MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / slappe zever

zoeken in:
gemaster schreef:
Natuurlijk was het een typetje. Als je 13/14 bent, dan zit je in de 2e van het voortgezet onderwijs. In Volendam heb je dan notabene net je eerste snuif achter de rug. Dan kom je echt wel wat volwassener over dan Bob deed.

Zo het ook niet kunnen zijn dat hij gelogen heeft over zijn leeftijd???? Je neemt wel meteen aan dat ie 14 is... Hoeveel mensen liegen niet over hun leeftijd?

haha Bob is idd echt de meest beruchte MuMe-member, grappig dat iedereen zich zo mee bezig houd.

Ondertussen is Bob vast gewoon een man van middelbare leeftijd die ons keihard uitlacht

Dazzled Kid schreef:
haha Bob is idd echt de meest beruchte MuMe-member, grappig dat iedereen zich zo mee bezig houd.

Ondertussen is Bob vast gewoon een man van middelbare leeftijd die ons keihard uitlacht

Dan is het wel een hele zieke, ouwe man. Waarschijnlijk zonder vrienden.

Of het is gewoon één van ons die er een dubbelleven op na houdt. Ik zet m'n geld op TOTO.

Ik heb nog niemand gehoord over zijn broer. Ric Cremers. Totdat Bob erop zat, schreef hij regelmatig berichten.
Sinds Bob erop zit, nooit weer een bericht gezien.

Joy
off topic mensen

Joy

Wanneer je de naam Bob Cremers omzet in cijfers, de a=1 en de z=26 dan verandert de naam Bob Cremers in: 2-15-2 en 3-18-5-13-5-18-19. Wanneer je dit optelt ontstaat de cijfercombinatie 19 en 81. Zijn geboortejaar is dus 1981.

1981 was het geboortejaar van de Indiase goeroe Bem Ser Robc. Niemand minder dan onze Bob!

Wanneer je zijn naam en geboortejaar bij volle maan achterstevoren uitspreekt dan mag je een wens doen.

...Eventueel gaat die dan in vervulling.

Slappe zever? Geenszins!

Joy
lintje voor bob...

Fugu schreef:
Wanneer je de naam Bob Cremers omzet in cijfers, de a=1 en de z=26 dan verandert de naam Bob Cremers in: 2-15-2 en 3-18-5-13-5-18-19. Wanneer je dit optelt ontstaat de cijfercombinatie 19 en 81. Zijn geboortejaar is dus 1981.

1981 was het geboortejaar van de Indiase goeroe Bem Ser Robc. Niemand minder dan onze Bob!

Wanneer je zijn naam en geboortejaar bij volle maan achterstevoren uitspreekt dan mag je een wens doen.

...Eventueel gaat die dan in vervulling.

Slappe zever? Geenszins!

Mojo Pin
Fantastisch verhaal!!!!!!!

musicfriek schreef:
Ik heb nog niemand gehoord over zijn broer. Ric Cremers. Totdat Bob erop zat, schreef hij regelmatig berichten.
Sinds Bob erop zit, nooit weer een bericht gezien.

En ja hoor: sinds 18 mei weer een paar stemmen door Ric!

toeval?

Edski schreef:
(quote)

En ja hoor: sinds 18 mei weer een paar stemmen door Ric!

Daar zit een luchtje aan...

Mojo Pin
Dit is geen zuivere koffie.

SelmaDuim
Mojo Pin schreef:
Dit is geen zuivere koffie.

Ik denk dat het slappe zever is.

Wie kan het complotverhaal over Bob nog eens samenvatten....of wie is de Peter X de Fries van deze site!

Mojo Pin
Nou, hij plaatste leuke one-liners en dat kon niet iedereen op deze site waarderen. Geloof ik...

Mojo Pin schreef:
Nou, hij plaatste leuke one-liners en dat kon niet iedereen op deze site waarderen. Geloof ik...

En irritante PM's

Hey kijk de berichten halen het aantal stemmen in .
Die KO's ook allemaal.

Trouwens nog een leuke voor dit topic.

Wat is nou eigenlijk een typisch Musicmeter album?
Wat eigenlijk door MuMe bekend is geworden bij MuMe, snap je?

Volgens mijn gevoel past Sigur Ros - () wel in dat rijtje.

Nog meer?

En wanneer komt er eigenlijk een MuMe meeting, wanneer we met zijn allen cd-winkels onveilig gaan maken ?

Sigur Ros toch niet echt voor mij. Neutral milk hotel vind ik wel zo 1 die hier bijster veel aandacht geniet. En verdiend overigens...

Exfrozen schreef:

En wanneer komt er eigenlijk een MuMe meeting, wanneer we met zijn allen cd-winkels onveilig gaan maken ?

Ik heb laatst in de chat op Soulseek Parkpop voorgesteld....aantal leuke bandjes, en vooral een aantal niet leuke bandjes.... goed moment om eens wat MuMe mensen te ontmoeten.

Exfrozen schreef:
Wat is nou eigenlijk een typisch Musicmeter album?
Wat eigenlijk door MuMe bekend is geworden bij MuMe, snap je?

Volgens mijn gevoel past Sigur Ros - () wel in dat rijtje.

Nog meer?

The Frames - Burn the maps
Riverside - The second-life syndrome

bonothecat schreef:
(quote)

Ik heb laatst in de chat op Soulseek Parkpop voorgesteld....aantal leuke bandjes, en vooral een aantal niet leuke bandjes.... goed moment om eens wat MuMe mensen te ontmoeten.

Whaha, zou wel cool zijn om te merken wie die muziekverslaafde mensen allemaal zijn.

bonothecat schreef:
(quote)

Ja lijkt me een leuk idee.

Ik denk dan eerder die tweede van Explosions In The Sky. () was al heel bekend en die van EitS heeft het heel lang geduurd voordat er flink wat berichten bij stonden.

bonothecat schreef:
(quote)

Leuk idee, wilde het al noteren in de agenda, maar helaas..... ik zit dat weekend in Geneve.
Wel een goed idee om het zo aan te pakken

Dan is het optreden van Opeth in Rijssen, dus geen Scientist op parkpop

Bij Tool - Ænima (1996):

2 van de 7.514 MusicMaatjes die naar Temptation Island kijken. Ik had mijn geld eerlijk gezegd op nog minder gezet .

Serieus heren, dat kán toch niet?

fastpulseboy
djeez, ik moet enorm naar de wc

Coole nieuwe functie, die artiestenpagina's

drie hoeraatjes voor de eerste die King Crimson compleet invoert

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:53 uur

geplaatst: vandaag om 00:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.