dat rijtje.
Nog meer?
En wanneer komt er eigenlijk een MuMe meeting, wanneer we met zijn allen cd-winkels onveilig gaan maken
?
.Die KO's ook allemaal.
Trouwens nog een leuke voor dit topic.
Nog meer?
En wanneer komt er eigenlijk een MuMe meeting, wanneer we met zijn allen cd-winkels onveilig gaan maken
?
0
geplaatst: 22 mei 2006, 17:07 uur
Sigur Ros toch niet echt voor mij. Neutral milk hotel vind ik wel zo 1 die hier bijster veel aandacht geniet. En verdiend overigens...
0
geplaatst: 22 mei 2006, 17:08 uur
Exfrozen schreef:
?
?Ik heb laatst in de chat op Soulseek Parkpop voorgesteld....aantal leuke bandjes, en vooral een aantal niet leuke bandjes.... goed moment om eens wat MuMe mensen te ontmoeten.
0
geplaatst: 22 mei 2006, 17:10 uur
Exfrozen schreef:
Nog meer?
Nog meer?
The Frames - Burn the maps
Riverside - The second-life syndrome
0
geplaatst: 22 mei 2006, 17:11 uur
bonothecat schreef:
Ik heb laatst in de chat op Soulseek Parkpop voorgesteld....aantal leuke bandjes, en vooral een aantal niet leuke bandjes.... goed moment om eens wat MuMe mensen te ontmoeten.
(quote)
Ik heb laatst in de chat op Soulseek Parkpop voorgesteld....aantal leuke bandjes, en vooral een aantal niet leuke bandjes.... goed moment om eens wat MuMe mensen te ontmoeten.
Whaha, zou wel cool zijn om te merken wie die muziekverslaafde mensen allemaal zijn.
0
geplaatst: 22 mei 2006, 17:15 uur
bonothecat schreef:
(quote)
Ja lijkt me een leuk idee.
0
geplaatst: 22 mei 2006, 17:17 uur
Ik denk dan eerder die tweede van Explosions In The Sky. () was al heel bekend en die van EitS heeft het heel lang geduurd voordat er flink wat berichten bij stonden.
0
geplaatst: 22 mei 2006, 17:19 uur
bonothecat schreef:
(quote)
Leuk idee, wilde het al noteren in de agenda, maar helaas..... ik zit dat weekend in Geneve.
Wel een goed idee om het zo aan te pakken

0
geplaatst: 23 mei 2006, 02:17 uur
Dan is het optreden van Opeth in Rijssen, dus geen Scientist op parkpop
0
geplaatst: 24 mei 2006, 23:19 uur
Bij Tool - Ænima (1996):
2 van de 7.514 MusicMaatjes die naar Temptation Island kijken. Ik had mijn geld eerlijk gezegd op nog minder gezet
.
Serieus heren, dat kán toch niet?
2 van de 7.514 MusicMaatjes die naar Temptation Island kijken. Ik had mijn geld eerlijk gezegd op nog minder gezet
.Serieus heren, dat kán toch niet?
0
geplaatst: 25 mei 2006, 14:02 uur
Coole nieuwe functie, die artiestenpagina's
drie hoeraatjes voor de eerste die King Crimson compleet invoert
drie hoeraatjes voor de eerste die King Crimson compleet invoert

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.