Overig / Algemeen / slappe zever
zoeken in:
0
geplaatst: 21 juli 2006, 12:06 uur
0
geplaatst: 21 juli 2006, 12:06 uur
0
geplaatst: 21 juli 2006, 12:08 uur
De kleine Robin heeft anders al een aardig ontwikkelde muzieksmaak voor een jongetje van 9 

0
geplaatst: 24 juli 2006, 23:24 uur
In 'In Memoriam: Bob Cremers'
Mojo Pin schreef:
Ik weet niet precies waarom hij opnieuw geband is, maar ik kon altijd goed met hem door een (online) deur. Bij deze wil ik Bob een laatste dienst bewijzen.
Het ga je goed, jongen. En hopelijk zien we je ooit nog een keer terug op MuMe!
Ik weet niet precies waarom hij opnieuw geband is, maar ik kon altijd goed met hem door een (online) deur. Bij deze wil ik Bob een laatste dienst bewijzen.
Het ga je goed, jongen. En hopelijk zien we je ooit nog een keer terug op MuMe!
0
geplaatst: 24 juli 2006, 23:32 uur
Ik vond Bob altijd een leuk typetje. Heb er af en toe smakelijk om moeten lachen.
0
geplaatst: 24 juli 2006, 23:34 uur
Ik vond hem ook wel grappig. Ik vind het ook wel jammer dat hij geband is maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Misschien dat ik zo positief over hem ben omdat hij mij nooit met PM's heeft overladen.
0
geplaatst: 24 juli 2006, 23:35 uur
gemaster schreef:
Ik vond Bob altijd een leuk typetje. Heb er af en toe smakelijk om moeten lachen.
Ik weet nog steeds niet waarom hij is verwijdert.Mischien wolf in schaapsklerenIk vond Bob altijd een leuk typetje. Heb er af en toe smakelijk om moeten lachen.
0
geplaatst: 24 juli 2006, 23:38 uur
Ik kreeg overigens ook nooit PM's.
Voel me toch een beetje gepasseerd
Voel me toch een beetje gepasseerd

0
geplaatst: 24 juli 2006, 23:39 uur
Anna.R schreef:
Mag hij nooit meer terugkomen?
Mag hij nooit meer terugkomen?
Denk het niet. Aan ene kant vond ik hem erg grappig met zijn reacties, zo heerlijk droog, maar aan andere kant irriteerde hij me enorm. Iedere keer van die domme vragen... Het ga je goed Bob! Kom maar terug als je wat ouder bent!

0
geplaatst: 25 juli 2006, 16:03 uur
Net gelezen in een Guust Flater-album: Zeg niet "De doodgraver is even weg", maar zeg "Hij is uit-zonder-lijk" 

0
geplaatst: 25 juli 2006, 16:12 uur
Zeg niet "Mag ik je mijn ex-cuus aanbieden", maar zeg "Ik heb een dood varken voor je"
0
geplaatst: 25 juli 2006, 18:36 uur
Zeg niet " Een varken in een lift" , maar zeg " Een spek-takel" .
0
geplaatst: 25 juli 2006, 22:40 uur
Even een heel flauw mopje....
Hoe herken je een homofiele uil?
JOEHOE!!!!!!
Hoe herken je een homofiele uil?
JOEHOE!!!!!!
0
geplaatst: 25 juli 2006, 22:42 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.