Overig / Algemeen / slappe zever
zoeken in:
0
geplaatst: 30 september 2006, 22:00 uur
0
handsome_devil
geplaatst: 30 september 2006, 22:05 uur
Lukas schreef:
Kaas in mijn koffie
(quote)
Kaas in mijn koffie

Dat is ook niet prettig nee

0
geplaatst: 30 september 2006, 22:27 uur
Ruby1966 schreef:
*ze smelten de kazen*
*ze smelten de kazen*
Ik snap niet waarom ze zoiets niet terug laten komen. Ik eet nu nooit meer Goudkuipje, maar als die reclame terug zou komen, dan zou ik er weer aan denken om dat op mijn brood te smeren.
0
geplaatst: 30 september 2006, 22:30 uur
Ach ik ken het allemaal nog wel, dus zo oud zijn jullie niet. Lukas en lekker duiveltje zijn gewoon nog reclame broekies.
0
geplaatst: 30 september 2006, 22:32 uur
Lin schreef:
ruby! zeg er wat van 
(quote)
ruby! zeg er wat van 
Ruby1966 schreef:
Er wat van
Er wat van
0
handsome_devil
gemaster schreef:
Ach ik ken het allemaal nog wel, dus zo oud zijn jullie niet. Lukas en lekker duiveltje zijn gewoon nog reclame broekies.
Probeer je me nu te vertellen dat 21 niet oud is?

0
gemaster schreef:
goed antwoord 
0
geplaatst: 30 september 2006, 22:36 uur
HiLL schreef:
.
.
HiLL weet dat weer erg puntig te formuleren.
0
geplaatst: 1 oktober 2006, 00:56 uur
Dames, heren... attenzione!
Dit topic begint de crew nu toch wel zo langzamerhand te storen. Onzinnigheid komt wel vaker voor op MusicMeter, maar het 'slappe zever'-topic is nu in iets meer dan een week tijd (hier beginpostje) ontploft tot meer dan het dubbele aantal berichten van wat het voorheen was. Voor slowchatten was dit topic niet bedoeld. Niet dat het ooit heftig serieus was, maar het was bedoeld als vergaarbak om discussies in kwijt te kunnen die op andere plekken offtopic liepen, niet om zelf pagina's vol te schrijven met chatberichtjes over wat je op je brood hebt en hoeveel variaties je op een bepaald woord kunt verzinnen. Elders op de site wordt de hele tijd streng in de gaten gehouden of iets offtopic gaat of in een slowchat belandt, dus om nu een apart forumtopic vol te hebben met berichtjes die je op MSN ook kwijt kunt vinden we niet nodig.
Dit topic begint de crew nu toch wel zo langzamerhand te storen. Onzinnigheid komt wel vaker voor op MusicMeter, maar het 'slappe zever'-topic is nu in iets meer dan een week tijd (hier beginpostje) ontploft tot meer dan het dubbele aantal berichten van wat het voorheen was. Voor slowchatten was dit topic niet bedoeld. Niet dat het ooit heftig serieus was, maar het was bedoeld als vergaarbak om discussies in kwijt te kunnen die op andere plekken offtopic liepen, niet om zelf pagina's vol te schrijven met chatberichtjes over wat je op je brood hebt en hoeveel variaties je op een bepaald woord kunt verzinnen. Elders op de site wordt de hele tijd streng in de gaten gehouden of iets offtopic gaat of in een slowchat belandt, dus om nu een apart forumtopic vol te hebben met berichtjes die je op MSN ook kwijt kunt vinden we niet nodig.
0
geplaatst: 1 oktober 2006, 11:18 uur
Nou nou nou...ik kan mij goed voorstellen dat mensen zich irriteren aan het slappe gezever, echter blijf ik van mening: kijk dan niet. Ik betrap mijzelf er ook wel eens op dat ik het voetbaltopic weer bovenaan zie staan. Lekker belangrijk. Laat de mensen er over praten op een MUZIEKsite. Ik stoor mij er niet meer aan. Het slappe zever is dan wel een slowchat topic aan het worden, kom er niet, stoor je niet. De chat is al weggehaald van Mume, laat dit dan een soort van flauwe humorchat zijn. Anders vind ik dat de bier top 5 (zelf 'opgezet') weg moet, het voetbaltopic, 'wie heeft het warm' topic etc allemaal weg kunnen. Maar goed wie is ik? 

0
geplaatst: 1 oktober 2006, 11:25 uur
Ik kan me alleen maar aansluiten bij wat HiLL zegt.
Als ik zo eens naar de topics kijk zijn er minstens tien die in de verste verte niets met muziek te maken hebben. Nu is het eventjes een slappe zever tijd, over een poosje kijkt er niemand meer naar. Ik kan me dan ook he-le-maal niet inleven in de mensen die zich hieraan storen.
Het blijft beperkt tot 1 topic, de andere topics blijven 'schoon'.
Natuurlijk kan chatten in een chatprogramma of op msn, maar dan kan je heel musicmeter wel opdoeken, want alle andere functies kan ik ook ergens anders vandaan halen. Als ik recensies wil lezen dan koop ik de OOR wel, als ik wil stemmen op cds dan kan dat ongetwijfeld ook op andere sites.
Zoals hill zegt, dan ook geen voetbaltopic, geen bier, geen slaap lekker, geen hebben jullie t warm, geen fotoboek, en als we dan nog even doorgaan geen site.
Jammer dat jullie je genoodzaakt voelen om hier dus een rem op te zetten, dit soort topics zijn naast al het informatieve zoals de recensies (waardoor ik overigens al een hoop mooie muziek heb ontdekt) wel een van de grotere redenen waarom ik op Musicmeter zit en niet op een andere site....
Als ik zo eens naar de topics kijk zijn er minstens tien die in de verste verte niets met muziek te maken hebben. Nu is het eventjes een slappe zever tijd, over een poosje kijkt er niemand meer naar. Ik kan me dan ook he-le-maal niet inleven in de mensen die zich hieraan storen.
Het blijft beperkt tot 1 topic, de andere topics blijven 'schoon'.
Natuurlijk kan chatten in een chatprogramma of op msn, maar dan kan je heel musicmeter wel opdoeken, want alle andere functies kan ik ook ergens anders vandaan halen. Als ik recensies wil lezen dan koop ik de OOR wel, als ik wil stemmen op cds dan kan dat ongetwijfeld ook op andere sites.
Zoals hill zegt, dan ook geen voetbaltopic, geen bier, geen slaap lekker, geen hebben jullie t warm, geen fotoboek, en als we dan nog even doorgaan geen site.
Jammer dat jullie je genoodzaakt voelen om hier dus een rem op te zetten, dit soort topics zijn naast al het informatieve zoals de recensies (waardoor ik overigens al een hoop mooie muziek heb ontdekt) wel een van de grotere redenen waarom ik op Musicmeter zit en niet op een andere site....
0
geplaatst: 1 oktober 2006, 11:32 uur
Een topic als het Taaltopic mag dan ook wel weg. Flauw, ooit opgezet om de mindere taalknobbels hier t.o.v. de quasi intelelligente mensen te zetten. (overigens doel ik dan niet op de sms/mms/bReEzAhhhH taal want daar ben ik tegen)
0
geplaatst: 1 oktober 2006, 11:37 uur
Ach voor beide standpunten is wel wat te zeggen. In de eerste plaats is MuMe (denk ik, ben m niet begonnen) bedoeld als een muzieksite. Aan de andere kant zorgen dit soort 'onzin' topics ook voor sfeer en traffic. Ook gelegenheid ook om wat meer van users te weten te komen dan alleen hun muzieksmaak. Grote voordeel ook is dat de behoefte om flauwigheden te verkondigen keurig geconcentreerd kan blijven in dit soort topics. Iedereen blij toch?
0
geplaatst: 1 oktober 2006, 11:40 uur
VanDeGriend schreef:
voordeel ook is dat iemand zijn behoefte om flauwigheden te verkondigen keurig geconcentreerd kunnen blijven in dit soort topics. Iedereen blij toch?
voordeel ook is dat iemand zijn behoefte om flauwigheden te verkondigen keurig geconcentreerd kunnen blijven in dit soort topics. Iedereen blij toch?
Kijk aan! Eens, hou het slappe zever van de gehele site hier. Gooi alle troep van de site hier.

0
geplaatst: 1 oktober 2006, 11:56 uur
VanDeGriend schreef:
Ach voor beide standpunten is wel wat te zeggen. In de eerste plaats is MuMe (denk ik, ben m niet begonnen) bedoelt als een muzieksite. Aan de andere kant zorgen dit soort 'onzin' topics ook voor sfeer en traffic. Ook gelegenheid ook om wat meer van users te weten te komen dan alleen hun muzieksmaak. Grote voordeel ook is dat de behoefte om flauwigheden te verkondigen keurig geconcentreerd kan blijven in dit soort topics. Iedereen blij toch?
Ach voor beide standpunten is wel wat te zeggen. In de eerste plaats is MuMe (denk ik, ben m niet begonnen) bedoelt als een muzieksite. Aan de andere kant zorgen dit soort 'onzin' topics ook voor sfeer en traffic. Ook gelegenheid ook om wat meer van users te weten te komen dan alleen hun muzieksmaak. Grote voordeel ook is dat de behoefte om flauwigheden te verkondigen keurig geconcentreerd kan blijven in dit soort topics. Iedereen blij toch?
Heel goed gezegd, ik sluit me er helemaal bij aan

0
Ruby1966
geplaatst: 1 oktober 2006, 12:00 uur
Ik denk dat de crew ook even moet kijken naar de datum wanneer het extreme slappe gezever hier begonnen is. Vóór 19 september kwam ik hier persoonlijk nooit. Maar toen er plotseling op- en aanmerkingen kwamen op smiley gebruik en off-topic commentaren ben ik min of meer uit provocatie hier begonnen. Niet netjes van me misschien, dat geef ik toe...maar wel een min of meer logische reactie aangezien ik het "gemor" van sommige users hier erg overdreven vond.
Wat jullie verder met dit topic gaan doen zal me persoonlijk een worst wezen, maar ik wil nog wel even zeggen dat als er nergens meer een "uitlaatklep" als deze is, het allemaal wel heel serieus en zakelijk gaat worden.
Maar goed, er zijn dus een aantal mensen die zich ergeren aan anderen die houden van een grapje tussendoor op zijn tijd......mijn advies is: laat het gezever topic bestaan, dan kan iedereen met ergernissen dat mijden.
Wat jullie verder met dit topic gaan doen zal me persoonlijk een worst wezen, maar ik wil nog wel even zeggen dat als er nergens meer een "uitlaatklep" als deze is, het allemaal wel heel serieus en zakelijk gaat worden.
Maar goed, er zijn dus een aantal mensen die zich ergeren aan anderen die houden van een grapje tussendoor op zijn tijd......mijn advies is: laat het gezever topic bestaan, dan kan iedereen met ergernissen dat mijden.
0
geplaatst: 1 oktober 2006, 12:05 uur
Het gaat helemaal mis nu. Zelfs in het Slappe Zever topic worden nu zinnige dingen gezegd. Off topic...dat dan weer wel.
0
geplaatst: 1 oktober 2006, 12:13 uur
Ik denk dat dit moet worden verplaatst naar het Musicmeter Evaluatietopic.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.